Skocz do zawartości

ZiomalGrunt

Użytkownik
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ZiomalGrunt

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Wybrałem tę markę "puszki" ponieważ cenię sobie wewnętrzny spokój, a jako kierowca subaru nikomu, nic nie muszę udowadniać. W czasach księgowych, wyników sprzedaży motoryzacyjnego planktonu trudno szukać doznań pionierów motoryzacji, ale w moim egocentrycznym świecie prowadzenie Suba sprawia wiele frajdy dając poczucie wolności i ucieczki od codzienności, a jakże ważkie tematy "..subaru jest passe..skoda lepsza od subaru...au/oodi ser gut maszine....iś grube babe gedupt..." pierdząc nikną w moim tyle
  2. W Legacy 2.0 (benzyna przebieg 55k/km) MY07 podczas pracy silnika pojawiają się dziwne dzwięki słyszalne w zakresie od wolnych do 2,5 tys. obrotów. "Terkotanie" pojawia się nieregularnie i niezależnie od temperatury silnika. Poziom zużycia oleju w silniku jest w normie, a temperatura cieczy chłodzącej po nagrzaniu się silnika jest constans. Z problemem już kilkakrotnie próbował zmierzyć się serwis Subaru z Łodzi. Sprawdzono możliwośc wpadania w wibrację elementów układu wydechowego, podłączano komputer w celu wykrycia "errorów" w końcu auto przeszło przegląd przed końcem trwania okresu gwarancji. Ostatecznie podejrzenia padły na jakośc paliwa (spalanie stukowe?) i głośno pracujące wtryskiwacze. Wyjeździłem już kilka zbiorników VPowe Racing , Vervy etc., a problem nadal się pojawia na dodatek dzisiaj upływa termin trwania gwarancji.
  3. ZiomalGrunt

    Kubica w F1

    Bzdury, bariera skrajna aby mogła zapobiec zjechaniu pojazdu z drogi musi absorbować tymsamym część energii A tak bajdełej Oczywiście, stosowanie drogowych barier ochronnych dopuszczalne jest w takich miejscach, w których skutki wypadku będę większe niż skutki najechania na barierę jednak bariera od strony najazdu i zakończenia powinna posiadać nachylone do powierzchni korony drogi odcinki końcowe zagłębione i zakotwiczone poniżej poziomu gruntu lub inne zakończenia spełniające wymagania normy przenoszącej normę EN 1317.
  4. Żałuję że tak wyszło ale patrząc na topniejącą listę chętnych, de facto zostaje tylko potwierdzić moją absencję
  5. 1. Than 2. Vasquez - Imprezza 3. capricorn 4. lewen (jesli w styczniu, grudzien odpada) 5. slesz 6. marro 7. M@rcin 8. Saval 9. mc 10. rpw 11.sorcerer 12. VERT 13. mazi666 14. Otori 15. roberto 16. BOROwaty 17. Andremil 18. Ken08 19. Rafcio78 (wstępnie ) 20. bartekfi 21. 1yearold 22. ZiomalGrunt
  6. Zapisuję się chciałbym dać możliwość się zrewanżować capricorn'owi Ile wpisowe?
  7. Będzie ciężko, http://www.subaru.jp/accessory/wrx/impreza_wrx_acc.pdf ale chyba wozisz ze sobą litr oleju na zapas? To jeszcze zainwestuj w jakąś książkę kucharską.
  8. Chyba aparatu do zdjęć "podwodnych"? :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...