ssz Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 A jak szybko to 'automatyczne' LEGACY 2.5GT będzie przyśpieszać? wiadomo? :roll: szybciej niż ja skrzynia biegi będzie zmianiać? gwarancja się powoli kończy - czas mysleć o wymianie... może warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Ehh no nie wiem co począć z tym Legacem, poprzednia generacje jest dla mnie wzorcem jesli chodzi o wygląd, auto było po prostu piękne. To nowe zdecydowanie jest brzydsze, na początku twierdziłem, że paskudne. Musze zobaczyć na zywo zeby wydać sąd ostateczny. Ale mając pieniądze byłbym w kropce czy kupić auto starsze, które bardzo mi się podoba, czy nowoczesniejsze, bezpieczniejsze, które zatraciło swój charakter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shelle Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Ehh no nie wiem co począć z tym Legacem, poprzednia generacje jest dla mnie wzorcem jesli chodzi o wygląd, auto było po prostu piękne. To nowe zdecydowanie jest brzydsze, na początku twierdziłem, że paskudne. Musze zobaczyć na zywo zeby wydać sąd ostateczny. Ale mając pieniądze byłbym w kropce czy kupić auto starsze, które bardzo mi się podoba, czy nowoczesniejsze, bezpieczniejsze, które zatraciło swój charakter. Niestety mam podobne wrażenia. Nowe Legacy wygląda jakby było zaprojektowane na rynek amerykański wyłącznie bez wersji na rynek europejski. Na prawdę typowo amerykański wygląd, wcale nie jest ładne. Do tej pory na zdjęciach zauważyłem, że grill można wymienić na siatkowy, to nieco pomaga ale niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nowy model zawsze budzi kontrowersje - pamiętacie chyba zbiorową histerię na widok Daewoo Imprezy MY08 Na pierwszy rzut oka nowe Legacy absolutnie mi nie pasowało - dzisiaj nawet nie jest źle, w zależności od felg. Outback z kolei jednoznacznie kojarzy mi się z Tribecą, co ma swój specyficzny urok i może mieć sens. Najważniejsze są oględziny na żywo. Zdjęcia potrafią kłamać Najgorsze jest to, że zamówiliśmy wolnossące 2.5 z CVT... wolałbym 2.5GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nowy model zawsze budzi kontrowersje - pamiętacie chyba zbiorową histerię na widok Daewoo Imprezy MY08 Ten model nadal budzi kontrowersje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareknl Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A ja już widziałem na żywo w ruchu , prezentuje się bardzo elegancko :cool: , takie to sam bym se kurcze blaszka :roll: kupił. Ale najfpierf Jazda Próbna :!: :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A jak szybko to 'automatyczne' LEGACY 2.5GT będzie przyśpieszać? wiadomo? :roll: szybciej niż ja skrzynia biegi będzie zmianiać? gwarancja się powoli kończy - czas mysleć o wymianie... może warto... może... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No przecież napisałem że 6,2 do setki na poprzedniej stronie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Dziś mijałem nowe Legacy w Gdańsku i w sumie na żywo prezentuję się odrobinę lepiej niż na zdjęciach, ale tak jak ktoś wyżej wspomniał szału nie ma :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 @lukasdraz, ale minąłeś jak stał u Zdanowicza czy minąłeś na ulicy czyjeś prywatne? Bo jak stoi u Zdanowicza to ja lece na jazde próbną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 @lukasdraz, ale minąłeś jak stał u Zdanowicza czy minąłeś na ulicy czyjeś prywatne? Bo jak stoi u Zdanowicza to ja lece na jazde próbną Mijałem na Grunwaldzkiej, tablice z Krakowa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No przecież napisałem że 6,2 do setki na poprzedniej stronie:P alleluja! tym samym nowe Legacy stało się dla mnie piękne! będzie białe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Też bym sobie sprawił 2.5T ale im więcej czytam o tym silniku tym bardziej mnie ciągnie do OBK 3.6. Może jakiś dealer powiedzieć albo może jest tu ktoś kto nie przerabiał swojego 2.5T czy to faktycznie jest z nimi tak źle? Z tego co wiem to ich mankament to blok który jest z 2.0T ma zbyt wąskie ścianki co powoduje zbyt szybkie zniszczenie uszczelki pod głowicą oraz pękające tłoki. Z jednej strony nie chce mi się wierzyć że jakikolwiek silnik może się tak zepsuć bez upalania sam z siebie od normalnej jazdy, ale z drugiej strony tu i ówdzie się przewijają osoby które np. kupiły Forka MY08 czy 09 z 2.5T i po niewielkim przebiegu lipa. Poza tym boję się że zawieszenie nie będzie się nadawać na polskie drogi. Jeśli to możliwe to bym prosił o jakąś radę, widziałem że Pan AK kiedyś też coś wspominał o bloku do 2.5T, więc może coś więcej Pan powie, byłbym wdzięczny. PS I tak kupie LGT 2.5 albo OBK 3.6 więc i tak ktoś na mnie zarobi więc proszę o obiektywną ocenę tego 2.5T jego trwałości i może jak ktoś ma doświadczenie to porównania z 3.6. Założe się że jak już poruszyłem ten temat to się ożywi wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ...2.5T czy to faktycznie jest z nimi tak źle? :shock: Déj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Subaru od 2004 roku sprzedalo kilkadziesiat tysiecy samochodow z silnikiem 2.5T i nie ma z nimi wiekszych problemow. Jedynie w zeszlym roku trafila sie krotka wadliwa seria, na ktora ogloszono akcje gwarancyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 PS I tak kupie LGT 2.5 albo OBK 3.6 więc i tak ktoś na mnie zarobi więc proszę o obiektywną ocenę tego 2.5T jego trwałości i może jak ktoś ma doświadczenie to porównania z 3.6. Założe się że jak już poruszyłem ten temat to się ożywi wątek Trudno porównywac te dwa silniki. 3.6 l do OBK i Tribeca to zrozumiale ale sedan/combi leg. chyba nawet nie takiej wersji.Ja wybrałem sedana 2.5 GT.. ..w AT. Niestety spózniłem sie z zamówieniem o pare dni i odbieram w lutym. ..w odróznieniu od mojego klienta , ktory sie nie spoznił i odbiera za 6 tygodni.... :wink: .Wiec jak bedzie u mnie to dam znac ....bedzie to wersja najlepiej wyposazona. O przypadłosciach silnikow 2.5 t chyba nalezy zapomniec...było , mineło. Teraz mam WRX sedana z tym silnikiem 2.5 t 265km i to jest chyba szybsze od STI... :shock: . Przynajmniej robi takie wrazenie. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 sedana z tym silnikiem 2.5 t 265km i to jest chyba szybsze od STI... To dzięki wadze, mniejsze hamulce robią swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Panie AK mówi Pan że należy zapomnieć o przypadłościach 2.5T czy od czasu tych sławnych uszczelek pod głowicą coś zmienili, tzn. ja Pana wypowiedź rozumiem tak że się przestały psuć, proszę mnie ewentualnie poprawić. Z tego co wiem w nowym 2.5T do Legacy zmienili ułożenie i wielkość turbiny oraz chłodnicę, czyżby w między czasie zrobili coś z głównymi problemami 2.5T, czy jest on faktycznie na dzień dzisiejszy mniej awaryjny? PS Wiem że w Leg nie będzie 3.6 tylko chodzi o to że jeśli ktoś kto ma swój serwis(czytaj dealer lub mechanik) powie mi że 2.5T to mimo wszystko nie za bardzo to wezme OBK 3.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Panie AK mówi Pan że należy zapomnieć o przypadłościach 2.5T czy od czasu tych sławnych uszczelek pod głowicą coś zmienili, tzn. ja Pana wypowiedź rozumiem tak że się przestały psuć, proszę mnie ewentualnie poprawić. Z tego co wiem w nowym 2.5T do Legacy zmienili ułożenie i wielkość turbiny oraz chłodnicę, czyżby w między czasie zrobili coś z głównymi problemami 2.5T, czy jest on faktycznie na dzień dzisiejszy mniej awaryjny? PS Wiem że w Leg nie będzie 3.6 tylko chodzi o to że jeśli ktoś kto ma swój serwis(czytaj dealer lub mechanik) powie mi że 2.5T to mimo wszystko nie za bardzo to wezme OBK 3.6 2.5 Turbo jest bardzo dobrym silnikiem Uszczelki pod głowicą dotknęły tylko tych użytkowników, którzy upalają po torze. Jeśli masz zamiar upalać po torze to nie kupuj ani 2.5 turbo ani H6 Poza tym konstukcje obydwy silników są bardzo udane. [ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 11:47 am ] Teraz mam WRX sedana z tym silnikiem 2.5 t 265km i to jest chyba szybsze od STI... . No szybsze to to nie jest, ale różnica w samym przyspieszeniu powiedzmy, że mocno się zaciera :roll: Napęd, skrzynia i rozstaw kół oczywiście robią swoje w STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Uszczelki pod głowicą dotknęły tylko tych użytkowników, którzy upalają po torze. bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Panie AK mówi Pan że należy zapomnieć o przypadłościach 2.5T czy od czasu tych sławnych uszczelek pod głowicą coś zmienili, Uszczelki pod głowicą przy normalnej eksploatacji , owszem zdarzały się naprawy ale reklamę tych" uszczelek "robiły głównie silniki STI eksploatowne powiedzmy nadmiernie . Przypadki naprawy uszczelek pod głowicą dotyczyły równiez Leg.2.5 (poprzedni model) a rzadziej równiez w H6. Trudno mi powiedzieć jak to sie ma do innych marek ale jednak Subaru uważane jest za auto mało awaryjne .Jeżeli zdecydowano sie na używanie tych silników ( ze zwiększona mocą ) do nowych Subaru GT to mozna przypuszczać , że pewne niedociagniecia zostały poprawione.Ostatnia akcja serwisowa dotycząca silników 2.5 t uszczelek pod głowicą nie dotyczyla . OBK , czy Tribeca z silnikiem 3.6 to jednak auto do innych celow niz GT ( zwieszenie bilstein , felgi 18" itd ) więc trudno mi cos Panu doradzić. Ja wybrałem GT :razz: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 W świeżutkim numerze Top Gear można przeczytać miażdżącą recenzję nowego Legacy 2.0i w wersji kombi... chyba autor (Szymon Sołtysik) oczekiwał od Subaru czegoś innego, bo w dwustronnym artykule ciężko jest znaleźć choćby jedno zdanie o pozytywnym wydźwięku. Tym samochodem Subaru stanęło w jednej linii z Toyotą Avensis czy Hondą Accord. Samoistna degradacja. Szkoda No cóż... nie każdemu musi się podobać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Uszczelki pod głowicą dotknęły tylko tych użytkowników, którzy upalają po torze. bzdura też wolałem, żeby jednak AK się wypowiedział, bo to była jego myśl, której ja nie potrafiłem ubrać w słowa. Odpowiedć Pana Andrzeja powyżej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Uszczelki pod głowicą dotknęły tylko tych użytkowników, którzy upalają po torze. Uszczelki pod głowicą przy normalnej eksploatacji , owszem zdarzały się naprawy To tak jak kiedyś ktoś powiedział (polityk) o białym i czarnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Dziękuję bardzo za porady, teraz już jestem coraz bliżej właściwego wyboru A niech ktoś powie lepiej kiedy na subaru.pl się pojawią katalogi oraz cenniki, bo tam już się trochę kurz odkłada na zakładce Legacy09 i OBK09 Tak nawiasem mówiąc to już w wielu krajach jest to wszystko od ładnych paru dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się