Skocz do zawartości

Wrażenia z jazdy Legacy diesel.


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, wiem Jak już mówiłem, dla mnie to generalnie bez różnicy - obrazki będą jedynie inne

 

Zadowolony z samochodu? Kryteria jakimi się kirowałeś przy wyborze marki podejrzewam, ale co Cię urzekło najbardziej?

 

z pozdrowieniami

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz instrukcje przyjda to moze czas bedzie wmontowac ten powerboz z V-tech?

"Nowy Power Box jest montowany za pomocą fabrycznych wtyczek i można go samodzielnie zamontować oraz zdemontować. Charakterystyki tuningowe zostały przygotowane indywidualnie dla tego silnika. Dzięki temu uzyskano doskonałe rezultaty – 180 KM (fabrycznie 150) i 390 Nm (fabrycznie 350).

 

Cena Power Boxu do silnika Subaru Boxer Diesel: 1490,00 zł"

 

Tylko pytanie, jak sie taki box wypnie na serwis, czy chlopaki sie bardzo zdenerwuja i powiedza ze juz po gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, tylko ciekawe ile tysiecy kilometrów Vtech testowal tego boxa zanim go wypuscil na rynek? czy go wogole testowal? czy to bylo na zasadzie "dobra, przejedzmy sie 100km, jak nic sie nie stanie, to jest ok".

 

Szczerze mowiac żal mi tych, ktorzy sie naiwnie na takie cos nabieraja. Ale dopoki w razie problemów beda mieli pretensje tylko do siebie lub do chłopców z Vtechu, to nie ma problemu. Gorzej bo zdarzaja sie tacy, co przychodza z awantura do ASO :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, W KMH było opisane Legacy Diesel z boxem z V-techu, i z tego co pamiętam bardzo pozytywnie o tym boxie pisali, zresztą robił go podobno PIRO wiec niesądze aby wypuścili jakiś syf

 

[ Dodano: Sob Sie 02, 2008 1:00 pm ]

No i znalazłem opis na forum tdi tu link

http://tdi.pl/component/option,com_smf/ ... ic,2727.0/

 

Z góry przepraszam za agitacje ale wydaje mi się że rozwieje to wątpliwości co niektórych osób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn, i super, wpisy na tamtym forum potwierdzaja tylko moja teorie. Na przyklad wypowiedzi "piro", ktory jak mniemam jest przedstawicielem Vtechu:

 

- nt spalania: "Wiele powiedzieć nie mogę, bo przejchechałem ledwo jeden bak paliwa."

 

a jednoczesnie: "My na razie spokojnie rozpoczęliśmy sprzedaż. "

 

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, dopóki box tej bądź innej firmy nie dostanie gwarancji bezpiecznej instalacji oraz eksploatacji samochodu przez importera, chiptuning w tym samochodzie to ryzyko. Wypowiedzi przedstawiciela v-techu potwierdzają tylko dwie rzeczy

1. ogromny potencjał tego silnika

2. wciąż dość niskie spalanie

Z drugiej strony nie wiem i nie mam pojęcia jak przebiega proces doboru odpowiedniego oprogramowania , czy 50 km na hamowni to dużo czy mało. Niewątpliwe jest to że ryzykowanie utraty gwarancji w nowym samochodzie przez posiadaczy diesel-a to tak jak jazda po kielichu -uda się czy nie uda. Sam w swoim samochodzie pokusiłem się o chiptuning co kosztowało mnie skrzynie biegów razem z tarczą sprzęgła. Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego i powiem szczerze pomimo naprawy i tak bym to zrobił drugi raz - ryzyko wkalkulowane.

Najważniejsze jest mieć świadomość że jest ryzyko, turbo, układ przeniesienia napędu itd. na co trzeba wydać żywą gotówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mad: jeśli ktoś mówi że ten silnika ma ogromne rezerwy, to albo nie zna nastawów fabrycznych albo ich nie rozumie ...

nikt robiąc Boxa nie przywiązuje uwagi parmaterom zwłaszcza firmy kltóre robia masówki , robią tak aby na hamowni wyszedł lepszy wynik i nie przechodził w tryb serwisowy , a co na dłuższą metę czy będzie łapał błędy czy ECU będzie happy, czy wszystko wytrzyma, i jakie parmatery z boxem to już inna sprawa ...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn, i takie podejscie rozumiem. Tuningować OK, ale mając świadomość i akceptująć (!) utratę gwarancji.

 

Ja bym osobiście wolał nie ryzykować, a jak by mi zależało na większej mocy to uzbroił się w trochę cierpliwości i poczekał na mocniejszą seryjną jednostkę. Bo niewątpliwie tak się stanie, jeżeli sprzedaż diesli Subaru będzie dobra, to poszerzą gamę silników na ropę :) Legacy w tej budzie ma już 4 lata, więc niedługo pewnie wejdzie nowy model i kto wie, czy nie z mocniejszym silnikiem? Tym bardziej, że patrząc na trend, to samochód przytyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn, i takie podejscie rozumiem. Tuningować OK, ale mając świadomość i akceptująć (!) utratę gwarancji.

 

Ja bym osobiście wolał nie ryzykować, a jak by mi zależało na większej mocy to uzbroił się w trochę cierpliwości i poczekał na mocniejszą seryjną jednostkę. Bo niewątpliwie tak się stanie, jeżeli sprzedaż diesli Subaru będzie dobra, to poszerzą gamę silników na ropę :) Legacy w tej budzie ma już 4 lata, więc niedługo pewnie wejdzie nowy model i kto wie, czy nie z mocniejszym silnikiem? Tym bardziej, że patrząc na trend, to samochód przytyje.

 

Prosimy o więcej szczegółów :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toja, Na stronie mobila niestety brak jeszcze danych co do zaleceń jaki olej użyć, ale zawsze możesz zadzwonić na infolinie UWAGA: sam kiedyś z tej infolini próbowałem skorzystać i wyglądało to tak, odebrała pani na centrali, poprosiłem z działem technicznym po pięciu minutach czekania mnie zrzuciło, zadzwoniłem raz drugi poprosiłem aby znowu przełączyć na co pani uświadomiła mnie że widocznie są bardzo zajęci i bez przełączania rozłączyła, ale ja się nie poddałem i postanowiłem skorzystać z opcji angielskiej na infolinii, tu od razu zostałem połączony z konsultantem, wiec kożystaj z opcji angielskiej na infolini

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tylko, że mobil 5w30

nic więcej

mobil 1 esp formula 5w30

AK

ps.radzę sprawdzać ktore oleje zalecenia producenta spelniaja :idea:

 

a gdzie to mozna sprawdzic?

 

Rozumiem, że to producent podaje gamę olejów możliwych do stosowania. Tylko gdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tylko, że mobil 5w30

nic więcej

mobil 1 esp formula 5w30

AK

ps.radzę sprawdzać ktore oleje zalecenia producenta spelniaja :idea:

 

a gdzie to mozna sprawdzic?

 

Rozumiem, że to producent podaje gamę olejów możliwych do stosowania. Tylko gdzie ?

Chodzilo mi raczej o to jakie własciwości olej do diesla Subaru ma posiadać a nie o markę samego oleju...

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...