marrek
Użytkownik-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
nie powiem :-P
-
Skąd
3-Miasto
-
Auto
Legacy spec.b
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marrek
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
1
Reputacja
-
U mnie nie drga - nawet przy większych prędkościach.
-
marrek obserwuje zawartość Forester SH 2009 lusterko lewe
-
Na parkingu zdemolowali mi obudowę lewego lusterka... Czy ktoś z Was wie, czy lusterko z wersji UK (ewentualnie sama obudowa z takiego lusterka) będzie pasować do mojej wersji EU (wysokość szkła lustra 160 mm)? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
-
Mam na liczniku ok. 215.000 km - ten sam rocznik, taki sam silnik - ale ręczna skrzynia biegów. Do tej pory absolutnie żadnych problemów z silnikiem. Zużycie oleju: poniżej wszelkich oczekiwań (ok. 1 - 1,5 litra dolewek między przeglądami). Polecam.
-
W Legacy 2007 również miałem wrażenie raczej kiepskiego oświetlenia. W lutym wymieniłem żarniki na nowe (jeździłem na montowanych w chwili produkcji) zakładając, że jeżeli nic to nie da, zajmę się odbłyśnikami. Zrobiłem prymitywne testy z pomiarem lustrzanką oświetlenia tablicy testowej przed i po wymianie i wychodzi na to, że przy nowych żarnikach mam dwa razy więcej światła (przy takich samych parametrach - odległość, czas, ISO) przesłona dla prawidłowego naświetlenia chce się zamykać o jeden stopień wyżej. Subiektywnie też jest znacznie lepiej. Zostawiłem zatem odbłyśniki w spokoju.
-
A propos twardości: mi zupełnie nie przeszkadza - a zdarza mi się (o zgrozo!) używać czasem dróg leśnych. Porównując swoje spec.B z LGT kolegi (2005): Legacy GT jest zauważalnie bardziej miękkie, ale nie mam wrażenia większego komfortu. A propos trwałości: mam obecnie przejechane ponad 200.000 km - i nadal na oryginalnych amortyzatorach i sprężynach. Trzymam kciuki za zakup. W pełni zgdzam się z Than_Junior: "Ile byś za niego nie zapłacił to będziesz zadowolony". Howgh!
-
Dzięki - dzięki - dzięki!!! Wszystko jasne.
-
Witam, Przymierzam się do zmiany starego Forka na nowszy model i widzę (na zdjęciach) dwa różne modele audio (z mniejszym wyświetlaczem - i z większym). Troszkę guglowałem żebvy doszukać się różnic - ale chyba włożyłem w to zbyt mało wysiłku - bo NICI. Czy ktoś z szanownych forumowiczach mógłby mi w kilku słowach wskazać różnicę pomiędzy w/w dwoma fabrycznymi opcjami audio? Z góry dzięki
-
Od 5 lat jeżdzę swoją spec.B 3.0 MT. Jeździłem o rok starszą Legacy GT 2.5 l. AT - auto kolegi, przebieg o połowę mniejszy od mojego, dwukrotne duże problemy z silnikiem (ale nasze drugie Subarum Forester XT - z tym samym silnikiem - od lat bez najmniejszych problemów). Jeździłem prawie nową Legacy V z silnikiem 2.0 MT. Z tych wszyskich aut bez cienia wątpliwosci najbardziej pasujue mi moja 3.0 MT (wiem, wiem, każdy swoje chwali...) - choć spalanie Legacy V z silnikiem 2.0 MT jest zauważalnie niższe.
-
Wiskoza padla mi po 140.000 km.
-
A propos siedemnastek na kołach: sliczna oryginalna subarowska naklejka przy drzwiach kierowcy wskazujaca sugerowane opony i cisnienie pozwala zalozyc nna zime opony 215 50 17 . Skoro mozna w zimie, to pewnie mozna i w lecie (choc pewnie z nieco innym rozmiarem) . Po dwoch latach jezdzenia na osiemnastkach w zimie i w lecie przymierzam sie do eksperymentu z siedemnastkami. Pomimo ze 99% czasu jezdze na S#, mniej wiecej pol na pol miasto/poza miastem (co prawda - raczej w porach poza ekstremalnymi korkami), to srednie spalanie pokazane przez komputer orzy nawi za ostatnie plusminus 15000 km to 10,8 l. Z tego wynika ze realnie (w moim przypadku) wynosi to mniej wiecej 11,4 - 11,6. Cytując niektóre poglądy z tego forum jest to namacalny dowód że jestem CIOTĄ. W Legacy brakuje mi czasem - o czym juz byla mowa - tego momentu obrotowego, ktory mam w Forku 2,5XT, ale H6 jest pieknym silnikiem. O audio nie ma co pisac. Trzeba sie tym zajac - i już.
-
SinusLive SL25 - nic bardzo wysokiego, ale gra dosc neutralnie. Istotne bylo wygluszenia blach karoserii - metoda prob i bledow i probek dzwiekowych o roznych czestotliwosciach, tak zeby niewygluszony z natury forek przestal pobrzekiwac. IMHO skrzynia daje lepszy efekt, ale zabudowa w miejscu dawnego suba zdecydowanie wygodniejsza. Zobaczymy czy uda mi sie zalaczyc fotke: http://img808.imageshack.us/img808/615/subwforku.jpg
-
Do przednich drzwi forka (2004) wstawilem SinusLive i wygluszylem drzwi. Wstawilem sub (tez SinusLive) do tylu w miejsce oryginalnego suba. Tl odpuscilem sobie. Wszystkie glosniki napedzane 4-kanalowym wzmakiem Pioneera (po zmostkowaniu2+1 - kilkanascie lat temu wzmak z gornej polki - dzis raczej vintage). Wymienilem fabryczne radio, ktore nie dawalo szans na wyprowadzenie sygnalu niskonapieciowego. Rezultat ogolnie OK. W legacy zdecydowalem sie na zostawienie fabrycznego radia (błąd, czeka na poprawe). w drzwiach przednich głośniki 165 mm DLS R6A. Sluchalem roznych Hertzow (HSK i ESK), ale mi bardziej do gustu przypadly DLS. Mysle, ze w tej kategorii jest to zdecydowanie kwestia gustu i przyzwyczajen akustycznych. Do bagażnika wsadziłem 20-litrowy subwoofer Helix W10 z serii Competition. Całość napędza wzmacniacz µ-Dimension RM V41 częściowo zmostkowany (dwa kanały napędzają głośniki w drzwiach, pozostałe dwa zostały zmostkowane i napędzają subwoofera. Drzwi przednie wygluszone lepiej niz w forku. Drzwi tylnych nie ruszałem (jestem egoistą). Rezultat: powinno byc znacznie lepiej niz w forku - a nie jestem calkiem przekonany, czy tak jest w rzeczywistosci: kłaniają się ograniczenia wynikające z tego, że nie zdecydowałem się na zmianę radia ani na grzebanie w elektronice radia i probe wyprowadzenia sygnalu niskonapieciowego. Obecnie sygnal wychodzi na wzmacniacz z wyjsc glosnikowych poprzez tlumiki.
-
No information is better than stupid information, ale moze Ci sie przyda: AY/TY856WPEBB 6557.80 USD 102.00 kg AY/TY856WVCAA 5004.64 USD 100.00 kg AY/TY856WWEAA 6557.80 USD 93.00 kg
-
Dzieki wszystkim za konstruktywna pomoc. Swiatelka mam ustawione ASO-serwisowo. Raju: dzieki: przy okazji podjade.
-
Czy ktos moze na szybko podpowiedziec gdzie (Legacy '07) dokładnie zlokalizowana jest owa tajemna śrubeczka, co - gdy ją o ćwierć obrotu (ale nie wiecej!) etc etc - to można nieco poprawić fabryczne ustawienie wysokości świecenia ksenonów? Dzieki z gory.