Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, czort napisał:

Springi tył Legacy 4. Czy wszystkie Lesjofors są utwardzane czy są różnice? Czas na wymianę u mnie bo tyłek dokazuje. 

Nie. Są wersje "standardowe" I są wersje  "utwardzane". 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Vercy napisał:

 

 

 

Screenshot_20210523-220601.thumb.png.13f79b70d83cff1e55570da078e5adf3.png

 

 

Nie za szybkie te sprężyny no i szkoda ze przepustnica bez regulacji.

 

To jest jakiś tani chiński gwint. Tym z reguły się obniża a nie podnosi auta, nawet jak się da podnieść to będzie bardzo sztywne i nie wygodne i nie trwałe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Tinuviel napisał:

 

 

 

Screenshot_20210523-220601.thumb.png.13f79b70d83cff1e55570da078e5adf3.png

 

 

Nie za szybkie te sprężyny no i szkoda ze przepustnica bez regulacji.

 

To jest jakiś tani chiński gwint. Tym z reguły się obniża a nie podnosi auta, nawet jak się da podnieść to będzie bardzo sztywne i nie wygodne i nie trwałe. 

Kurła żem tak czuł.

 

 

To jest najgorsze w powrocie do Subaru, że do jeepa kupię sobie dowolny set w dowolnym sklepie.

 

Do Subaru mogę sobie co najwyżej kupić czapeczkę.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, .Misza. napisał:

Jeszcze koszulki są fajne... Jak się chłopie tak męczysz z Subaru, to w pindu sprzedaj...

Przeca sprzedał i tera ja się z nim męczę :D

  • Super! 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczów. Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych posiadaczy Legacy o interwał wymiany kompletnego rozrządu. Krótkie pytanie, pacjent 2.5 SOHC, obecny przebieg 188 tys, poprzednia wymiana w 2015r. przy 137 tys. Wymieniać, czy jeszcze może pojeździć? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pawson89 napisał:

Witam Forumowiczów. Chciałbym zapytać bardziej doświadczonych posiadaczy Legacy o interwał wymiany kompletnego rozrządu. Krótkie pytanie, pacjent 2.5 SOHC, obecny przebieg 188 tys, poprzednia wymiana w 2015r. przy 137 tys. Wymieniać, czy jeszcze może pojeździć? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Paweł

Jeśli jest założony OEM to 160 tys albo 8 lat 

https://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=282&WebPageID=18541

Jeśli zamiennik to bym już wymienił z uwagi na wiek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest to nowy nabytek to ja bym zajrzął pod pokrywę jak wygląda pasek. Albo wymienił żeby mieć spokojną głowę.

Zwłaszcza że rozrząd jest kolizyjny i może być kuku, kosztujące więcej jak wymiana rozrządu. :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszanowanko! 
Pany pytanie - ma ktoś schemat od stacyjki? 
Otóż mam taki problem, że w Legasiu na pozycji stacyjki nr 1 powinien polecieć prąd na radio ale bez kontrolek silnika i zapłonu. 

A u mnie jest ta pozycja 1 jakby "pusta"... nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszanowanko! 
Pany pytanie - ma ktoś schemat od stacyjki? 
Otóż mam taki problem, że w Legasiu na pozycji stacyjki nr 1 powinien polecieć prąd na radio ale bez kontrolek silnika i zapłonu. 
A u mnie jest ta pozycja 1 jakby "pusta"... nic się nie dzieje.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/

Tu masz schematy :)
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy pytanie głupie, czy nie.. Jest możliwe sprawdzenie numerów kata bez rozbierania całego burdelu w kanale? Różne rodzaje byly w BL/BP 2.0? Czy jesteście mi w stanie od tak podać, jakie mam/powinienem mieć?

Mam na myśli DOHC

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2021 o 22:41, Vercy napisał:

Kurła żem tak czuł.

 

 

To jest najgorsze w powrocie do Subaru, że do jeepa kupię sobie dowolny set w dowolnym sklepie.

 

Do Subaru mogę sobie co najwyżej kupić czapeczkę.

Terefere... :P Do Subaru jest niemal wszystko, kwestia kasy, czasu/cierpliwości i ew. ustalenia czy jakaś część z Imprezy pasuje do innych modeli. Spróbuj za to znaleźć gwint dedykowany do Daihatsu Applause/Charade 3 gdzieś poza Malezją... :mrgreen:

  • Super! 1
  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...