Skocz do zawartości

Wrażenia z jazdy Legacy diesel.


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

Martwi mnie tylko jedna rzecz, jak to w koncu jest z tym dwumasem ? Czy one faktycznie w tym aucie padaja ?

czasem padają :wink: mnie nie padła (118kkm aktualnie 8) ) choć sprzęgło (docisk, tarcza, łożysko oporowe) robiłem jakieś 1000 km temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumasy padaja ale w benzynie w dieslu to sprzegla padaja jak sie nie umie ich obslugiwac. i pisze to calkowicie swiadomie !

nie kazdy potrafi jezdzic subaru to nie passat tam jest wszystko idiotensicher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli nie ma tutaj ryzyka, w takim wypadku mam troche czasu na wypatrzenie interesujacego egzemplarza :) z fakutra nie powinno byc problemu, bo zawsze mozna przez znajomego dealera przepuscic auto, to akurat nie jest problemem :) aha i z tych minusow to wyczytalem tutaj w watku, zew sedanie brak jest dzielonej kanapy, czy nie mozna bylo w opcji tego dokupic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ku pokrzepieniu serc - 180 tysięcy przejechane :) i dalej jeździ :P;)

zawias oryginalny (raz łączniki stabilizatora przedniego. dwa razy gumy doń, raz gumy tylnego)

sprzęgło na oryginalnej dwumasie

coś się w fotelu kierowcy zadziało i nie podnosi do góry pod udami (tzn podnosi pod jednym ;) ) - muszę zostawić auto i jakoś nie mam czasu (trzeba zespawać jakiś pałąk i fotel do tapicera oddać żeby ładnie pozaszywał..)

awarii - tfu tfu - nie było, eksploatacja pilnowana (raz płukane wtryski w mts B) i dwa razy bg244 w baku z ponadstandardowych rzeczy)

oleju nie bierze B)

 

a.. rolki i pasek klinowy trzeba wymienić jakoś niedługo :rolleyes:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku pokrzepieniu serc - 180 tysięcy przejechane :) i dalej jeździ :P;)

zawias oryginalny (raz łączniki stabilizatora przedniego. dwa razy gumy doń, raz gumy tylnego)

sprzęgło na oryginalnej dwumasie

coś się w fotelu kierowcy zadziało i nie podnosi do góry pod udami (tzn podnosi pod jednym ;) ) - muszę zostawić auto i jakoś nie mam czasu (trzeba zespawać jakiś pałąk i fotel do tapicera oddać żeby ładnie pozaszywał..)

awarii - tfu tfu - nie było, eksploatacja pilnowana (raz płukane wtryski w mts B) i dwa razy bg244 w baku z ponadstandardowych rzeczy)

oleju nie bierze B)

 

a.. rolki i pasek klinowy trzeba wymienić jakoś niedługo :rolleyes:

dobrze wygrzebany wątek! :)

+1 dla wozu i kierownika.

Faktycznie to krzepiące.

Ja mam aktualnie coś ponad 54 tys. i narazie bez problemów z czymkolwiek wyłączywszy czujnik pedału sprzęgła do start engine zbyt póżno zdiagnozowany-wymieniony na gwarancji-normalny koszt jakieś 80zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Koszt własny. Coś ok 15 kPLN, oczywiście poza ASO

Najgorsze jest to, że mój młodszy syn (wtedy miał niespełna 3 latka) ma do tej pory traumę po tamtym przeżyciu - wąska, ruchliwa szosa, bez poboczy, żadnego cienia, 30 - kilka stopni, pełne słońce i ok 40 min oczekiwania na pomoc :(

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt własny. Coś ok 15 kPLN, oczywiście poza ASO

Najgorsze jest to, że mój młodszy syn (wtedy miał niespełna 3 latka) ma do tej pory traumę po tamtym przeżyciu - wąska, ruchliwa szosa, bez poboczy, żadnego cienia, 30 - kilka stopni, pełne słońce i ok 40 min oczekiwania na pomoc :(

w ramach rekompensaty musisz zawiezc go na Plejady (o ile juz nie zrobiles tego :) )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie taki sam zamiar miałem ;) . Niestety przy ok 197 w Rumunii samochód bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak wypluł przez miskę olejową dół silnika

A co się konretnie stało ?

Jakaś diagnoza serwisu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w życiu nie pojadę do rumunii :P;)

To Austrii też unikaj :P

Dopiero co odezwał się do mnie właściciel Legacy, który identyczny numer miał kilka dni temu wracając z rodziną z nart w Austrii (jeden z userów forum)

 

A co się konretnie stało ?

Jakaś diagnoza serwisu ?

Podobno problem ze smarowaniem tylnej panewki wału korbowego, w końcu "złapało" i ukręciło wał. Ponoć od MR 2010 coś w tej kwestii zostało porawione, ale nadal jest to punkt krytyczny

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale powiem jedno - ja zawsze byłem zagorzałym i wręcz nieco zaślepionym fanem Plejad, żona zawsze podchodziła do tego z "pewną dozą niezrozumienia;) )

Teraz ja jestm nieco "zły" na naszą ukochaną markę, a żona nie chce słyszeć o innym samochodzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...