Skocz do zawartości

Ranking ASO Subaru


Machoń

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o ASO w Olsztynie to zdarzyło mi się tam tylko zamawiać części. Generalnie wszystko jest jak najbardziej poprawnie (nie licząc czasu oczekiwania, ale to nie jest ich wina). Co do mechaników, nie mam zielonego pojęcia.

 

Ja też miałem, krótki kontakt z ASO Solix w sprawie części i ... jakoś się nie mogliśmy dogadać :cool:

A ja spytałem tylko o "wiskozę do S-turbo" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Czy ktos ma doświadczenie z ASO Dukiewicz w Warszawie na Jubilerskiej? Ja zaczynam dopiero przygode z Subaru

 

Generalnie ok, choć takiego doświadczenia w Subarakach jak A. Koper z pewnościa nie mają (zresztą tego nie ukrywają). Serwis sprawia wrażenie poukładanego i dobrze zorganizowanego.

Podsumowując na standardowy przegląd polecam, ale jesli chodzi o bardziej skomplikowaną naprawę osobiście postawiłbym na doświadczenie ..... czyli ASO A. Koper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś zna kogoś dobrze ogarniającego temat Subaru w okolicy Białegostoku byłbym wdzięczny, bo do PHU Oskar już mam dosyć dzwonić i czekać w nieskończoność na odzew. SzP kierownik ma chyba jakiegoś Niemca w biurze :wink: , który mu podkrada informacje, bo z usług nie miałem szans skorzystać. Tak mocno zapracowani, że taczki nie mają kiedy zapakować czy co :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opinie o tym ASO, które znam na dzień dzisiejszy, powodują, że zastanawiam się gdzie poza Wrocławiem najlepiej będzie serwisować samochód.

anyone???

 

Pozwole sobie polecic MTS Subaru w Dzierzoniowie (w sumie niedaleko od Wroclawia) dane kontaktowe ze strony SIP http://www.subaru.pl/serwis_mts.html

Bardzo wysoki profesjonalizm zarowno w kontekscie obslugi serwisowej (fachowosc, wiedza, umiejetnosci) jak i profesjonalizm w kontekscie obslugi klienta. Szef serwisu Pan Marek Kluszczynski to czlowiek z pasja, ogromnie zaangazowany w to co robi i z ogromnym doswiadczeniem w obsludze Subaru. Dla mnie na skali 5 punktowej 5 i to z + za szczegolne zaangazowanie.

 

Jednym slowem polecam !

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pozwole sobie polecic MTS Subaru w Dzierzoniowie (w sumie niedaleko od Wroclawia) dane kontaktowe ze strony SIP http://www.subaru.pl/serwis_mts.html

Bardzo wysoki profesjonalizm zarowno w kontekscie obslugi serwisowej (fachowosc, wiedza, umiejetnosci) jak i profesjonalizm w kontekscie obslugi klienta. Szef serwisu Pan Marek Kluszczynski to czlowiek z pasja, ogromnie zaangarzowany w to co robi i z ogromnym doswiadczeniem w obsludze Subaru. Dla mnie na skali 5 punktowej 5 i to z + za szczegolne zaangarzowanie.

\\

 

A podnośnik jakiś mają? :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

A podnośnik jakiś mają? :mrgreen:

 

Znam serwisy co mają nawet dwa... jak podniosą furę to albo Ci zrobią z niej Cabrio albo będziesz tydzień czekać aż przyjedzie kierownik z wakacji ją spuścić z powrotem na ziemię :P

 

Wiec bym rzetelności serwisów ilością podnośników nie mierzył, no chyba że w Hondzie bez dogłębnej analizy co odpadło od spodu po ostatnim razie nie da się nic naprawić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos ma doświadczenie z ASO Dukiewicz w Warszawie na Jubilerskiej? Ja zaczynam dopiero przygode z Subaru

 

Generalnie ok, choć takiego doświadczenia w Subarakach jak A. Koper z pewnościa nie mają (zresztą tego nie ukrywają). Serwis sprawia wrażenie poukładanego i dobrze zorganizowanego.

Podsumowując na standardowy przegląd polecam, ale jesli chodzi o bardziej skomplikowaną naprawę osobiście postawiłbym na doświadczenie ..... czyli ASO A. Koper.

Trochę Subaraków tam stało, keidy tam byłem, ale z tego co się zorientowałem, były to samochody na przeglądach gwarancyjnych, ewentualnie na wymianach opon na zimowe.

Pojechałem do nich zdiagnozować wysoce niepokojące dźwięki dochodzące ze skrzyni (mam do nich rzut beretem). Zdiagnozowali problem poprawnie po jeździe testowej i podniesieniu auta (wiskoza w kawałkach ze wskazaniem na uszkodzenia flaków skrzyni, potwierdziło się po rozebraniu ustrojstwa). Niestety, jako że serwisują ze cztery marki, z terminami jest u nich niemalże jak w państwowym szpitalu :( Poza tym miły pan zarządzający stroną serwisową powiedział coś w stylu 'lepiej jedź pan z tym do jakiegoś ASO, co się tylko Subaru zajmuje'.

Tak więc generalnie ogarniają podstawowe tematy, obsługa jest super, ale z poważniejszymi sprawami niż przegląd to raczej gdzieś, gdzie tylko świniowozy robią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podnośnik jakiś mają? :mrgreen:

 

Owoc z calym szacunkiem ale wydaje mi sie ze posiadanie czy nie posiadanie podnosnika nie ma nic do rzeczy w kontekscie chociazby wiedzy fachowej czy umiejetnosci czy sumiennosci i zdolnosci. Jak ktos lubi naprawiac z kanalu to co nalezy go zmuszac do zakupu podnosnika? Znam nie jeden serwis ktory takowego nie posiada i wcale mu do szczesia nie jest potrzebny, wierz mi z kanalu tez da sie naprawic wszystko.

Pozatym podwazasz decyzje SIP o nadaniu autoryzacji w/w (na podstawie posiadania/ nie posiadania podnosnika)? Bo jak widze dla SIP sa chyba inne wazniejsze kryteria ktore o tym zadecydowaly w konteksie w/w autoryzacji.

 

PS. Orta wyedytowalem, wybaczcie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emil Frey, od telefonu do terminu 5 dni, także nie tak źle. Natomiast jestem zmuszony stwierdzić, że obsługa ignorancko podeszła do sprawy. Wymiana oleju po 5kkm, a przy okazji zgłoszenie usterki w postaci dosyć głośnego terkotu w desce rozdzielczej. ASO miało pół dnia zarezerwowane na mój samochód. Po półtorej godziny od zostawienia samochodu dzwonię z zapytaniem, czy może już czasem jest autko do odbioru. Okazało się, że jest, czeka. Usterki związanej z terkotem nie stwierdzono!!?? Zapraszam więc Pana do samochodu żeby nausznie przekonał się iż taki terkot występuje (proponowałem usłyszenie tegoż terkotu gdy oddawałem samochód do serwisu, jednak Pan stwierdził, że nie musi, że oni już to zlokalizują), Pan z obsługi wchodzi do samochodu i mówi, że faktycznie słychać, więc proszę jednak zostawić auto! A terkot słychać praktycznie zawsze, także NIE mogli nie słyszeć tego gdy to niby sprawdzali. Uważam, że zachowanie serwisu było nieprofesjonalne i ignoranckie. Moje wrażenia.

 

Należy nadmienić, że obsługa cały czas miła i uprzejma.

 

Auta nie zostawiłem, już czasu nie miałem, będę musiał jeszcze raz podjechać... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obsługa ignorancko podeszła do sprawy

 

tam to od jakiegos czasu normalka, przekonałem się na własnej skórze. kiedyś było tam bardzo OK, teraz niestety mysle ze nie wyrabiają z robotą i stad "taśmowe" podejscie do klienta, zawalane terminy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...