Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

20 minut temu zobaczyłem na żywo swojego pierwszego nowego legacy który dzisiaj do nas przyjechał. Opinie wśród pracowników co do wyglądu podzielone, ale najważniejsze że moja jest jak najbardziej POZYTYWNA :grin: :grin: :grin: No i ten karbon... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek, czy celowe działanie...? u mnie Legacy 2.0D Kombi wylądowało jakieś pół godziny temu. Do wyglądu idzie się przyzwyczaić, do grubych dźwigienek przy kierownicy też, ramki też ujdą, ważne, że jest sześciobiegowa skrzynia. Teraz tylko czekam na tablice rejestracyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, pierwsze 300km za mną (Legacy Sedan 2.0D Sport).

Minusy:

- chyba nieco głośniej niż w poprzedniku

- twarda deska rozdzielcza (choć wygląda bardzo dobrze)

- cienkie koło kierownicy

- nieintuicyjna obsługa (konfiguracja) bluetootha

- za krótkie siedzisko kierowcy (cholerny standard w Japończykach...mam 192 cm wzrostu i oprócz starej Hondy Legend nie mam możliwości, żeby mi nogi nie wisiały...)

- stylistyka nadwozia - niby wszystko ok ale tu Lexus, tu BMW a i nieco Opla się znajdzie, jakoś tak bez wizji choć schludnie i generalnie OK.

 

Plusy:

- trakcja - chyba nigdy nie jechałem tak dużym autem, które trzymało by się drogi choć w połowie tak dobrze (nie wiem czy nie jest to zasługa zawieszenia Bilsteina niemniej efekt jest fantastyczny, dużo powyżej poprzednika)

- auto jest wieeeeeeelkie, miejsca jest multum tak z przodu jak i z tyłu

- komfort jazdy jest sporo większy niż u poprzednika (i to pomimo krótkiego fotela)

- wybieranie nierówności (felga 18" i twardy zawias) jest dużo spokojniejsze niż w poprzedniku

- jakość spasowania plastików (Subaru zaczęło grać w innej lidze niż dotychczas)

- pojemny (ustawny) bagażnik

- audio na wysokim poziomie (nie hi-end ale jest grubo lepiej niż innych modelach)

- skórzana tapicerka - dobrze uszyta i spasowana, skóra jest miękka i przyjemna w dotyku

- ładna stylistyka konsoli środkowej (ok, trochę "hamerykanska" ale ja to akurat lubię ;) )

 

Reasumując:

Coraz bardziej rozumiem oświadczenie FHI, że Legacy dorasta wraz ze swoją klientelą. Samochód jest poważniejszy, większy i bardzie komfortowy. Nie stracił nic ze swoich najważniejszych punktów (trakcja, pewność, precyzja) a zyskał wielkość, jakość no i wskoczył do innej ligi. Moje jedyne opory to wygląd, któremu zabrakło pomysłu na indywidualność. Poza tym rewelka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaryta vel. Guliwer, Japończycy na Twój widok chowają się w swoich chatkach, zamykają okiennice i barykadują drzwi a na Twoje "powitanie" wyrusza armia Samurajów, a Ty chcesz żeby robili fotele dla Ciebie?! :mrgreen:

 

(ja mam 186cm i fotele są ok ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaryta vel. Guliwer, Japończycy na Twój widok chowają się w swoich chatkach, zamykają okiennice i barykadują drzwi a na Twoje "powitanie" wyrusza armia Samurajów, a Ty chcesz żeby robili fotele dla Ciebie?! :mrgreen:

 

(ja mam 186cm i fotele są ok ;) )

 

a dla mnie nie są OK mimo podobnego wzrostu. Fotel kierowcy mógłby być dłuższy. W obecnym po 5 godzinach prowadzenia prawa noga trochę "więdnie". Prosty i pewnie niedrogi patent ma na to Audi - wysuwana część pod udo w fotelu kierowcy.

Nie mniej pierwsze opinie są obiecujące.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to rzecz bardzi indywidualna. Ja 184 cm po 13 godzinach wysiadam i nic .. no prawie nic

Wg. mnie pozycja za kierownica w OBK jest perfekcyjna. W Audi za to siedze za nisko wcisniety w fotel, kolanem dotykajacy slupka srodkowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to rzecz bardzi indywidualna. Ja 184 cm po 13 godzinach wysiadam i nic .. no prawie nic

Wg. mnie pozycja za kierownica w OBK jest perfekcyjna. W Audi za to siedze za nisko wcisniety w fotel, kolanem dotykajacy slupka srodkowego.

 

Masz rację ale jak widać nie ja jeden mam z tym problemy. Wysokość siedziska jest zawsze regulowana a jego przedłużenie jest dostępne za dopłatą. Mam na myśli Audi.

Tak czy inaczej Legacy GT kombi powinno być niezłym autem rodzinnym :)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że jest to rzecz indywidualna. Z resztą jednym z głównych powodów wyboru Spec.B a nie Forestera Turbo (rocznik 07) były właśnie lepsze fotele w Legacy. W Foresterze pośladki mi cierpły po dwóch godzinach, a w Legacy miałem już jazdy po 19h i zawsze jest super :)

 

Na łamach jakiejś gazety motoryzacyjnej ostatnio nawet jeden czytelnik napisał, że piszą głupoty twierdząc, że fotele w NOWYM Forysiu są wygodne, na co redaktor mu odpowiedział, że wszyscy jego koledzy uważają przeciwnie i jest to po prostu kwestia "gustu".

 

Podejrzewam, że dałoby się wyprodukować fotel który ma tyle możliwości regulacji, że każdy usiądzie w nim wygodnie, ale ile by to kosztowało... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie nie ma tragedii ale fotele przód z lepszym trzymaniem bocznym i trochę dłuższe siedzisko nawet za dodatkowa dopłata byłoby OK.

"O to to moja Anielciu ;) "

Subaryta vel. Guliwer, Japończycy na Twój widok chowają się w swoich chatkach, zamykają okiennice i barykadują drzwi a na Twoje "powitanie" wyrusza armia Samurajów

Ja to pikuś ale nie zapomnę jak z Michałem (Turas) poszliśmy Buddę oglądać i wycieczka Japończyków koniecznie chciała mieć z nim zdjęcie ;) Doszliśmy do wniosku, że dla nich to jedyna okazja do obejrzenia Godzilli na żywo ;)

 

I ad. temat: zapomniałem dodać, że hamulce są bardzo przyzwoite choć elektryczny "rękaw" doprowadza mnie do pasji :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie tych nieszczęsnych foteli.

przy moich 195cm długie siedzisko lub wysuwana podpórka pod uda to tylko jedna sprawa która pomaga.

Tak naprawdę rozwiązaniem jest osiowe odchylenie fotela i maksymalne wysuniecie kierownicy nie wspominając o całkowitym obniżeniu fotela.

niestety w większości aut nie jest to możliwe.

Ten Patent jest w fotelach sportowych BMW i AUDI i komfort jazdy jest wtedy nie porównywalny. siedzi się nisko nogi sie nie mączą bo są zachowane dobre kąty.

Natomiast fotele stanardowe np w BMW nie odbiegaja specjalnie komfortem od tego co jest standardem w nowym legacy. no może poza szmacianym materiałem uzytym w legacy...

 

Co do nowego legasia,

Minusy

plastiki twarde ale to mi nie przeszkadza, w kabinie na drzwiach widać blachę ramek okiennych - to w sumie tez detal.

Tapicerka materiałowa z jakiegoś dziwnego materiału (podobny był chyba w forku)

dla mnie zostaje opcja skóry która tez nie może sie równać do tej BMW ale jest o niebo lepszy od ceratowo-materiałowej.

Za kierownica jest sporo miejsca ale nogą dotykam konsoli z lewej strony, ogólnie mam wrazenie ze z przodu za wiele miejsca na nogi nie ma albo jest to jakos obudowane strasznie.

Plusy

ogólnie ilość miejsca (poza lewą częścią konsoli kierowcy), nie ma chyba auta w tej klasie w którym czuł bym się swobodniej. Na tylnej kanapie można siedzieć bardzo wygodnie nawet przy bardzo odsuniętym fotelu kierowcy - rewelacja.

 

Auto ogólnie nie straszy wyglądem ale piękny tez nie jest ale na pewno nie ma sie co na ten temat rozpisywac.

poczekam na mocniejszego diesla i automat i to będzie mój faworyt chyba.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w nowym ale w poprzednim modelu skórzane fotele kompletnie nie trzymały na boli a jakość skóry to był koszmar. Mam nadzieję, że poprawili to w nowej wersji.

 

Odnośnie audio: Podobno będzie w opcji jakiś rozbudowany zestaw, który ma brzmieć naprawdę dobrze. Ktoś wie jaka cena będzie tego cuda ?

 

Odnośnie H6 diesla to wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo długo przyjdzie poczekać.

Premiera nowego Legacy/ Obk aż prosiła się o wprowadzenie takiego silnika do oferty. FHI byłoby konkurentem w kolejnym segmencie.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, fotele są szersze i bardziej płaskie, przez co cierpi trzymanie boczne, ale ogólny komfort na tym nie cierpi.

 

Audio jest zauważalnie lepsze, osobiście brakuje mi nieco wysokich tonów, ale to można naprawić poprzez zamontowanie dodatkowych głośniczków wysokotonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W srodku jeśzcze nie siedziałem, ale z zewnatrz nie podobaja mi sie proporcje stosunku powierzchni blachy do powierzchni przeszklonych - seryjnie nowy legac jest chyba na "16 kołach - wyglada jakby założyli za małe kółka od malucha - dopiero fajnie bedzie wyglądać na opcjonalnych '18 -tkach lub '19-tkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero fajnie bedzie wyglądać na opcjonalnych '18 -tkach lub '19-tkach

Powiem Ci, że i na 18 nie wygląda na duże koło ;)

Pozdrawiam

 

Cie choroba, niechcący zrobili samochód dla afroamerykańskich raperów - czyli "21 cali ze spinerami na chromie :roll: :shock:

 

 

 

 

 

 

Za dwa tygodnie jest wystawa tuningowa - może któryś z dealerów się wystawi z nowym Legacy na "21 bling-blingach :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem testy nowego Legacy i Outbacka w serwisie 4car.

 

Można szybko porównać przydzielone gwiazdki z odchodzącym modelem :roll:

 

Po jasnej stronie znalazły się ciepłe słowa dla SAWD, boxera diesla, nowej skrzyni CVT, poprawionej jakości wnętrza. Z drugiej strony - do topowych wersji trafiają elementy z Toyoty, wnętrze Insignii wygląda na droższe a lepiej prowadzi się Mondeo. Natomiast Outback w kategorii "On the road" zbiera baty od... Forestera.

 

Hmmm... czekam na testy wersji GT :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...