Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, ewemarkam napisał:
1 godzinę temu, Neutrino33 napisał:
Pisałem tutaj, ale nikt tam chyba nie zagląda
Legacy kombi 2004. 

Zamek w klapie bagażnika odmówił posłuszeństwa. Pozostałe zamki działają a klapa ani drgnie. Obecnie jeszcze siedzę w Irlandii, wracam do Polski za parę dni. Samochodem w tym momencie jeździ mój tata i plan jest taki by odebrać mnie wraz z moją rodziną z lotniska tym właśnie wozidłem - działający zamek w klapie mocno ułatwia korzystanie z bagażnika emoji6.png

Ma ktoś pomysł na diagnozę i rozwiązanie dla tej usterki?

Obstawiam uszkodzoną wiązkę w klapie.

 

Też tak sobie myślę...najgorsze/najlepsze jest to, że dzisiaj działa. Nie lubie jak coś raz nie działa a potem z niewiadomych przyczyn, jakgdyby nigdy nic, znowu zaczyna działać. :mellow:

 

11 minut temu, Oczkoo15 napisał:

Mam jeszcze zamek ze swojej starej klapy i mogę Ci go wysłać w cenie przesyłki ;)

 

Dziekuję. Będę miał na uwadze jeśli tylko okaże się potrzebny. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Neutrino33 napisał:

 

Też tak sobie myślę...najgorsze/najlepsze jest to, że dzisiaj działa. Nie lubie jak coś raz nie działa a potem z niewiadomych przyczyn, jakgdyby nigdy nic, znowu zaczyna działać. :mellow:

 

 

Dziekuję. Będę miał na uwadze jeśli tylko okaże się potrzebny. :hi:

No to nadal uszkodzona wiązka w klapie. Co otwarcie to inaczej się układa i jak raz się dobrze załamie to działa, innym razem przestaje. Szukaj załamanych przewodów albo takich, które pękają w palcach. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Orear napisał:

No to nadal uszkodzona wiązka w klapie. Co otwarcie to inaczej się układa i jak raz się dobrze załamie to działa, innym razem przestaje. Szukaj załamanych przewodów albo takich, które pękają w palcach. 

Przypuszczam, że zabiorę się za to jak tylko wrócę. Jakieś wskazówki od czego rozpocząć robieranie żeby dotrzeć do spodziewanego źródła awarii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Neutrino33 napisał:

Przypuszczam, że zabiorę się za to jak tylko wrócę. Jakieś wskazówki od czego rozpocząć robieranie żeby dotrzeć do spodziewanego źródła awarii?

Z tego co tutaj wyczytałem to najczęściej przewody pękają w tych dwóch gumowych osłonach, które łączą klapę z dachem auta w kombi. Więc ogólnie proponowałbym tam jakoś pozaglądać i zdjąć te 3 plastikowe maskownice, które leżą wokół tylnej szyby, bo tam też będziesz mógł coś sobie zobaczyć. Raczej mało prawdopodobne żeby umarły przewody przy samym silniczku, chyba, że wtyczka albo masa skorodowała, ale najpierw szukaj po najmniejszej linii oporu. ;) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla legacy z regulacją elektryczną foteli, pasażer też może zmieniać ustawienia góra/dół? :D Ostatnio kolega mi podrzucił, że chodzi tylko przód/tył i teraz się zastanawiam czy tak po prostu jest - bo i na co pasażerowi podnoszenie siedzenia - czy może coś się jednak popsuło.

Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy potrzebuję oddać radio do naprawy, wyłącza się samo z siebie i włącza. Próbowałem je wymontować ale okazuje się, że jest tam jakaś linka, przewód w kolorze czarnym, którego nie można odłączyć.
Jak wyciągnąć to radio?
Radio to GX-204LE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maross napisał:

Koledzy potrzebuję oddać radio do naprawy, wyłącza się samo z siebie i włącza. Próbowałem je wymontować ale okazuje się, że jest tam jakaś linka, przewód w kolorze czarnym, którego nie można odłączyć.
Jak wyciągnąć to radio?
Radio to GX-204LE

 

Ta "linka" powinna mieć wtyczkę jakieś 20cm od radia. tam  trzeba ją rozpiąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ewemarkam napisał:
4 godziny temu, pininfarin01 napisał:
Czy do Legacy z silnikiem o mocy 137koni będzie pasował silnik od Forestera o mocy 125 koni? Chodzi mi o sam słupek bo wiadomo że osprzęt jest inny. 

Napisz jaki masz i jaki chcesz wsadzić.

Ale jak to mam prościej napisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadnicza różnica jest chyba tylko w kolektorach i mapie ECU. Ale niech to jeszcze ktoś potwierdzi.
Nie mniej lepiej szukaj takiego jaki ma być. Żeby się później nie rozczarować. On szedł w Legacy 4 przed liftem i Forku SF polift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Zasadnicza różnica jest chyba tylko w kolektorach i mapie ECU. Ale niech to jeszcze ktoś potwierdzi.
Nie mniej lepiej szukaj takiego jaki ma być. Żeby się później nie rozczarować. On szedł w Legacy 4 przed liftem i Forku SF polift.

Kolektor wydechowy jest inny, dolotowy wygląda na taki sam ale również go zmienię (bo jest LPG) , ogólnie słupek wygląda na taki sam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...