Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli ceny już podane ale przez dziennikarzy a nie przez SIP, auta są ale w ukryciu, czy tylko ja tu czegoś nie rozumiem?

 

dziennikarze podali ceny z Niemiec pomnożone o kurs euro.

 

Oficjalnie premiera ma być 14 września na targach w Frankfurcie potem u nas. No ale Dyrekcja mówiła również, że pierwsze egzemplarze będą w październiku :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ceny dotyczą konkretnej wersji np. RA, RC itp czy jest to średnia? Bo jak średnia to nieźle a jak wersji podstawowej to SIP powodów do świętowania będzie miało dość mało. Ale z drugiej strony samochód wygląda bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny uradowały, gdyż są niższe niż wynika z prostego przelicznika z cennika ze stron de. Ponadto cena za auto tej klasy wyższa o ok 10 000 od np odpowiednika (moc, silnik) Toyoty avensis czy vw passat za markę , napęd,...jest do przyjęcia.

Jeśli chodzi o wyposażenie, to raczej na marce subaru się nie zawiodłem. Wersje podstawowe są naprawdę bogato wyposażone. W cennikach DE wersja podstawowa ma wszystko co potrzeba. Może nie ma niektórych bzdetów rozpraszających jazdę czy czysto szpanerskich ale przecież nie o to chodzi.

Dam taki przykład - moja pierwsza jazda z komputerem pokładowym (trasa ok 250 km po naszych drogach) po półgodzinie zabawy kolejnej godzinie irytacji skończyła się wyłączenie tego ustroistwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny uradowały, gdyż są niższe niż wynika z prostego przelicznika z cennika ze stron de. Ponadto cena za auto tej klasy wyższa o ok 10 000 od np odpowiednika (moc, silnik) Toyoty avensis czy vw passat za markę , napęd,...jest do przyjęcia.

 

niby tak ale człowiek się już przywyczaił do taniego euro i tanich subarek... :cry:

 

Jeśli chodzi o wyposażenie, to raczej na marce subaru się nie zawiodłem. Wersje podstawowe są naprawdę bogato wyposażone. W cennikach DE wersja podstawowa ma wszystko co potrzeba. Może nie ma niektórych bzdetów rozpraszających jazdę czy czysto szpanerskich ale przecież nie o to chodzi.

 

faktycznie japońce nawet w podstawowej coś już tam mają ale pare rzeczy naprawde przydatnych typu ksenony czy ew. kółka 17'' jednak nie uświadczysz, do tego trzeba już średniej wersji która z kolei ma już w pakiecie pare bzdetów i cena rośnie o parenascie tysi. dlatego jezeli legacy diesel startuje faktycznie od 120k to średnia wersja wyjdzie pewnie nie mniej niz 130k a to już sporo. nie mowiac o obk gdzie ponizej 150k nie bedzie co gadac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?

Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony.

 

W Subaru nie ma aut BTO. Masz zamknięte wersje. Jak chcesz ksenony to dopłacasz np. 12k 17stk dostaniesz gratis. Jak chcesz H6 to płacisz 60k pln i gratis masz skórę, navi i AT. Takie promocje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuba jeśli chodzi o koła to nie chodzi o rozmiar w sensie średnice tylko o grubość opony bo co z tego że masz powiedzmy 16" jak masz wysokość gumy 35:) ja jeżdżę na 16" 65mm wysokości oraz na 17" 45mm i powiem tak lepiej mi się jeździ na 16" bo żadna dziura nie dojdzie Ci do felgi i jej nie uszkodzi a zawieszenie jest lepsze niż w tym aucie gdzie mam 17" więc nie ma problemu w zakrętach itp, a tam gdzie są 17" to tam felgi były już prostowane milionkrotnie łącznie z prostowaniem z tak zwanej ósemki kiedy to autko przejechało po kałuży która okazała się dziurą zalaną wodą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?

Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony.

 

Kuba 17' jeszcze oblecą :wink: poza tym taniej wychodzi zakup 16' niż 17' niemniej z kołami masz racje, można dokupić osobno ale to był tylko przykład. bo jak chcesz np. ksenona to już praktycznie nie ma opcji dokupienia a musisz wywalić parenascie tys. na cały pakiet (nazywany wg Adam12 promocją :mrgreen: ). ja np. mam szyberdach ktorego kompletnie nie uzywam a musialem wziac w "promocji". Wiec z jednej strony masz pakiety tansze niz kupowanie kazdej pozycji osobno (jak u innych), ale za to musisz wziac caly pakiet czasem dla jednej rzeczy.... jednemu spasuje innemu nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się właśnie dowiedziałem z katalogu Legacy w Australii że Legacy 2.5GT będzie miał 6.2 do setki na automacie, pozostałe dane w innych silnikach zgadzają się z tymi z Niemieckiego katalogu więc jest to źródło miarodajne, więc cieszcie się ludzie w końcu szybki Legac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?

Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony.

Całkowicie popieram kwestie wielkości kół.

 

[ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 8:35 pm ]

jeszcze odnośnie cen;

Honda Accord 2.0 (147 KM) - 105 000 PLN.

Więc chyba będzie dobrze.

Ja się do niskiego kursu nie przyzwyczaiłem (jak kupowałem był wyższy niż dziś :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?

ale jak ładnie wyglądają :wink:

Legacy-Insignia...

no chyba nie.. porównam na żywo ale takiego skojarzenia nie ma na razie :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się właśnie dowiedziałem z katalogu Legacy w Australii że Legacy 2.5GT będzie miał 6.2 do setki na automacie, pozostałe dane w innych silnikach zgadzają się z tymi z Niemieckiego katalogu więc jest to źródło miarodajne, więc cieszcie się ludzie w końcu szybki Legac :D

 

A wersja US manual 5,1 s do 100km/h:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze odnośnie cen;

Honda Accord 2.0 (147 KM) - 105 000 PLN.

 

A cóż to za pojazd?

Accord 2.0 156KM = 97900 PLN

Avensis 2.0 152KM = 96790 PLN

Mazda 6 2.0 147KM = 95000 PLN

Legacy 2.0 150KM = 115000 PLN = 27900 euro

 

Tak jakoś to wygląda na tle japońskiej konkurencji... tak jakoś drogo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...