Jump to content

stigrb

Nowy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About stigrb

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    ten pomysl?
  1. Ja ostatnio mialem okazjesie przejechac nowka sztuka u swojego dealera i chyba juz wiem na co zbierac pieniadze... tym bardziej ze nowe Legacy za duze jak na moj gust. A wygladem nawet troche przypomina Leg STI wiec jest bardzo dobrze
  2. gratulacje i chapeau bas dla sPOLANDrt! Milo widziec, ze u was na wschodzie subaru moze wygrywac. i nie wydaje mi sie ze to tylko kwestia kierowcy - po prostu malo kto z tych naprawde dobrych jeszcze mial odwage powrocic do n4 z s2000. poza tym kajetanowicz jak dobrze pamietam to lancerem nic nie mogl wywalczyc wiec to po prostu dobre polaczenie konduktor + auto :-)
  3. milo zobaczyc ze w ojczyznie Subaru znowu wygrywa. tutaj to na codzien duzo subaru sie sciga w czolowce w raidach, ale duzo ich to jeszcze wrc!
  4. a czy bedzie w ofercie znowu spec d jak dyskretny tak jak dawniej? bo ten spojler to jednak wiesniacki jest i psuje klasyczna linie limousine
  5. chyba juz wiem co kupie zonie i czesto jej bede zabieral haha!
  6. stigrb

    Dakar 2010

    z ciekawoscia obserwuje zmagania tirow. dawniej de Rooy byl masakratorem reszty stawki, a dzis te wszedobylskie kamazy. mam jednak nadzieje, ze doswiadczenie holendrow okaze sie kluczem do sukcesu w dalszym etapie rajdu
  7. az dziw bierze, ze w Polsce ktos jest o krok do przodu w stosunku do reszty Europy.
  8. 15 to by byla przesada... strasznie by sie wtedy samochod prowadzil, a jeszscze gorzej wygladal.
  9. czy poloski nie sa inne w outback i legacy?
  10. killer wrc, co prawda obserwuje dopiero od niedawna rajdy, a rsmp w dodatku na odleglosc, ale wcale nie powiedzialbym ze polscy kierowcy sa slabi. Bouffier za to jest po prostu niezly. Jedyne czego "naszym" potrzeba to wiecej doswiadczenia na ROZNYCH trasach, bo z tego co czytam to co roku jezdza po tym samym...
  11. Nie rozumiem, czemu wszyscy sie tak czepili tej szybkiej jazdy - ze wtedy SAWD ma taka a taka przewage. Przeciez 99,99999% kierowcow nie jezdzi sportowo! Niemniej jednak wlasnie na codzien w najmniej oczekiwanych sytuacjach to wlasnie naped na cztery kola ratuje nam dupe. Ja mialem juz kilka sytuacji, gdzie dopiero po fakcie zdalem sobie sprawe z tego, w jakiej mierze mi to pomoglo wyjsc z tego calo. A wcale szybko nie jezdze.
  12. Od lat co jakis czas przyjezdzam do znajomego w odwiedziny. Mieszka w puszczy i na ogrodzonym terenie trzyma psa olbrzyma, bodajze owczarka irlandzkiego. Ja tam do psow nic nie mam, ale do niego czuje respekt. Niestety on nigdy nie czul respektu do moich samochodow. Od 10 lat zawsze jak przyjezdzam, pierwsze co robi to podnosi noge i zaznacza lewe przednie kolo. Zawsze. Niewazne czy samochod duzy czy maly, czy czarny czy bialy, czy drogi czy tani, czy sluzbowy czy prywatny. Zawsze obsikiwal lewe przednie kolo. Do czasu... Nie wiem na czym to polega i z czym to jest zwiazane, ale mojego
  13. To pozostaje czekac na ogolnoeuropejski flysec i do tego czasu jezdzic ostroznie?
  14. Witam serdecznie, mieszkam za zachodnia granica Polski i tu tez kupilem moje Subaru. Zainteresowalem sie ISR, uwazam inicjatywe za ciekawy pomysl i sam tez bym chcial posiadac taki system w swoim samochodzie. Pytanie teraz, czy inni importerzy Subaru tez to oferuja/maja zamiar wprowadzic do oferty? Niestety moj lokalny diler nie mial o tym pojecia i nie okazal sie tez zbyt chetny do pomocy... Czy ewentualnie mozna zamontowac w Polsce i potem jezdzic caly czas za granica? Pozdrawiam
  15. Prosze panstwa, ja mysle, ze nie ma co sie zastanawiac nad wolnossacymi dwulitrowkami, bo narazie wszystko wskazuje na to, ze przyszlosc i tak nalezy do 1.4T i podobnych. I dopoki Subaru bedzie mialo w swojej ofercie 3.0 (albo najchetniej jeszcze wieksze!), to niech tez wprowadza jakies takie male, zeby lud zadowolic! A nowe Legacy mi sie nawet podoba. Ale chyba nie bedzie spec-b?
×
×
  • Create New...