Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.12.2020 o 19:01, FilipeK napisał:

kupilem tez dwa grafitowe komplety po tym jak przeczytalem ze jedna sztuka kuta z pakietu sport kosztuje 8770 zl brutto. Na kiedy Ci obiecali felgi i ile $$?:)

Jaki rozmiar, szerokość, ET, rozstaw otworów na szpilki, średnica otworu centralnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, NonPhixion napisał:

Mnie zastanawia coś innego. Oglądałem przed chwilą Pertyna jak ględził. Czy w tym aucie można awaryjne wyłączyć na torze, aby nie migały co chwilę przy mocnym hamowaniu? Irytujące to może być przy upalaniu, a działało w każdym trybie jazdy.

Stawiam, że migały bo auto już swoje dostało na torze od testujących, a opony to pewnie były prawie slick :)

 

 

Co do dźwięku Yarisa to seryjny brzmi jak Aygo ale po poprawkach już całkiem sympatycznie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ScorpioGemini napisał:

Jaki rozmiar, szerokość, ET, rozstaw otworów na szpilki, średnica otworu centralnego ?

 

Toyota OEM made by ENKEI 

  • 8,0Jx18 5x114,3 ET45 - 225/40 R18

Toyota OEM High Performance Package made by BBS 

  • 8,0Jx18 5x114,3 ET45 - 225/40 R18

 

Srednica otworu - 60.1 mm

Edytowane przez Pyzo
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 4mamut napisał:

Mam wrażenie ze coraz więcej jest ogłoszeń sprzedaży proto czy evo i różnych niedokończonych projektów. 
Mysle ze ma to związek z yarisem

A ja myśle ze z pandemią i kryzysem. Ciekawe kiedy ciśnienie opadnie, jak przy RS ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje wczoraj zrobić 200km tym Yarisem, i jestem pozytywnie zaskoczony. Porównując do seryjnego Focusa RS, który w ogóle nie przyśpieszał i brakowało mu tchu, ten Yaris naprawdę żwawo jedzie w serii. Czuć lekkośc tego auto, w koleinach na mocno poklejonej drodze troche nim śmigało, ale trzymając mocno kierownice masz wrażenie, że panujesz na tym autem w 100procentach. Nie obawiałem się, że ściągnie mnie do rowu. Wyprzedzanie tym porównałbym to jazdy motocyklem. Żwawe, krótkie, wszędzie się wciśniesz. Dźwęk silnika z zewnątrz rzeczywiscie średni/słaby, pod maską już w ogóle kosiara. W środku natomiast nie wiem na ile dźwięk był przez głosniki ( wydaje mi sie ze tryp SPORT to potęguje) dźwięk kozak. Powyżej 5tys rpm, aż szumi :D Jechałem wersją VIP z JBLEm, nagłośnieni na plus, HUD UP też czytelny. Początkowo przeszkadzało mi duże lusterko wsteczne i mocno wystający ekran od navi, później już w ogóle na to nie zwracałem uwagi. Auto rzeczywiscie dla osob do 180 cm :D Z tylu miejsca na glowe dla dorosłego brak. Sprzęgło chodzi lekko, bez problemu może to auto eksploatować kobieta wożąca dzieci do przedszkola. Nie zauważyłem jakiś problemów ze zgraniem sprzęgła z gazem przy ruszaniu, ale ten egzemplarz miał przejechane raptem 940 km, z czego większość przez właściciela salonu, a nie dziennikarzy na Słomczynie :D Plastiki w środku jak to w Toyocie, szału nie ma, ale nie trzeszczą. Auto ogólnie mega zbite, zwarte, jadąc nawet po tarce nic nie puka, trzeszczy itp. Guziki na ekranie od navi mega tandeta i pokrętełko również, ale nie po to się kupuje ten samochód ;) Co do napędu to jestem pod wrażeniem przyczepności. Wczoraj były 3 st, auto miało letnie opony, a trzymało się drogi jak przyklejone. Mega pewnie prowadzi się ten samochód, może też przez świadomość, że jest krótkie. Po pierwszych 100 km przejechanym czułem się w tym aucie dużo pewniej w zakręcie niż STI, którym zrobiłem teoretycznie 20 tys km. Ja ogólnie chyba bardziej lubie małe auta, niż długie sedany, może tez przez to taki odczucie ;) Wydaje mi się, że Yaris po delikatnym remapie na +/- 300 km i 400pare nm będzie robił naprawde mocny przeciąg, ale czy do codziennego jeżdżenia będzie to w ogóle potrzebne, nie wiem ;) Wiadomo, ze człowiek się do mocy przyzwyczaja i ciągle jest jej za mało, ale już w serii uważam, że nie ma wstydu ;) Wczorajsza mina kierowcy, w mercedesie GLE 350d, który musial ustąpić lewy pasa, choć bardzo nie chciał, wyprzedzającemu go Yarisowie, rówżnież była wisienką na torcie ;) Jedno jest pewne, nie żałuje, że zamówiłem w ciemno.

71A36984-52A8-4BEB-9F0B-7E10C1E0CB12.jpeg

FC021EFA-491B-48B8-9BD5-C818DA8AA2B9.jpeg

Edytowane przez FilipeK
  • Super! 12
  • Dzięki! 2
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FilipeK napisał:

Wczorajsza mina kierowcy, w mercedesie GLE 350d, który musial ustąpić lewy pasa, choć bardzo nie chciał, wyprzedzającemu go Yarisowie, rówżnież była wisienką na torcie ;) Jedno jest pewne, nie żałuje, że zamówiłem w ciemno.

Kilka lat temu zadziwiło mnie inne auto, ale podobnego pokroju. Był to Colt CZT. Myślałem, że służbowa skoda 2.0TDI na lewym pasie bez problemu odjedzie temu "autku". Dopiero na następnych światłach miałem możliwość odczytania oznaczenia na tylnej klapie. Dodam, że nie ścigałem się tylko Colt wystartował z prawego jak z procy :-D

 

W porównaniu do Yarisa GR z wyglądu CZT ma tę zaletę, że jest bardziej cichociemny i można bez problemu go zdłubać na 2XXKM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2020 o 14:40, _Peter_ napisał:

 

"Kilkanaście sekund po ruszeniu przywykłem do pozycji za kierownicą, choć połączenie mojego wzrostu z wysoko umieszczonym fotelem i kaskiem nie jest najwygodniejsze."

 

Można zapytać ile masz wzrostu? Ja mam 195 i się zastanawiam, czy się zmieszczę. Miejsca na nogi też chyba za dużo nie ma.

 

 

1,85 m, z Twoim wzrostem nie będzie zbyt wesoło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kubanow napisał:

mnie ciekawi kto kupi te "prasówki"

Ludzie ;) Wbrew pozorom często cena na poziomie 80-90% wartości wersji podstawowej za dobrze doposażony egzemplarz, ale z minimalnym przebiegiem, motywuje chęci zakupowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Elvisiak napisał:

Ludzie ;) Wbrew pozorom często cena na poziomie 80-90% wartości wersji podstawowej za dobrze doposażony egzemplarz, ale z minimalnym przebiegiem, motywuje chęci zakupowe :)

albo jakieś szkoły jazdy typu SJS gdzie juz z założenia wiadomo, ze nie bede miały łatwego zycia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...