Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://subaru.eu/Legacy/en/legacy/index.html

 

pewnie bylo? dobrze zrobione :smile:

 

Z nowego Legacy na razie podoba mi się tylko kolor "Galaxy Blue Silica" :twisted:

 

Pewnie z czasem, jak mi się opatrzy i się przyzwyczaję, spodoba mi się więcej... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jest jeszcze gorzej.

Jest zdecydowanie lepiej :idea: OBK robi wrażenie :idea: Poprzednia wersja przy nowej to male autko :mrgreen: Jak ktos bedzie chciał wygodnie podrózować...wybierze miejsce z tylu :!: Cocpit ok. nie mam uwag , nowoczesny , plastik jak plastik podobny jak w Imprezie. Co prawda z trudem :wink: ...ale mozna dopatrzyc sie , ze to Subaru.....atrapa , tylna klapa....I Tribeca stojaca przy nowym OBK...tez jakby zmalała...

Ja mam pozytywne wrazenia....

AK

 

odnosiłem się do platików na konsoli z radiem, które uważam za jeden z poważniejszych mankamentów. Półka za to w mojej wersji jest OK. dlatego przestraszyłem się , że zmienili na twardszy plastik.

 

pzdr.

 

[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 8:03 am ]

http://subaru.eu/Legacy/en/legacy/index.html

 

pewnie bylo? dobrze zrobione :smile:

 

dlaczego białe nie jest białe :)

 

ktoś wie jaki zestaw grający jest ukryty pod ta wielką klapką ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem wczoraj nowego OBK Diesla w jego naturalnym środowisku czyli na ogladarce Rajdu Orlen.

 

Byłem pozytywnie zaskoczony -- jest lepiej niz na zdjęciach - jest dużo wiekszy niz poprzednik.

 

 

 

PS. Co wy się tak uwizeliście na te plastiki - jaka globalizacja takie plastiki - we wszytkich samochodach obserwuję podobną tendencję.

Zaręczam wam, że w nowym Mercedesie C-klasie jest dużo gorszy (a powinien byc dużo lepszy)

 

 

 

 

 

 

PS.2 Zawsze można deske czy boczki obszyć skórą lub alcantarą :roll: :roll: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem już nowego Legacy sedan, z zewnątrz wygląda po prostu..inaczej, nie gorzej, ale jakoś tak bardziej limuzynowato :) To pewnie przez to że tył jest dość długi a przód nie aż tak jak można się spodziewać i te proporcje nie są już chyba takie sportowe, ale też nie są złe. Szczególnie dobre wrażenie z zewnątrz robi paszcza :) Wewnątrz nie miałem zastrzeżeń, z tyłu dużo miejsca, podoba mi się rozplanowanie tego wszystkiego, ogólnie nie widziałem rzeczy do której mógłbym się przyczepić. Ktoś się już tu pytał chyba, w tym i ja kiedy będą broszury itd. i powiedziano mi że na początku października.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem pozytywnie zaskoczony -- jest lepiej niz na zdjęciach - jest dużo wiekszy niz poprzednik.

 

dla niektorych zaleta, ale dla niektorych to wada... takie kloce wielkości tribeki (skoro OBK jest porownywalny) to sie sprawdzają w USA, ale u nas? no a jeżeli OBK ma zastąpic tribece, to brakuje wtedy czegos wielkosci starego OBK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W srode jedziemy na IAA , to jest najlepsza mozliwosc porownania organoleptycznego samochodow. W ciagu krotkiego czasu porownujemy pare samochodow np nowa E-kassa, C-Klassa, Legacy, Volvo, BMW do tej pory E-Klassa miala najladniejsze wnetrze, C-Klassa jest lepszym Oplem, Volvo za drogie do tego co reprezentuje, BMW za zimne, stary legacy od MY07 naprawde nie mial sie czego wstydzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. Co wy się tak uwizeliście na te plastiki - jaka globalizacja takie plastiki - we wszytkich samochodach obserwuję podobną tendencję.

Zaręczam wam, że w nowym Mercedesie C-klasie jest dużo gorszy (a powinien byc dużo lepszy)

 

Dokładnie tak :idea: Recykling się kłania :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak Recykling się kłania

 

no nie do końca... sa plastiki i plastiki (dla przykładu, choćby nowa insignia). japończycy (i USA) generalnie nie przykładają po prostu takiej uwagi do wykonczenia wnetrza i "plastiku" jak europa, stąd zawsze byli pod tym wzgledem do tyłu. tam klient sie czym innym podnieca :mrgreen: czytałem kiedyś w wywiadzie z projektantem aut od Mitsu, że z tego powodu chcieli nawet robić inną wersję lancera na europe, bo wpadli na to ze klienci w europie patrza bardzo na "plastik"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa plastiki i plastiki (dla przykładu, choćby nowa insignia).

 

 

Faktycznie plastiki w nowym Oplu Insignia są nieżłe - jak na Opla, ale jeżeli ten samochód pretenduje do klasy wyższej to już nie za bardzo

 

japończycy (i USA) generalnie nie przykładają po prostu takiej uwagi do wykonczenia wnetrza i "plastiku" jak europa, stąd zawsze byli pod tym wzgledem do tyłu

 

Honda robiła poprzednie genracje Accorda z innymi plastikami i tapicerką na Eurpoę inne na USa - i cena tez była bardzo inna.

 

Gregg - nie porównuj plastików japońskich z Amerykańskimi bo to zupełnie inna liga( na korzyść japończyków)

 

Jakośc plastików i ich spasowanie oraz skóry nappa na siedzeniach w Lexusie są według mnie wzorcowe i wielu europejskich prodcentów może sie od nich uczyć.

Jedynie pozycja za kierownicą (za wysoko) i układ kierowniczy (za silne wspomaganie) dyskwalifikuja jako potencjalny obiek zakupu (chociaż silnik i skrzynia w IS-F' to poezja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez widziałem nowe legacy we Frankfurcie (nad Odrą). Tam dilerzy mają ten model już co najmniej od 14.09.2009. Znają ceny,...tylko nie maja prospektów :)

Rzeczywiście jest duży w środku - ja mam 190 cm i się za sobą swobodnie mieszczę.

Prezentuje się...każdy ma swoje zdanie. Stary też mi się zbytnio nie podobał. Na pewno nie wyróżni się zbytnio z tłumu Avensisów, Insignii, Acordów,...

Bagażnik duży - naprawdę duży. Wykonanie - ja nie mam uwag.

Żal - foteli bez podtrzymania bocznego, reduktora i szyb bez ramek !!!

 

zobaczymy jak ceny , jak promocje i KURS EURO

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregg - nie porównuj plastików japońskich z Amerykańskimi bo to zupełnie inna liga( na korzyść japończyków)

 

tego nie porownuje, chodzilo mi o pewna wspolna dla nich filozofie... co jest priorytetem w budowie auta a co jest drugorzedne. ale zdaje sie, jak zreszta czytalem, ze od pewnego czasu japonce zrozumieli w czym rzecz i poszli pod tym wzgledem do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą oglądałem Legacy w spec. 2.0i Comfort. Wrażenia "na gorąco": można czepiać się drobiazgów ale bezsprzecznie widać że to auto powstało w duchu postępu. Ładnie nadymana bryła z agesywnymi kształtami. Wnętrze solidnie wykonane jak na "ciężkie" czasy. Siadając za kierownicą ma się wrażenie że jest się "w domu" - ciszej, przytulniej bezpieczniej. Kierownica zdaje się miec mniejszą średnicę albo wnętrze jest sporo szersze. Czy czasem nie było tak że dotychczasowe modele Legacy nie mogły pochwalić się szerokościa powyżej 1800mm ze względu na sportowy rodowód? Subaru w dobie wszechobecnego globalizmu odeszło od części indywidualnych charakterystycznych dla marki rozwiązań na rzecz praktyczności gwoli "szarego" pragmatycznego człowieka ale siedząc w nowym modelu nadal się czuje że to dziedzictwo Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działający z naturalną płynnością i mocą

silnik SOHC montowany w Legacy zapewnia

niskie zużycie paliwa i poziom emisji

spalin zgodny z restrykcyjną normą EURO5.

Usprawnienia konstrukcji tłoków, kanałów

dolotowych, kolektora ssącego, a nawet

świec żarowych sprawiają, że samochód

szybciej reaguje podczas jazdy po mieście,

daje więcej zadowolenia na trasie i emituje

mniej zanieczyszczeń w praktycznie każdych

warunkach.

 

to cytat opisu 2.5-LITROWY SILNIK BENZYNOWY SUBARU BOXER SOHC z http://www.subaru.pl/docs/brochures/2010/legacy.pdf

 

toż to jak w benzynowym silniku modelarskim! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...