Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

Adam12, tak wiem, że w audi można ponegocjować ale tak jak pisałem auto raczej nie dla mnie.

A jak się dobrze "pobajeruje " to i może Raju coś podziała z ceną? żeby klient był syty i owca cała:)

Podoba mi się wersja 2,0d sport:) Audi nie ma kurnika na masce.\ :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adam12, tak wiem, że w audi można ponegocjować ale tak jak pisałem auto raczej nie dla mnie.

A jak się dobrze "pobajeruje " to i może Raju coś podziała z ceną? żeby klient był syty i owca cała:)

Podoba mi się wersja 2,0d sport:) Audi nie ma kurnika na masce.\ :razz:

 

zgadza się ale.... obecne wloty trudno nazwać kurnikiem :)

Tak czy inaczej parę lat wstecz między A4 a Legacy było 30k pln różnicy. Teraz jest może 10k.

 

PS. Obawiam, że Raju dal by Ci wszystko ale nie bardzo będzie mógł.......

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Strategia cenowa SIP jest znana i wystarczy tylko prosta kalkulacja :

OBK 2.0D 35.000 - 19% +3% +22% = 35.666 + dodatkowe koszty po stronie SIP = ponad 36.000 euro

x 4.15 we wrześniu = ok. 152.000 za podstawowy model.

Najwidoczniej strategia cenowa SIP jednak nie jest znana :wink:

Pozwolę sobie przypomnieć, że dla samochodów o pojemności do 2.0 ceny brutto w Polsce były zazwyczaj identyczne z tymi w Niemczech.

Przy czym ceny w PL zawierają dodatkowo DNA, ISR i kilka innych, mniejszych elementów. Nie zawierają natomiast kosztów transportu i dokumentów (ostatnio w D 520 Euro).

 

A zmiany, jak to w życiu, czasem następują :cool:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. I Sprawdź w salonie. Pytaj o auta ex A.G.

 

Tak, wiem, auta po dziennikarzach i takie tam :mrgreen::mrgreen:

P.S. II Z Dyrekcją moge zawsze pogadać. Czy On gryzie? Chyba nie...

 

Chyba nie muszę Ci tłumaczyć, że w taki sposób w jaki Ty zacząłeś, rozmów partnerskich się nie zaczyna :?: :!: :idea: ponieważ...

 

... jak sam stwierdziłeś, właśnie o taki dialog Ci chodziło :arrow:

W końcu jesteśmy ludźmi, choć obcującymi w innych branżach. Ja sie ludzi i rozmowy nie boję; merytorycznej.
... Panie FUKS :mrgreen::mrgreen:

 

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 6:57 pm ]

A jak się dobrze "pobajeruje " to i może Raju coś podziała z ceną? żeby klient był syty i owca cała:)

 

Pamiętaj proszę tylko, że są granice opłacalności handlu :wink:

 

Lubię ludzi, więc dobra rozmowa przy "fajce" może dużo zmienić :cool:

 

PS. Obawiam, że Raju dal by Ci wszystko ale nie bardzo będzie mógł.......

 

"Spodni" w handlu nie ściągam prwaie nigdy, chyba, że mam coś, co mocno mnie uwiera :mrgreen: (wtedy zdecydowanie preferuję Panie :twisted: )

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj proszę tylko, że są granice opłacalności handlu :wink:

Nie no nic na siłę, dobre i 10tys urwać :mrgreen: żarty:) wiem wiem ale pogadać i ponegocjować zawsze można, tudzież wyczuć gdzie się ta granica opłacalności kończy:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gigantyczna różnica leży w umiejętnościach kierowcy i specyfice próby...

Dokładnie, dlatego nie rozwodziłbym się nad ilością koni mechanicznych, którą ponoć daje nam "konkurencja" ponad to co oferować ma nowy Legacy. :mrgreen:

Ceny SUBARU Deutschland GmbH są bardzo zbliżone do cen jeszcze obecnego modelu

http://www.subaru.de/blog/2009-08-31/pr ... /#more-308

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie dużo tu o Mercedesie, a ja przytoczę tylko treść zasady, którą ostatnio usłyszałem, a mianowicie "Zasady Mercedesowej Pięćdziesiątki".

 

Zgodnie z nią co najmniej jeden z dwóch elementów: "kierowca", "samochód" musi mieć po pięćdziesiątce, inaczej niezadowolenie murowane :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie dużo tu o Mercedesie, a ja przytoczę tylko treść zasady, którą ostatnio usłyszałem, a mianowicie "Zasady Mercedesowej Pięćdziesiątki".

 

Zgodnie z nią co najmniej jeden z dwóch elementów: "kierowca", "samochód" musi mieć po pięćdziesiątce, inaczej niezadowolenie murowane :mrgreen:

 

Stereotyp :mrgreen:

 

Jak pijesz do mnie :wink: , to nie mogę się służbówki doprosić :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklasa4matic.pl/

 

Ktoś coś o wspaniałych Mercedesach pisał? :mrgreen:

 

Dobre jest to: ..."w poprzednich eskach (W 126 i W140) mimo barku napędu na 4 koła można było podobne przeszkody (przpominam np. śpiący policjant, osiedlowy garb) pokonywać przy prędkośćiach rzędu 100km/h"" :mrgreen::mrgreen:

 

Mieliśmy kilka takich prób "wyłudzenia" naprawy gwarancyjnej np. sprzęgła. To tylko jeden z przykładów. O klientach, którzy na test drive próbuję pokonać krawężnik przy 60km/h, na oczach mojego Szefa :shock: nie wspominam.

 

Nie bronię S Klasse bo nie jeździłem, więc nie wiem, ale na pewno jest ktoś taki na Forum, co może coś powiedzieć na ten temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raju, to mówisz, że zadowolony jesteś? :shock:

 

:P

 

Powiem Ci Marcin, że tak, jestem zadowolony. Odczuwam wyraźne uczucie tęsknoty za Subaru, za napędem, rozłożeniem środka ciężkości i tym charakterystycznym bulgotem.

Z aktualnej gamy modelowej Subaru (Legacy MY 10 nie jeździłem) wybrałbym własnie Legacy Kombi i na pewno w pojemności do 2000ccm3 byłby to Boxer Diesel :shock: (nigdy nie przepadałem za dieslem). Gdyby finanse mi pozwoliły od razu uderzyłbym po 3.0 H6.

Nigdy nie odczuwałem potrzeby posiadania auta typu Forester. Impreza - albo Diesel albo WRX min. 265KM :twisted: Auto mi się podoba, świetnie jeździ. Foryś również. Niestety nie stać mnie na te samochody. A mając możliowść kupić prawie nowe auto na atrakcyjnych warunkach (a takie udało mi się wynegocjować), jężdżę tym czym jeżdżę i nijak się to ma do tego czym chciałbym jeździć. Generalnie jestem zadowolony. Ze "świętej trójcy" to była ostatnia marka na którą bym zwrócił uwagę, a jednak... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos cen

BMW 320 d rozstaw osi prawie identyczny do legacy moc większa o prawie 30 KM 151 000PLN zaś 318d 140 000PLN. Wiem brak AWD ale to jednak inna klasa ...inny segment

trza się zastanawiać ?

 

[ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 7:00 pm ]

postęp ?

silnik 2.0 kiedyś ponad 160 KM teraz 150 . Większość marek z takiej pojemności dziś uzyskuje sporo ponad 150 KM i też spełnia normy (pewnie nawet wyższe). Podobnie w dieslu. 150 KM z 2.0 l to było dobre kilka lat temu jako super osiągnięcie (wiem boxer...).

Teraz jeżdżę imprezą 2.0 160 KM kombi ok 8,8 s do 100km/h. Chcą kupić coś nowego to co mam wybrać ? Wolniejsze wersje ? Nie stać mnie na WRX itp. Jak przechodziłem z civica 3 lata temu to był krok do przodu w zakresie osiągów. A teraz ? no nie widzę ...tylko napęd AWD ale i tu inni nie śpią przecież. Ten w BMW ma bardzo dobre recenzje. Avensis kombi ok 150 KM benzyna w bogatym wyposażeniu to poniżej 100 000 PLN (platinum). Warto przepłacać 25000 za sam napęd AWD ? Zaczynam się zastanawiać . Ciekawe ile będzie miejsca w środku. Może znowu się rozczaruję . Nowa impreza to jeden z najmniejszych nowoczesnych kompaktów a bagażnik .... jak w klasie aut B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@raju ale widziałeś film? on tam faktycznie jedzie 30-35 te stuki są przerażające a z tym że te stare Mercedesy pokonują garby przy znacznych prędkościach to się sam kiedyś przekonałem kiedy to jechałem sobie ulicą dwukierunkową z garbem i ja zwalniam do 20km/h a z naprzeciwka jakiś kamikaze starą S klasą pełnym ogniem przelatuje przez ten garb, w ostatniej chwili aż ja się mocniej kierownicy złapałem a on nic koła tylko zbliżyły się do "budy" cała karoseria nie zmieniła swojego poziomu nawet o centymetr i tyle, byłem w szoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jeżdżę imprezą 2.0 160 KM kombi ok 8,8 s do 100km/h. Chcą kupić coś nowego to co mam wybrać ? Wolniejsze wersje ? Nie stać mnie na WRX itp. Jak przechodziłem z civica 3 lata temu to był krok do przodu w zakresie osiągów. A teraz ? no nie widzę ...tylko napęd AWD ale i tu inni nie śpią przecież. Ten w BMW ma bardzo dobre recenzje. Avensis kombi ok 150 KM benzyna w bogatym wyposażeniu to poniżej 100 000 PLN (platinum). Warto przepłacać 25000 za sam napęd AWD ?

 

Za sam napęd AWD niekoniecznie,(bo może ci się trafić haldex) ale za S AWD jak najbardziej. Pojeździłbyś tym Avensisem Platinum i szybko zacząłbyś, żałować decyzji.

 

Pokaż mi niezaturbiony silnik benzynowy do 2.0, który ma obecnie więcej niż średnie 150 koni. Jeżeli już jakiś znajdziesz to w fajnym autku: (Honda S2000 lub mazdowski silnik wankla) i niestety za mniej fajne pieniądze.

 

Te 15 koni różnicy w boxerze 2.0 po zmianie modelu ma dla Ciebie aż takie znaczenie. Twoje obecne 8.8 do setki może i wystarcza na większość kompaktów, sedanów klasy średniej, ale te zaturbione i tak są po za zasięgiem. W sprzyjających warunkach pogodowych bitwy pod światłami wygrywane są dzięki S-AWD a nie 165 konikom. Jeżeli dynamika ma dla Ciebie takie znaczenie pozostaje WRX lub Legacy 2,5 GT. Dwuletnie kosztują już tyle co nowe wolnossaki. Sam mam 150 KM benzynowca w Forku i decydując się na tą wersję nie oczekiwałem porażającej dynamiki, ale zawalidrogą też nie jest. Faktem jest, że fun daje dopiero wersja turbo.

 

Może i w gamie silników benzynowych Subaru brakuje coś pośredniego między z jednej strony 2.0 150 KM, i 2.5 165 KM a 230 KM czy 265 KM z drugiej. Niektórzy twierdzą, że taką alternatywą jest 2.0 Diesel. Ale jego przeciętne osiągi i 150 koni to chyba trochę za mało aby sprostać tym oczekiwaniom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi niezaturbiony silnik benzynowy do 2.0, który ma obecnie więcej niż średnie 150 koni. Jeżeli już jakiś znajdziesz to w fajnym autku: (Honda S2000 lub mazdowski silnik wankla) i niestety za mniej fajne pieniądze.

 

Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165 KM

BMW 120i/320i/520i 170 KM

Kia Magentis 2.0 165 KM :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@raju ale widziałeś film? on tam faktycznie jedzie 30-35 te stuki są przerażające a z tym że te stare Mercedesy pokonują garby przy znacznych prędkościach to się sam kiedyś przekonałem kiedy to jechałem sobie ulicą dwukierunkową z garbem i ja zwalniam do 20km/h a z naprzeciwka jakiś kamikaze starą S klasą pełnym ogniem przelatuje przez ten garb, w ostatniej chwili aż ja się mocniej kierownicy złapałem a on nic koła tylko zbliżyły się do "budy" cała karoseria nie zmieniła swojego poziomu nawet o centymetr i tyle, byłem w szoku.

 

wcześniej nie widziałem, dopiero teraz zobaczyłem i jestem w szoku :shock:

ciekawy przypadek i w żaden sposób nie jestem w stanie tego zrozumieć :roll:

Foryś łagodnie przez coś takiego przelatuje :mrgreen:

 

BTW, kiedyś motoryzacja inaczej wyglądała i wiemy to nie tylko Ty i ja ale chyba wszyscy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scypio, napisałem "średnie 150 KM" pokaż mi coś co ma 200 KM, bo 165 to zabawa w buchalterię.

 

No dobra, honda civic type-r (201KM)... i eee... renault clio RS (203KM) :)

A tak poważnie, to mi właśnie brakuje jakiegoś fajnego silnika o mocy koło 200KM i lepszych osiągach...

 

Co nie zmiania faktu, że mam zamiar osobiście obadać nowe Legacy. Na zdjęciach i filmikach z YT moim zdaniem wygląda całkiem fajnie. A poza tym papierowe osiągi to nie wszystko. Kto wie jakie zalety wyjdą przy bezpośrednim kontakcie :)

 

Ja jestem zadowolony z mojego Legacy. Nawet jak sobie pomyślę, że miałbym nim jeździć następne dziesięć lat nie mam ochoty wyrywać sobie włosów z głowy. W związku z tym mogę dać FHI duuużo czasu, żeby zrobiło samochód, który się idealnie wpasuje w moje potrzeby :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze panstwa, ja mysle, ze nie ma co sie zastanawiac nad wolnossacymi dwulitrowkami, bo narazie wszystko wskazuje na to, ze przyszlosc i tak nalezy do 1.4T i podobnych.

 

I dopoki Subaru bedzie mialo w swojej ofercie 3.0 (albo najchetniej jeszcze wieksze!), to niech tez wprowadza jakies takie male, zeby lud zadowolic!

 

A nowe Legacy mi sie nawet podoba. Ale chyba nie bedzie spec-b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zieleni całkiem niezle się prezentuje, czas zacząć myśleć o zmianie auta?

 

profil oparć przednich foteli w końcu z myślą również o pasażerach tylnej kanapy a dokłądnie ich nogach. Regulacja kąta pochylenia tylnego oparcia - tego bardzo brakowało. Może się okazać, że Subaru skonstruowało pojazd z myślą o ich użytkownikach a nie tylko kierowcy :idea: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...