Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Outback mi sie nie podoba. Legacy jest o.k. Nowa skrzynia Lineartronic to ... CVT, ktorego fanem nie jestem. Ja jestem fanem starej szkoly subaru i basta. Kilka przyciskow zywce z Toyoty ;) Z pewnoscia fajny samochod, ale dla mojego ojca. Zreszta sami japonczycy mowia, ze kliencie na Legacy sie postarzeli i cos w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj są filmiki z testami nowego Outbacka i Legacego, jakby nie działały to trzeba QuickTime ściągnąć, ale mam prośbę może ktoś w miarę przetłumaczyć na polski o czym oni tu szprechają :Dhttp://www.podcast.de/episode/1338637/L ... aru_Legacy

 

http://www.podcast.de/episode/1338638/D ... ru_Outback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga uwaga, nie musicie dziękować i po rękach całować http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=676383 :D

 

Widzę Audio Mcintosha !!!! WOW nareszcie !!! szkoda że tylko w 3,6 l

 

No i Bluetooth fajna sprawa :-)

 

Nie tylko w 3.6 :idea: Mcintosh'a mamy zamówionego w 2.5 GT. W innych wersjach prawdopodobnie jako opcja, ale wtedy zamówienie z produkcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się kiedyś pytałem o ceny ale jest to chyba niewiadoma albo tajemnica w tym co wrzuciłem ceny są wszystkie oprócz 2.5T bo tego nie ma w Niemczech. Przemnóż sobie przez kurs euro i będziesz miał cenę w Polsce bo już ktoś tu pisał że mamy te same ceny w Euro co Niemcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba.

 

poprzednie Legacy skrzynia 5, nowy skrzynia 6. :idea: O przełożeniach w skrzyni mam zacząć wywód czy obejdze się bez :?: :wink:

Zresztą, gdyby w nowym poprawili przyśpieszenie o 0,2 s to uznałbyś, że żaden wyczyn. Poza tym, czy te 0,6 s 0-100 na niekorzyść to aż tak źle :?: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba iść na zakupy gdzie indziej...

FHI zeszło na psy. :roll:

 

Może nie na psy, bo autko ucywilizowało się jeszcze bardziej i już nie odstaje od reszty konkurencji. Jednak gdyby mi na tym zależało to kupiłbym Audi już dawniej, a nie szukał jakichś dziwactw, jak to nazywają moi znajomi z niemieckich marek.

Ogólnie poszedłbym na zakupy gdzie indziej, tylko pytanie brzmi gdzie, jak wszystko już w tej chwili takie samo. Ostatni model może był mały ale ładny. Ten dołączył do całej reszty takich samych samochodów. Najlepiej podsumowuje to moja żona, czym wy się podniecacie, jak dla mnie to te wszystkie auta są takie same, dobrze że duże znaczki robią teraz z logo bo by się człowiek nie połapał że zmienił salon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi się mimo wszystko podoba i już nie mogę się doczekać kiedy będę mógł pomacać :smile:

Można się czepiać szczegółów jak ramki, czy lampy przednie ale ja nadal nie widzę alternatywy.

Co prawda przydałby się mocniejszy diesel ale to pewnie wcześniej czy później nastąpi..chyba, że się mylę :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne Legacy masa 1460kg i 8,7s do 100, nowe Legacy 1500 kg i 9,3 s do 100 ,postep pelna geba.

 

poprzednie Legacy skrzynia 5, nowy skrzynia 6. :idea: O przełożeniach w skrzyni mam zacząć wywód czy obejdze się bez :?: :wink:

Zresztą, gdyby w nowym poprawili przyśpieszenie o 0,2 s to uznałbyś, że żaden wyczyn. Poza tym, czy te 0,6 s 0-100 na niekorzyść to aż tak źle :?: :!:

 

Twoj wywod mnie nie interesuje lecz to ze Subaru konsekwentnie wypuszcza coraz wolnieszje auta tlumaczac sie sie ekologia i innymi pierdolami a Ty konsekwentnie bedziesz tego bełkotu bronił.Inne marki co rok czy dwa poprawiaja silniki a Subaru niestety tu nie ma wiele do zaoferowania. Wolalbym te 0,2s szybciej niz te 0,6s wolniej,prosty rachunek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudów nie ma nowe Legacy jest cięższe od starego więc będzie miało te 9,3 do setki ale trzeba sobie zadać pytanie czy to źle?

Passat 2.0 TDI 140KM na ośce ma 9,8s z DSG a na 4motion ma 10,4.

Nowy Golf który waży 1322kg z tym samym silnikiem z DSG na ośce ma 9,3s, z 4motion waży 1399 a ma 9,4s.

Insignia hatchback 2.0 diesel 160 KM na ośce masa 1503kg 9,5s.

Audi A4 z 2.0TDI 143KM i quattro ma 9,3s.

A6 z napędem na przód i 2.0TDIe 136KM 10,3s.

Saab 9-3 ze 150KM 9,5s.

Mazda 6 sedan 140KM 10,5s.

Ford Mondeo sedan TDDI 140KM 9,5s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...