Skocz do zawartości

maciasd

Użytkownik
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Auto
    Legacy 2.0D MY08

Osiągnięcia maciasd

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. maciasd

    Legacy 2008 Diesel

    Eksploatacja tylko. Ostatnio użyłem preparatu Liqui Moly do czyszczenia wtryskiwaczy, bo podobno 3 z 4 działają już poza zakresem (?). Czasami zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić silnik zimą z rana, albo klekocze w ekstremalnych mrozach, ale nic poza tym. Oprócz tego nie miałem problemów np. ze sprzęgłem i innymi "masowo" poruszanymi w mediach bolączakmi tej wersji silnikowej. Auto mam od nowości i zawszę chłodzę turbinę, nie butuję na zimno, nie piłuję na półsprzęgle itd. Robię dużo tras po Polsce, mniej więcej 30% miasto, 70% trasy. Albo mam unikat, albo coś zostało u innych przekombinowane w serwisach lub przy codziennej eksploatacji. Mimo dystansu zawsze serwisuję w Kocarze, bo tam kupiłem auto. Z innego bliskiego odległościowo mi ASO wyleczyłem się.
  2. maciasd

    Legacy 2008 Diesel

    Zastanawiam się po co to wszystko robiłeś przy tak małym przebiegu? Mam prawie 2 razy tyle kilometrów w tym samym roczniku, a nie musiałem nigdy robić nic z tych rzeczy. Może za dużo grzebane było?
  3. maciasd

    amorki- ile wytrzymują?

    U mnie 185kkm i wg SKP są dobre. Wg mnie tył trochę już wytrzepany.
  4. Jeśli pracą jak traktor określasz klekotanie, to raczej będzie normalny objaw pracy tego silnika na zimno w okresie zimowym. Mam tak od zawsze, ale przy dużych mrozach (-15 i niżej), których w tym roku jest mało.
  5. maciasd

    Problem z ABS

    Nie mogłem się powstrzymać - a wie ktoś gdzie jest G spot?
  6. To nie err55 tylko errSS, czyli speed sensor. U mnie pojawił się po wymianie piasty, o dziwo na oryginalną. Dokładnie takie same mam objawy. Zapalają sie trzy kontrolki, (ABS, check, trakcja) potem jedna z nich gaśnie (ABS). A po kilkunastu-kulkudziesięciu kilometrach wszystko wraca do normy. Przy zbliżającym się przeglądzie sprawdzę to w zaufanym ASO, bo ASO najbliżej mnie nie jest zaufane
  7. maciasd

    inspektorki ITD

    Jeden z bydgoskich (nie jestem autorem zdjęcia z parkingu). Zdjęcie podczas jazdy nieczytelne, ale pokazuje jedno z miejsc gdzie stoją (wyjazd Nowotoruńską w stronę krajowej 10-tki)
  8. Mam tak od nowości w MY08 diesel. Kiedyś, gdzieś czytałem, że ma to związek z szybszym ogrzaniem kabiny i silnika (chyba przy użyciu sprężarki klimy).
  9. Piasta, czyli cały komplet z łożyskiem?
  10. Witam, Od pewnego czasu (jakieś 2 tygodnie) pojawił się u mnie w aucie odgłos jakby wyząbkowanych opon. A że opony zmieniłem w tym czasie na nowe zimówki, a dźwięk pozostał ten sam, mam pewne podejrzenia. Hałas jest słyszalny w przedniej osi przy jeździe. Niezależny od tego czy bieg jest wbity, czy silnik pracuje na luzie. Narasta ze wzrostem prędkości obracania kół. Auto ma obecnie 183 tys km przebiegu. Podejrzenia mam dwa: łożyska albo półosie. Proszę forumowiczów o wyprowadzenie z błędu lub potwierdzenie domysłów. Pozdrowienia maciasd
  11. maciasd

    Filmy

    Dzisiejsze nagranie, panu w Skodzie wzięło się na cięcie zakrętów. Złapał resztki śniegu, a potem... Kierowca - moja żona. Auto - Legacy diesel (chociaż w kamerce brzmi co najmniej dziwnie).
  12. i to jest bardzo budująca informacja :wink: Jest dla nas nadzieja. Mam auto z początku produkcji z przebiegiem 150kkm. Zero problemów z czymkolwiek.
  13. Mam Legacy diesla z 2008 roku. Przebieg 150 kkm z hakiem i od zawsze mi "kopcił" przy dociśnięciu gazu. Auto nadal serwisuję w ASO, nie bierze oleju, bo sprawdzam regularnie. Chmura jest największa, gdy zamulam w mieście, a potem na wylotówce przyspieszam. Zdarza się też, że na najwyższym (5) biegu na autostradzie, przy nagłym dociśnięciu chmura wydobywa się od 3 tys obrotów w górę. Po chwili przedmuchania znika. Póki nic się nie dzieje z poziomem oleju, uważam to za normalne zjawisko. Warto pilnować też chłodzenia turbiny i rozgrzewania się oleju na zimnym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...