chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 no to już oficjalnie. Hybrid, the Subaru way Excitement generates electricity. And we're proud to unveil our new range of BOXER engines at Geneva Motor Show. There's hybrid, then there's the all-powerful e-BOXER. Discover hybrid, the Subaru way on 5th of March 2019. https://www.subaru.eu/e-boxer?fbclid=IwAR2EitRGY-EkWavtWwM0sp2nclQg88uSPjpidHkYoqkEZ3KybMABTmjByCk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 4 minuty temu, chojny napisał: (...) There's hybrid, then there's the all-powerful e-BOXER (...) nie wiem, smiac sie czy plakac... ze smiechu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 inaczej być nie mogło. Ta hybryda to jest we współpracy z Toyotą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 8 minut temu, eddie_gt4 napisał: nie wiem, smiac sie czy plakac... ze smiechu Pozostańmy w stosunku ambiwaletnym... czyli coś w stylu 8 minut temu, markos007 napisał: inaczej być nie mogło. Ta hybryda to jest we współpracy z Toyotą? Nie wiem ale pewnie tak. Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, chojny napisał: Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? A po co ładować z kabla, jak ten silniczek elektryczny ma, jak rozumiem, jedynie funkcję wspomagającą? A 12hp electric motor – powered by a lithium-ion battery pack – kicks in when driving at lower speeds to conserve fuel, while a two-litre boxer petrol engine fires up at higher speeds. As a result, the hybrid Forester has a combined power output of 156hp and 188Nm of torque, and fuel efficiency of 18.5 km/litre. There are no dedicated drive modes – the system will automatically decide what combination of engine and motor to use. Edytowane 11 Lutego 2019 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Czyli na samym prądzie nie pojedzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Przykre jest to ,że ta marka nie chce zrobić żadnego postępu w rozwoju silników i poszerzeniu ich gamy. To jest sprytny zabieg na obniżenie emisji CO2 i podtrzymania tej żenującej sprzedaży w EU. Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 14 minut temu, chojny napisał: Czyli na samym prądzie nie pojedzie? Jak ma jechać jak elektryk ma 12 hp ? To chyba jakiś żart. W Priusie elektryk ma 60 hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Taki elektryczny silnik to mogą dać tutaj parametry tego e-boxera lipa i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 5 minut temu, Lisek napisał: Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić. Właśnie, masz racje że to olewanie klijenta ale nie głównego tylko tego marginalnego. A która firma na świecie inwestuje wielkie pieniądze, żeby zadowolić garstkę klijentów którzy i tak nie mają wpływu na globalną sprzedaż marki. To władze EU liczą na to, że świat się do nas dostosuje a jest tyle lepszych rynków i o wiele łatwiejszych bez szeregu ograniczeń 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Ten e-boxer to kompletna porażka, chyba że ogłoszą coś zupełnie nowego, o czym jeszcze nie wiemy... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) 4 minuty temu, Michał W. napisał: To władze EU liczą na to, że świat się do nas dostosuje a jest tyle lepszych rynków i o wiele łatwiejszych bez szeregu ograniczeń I hybrydy oraz elektryki sprzedają się najlepiej na tym rynku z najmniejszymi ograniczeniami. Hybrydowy Crosstrek jest od dawna oferowany w USA, a nie Europie Edytowane 11 Lutego 2019 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Jest jeszcze jedna możliwość: ktoś nie wiedział o czym pisze. Te magiczne 12 hp to w kontekście hybryd Toyoty w model Rav jest mocą jaką daje elektryk przy prędkościach powyżej 70 czy coś koło tego, czyli w zakresie gdzie prawie nie pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 2 minuty temu, GREGG napisał: Ten e-boxer to kompletna porażka, chyba że ogłoszą coś zupełnie nowego, o czym jeszcze nie wiemy... Gneralnie zapowiada się na porażkę przy tych mocach i założeniach. Poza tym jeżeli elektryk ma być w skrzyni biegów, to jego ewentualna naprawa będzie bardzo skomplikowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 9 minut temu, Zyzol napisał: Hybrydowy Crosstrek jest od dawna oferowany w USA, a nie Europie Ale pytanie, czy ktoś to tam w ogóle kupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Patrzyłem na zegary na tym filmie i wydawało się ,że nawet to jedzie do momentu gdy zobaczyłem ze prędkościomierz jest wyskalowany do 180 wiec tam gdzie u nas 100 jest 60 a gdzie nasze 160 tam jest ich 100 czyli reasumujac stoi to w miejscu... Edytowane 11 Lutego 2019 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Mi się wydaje, że e-boxer nie powstał po to by poprawić dynamikę pojazdu tylko z powodu mody na hybrydę - nie wypada w dzisiejszych czasach nie oferować takiej wersji oraz z powodu norm emisji spalin i tyle. Konstruktorzy z Subaru raczej nie inspirowali się osiągami Tesli czy innych szybkich elektryków tylko zrobili co trzeba najmniejszym wymaganym wkładem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Lutego 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 2 godziny temu, chojny napisał: Nie wiem ale pewnie tak. Nie. Toyota ma system, w którym napęd tylnej osi jest realizowany tylko przez silnik elektryczny. Tutaj jest napęd mechaniczny ( ew. ze wspomaganiem elektrycznym dla wszystkich kół ). 2 godziny temu, chojny napisał: Widział ktoś może czy jest możliwość ładowania z kabla? Nie - z "kabla" można ładować tylko plug-in hybrid. Godzinę temu, chojny napisał: Czyli na samym prądzie nie pojedzie? Wbrew pozorom przy niskich prędkościach, szczególnie stop-and-go może jechać czysto elektrycznie. Ale gdy chcemy jechać normalnie silnik spalinowy będzie działał 56 minut temu, Lisek napisał: Dla mnie wstyd i olewanie klienta ale przy sprzedaży w EU na poziomie 1% tego co w USA to trudno się dziwić W Europie sprzedano w ubiegłym roku trochę ponad 40.000 sztuk. W USA ponad 600.000. Dysproporcja jest ogromna. Ale "1%" Ogólnie. Naturalnie nie jest to "rakieta". Ale sugeruję, aby nie bazować tylko na tym co wyczytamy, lecz z finalną oceną wstrzymać się do faktycznego zapoznania się z samochodem Pozdrowienia 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Moim zdaniem hybryda bez plugin nie ma sensu. Faktyczne zużycie paliwa niewiele mniejsze od zwykłego benzyniaka. Natomiast jazda na samym elektryku to już spora oszczędność. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 14 minut temu, Dyrekcja napisał: Nie. Toyota ma system, w którym napęd tylnej osi jest realizowany tylko przez silnik elektryczny. Tutaj jest napęd mechaniczny ( ew. ze wspomaganiem elektrycznym dla wszystkich kół ). Nie - z "kabla" można ładować tylko plug-in hybrid. Wbrew pozorom przy niskich prędkościach, szczególnie stop-and-go może jechać czysto elektrycznie. Ale gdy chcemy jechać normalnie silnik spalinowy będzie działał W Europie sprzedano w ubiegłym roku trochę ponad 40.000 sztuk. W USA ponad 600.000. Dysproporcja jest ogromna. Ale "1%" Ogólnie. Naturalnie nie jest to "rakieta". Ale sugeruję, aby nie bazować tylko na tym co wyczytamy, lecz z finalną oceną wstrzymać się do faktycznego zapoznania się z samochodem Pozdrowienia Dziękuję, wszystko jasne. Czekamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Zapewniam Was, że jest spora grupa odbiorców dla której fakt, że na aucie jest napis Hybrid będzie jego główną zaletą, bez względu jaką technologię sobą reprezntuje dany model. Znam osobiście jednego takiego modnego kierowcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 12 minut temu, RoadRunner napisał: Moim zdaniem hybryda bez plugin nie ma sensu. Faktyczne zużycie paliwa niewiele mniejsze od zwykłego benzyniaka. Natomiast jazda na samym elektryku to już spora oszczędność. Dokładnie. Gdyby w EU było Subaru plug-in hybrid, dwie sztuki ode mnie poszłyby od ręki. Jak to będzie ta sama technologia co w Crosstreku w USA, to nie wróżę mu sukcesów. Z jakiś powodów w USA się nie przyjął i teraz jest właśnie plug-in hybrid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 E-Boxer bedzie mogl wjechac do tzw. strefy czystego transportu (np. w Krakowie)? Bedzie sie dalo wymusic tryb w pelni elektryczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 9 minut temu, Michał W. napisał: Zapewniam Was, że jest spora grupa odbiorców dla której fakt, że na aucie jest napis Hybrid będzie jego główną zaletą, Wszystko zależy od cen, pozostałych wersji silnikowych i rzeczywistych osiągów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 6 minut temu, blejzu napisał: E-Boxer bedzie mogl wjechac do tzw. strefy czystego transportu (np. w Krakowie)? Bedzie sie dalo wymusic tryb w pelni elektryczny? Nie. Auto musi być tylko elektryczne. Jazda na elektryku w hybrydzie nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się