Pan Dziedzic Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 5 godzin temu, lojszczyk napisał: Stanę w obronie ASO. Opony założyli dobrze, ale w pospiechu i roztargnieniu pomylili gotowe koła. Opona kierunkowa układa sie w "jodełkę" nie sposób nie pomylić jeśli wie co sie robi Choinke na święta też w pośpiechu stawiasz do góry nogami ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: Opona kierunkowa układa sie w "jodełkę" nie sposób nie pomylić jeśli wie co sie robi Choinke na święta też w pośpiechu stawiasz do góry nogami ? Oczywiście, że popełnili błąd, ale wystarczyło zamienić koła na tylnej osi lewe/prawe a nie, że pomylili kierunkowość opon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Gdyby zamienili koła musieli by programować czujniki ciśnienia czego się pewnie im nie chciało. Po prostu panowie myśleli że trafili frajera i się przeliczyli. Bo jak wytłumaczyć tekst w stylu "przelany olej to nawet lepiej". Po dokładnej oględzinach auta mogę wypunktować: - nie oryginalna podkładka pod korek oleju -przelany olej pół litra ponad stan -nie dolany płyn do spryskiwaczy -źle założone opony -wlany jakiś inny olej niż dostarczyłem -zamontowanie nie oryginalnych akcesoriów (do końca wpierali że to oryginał) -nie napompowany zapas -źle podłączenie alarmu do ISR (wpięli się do pustego pina ) To co było potem to już tylko pokaz traktowania klienta, robienie ze mnie wariata który nie wie o czym mówi. Ja bardzo dużo rozumiem jako praktyk że pomyłki się zdarzają i pewnie na samych przeprosinach by się skończyło ale to robienie ze mnie debila to tylko pokaz w jakim poważaniu właściciel ma klientów, jak się mechanik spieszył do domu i odwalił fuszere po szybkości (bo o 17 jak odbierałem samochód już go nie było) a teraz panowie kryją sobie tyłki na serwisie to nie jest moja winna. To są wszystko blachę sprawy praktycznie do rozwiązania od ręki a tutaj taki cyrk. Pomyślcie sobie jak uprzejmy był by właściciel gdyby przy wymianie łańcucha wpadła im śrubka a mechanicy zwalili wszystko na klienta. O klasie lokalu świadczy sposób załatwiania problemów a tutaj jak widać jest stara dobra szkoła polskiej mechaniki gwarancja do bramy a dalej sie nie znamy. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 6 godzin temu, Karenz napisał: Po prostu panowie myśleli że trafili frajera i się przeliczyli. Bo jak wytłumaczyć tekst w stylu "przelany olej to nawet lepiej". Uff, dokładnie tym, co napisałeś w poprzednim zdaniu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 16 godzin temu, Karenz napisał: Gdyby zamienili koła musieli by programować czujniki ciśnienia czego się pewnie im nie chciało. Po prostu panowie myśleli że trafili frajera i się przeliczyli. Bo jak wytłumaczyć tekst w stylu "przelany olej to nawet lepiej". Po dokładnej oględzinach auta mogę wypunktować: - nie oryginalna podkładka pod korek oleju -przelany olej pół litra ponad stan -nie dolany płyn do spryskiwaczy -źle założone opony -wlany jakiś inny olej niż dostarczyłem -zamontowanie nie oryginalnych akcesoriów (do końca wpierali że to oryginał) -nie napompowany zapas -źle podłączenie alarmu do ISR (wpięli się do pustego pina ) To co było potem to już tylko pokaz traktowania klienta, robienie ze mnie wariata który nie wie o czym mówi. Ja bardzo dużo rozumiem jako praktyk że pomyłki się zdarzają i pewnie na samych przeprosinach by się skończyło ale to robienie ze mnie debila to tylko pokaz w jakim poważaniu właściciel ma klientów, jak się mechanik spieszył do domu i odwalił fuszere po szybkości (bo o 17 jak odbierałem samochód już go nie było) a teraz panowie kryją sobie tyłki na serwisie to nie jest moja winna. To są wszystko blachę sprawy praktycznie do rozwiązania od ręki a tutaj taki cyrk. Pomyślcie sobie jak uprzejmy był by właściciel gdyby przy wymianie łańcucha wpadła im śrubka a mechanicy zwalili wszystko na klienta. O klasie lokalu świadczy sposób załatwiania problemów a tutaj jak widać jest stara dobra szkoła polskiej mechaniki gwarancja do bramy a dalej sie nie znamy. ja jestem umówiony w serwisie u p. Andrzeja @Andrzej Koper na piątek, właśnie na wymianę oleju i opon na letnie - mam nadzieję, że moja ocena będzie zdecydowanie pozytywna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 W dniu 17.04.2018 o 16:02, Karenz napisał: O klasie lokalu świadczy sposób załatwiania problemów a tutaj jak widać jest stara dobra szkoła polskiej mechaniki gwarancja do bramy a dalej sie nie znamy. W związku z wypisywaniem przez Pana bzdur i fantazji na temat mojej firmy otrzyma Pan odpowiednie pismo od prawnika. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Mówiąc szczerze nie bardzo wiem o co chodzi z tym porównywaniem cen usług aso Subaru z usługami aso marek premium. Przed Foresterem miałem Merca (małego, a klasę), wcześniej Volvo (S60), jeszcze wcześniej Audi (też małe, A3) - wszystkie kupowałem jako auta roczne. Rachunki, które otrzymuję po wizytach w Subaru są naprawdę niższe (czasem znacząco). Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Michał Krupa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 17 godzin temu, Andrzej Koper napisał: W związku z wypisywaniem przez Pana bzdur i fantazji na temat mojej firmy otrzyma Pan odpowiednie pismo od prawnika. Panie Andrzeju, obserwuje cały ten wątek, jako forumowicz i jako użytkownik marki Subaru. Trudno mi osobiście jako obserwatorowi stwierdzić fakty i kogokolwiek ocenić, bo mnie przy tym nie było. Natomiast jestem przekonany, ze można wyjaśnić i skonfrontować cała sytuacje z osoba która rości uwagi „ na zasadzie zamkniętych ścian” i zgasić cały zaistniały pożar po gentelmeńsku. Zycze wszystkiego dobrego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja byłem we wspomnianym serwisie w Warszawie pana Andrzeja już kilka razy. Przyznam że nie mam do czego się przyczepić. Szybko sprawnie, cena także OK. Porównuje to do innych marek które wcześniej miałem i serwisowałem w różnych serwisach. Jeżeli coś się stanie jakaś wpadka a każdemu może się zdarzyć warto wyjaśnić temat idąc na ustępstwa rabaty itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) Jak miałem Forka to też serwisowałem u @Andrzej Koper i nie miałem zastrzeżeń. Ceny OK, no i co bardzo ważne dla mnie, możliwość zostawienia/odebrania auta poza standardowymi godzinami. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Nie wiedziałam gdzie to wrzucić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 12 godzin temu, Aga napisał: Nie wiedziałam gdzie to wrzucić To jakaś nowość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 3 godziny temu, diamond napisał: To jakaś nowość ? Jak boxer H6 się przegrzeje, to cylindry wstają i jest V6 - takie dwa w jednym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 10 godzin temu, Guliwer napisał: Jak boxer H6 się przegrzeje, to cylindry wstają i jest V6 - takie dwa w jednym. Aha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Chciałbym podpytać jakie ASO w Warszawie ma u siebie usługi blacharskie i lakiernicze a także doświadczonych mechaników, którzy ogarną skrzypiące i świszczące drzwi bez ramek (po wymianie uszczelki i trójkąta). W Gdańsku ASO i serwis na górce się poddały, mówią, że potrzebny doświadczony blacharz, który dobrze wyreguluje drzwi i ułoży odpowiednio szybę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Spróbuj w ASO Pana Kopra. Oni mają takie usługi, ale nie mam tam doświadczenia w kontekście napraw blacharskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Jeżeli potrzebna jest regulacja drzwi to proponuję Auto Adamski , naprawy blacharskie na miejscu a i doświadczenie duże 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 22 godziny temu, Andrzej Koper napisał: Jeżeli potrzebna jest regulacja drzwi to proponuję Auto Adamski , naprawy blacharskie na miejscu a i doświadczenie duże Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się