Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Widocznie jest cos co nalezy poddac krytyce:) Ja nie krytykuje auta samego w sobie bo ono mi sie poboba z wygladu. Poprostu zastanawia mnie czemu co rok auta maja gorsze przyspieszenia do setki. Nowy Legacy Diesel ma te 9,3s ,poprzedni 8,7s wiec 0,6s roznicy,ktos tu pisal ze moze dlatego ze wyjdzie nowy mocniejszy diesel.Wczoraj Dyrekcja jednoznacznie powiedziala ,ze na razie nowy diesel nie jest planowany.

Ktos wspomnial ze roznica to tylko (!) 0,6s i ze to niemal niezauwazalne. O ile mi wiadomo roznica w przypieszeniach do100 km/h miedzy WRX a STI wynosi wlasnie 0,6s wiec jest to roznica odczuwalna bo wiadmo ze STI jest szybsze. Zaznaczam ,ze to iz auto jest wolniejsze nie dyskwalifikuje go samego w sobie ale moglo by byc chociaz tak samo szybkie jak poprzednik i tyle.

 

Lisek, odnoszę wrażenie, że piszesz do mnie jak do osoby trzeciej, a z drugiej strony rozumiem, że piszesz do Forum :wink:

 

Wiadomo, że pierwsze wrażenie w danych technicznych to to co na papierze, chyba, że... najpierw odbędziesz jazdę testową na miarę Twoich umiejętności i oczekiwań i zrobi na Tobie pozytywne wrażenie, zrozumiesz, że nie papier sprawia frajdę... A wnioskuję, że wiesz co dobre skoro Forkiem 2.0 jeździsz (nie będę wychwalał, ale w tej klasie nic innego równie dobrego nigdy nie było, a zdrugiej strony nie bardzo było wiadomo do czego to ma służyć- najważniejesze, że było świetne we wszystkim :mrgreen: )

 

Ktos wspomnial ze roznica to tylko (!) 0,6s i ze to niemal niezauwazalne. O ile mi wiadomo roznica w przypieszeniach do100 km/h miedzy WRX a STI wynosi wlasnie 0,6s wiec jest to roznica odczuwalna bo wiadmo ze STI jest szybsze.

 

i znowu te dane... nie od dziś również wiadomo, że STi a WRX to dwa różne samochody, mimo, że na papierze "powalających" różnic nie ma :idea: Ale to tylko papier. I wiesz co Lisek , ja też nie wiedziałem, dopóty, popóki się tym nie przejechałem :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawara powala...

inna grupa docelowa..

ja osobiście chyba bym nie mógł..

Gadasz o furze, czy o grupie docelowej?

 

Co to jest, wg. Ciebie grupa docelowa fury za 180-200kpln? My, poniewaz o takiej kasie rozmawiamy...

Dres, sorry dresiarze, nie kupi, bo ma 8-15kpln, czy świadomy człowiek, który chce dobre auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie BMW 330D Xdrive z Legacy 2.0D nie ma najmniejszego sensu.

To tak jakbyś porównywał Legacy 2.0D z Fabią 1.4 TDI.

Różnice w osiągach są adekwatne do różnicy w cenie. Nowe BMW 330XD to 240 tys + za dodatki 40000 bo przecież golasem nie będziesz jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może poczekajmy aż się pokaże w salonach razem z cennikiem?

FUKS legend?

Dzisiaj sprawdzałem organoleptycznie...

530D z X-drive.

 

Powala....

Jeszcze z rok muszę pobujać się Forkiem.

Przetestowałem wszystko w klasie Premium.

Bawara powala...

Niestety.... :???:

 

Niestety ????!!!!

 

Ale nie rozumiem?! Fuks, wiesz jak wiele innych aut powala ?? W większości z nich jest coś wyjątkowego. Jedne rozpieszczają luksusem, inne tylko komfortem, część z nich świetnie resoruje, przyśpiesza, hamuje i są fenomenalnie wykończone. Motoryzacja zdaje się nie mieć granic... kocham motoryzację pełną gębą i ciągle się jej uczę. Bawara powala powiadasz? Porsche również. Ferrari zabija. Mercedes niszczy komfortem i przytym chce się prowadzić.

A Subaru... no właśnie... Czym dla Was jest :?: Za co je kochacie :?: Jakie sa Wasze oczekiwania wobec nowego modelu :?: :!: :idea:

 

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 10:43 pm ]

Bawara powala...

inna grupa docelowa..

ja osobiście chyba bym nie mógł..

Gadasz o furze, czy o grupie docelowej?

 

Co to jest, wg. Ciebie grupa docelowa fury za 180-200kpln? My, poniewaz o takiej kasie rozmawiamy...

Dres, sorry dresiarze, nie kupi, bo ma 8-15kpln, czy świadomy człowiek, który chce dobre auto?

 

Grupa docelowa, hehe.. jak macie po 30 lat, druga zone i dom na lazurowym to pewnie Wy :mrgreen::mrgreen:

 

PS. W sensie definicja odbiorcy bawary :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Ty umiesz czytać?

Napisałem o furze typu 530D z X-drivem ROCZNYM, któremu spadlo 150kpln z ceny cennikowej.

Wiem, że nie porownuję nowy+nowy, lecz auto z gwarancją po kilkunastu-20kkm ma swoje atuty.

Dla mnie ma to sens, zamiast kupować Legacy/OBK diesla, za naprawy na gwarancji, które muszę pokryc z wlasnej kieszeni....

Porównujemy auta w podobnej cenie, lecz grające w innej lidze o podobnych parametrach.

 

Ja wolę wypas i jazdę, za cenę 1 roku w plecy, niż badziew bez gwarancji, z misją.

Na tą chwilę FHI niczym nie jest w stanie, pozytywnie, zaskoczyć.

 

Powiedzmy sobie prawdę.

Co model, to wtopa....

... i jeszcze karzą sobie przy kasie przepłacać za coś, nie jest warte swej ceny.

 

Sorry, Panie Rogalski; nic personalnie do Pana. Wiem, że ma Pan swoje ograniczenia z racji układów, na które Pan nie ma wpływu....

 

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 10:49 pm ]

Grupa docelowa, hehe.. jak macie po 30 lat, druga zone i dom na lazurowym to pewnie Wy

:lol:

 

Padłem...

3 X NIE.

1. Więcej.

2. Pierwsza; nie zamierzam zmieniać tego stanu rzeczy.

3. Są fajniejsze miejsca....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Ty umiesz czytać?

 

umiem :idea:

 

Dzisiaj sprawdzałem organoleptycznie...

530D z X-drive.

 

Powala....

Jeszcze z rok muszę pobujać się Forkiem.

Przetestowałem wszystko w klasie Premium.

Bawara powala...

Niestety....

 

Napisałem o furze typu 530D z X-drivem ROCZNYM, któremu spadlo 150kpln z ceny cennikowej.

 

150 tysi mniej za roczne auto :?: :!: To dobrze świadczy o marce :idea:

Już nie wspomnę, że w przypadku BMW to nie możliwe, chyba, że rozmawiamy o US (po zalaniu :mrgreen: )

 

Sorry, Panie Rogalski; nic personalnie do Pana. Wiem, że ma Pan swoje ograniczenia z racji układów, na które Pan nie ma wpływu....

 

Chyba nie rozpoczynasz dialogu z Panem Dyrektorem :?:

 

raju napisał/a:

Grupa docelowa, hehe.. jak macie po 30 lat, druga zone i dom na lazurowym to pewnie Wy

 

 

 

Padłem...

3 X NIE.

1. Więcej.

2. Pierwsza; nie zamierzam zmieniać tego stanu rzeczy.

3. Są fajniejsze miejsca....

 

Przysrałbym Ci ale już mi się nie chce :roll:

 

Gratuluję ułańskiej fantazji. Śpij dobrze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raju, jeżeli nie masz sensownych argumentow, to idź spać. Dobranoc.

P.S. I Sprawdź w salonie. Pytaj o auta ex A.G. :razz:

 

P.S. II Z Dyrekcją moge zawsze pogadać. Czy On gryzie? Chyba nie... W końcu jesteśmy ludźmi, choć obcującymi w innych branżach. Ja sie ludzi i rozmowy nie boję; merytorycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadasz o furze, czy o grupie docelowej?

 

Co to jest, wg. Ciebie grupa docelowa fury za 180-200kpln? My, poniewaz o takiej kasie rozmawiamy...

Dres, sorry dresiarze, nie kupi, bo ma 8-15kpln, czy świadomy człowiek, który chce dobre auto?

o grupie docelowej

 

nie myślałem o dresie :roll:

na przykład - rajd polski i mnóstwo różnej maści subaru zaparkowanych gdzie się tylko spojrzało (bawary nie rzucały się w oczy jakoś, pewnie były, pewnie nie za dużo - nie mówię o innych rajdach gdzie w ogóle sporadycznie - za mało ludzi, żeby się pokazać :wink: )

na przykład - ułęż, przyjeżdża gość nową 3 i wysiada w lakierkach i koszuli pod krawat (nie wita się co oczywiście nie opisuje wszystkich użytkowników bmw)

na przykład - u mnie w bloku, numery LLLLL (wybierane - z fantazją :mrgreen: )

itd itp

 

nie twierdzę, że to źle - po prostu ci ludzie są jacyś inni :razz: (chyba względem olbrzymiej części forumowiczów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na elmocie widziałem różne obrazki....

Niekoniecznie przyznawałem sie do "niezorganizowanych" mędrków w subarkach...

O życzliwości wobec LK po dzwonie nie bedę sie wypowiadał....

W bluzach Subaru, off kors...

Ale to pewnie było przypadkowe.

 

P.S.Jeżdżę Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba poczekać jeszcze trochę i będzie wszystko jasne. Moim zdaniem Legacy w dieslu będzie kosztowało ok 130-150tys. Kto doceni walory tego auta, wg mnie cena będzie jak najbardziej do zaakceptowania.

 

W takiej cenie bez żadnego problemu kupisz A4 2.0D Quattro z rozsądnym wyposażeniem.

jak chcesz coś podwyższanego to dołuż 10k i masz Allroad albo Q5. Wiem bo sprawdzałem i mogę udostępnić ofertę.

Ceny można określić z dokładnością to paru % na podstawie cennika z Niemiec. Strategia cenowa SIP jest znana i wystarczy tylko prosta kalkulacja :

OBK 2.0D 35.000 - 19% +3% +22% = 35.666 + dodatkowe koszty po stronie SIP = ponad 36.000 euro

x 4.15 we wrześniu = ok. 152.000 za podstawowy model.

Chyba, że strategia ulegnie zmianie. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na elmocie widziałem różne obrazki....

Niekoniecznie przyznawałem sie do "niezorganizowanych" mędrków w subarkach...

O życzliwości wobec LK po dzwonie nie bedę sie wypowiadał....

W bluzach Subaru, off kors...

Rozumiem że byłes tam jako posiadacz subaru

 

Rozumiem Twój zachwyt produktem marki BMW jednak rzecz jest o nowym Legacu, którego cos mi się zdaj nie miałeś jeszcze możliwości przetestować, a już na pewno egzemplarza który miałby rok? Hę? Dlatego na Twoim miejscu byłbym nieco ostrożniejszy w wydawaniu ocen.

Zreztą z X-drivem kiedys stawałem w szranki na małym kółku na SJS. 330D kombi o ile pamiętam miało tylko o 0,14s lepszy czas od wolnossacego dupowozu Legacy 2.0R MY08 i z całym szacunkiem dla kierowcy było tylko kwestia czasu aby Legacem zejsc ponizej czasów wykręcanych bolidemw. :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej cenie bez żadnego problemu kupisz A4 2.0D Quattro z rozsądnym wyposażeniem

I to chyba jedyne co brałbym jeszcze pod uwagę. Sprawdziłem, podstawowa wersja to 147400, do tego jakiś lakier metalic plus kilka dodatków i zrobi się grubo powyżej 150 a nawet 160tys. Aczkolwiek jest to jakaś alternatywa. Ja osobiście w mniejszości pewnie twierdzę, że nowy legaś mi się bardziej podoba. Poza tym Audi widać dosłownie co chwilę, natomiast Subaru to jest coś co oddaje mój jakiś własny styl. Ponadto konkurencja nie posiada silnika w układzie bokser, co jest istotne co do środka ciężkości i przez co prowadzenia auta. Audi jest ok ale nie dla mnie.

Czekam na jazdę próbną:)

 

Raju, będziecie mieli wersję z dieslem? najlepiej w kombi, przeznaczoną na jazdę próbną?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eny można określić z dokładnością to paru % na podstawie cennika z Niemiec. Strategia cenowa SIP jest znana i wystarczy tylko prosta kalkulacja :

OBK 2.0D 35.000 - 19% +3% +22% = 35.666 + dodatkowe koszty po stronie SIP = ponad 36.000 euro

x 4.15 we wrześniu = ok. 152.000 za podstawowy model.

Chyba, że strategia ulegnie zmianie. ?

 

Tak dla władz SIPu - Chłopaki róbcie Hedgeing na kurs walutowy :D Konkurencja to stosuje, mówie wam!! :D LOL

SIP się pewnie bardzo cieszył z ponadprzeciętnych zysków w poprzednich okresach tylko że mili panowie zapomnieli że kurs to kurs i może się zmienić w 2 strony. :D I tu co by nie mówić widać jednak przewagę bardziej poważnych firm, które starają się jednak jakkolwiek walczyć z taką sytuacją-piszę to mimo wielkiego sentymentu dla subaru. Cenę trzeba jakoś zabezpieczać, nawet we własnym zakresie można było to przewidzieć a tak subaru rok temu było relatywnie tanim autem i mega okazją a teraz przeskoczyło ponad auta premium z którymi tak naprawdę nie do końca nawet konkuruje... :wink:

Zresztą z X-drivem kiedys stawałem w szranki na małym kółku na SJS. 330D kombi o ile pamiętam miało tylko o 0,14s lepszy czas od wolnossacego dupowozu Legacy 2.0R MY08 i z całym szacunkiem dla kierowcy było tylko kwestia czasu aby Legacem zejsc ponizej czasów wykręcanych bolidemw. :shock: :mrgreen:

330d e91 to auto niebo szybsze od Legacy a w wersji z zawieszeniem nie ma czego nawet porównywać. Na drodze płaskiej to jak auto sportowe i van. Na innych nawierzchniach się to zmieni, lecz nie przesadzajmy z oceną że 330d to da się objechać wszystkim i zawsze. Proponuję pojeździć trochę tym autem i dopiero stwierdzać czy jest szybkie czy nie. Gigantyczna różnica leży w umiejętnościach kierowcy i specyfice próby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raju, będziecie mieli wersję z dieslem? najlepiej w kombi, przeznaczoną na jazdę próbną?

pozdrawiam

 

mk, na pewno Outback 2.0 D, Legacy Sedan 2.0 R CVT i później sedan 2.5 GT.

Mamy zamówione na stan Legacy Kombi 2.0D, może jednego weźmiemy na demo. Tak czy siak zapraszam serdecznie. Na pewno dam znać jak będą u nas :cool:

 

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 10:07 am ]

330d e91 to auto niebo szybsze od Legacy a w wersji z zawieszeniem nie ma czego nawet porównywać. Na drodze płaskiej to jak auto sportowe i van. Na innych nawierzchniach się to zmieni, lecz nie przesadzajmy z oceną że 330d to da się objechać wszystkim i zawsze. Proponuję pojeździć trochę tym autem i dopiero stwierdzać czy jest szybkie czy nie. Gigantyczna różnica leży w umiejętnościach kierowcy i specyfice próby...

 

apropos Bawary (co za nazwa :shock: ) a dokładnie BMW, do tej pory mam jedną ścianę w garażu poświęconą tej marce. Oczywiście dominują modele 89 - 2003, aczkolwiek zawsze były moim marzeniem. Krzywdzącym jest fakt, iż gro użytkowników zepsuło image marki w naszym kraju, ale to się tyczy nie tylko BMW :idea:

To tak do Ciebie Adamu, widzę, że użytkujesz 320td compact. Dawno temu (2002 - nie pamiętam) miałem okazję pośmigać 323ti (2.5l 192KM) i jeździło to fenomenalnie, a że nie wygląda :wink:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla władz SIPu - Chłopaki róbcie Hedgeing na kurs walutowy :D Konkurencja to stosuje, mówie wam!! :D LOL

niektorzy rozliczaja sie w walutach, niektorzy w PLN, niektorzy maja nietrafione hedge... ot zalezy jak trafisz :)

 

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,6997804,S ... nione.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o furze typu 530D z X-drivem ROCZNYM, któremu spadlo 150kpln z ceny cennikowej.

Wiem, że nie porownuję nowy+nowy, lecz auto z gwarancją po kilkunastu-20kkm ma swoje atuty.

Dla mnie ma to sens, zamiast kupować Legacy/OBK diesla, za naprawy na gwarancji, które muszę pokryc z wlasnej kieszeni....

Porównujemy auta w podobnej cenie, lecz grające w innej lidze o podobnych parametrach.

 

Ja wolę wypas i jazdę, za cenę 1 roku w plecy, niż badziew bez gwarancji, z misją.

Na tą chwilę FHI niczym nie jest w stanie, pozytywnie, zaskoczyć.

 

Obawiam sie , ze przy Pańskim pechu :!: ( nawet korek w For. sam sie urwal :roll: ) ta roczna be-ma moze byc "gwożdziem do trumny" ze wzgledu na koszty.. :sad: . ale moga byc równiez jakies plusy. :grin: ...nie będzie Pan o tym informowal......bo tu przecież forum Subaru jest... :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla władz SIPu - Chłopaki róbcie Hedgeing na kurs walutowy :D Konkurencja to stosuje, mówie wam!! :D LOL

niektorzy rozliczaja sie w walutach, niektorzy w PLN, niektorzy maja nietrafione hedge... ot zalezy jak trafisz :)

 

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,6997804,S ... nione.html

 

 

Legacy Sedan 2,5 benzyna turbo: 46 000 zł - :shock: :twisted: To ja się zapisuje za taką cenę na jeden, pierwszy jestem jakby co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropos Bawary (co za nazwa :shock: ) a dokładnie BMW, do tej pory mam jedną ścianę w garażu poświęconą tej marce. Oczywiście dominują modele 89 - 2003, aczkolwiek zawsze były moim marzeniem. Krzywdzącym jest fakt, iż gro użytkowników zepsuło image marki w naszym kraju, ale to się tyczy nie tylko BMW :idea: :wink:

Fakt.. ostatnio często bywam moim w okolicy wołomina... Mam już serdecznie dość tych gości... Większość tak naprawdę jeździć nie umie. Jakiś czas temu jednego z "przedstawicieli" marki pomagałem wycinać straży po czołówce. Cała ekipa tylnej kanapy zalana i się zabrała z miejsca wypadku... Szkoda mi tej marki, lecz od jakiegoś czasu sam wpakowałem się w kropkę bo może i bym przytulił takiego legacy ale nie w 2.0d!! 6 cylindrów w dieslu ok. ale nie 4 nawet jako boxer...Te 2 benzynki jakieś takie słabawe a nic pomiędzy tym a konsumpcyjną 2.5t nie ma... Chce się coś szybkiego i w kombi a tu przez wycofanie wrxa wagona w praktyce nie ma nic na rynku żeby nie zostawić majątku a jeździć dobrym mocnym autem w kombi nawet bez 100 wodotrysków i innych fajerwerków. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś się orientuje jakie Legacy/OBK zostały zamówione do jazd próbnych do Gdańska do ASO Zdanowicz? Bo jakoś nie widzę żebym miał jechać 350 km do Wawy na jazdę próbną :)

 

zadzwoń do ASO to Ci powiedzą. :)

 

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 10:23 am ]

na pewno Outback 2.0 D, Legacy Sedan 2.0 R CVT i później sedan 2.5 GT.

 

czyli będzie w ofercie 2,5 z turbiną w wersji EU ? czy to tylko nowa nazwa 2,5i

 

kiedy jazda próbna będzie mozliwa ?

 

z góry dziekuję za informację :grin:

 

GT = 2.5T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...