antolll Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 lepiej prowadzi się Mondeo Może chce ktoś kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 lepiej prowadzi się Mondeo Może chce ktoś kupić? to chyba jakaś pomyłka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Przecież stoi jak wół: "After this brief drive we think a regular two-wheel-drive Mondeo offers a better, more balanced drive...." :roll: A ja miałem swojego Mondka wymienic na nowego Legacy. Cały rok na to czekałem. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Nie stracił nic ze swoich najważniejszych punktów (trakcja, pewność, precyzja) a zyskał wielkość, jakość no i wskoczył do innej ligi. jakość? twarde plastiki to nie jakość, tylko toyota. Na dodatek w trzech egzemplarzach, ktorymi jezdzilem wpadala zaslepka z leweje strony przy recznym. Fotele w poprzedniej wersji, szczegolnie przed faceliftem byly znacznie wygodniejsze. Na pewno nie zgodze sie z Toba co do precyzji prowadzenia, przy tak duzym opoznieniu ukladu kierowniczego. To bardzo dobry samochod, ale dla mojego ojca (rocznik 1941). Pzdr, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 To bardzo dobry samochod, ale dla mojego ojca (rocznik 1941). Pzdr, M. czyli FHI osiągnęło swój cel.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 wg ich oceny nowy forek tez dostal 3 gwiadki http://www.channel4.com/4car/rt/subaru/forester/19619/8 Wiec dla mnie te testy nie są zbyt wiarygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 nietoperz77, Forek dostał trzy gwiazdki bo jak go testowali nie było wersji diesel... Forester diesel dostał już cztery - dzięki poprawionemu wynikowi dla "Running costs". Poza tym mnie najbardziej interesuje ocena w kategorii "on the road", w której nowe Legacy redaktorów jakoś nie zachwyciło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 scypio, najlepiej stwierdzić samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Than_Junior, ja chętnie spróbuję. Jakoś w przyszlym tygodniu będę przegląd robił. Może już się jakaś demówka pojawi :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 W dniu wczorajszym był w TVN Turbo krótki test nowego OBK 2.0D. Niestety subiektywna opinia testującego była jednoznaczna: OBK jest ma za "miękkie" zawieszenie przez co w zakrętach jest niestabilny. Czyli " amerykańska kanapa" lub Forester bis. Jak kto woli. Jak się projektuje auto wielkości i wysokości OBK to zawieszenie powinno być dopracowane w każdym detalu. Ciekawe jak będzie z H6. Pewnie jeszcze gorzej. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 do tej pory slyszalem opinie, ze zawieszenie w nowym jest ... za twarde :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 do tej pory slyszalem opinie, ze zawieszenie w nowym jest ... za twarde :roll: może to kwestia punktu odniesienia. W wersjach MY07 i MY08 według opinii większości użytkowników zawieszenie było bardziej miękkie niż w MY06. Jeśli mamy w obecnej sytuacji mamy postęp w tym kierunku to nie jest fajnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 nie wiem, nie jeździłem nowym Opieram się tylko na zasłyszanych opiniach. Dla mnie i tak jedyna prawidłowa "miękkość" to jest ta Bilsteina z ciśnieniem w oponach o 0,5 bara większym niż zalecane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 niech się wypowiedzą Ci co już jeździli.... Może SIP idąc za pomysłem zestawów Brembo do Imprezy wprowadzi np. dopłaty do lepszego zawieszenia i lepszych hamulców również do Legacy / OBK. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 W wersjach MY07 i MY08 według opinii większości użytkowników zawieszenie było bardziej miękkie niż w MY06.... Tak było ...dla mnie tamte zawieszenia były lepsze.....okazuje sie jednak , że dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde :!: Jeśli mamy w obecnej sytuacji mamy postęp w tym kierunku to nie jest fajnie... Moze nie jest fajnie ( dla Ciebie dla mnie...i paru innych miedzy innymi z TVN-turbo ) ale trzeba spojrzec na ogól uzytkownikow dla których , jak sie okazuje komfort /miekkośc...ma zupelnie inne , pozytywne znaczenie.... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde Wszystkim dogodzić się nie da, a szczególnie, gdy jadą jednym samochodem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 OK rozumiem konieczność oferowania komfortu ale nie kosztem dobrej trakcji czy poczucia bezpieczeństwa. Mój OBK przy 50km/h i zakręcie 90st. wychyla się na boki jak pijana krowa a do tego siedzenia nie trzymają. Aż strach pomyśleć co się dzieje w nowym modelu. OBK w teście był w wersji ze skórą a nowe fotele są jeszcze bardziej płaskie i nie trzymające na boki. Może to spowodowało uczucie mocnego wychylania. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Tak to prawda i musze powiedziec ze moj OBK MY05 jest bardziej twardy niz OBK D MY09 :wink: Przynajmniej subiektywnie MY09 o wieje lepiej wybiera rozne dziury a u mnie po prostu wali. Za to w zakretach MY05 jest bardziej bezposredni i mozna jechac bardziej "zabawowo" Swoja droga to taki OBK powinien byc komfortowy toc to zaden samochod sportowy :razz: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ...Tak było ...dla mnie tamte zawieszenia były lepsze.....okazuje sie jednak , że dla tych co ze mna jezdzili jako pasażerowie......zdecydowanie byly za twarde :!: ... W każdym samochodzie, w którym jechałem jako pasażer zawieszenie było twarde. Po przesiadce na lewy nagle robiło się mięciutkie. Takie cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Aż strach pomyśleć co się dzieje w nowym modelu. Jest OK , jezdzilem......ale OBK 05/06 szybciej / bezpieczniej przejedzie kazdy zakret , szczególnie po złej drodze...... AK ps. wychyla się na boki jak pijana krowa Amortyzatory sobie zmien na te z 05/06 bo i tak pewnie maja juz ponad 100tys...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ... AK ps. wychyla się na boki jak pijana krowa Amortyzatory sobie zmien na te z 05/06 bo i tak pewnie maja juz ponad 100tys...... To prawda muszę to zrobić ale od nowości zachowywał się niewiele lepiej. wedlug badania przy 108k km miał 85% i 82%. W praktyce niewiele to znaczy ale wiem przynajmniej, że coś tam jeszcze trzymają. Tak czy inaczej może trzeba innego "podejścia" zwłaszcza, że w lutym przyjdzie czas na zmianę. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 a mnie się podoba nowy Legac wszystko zależy od "układu odniesienia" nowy model to rodzinna limuzyna a nie gokart dlatego dywagacje na temat precyzji prowadzenia nie mają sensu mam wrażenie że niektórzy z Was szukają placebo, złotego środka, a w dzisiejszej motoryzacji - świecie specjalizacji i księgowych to nienajlepszy pomysł ps. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 a mnie się podoba nowy Legacwszystko zależy od "układu odniesienia" nowy model to rodzinna limuzyna a nie gokart dlatego dywagacje na temat precyzji prowadzenia nie mają sensu mam wrażenie że niektórzy z Was szukają placebo, złotego środka, a w dzisiejszej motoryzacji - świecie specjalizacji i księgowych to nienajlepszy pomysł ps. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln. Jak zamówisz LegGTcombi (zawieszenie bilstein) 18" itd to......wszystko co pisałes wczesniej bedziesz miał ....sadziłem , że mówimy o OBK 2.0 D...rodzinnym :roll: AK ps.sobie takiego GT zamówiłem (sedana)... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 nie ma sprzeczności w oczekiwaniu od "rodzinnej limuzyny" odpowiedniego zawieszenia i precyzji prowadzenia zwłaszcza jak ma 280KM i kosztuje 200.000 pln. i właśnie cos takiego muszę mieć tyle tylko że nie oczekuję precyzji prowadzenia niczym z Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni i bagażnika o kubaturze hangaru mieszczącego An-124 to ma być tylko niepozorne Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się