Zelazny Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 A gdzie widział? Są już świeżynki w salonach ? W Krakowie, na parkingu za salonem. Kiedy będą oficjalnie w salonie tego nie wiem, ale pewnie już niedługo! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Czyli ceny już podane ale przez dziennikarzy a nie przez SIP, auta są ale w ukryciu, czy tylko ja tu czegoś nie rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Moze SIP organizuje jaks oficjalna premiere i kazal dealerom siedzic cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Może nie ma sie czym chwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Czyli ceny już podane ale przez dziennikarzy a nie przez SIP, auta są ale w ukryciu, czy tylko ja tu czegoś nie rozumiem? dziennikarze podali ceny z Niemiec pomnożone o kurs euro. Oficjalnie premiera ma być 14 września na targach w Frankfurcie potem u nas. No ale Dyrekcja mówiła również, że pierwsze egzemplarze będą w październiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 wczoraj w AS i Motor były test Lagacy i Outback. Oczywiście pozytywne. Jednak mnie uradowała ceny Legacy 2.0 benzyna trochę ponad 110 000 a diesel około 10 000 więcej. Jeśli się potwierdzą oficjalnie nie będzie tak źle. I tym optymistycznym akcentem zaczynamy dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Jednak mnie uradowała ceny Legacy 2.0 benzyna trochę ponad 110 000 a diesel około 10 000 więcej. uradowała?? :???: jeżeli to są ceny wersji podstawowych, to dzięki... ja sie nie cieszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 @Adam 12 oni podali jakieś inne ceny to nie są te które są w katalogach Niemieckich, są one od nich wyższe i dopiero potem przemnożone więc po tym wnioskuje że to może są polskie ceny ale oczywiście nikt tu tego nie potwierdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Te ceny dotyczą konkretnej wersji np. RA, RC itp czy jest to średnia? Bo jak średnia to nieźle a jak wersji podstawowej to SIP powodów do świętowania będzie miało dość mało. Ale z drugiej strony samochód wygląda bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Ceny uradowały, gdyż są niższe niż wynika z prostego przelicznika z cennika ze stron de. Ponadto cena za auto tej klasy wyższa o ok 10 000 od np odpowiednika (moc, silnik) Toyoty avensis czy vw passat za markę , napęd,...jest do przyjęcia. Jeśli chodzi o wyposażenie, to raczej na marce subaru się nie zawiodłem. Wersje podstawowe są naprawdę bogato wyposażone. W cennikach DE wersja podstawowa ma wszystko co potrzeba. Może nie ma niektórych bzdetów rozpraszających jazdę czy czysto szpanerskich ale przecież nie o to chodzi. Dam taki przykład - moja pierwsza jazda z komputerem pokładowym (trasa ok 250 km po naszych drogach) po półgodzinie zabawy kolejnej godzinie irytacji skończyła się wyłączenie tego ustroistwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Dam taki przykład - moja pierwsza jazda z komputerem pokładowym (trasa ok 250 km po naszych drogach) po półgodzinie zabawy kolejnej godzinie irytacji skończyła się wyłączenie tego ustroistwa. ?????? kawy nie chciał podgrzać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Ceny uradowały, gdyż są niższe niż wynika z prostego przelicznika z cennika ze stron de. Ponadto cena za auto tej klasy wyższa o ok 10 000 od np odpowiednika (moc, silnik) Toyoty avensis czy vw passat za markę , napęd,...jest do przyjęcia. niby tak ale człowiek się już przywyczaił do taniego euro i tanich subarek... Jeśli chodzi o wyposażenie, to raczej na marce subaru się nie zawiodłem. Wersje podstawowe są naprawdę bogato wyposażone. W cennikach DE wersja podstawowa ma wszystko co potrzeba. Może nie ma niektórych bzdetów rozpraszających jazdę czy czysto szpanerskich ale przecież nie o to chodzi. faktycznie japońce nawet w podstawowej coś już tam mają ale pare rzeczy naprawde przydatnych typu ksenony czy ew. kółka 17'' jednak nie uświadczysz, do tego trzeba już średniej wersji która z kolei ma już w pakiecie pare bzdetów i cena rośnie o parenascie tysi. dlatego jezeli legacy diesel startuje faktycznie od 120k to średnia wersja wyjdzie pewnie nie mniej niz 130k a to już sporo. nie mowiac o obk gdzie ponizej 150k nie bedzie co gadac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni? Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony. W Subaru nie ma aut BTO. Masz zamknięte wersje. Jak chcesz ksenony to dopłacasz np. 12k 17stk dostaniesz gratis. Jak chcesz H6 to płacisz 60k pln i gratis masz skórę, navi i AT. Takie promocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Kupic komplet kol oddzielnie za 5-6k, a nie placic kilkanascie tysiecy wiecej za lepsza wersje, jezeli zalezy nam tylko na wiekszych kolach. Do tego zostaja nam orginalne kola na opony zimowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 @Kuba jeśli chodzi o koła to nie chodzi o rozmiar w sensie średnice tylko o grubość opony bo co z tego że masz powiedzmy 16" jak masz wysokość gumy 35:) ja jeżdżę na 16" 65mm wysokości oraz na 17" 45mm i powiem tak lepiej mi się jeździ na 16" bo żadna dziura nie dojdzie Ci do felgi i jej nie uszkodzi a zawieszenie jest lepsze niż w tym aucie gdzie mam 17" więc nie ma problemu w zakrętach itp, a tam gdzie są 17" to tam felgi były już prostowane milionkrotnie łącznie z prostowaniem z tak zwanej ósemki kiedy to autko przejechało po kałuży która okazała się dziurą zalaną wodą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Chcialbym nadmienic iz druga liczba w rozmiarze opony jak 45/55/65 to nie wysokosc opony w milimetrach a stosunek wysokości przekroju do szerokości podawany w postaci symbolu procentowego (np. 80) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Lisek masz racje zapędziłem się z tymi milimetrami ale wiadomo o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni? Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony. Kuba 17' jeszcze oblecą :wink: poza tym taniej wychodzi zakup 16' niż 17' niemniej z kołami masz racje, można dokupić osobno ale to był tylko przykład. bo jak chcesz np. ksenona to już praktycznie nie ma opcji dokupienia a musisz wywalić parenascie tys. na cały pakiet (nazywany wg Adam12 promocją ). ja np. mam szyberdach ktorego kompletnie nie uzywam a musialem wziac w "promocji". Wiec z jednej strony masz pakiety tansze niz kupowanie kazdej pozycji osobno (jak u innych), ale za to musisz wziac caly pakiet czasem dla jednej rzeczy.... jednemu spasuje innemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A ja się właśnie dowiedziałem z katalogu Legacy w Australii że Legacy 2.5GT będzie miał 6.2 do setki na automacie, pozostałe dane w innych silnikach zgadzają się z tymi z Niemieckiego katalogu więc jest to źródło miarodajne, więc cieszcie się ludzie w końcu szybki Legac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni?Pozatym lepiej dokupic sobie wieksze kola samemu, jest taniej i zostaja Ci 16" na zimowe opony. Całkowicie popieram kwestie wielkości kół. [ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 8:35 pm ] jeszcze odnośnie cen; Honda Accord 2.0 (147 KM) - 105 000 PLN. Więc chyba będzie dobrze. Ja się do niskiego kursu nie przyzwyczaiłem (jak kupowałem był wyższy niż dziś ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Bez kitu, najpierw Impreza-Lacetti, a teraz Legacy-Insignia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Podobno w PL duze kola sie nie spisuja dobrze ze wzgledu na stan nawierzchni? ale jak ładnie wyglądają :wink: Legacy-Insignia... no chyba nie.. porównam na żywo ale takiego skojarzenia nie ma na razie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A ja się właśnie dowiedziałem z katalogu Legacy w Australii że Legacy 2.5GT będzie miał 6.2 do setki na automacie, pozostałe dane w innych silnikach zgadzają się z tymi z Niemieckiego katalogu więc jest to źródło miarodajne, więc cieszcie się ludzie w końcu szybki Legac A wersja US manual 5,1 s do 100km/h:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jeszcze odnośnie cen; Honda Accord 2.0 (147 KM) - 105 000 PLN. A cóż to za pojazd? Accord 2.0 156KM = 97900 PLN Avensis 2.0 152KM = 96790 PLN Mazda 6 2.0 147KM = 95000 PLN Legacy 2.0 150KM = 115000 PLN = 27900 euro Tak jakoś to wygląda na tle japońskiej konkurencji... tak jakoś drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się