ewemarkam Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Ano to i pewnie 2L wezmę, ale orientacyjnie 2 litry soku i skrzynkę wódki A na poważnie do zalania pustego układu wystarczy litr. Ale weź dwa jakby ręką drżała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 16 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 43 minuty temu, ewemarkam napisał: 2 litry soku i skrzynkę wódki A na poważnie do zalania pustego układu wystarczy litr. Ale weź dwa jakby ręką drżała A na przepłukanie? Myślę, żeby spuszczać z dołu, lać z góry żeby się nie zapowietrzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 5 minut temu, Danko napisał: A na przepłukanie? Myślę, żeby spuszczać z dołu, lać z góry żeby się nie zapowietrzył Po prawdzie nie wiem jaka jest procedura wymiany płynu. Jak wymieniałem magiel to zlałem płyn. Później nalałem pod korek, zapaliłem na chwile, pokręciłem kierownicą do skrajnych pozycji, coś tam wciągnął i uzupełniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maross Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Wymieniał ktoś może xenony? Można to ogarnąć samemu? Prawy mi pada, ledwo świeci na fioletowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iglak Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 3 godziny temu, maross napisał: Wymieniał ktoś może xenony? Można to ogarnąć samemu? Prawy mi pada, ledwo świeci na fioletowo Można wymianę ogarnąć samemu. Przy lewej lampie będziesz musiał odchylić wlew płynu do spryskiwaczy a przy prawej zdemontować rurę wlotową powietrzna do filtra. Zdejmujesz pokrywkę reflektora, kostkę na żarniku przekręcasz w prawo lub lewo ( dokładnie nie pamiętam) zdejmujesz sprężynkę i wyjmujesz ostrożnie żarnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maross Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Dzięki, spróbuję więc sam.A jaki żarnik najlepiej kupić?Znalazłem na allegro jakieś zamienniki D2S Hoalte i ciekaw jestem czy ktoś co na ten temat może powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iglak Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 2 godziny temu, maross napisał: Dzięki, spróbuję więc sam. A jaki żarnik najlepiej kupić? Znalazłem na allegro jakieś zamienniki D2S Hoalte i ciekaw jestem czy ktoś co na ten temat może powiedzieć? Ja użyłem Osram Xenarc Cool Blue Intense 6000 i mam taki efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poy Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 Halo, może ktoś polecić gdzie serwis skrzyni zrobię w legacy 2005 3.0 ukochany automat. Okolice Tomaszowa mazowieckiego lub Poddębic. Wielkie dzięki. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 Koledzy, szybkie pytanko. Podkładka OEM pod korek spustowy oleju, płaską powierzchnią do miski czy do śruby? Znalazłem dwa wątki w których był poruszony ten temat ale odpowiedzi w nich są sprzeczne, a do tej pory stosowałem zwykle podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Ja zawsze daje płaskim do miski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K23 Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Zatkane odpływy szyberdachu w Legacy III kombi. Czy macie patenty na oderwanie ich bez rwania podsufitki? Woda pojawiła się przy przedniej lampce i cieknie między przednie fotele. Może od spodu jakoś i w górę przepychać? Gdzie powinno to wychodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Wsadz długiego druta w wężyki. Podjedź sobie do sklepu elektrycznego, kup 2-3 metry drutu miedzianego 3x 1.5mm2 w okrągłej izolacji. i przepchasz tym bez problemów. Jakiś czas temu miałem ten sam problem, nic w zasadzie nie wyleciało, ale po przepchaniu problem znikł. One wychodzą dołem za nadkolami plastikowymi. A widoczne u góry powinny być jak odsuniesz podsufitkę uprzednio odkręcając daszek i cykorchwyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 A gdzie ostatnio, w którymś wątku było też o przetykaniu kanalików. Jak nie z góry, to z dołu odgruzować z błota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Teraz, Kiwi 4ester napisał: A gdzie ostatnio, w którymś wątku było też o przetykaniu kanalików. Jak nie z góry, to z dołu odgruzować z błota Nie jestem pewien ale chyba ja o to pytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 4 minuty temu, ewemarkam napisał: Nie jestem pewien ale chyba ja o to pytałem. Tak właśnie było 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Wymieniłem silnik w Legacy IV (2,0 137koni) i nie chce odpalić, trzeba przepustnice adaptować czy coś w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 (edytowane) Godzinę temu, pininfarin01 napisał: Wymieniłem silnik w Legacy IV (2,0 137koni) i nie chce odpalić, trzeba przepustnice adaptować czy coś w tym stylu? Jakieś błedy na ECU masz? Wymieniałem silnik w forku w zeszłym tygodniu i bez problemów odpalił z pół obrotu. Wkładałeś taki sam, czy np z innego subaraka? Czasem jest inne koło rozrządu na wale, inaczej ma ząbki, jeśli był inny silnik to trzeba było przełożyć je. Ja go odpaliłem najpierw bez pasków, alternatora i osprzętu całego, nawet nie zalewałem płynem, tylko olej nowy. Jak odpalił to składałem dalej. Edytowane 29 Lipca 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Jakieś błedy na ECU masz? Wymieniałem silnik w forku w zeszłym tygodniu i bez problemów odpalił z pół obrotu. Wkładałeś taki sam, czy np z innego subaraka? Czasem jest inne koło rozrządu na wale, inaczej ma ząbki, jeśli był inny silnik to trzeba było przełożyć je. Ja go odpaliłem najpierw bez pasków, alternatora i osprzętu całego, nawet nie zalewałem płynem, tylko olej nowy. Jak odpalił to składałem dalej. Wkładałem słupek od Forestera, wygląda identycznie i mało prawdopodobne by było inne koło rozrządu. Ale trzeba to zweryfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 30 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Z jakim momentem dokręca się kierownicę na tej głównej śrubie? Dzisiaj mam w planach zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 14 godzin temu, ewemarkam napisał: Jakieś błedy na ECU masz? Wymieniałem silnik w forku w zeszłym tygodniu i bez problemów odpalił z pół obrotu. Wkładałeś taki sam, czy np z innego subaraka? Czasem jest inne koło rozrządu na wale, inaczej ma ząbki, jeśli był inny silnik to trzeba było przełożyć je. Ja go odpaliłem najpierw bez pasków, alternatora i osprzętu całego, nawet nie zalewałem płynem, tylko olej nowy. Jak odpalił to składałem dalej. Faktycznie różnią się znaczniki na lewym kole głowicy i przez to jest problem z odpaleniem. Ale jeszcze jedna sprawa mnie męczy, czy wałki rozrządu będą takie same? Bo różnica mocy tych silników wynosi 12 koni i teraz nie wiadomo czy ta moc jest wygenerowana poprzez inne oprogramowanie czy też różnica w budowie wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 4 godziny temu, pininfarin01 napisał: Faktycznie różnią się znaczniki na lewym kole głowicy i przez to jest problem z odpaleniem. Ale jeszcze jedna sprawa mnie męczy, czy wałki rozrządu będą takie same? Bo różnica mocy tych silników wynosi 12 koni i teraz nie wiadomo czy ta moc jest wygenerowana poprzez inne oprogramowanie czy też różnica w budowie wałka. Wałki są inne http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_42/engine/camshaft_and_timing_belt/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_1/engine/camshaft_and_timing_belt/illustration_1/ Ale to numery, czy fizycznie są inne to może @mirasek albo @133699 będą wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) Trigger zapłonu może być inny (6-7 bądź 36/2/2/2), w nowszych jak pamietam koło rozrządu od czujnika walka może się różnic. Warto sprawdzić punkty pomiarowe. Co do mocy niemam pojęcia czy walki są inne (zwłaszcza jeśli nie wiadomo z czego ten silnik pochodzi ), ale można posiłkować się sprawdzeniem CR silnika. Stare potrafiły mieć 9:4/9:5 nowe znów 10.1/10.5, ponadto inny typ sterowania (pełna sekwencja, wsparcie map sensor, stukowiec wiec tez lżejsze nastaw ecu) Edytowane 30 Lipca 2021 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 3 godziny temu, 133699 napisał: Trigger zapłonu może być inny (6-7 bądź 36/2/2/2), w nowszych jak pamietam koło rozrządu od czujnika walka może się różnic. Warto sprawdzić punkty pomiarowe. Co do mocy niemam pojęcia czy walki są inne (zwłaszcza jeśli nie wiadomo z czego ten silnik pochodzi ), ale można posiłkować się sprawdzeniem CR silnika. Stare potrafiły mieć 9:4/9:5 nowe znów 10.1/10.5, ponadto inny typ sterowania (pełna sekwencja, wsparcie map sensor, stukowiec wiec tez lżejsze nastaw ecu) Koło lewej głowicy jest inne i inne jest koło pasowe na wale korbowym. Co to jest CR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) 29 minut temu, pininfarin01 napisał: Co to jest CR? Compression Ratio, stopień sprężania. To co inne musisz przełożyć ze starego silnika i powinien palić. Edytowane 30 Lipca 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 12 godzin temu, pininfarin01 napisał: Koło lewej głowicy jest inne i inne jest koło pasowe na wale korbowym Przełóż koła ze starego silnika i odpali z kopa, resztą się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się