ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jaca68 napisał: "Torsen (...) ale nie w Subaru." Czuję się urażony: w BRZecie jest Torsen nie tylko w STI także Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) To czekamy na Priusa 4x4 co prawda nie Prius ale tez hybryda tyle, ze 4x4 Mitsubishi Outlander PHEV - całkiem fajne rozwiązanie choć drogie i może być zbyt kosztowne w trakcie paroletniego użytkowania, czas pokaże Jeździłem Outlanderem przy okazji imprezy Auto Świat 4x4 po torze offroadowym - zdecydowanie był to w moim odczuciu najgorzej prowadzący i zachowujący się samochód z całej gamy Mitsubishi jakie były dostępne (jeździłem wszystkimi: ASX, Pajero i L200). Wielka, tłusta krowa Obok był też Outlander PHEV, ale tym nie można było wjechać na tor, tylko asfalt/szuter :/ Odniosłem negatywne wrażenie, że bali się, że albo to auto się rozpadnie, albo nie lubi wody (do pokonania był ~20-30 cm bród) albo się przewróci. W porównaniu do zwykłego Outlandera, mój Forek prowadzi się jak gokart Najlepiej jeździło mi się L200, a do Pajero (jakkolwiek śmiesznie by to nie brzmiało) się nie mieściłem - mam 191 cm wzrostu, a w Pajero był szyberdach i obniżona podsufitka - niemożliwym było prawidłowe wyregulowanie fotela w moim przypadku :/ Koniec offtopu. Mitsubishi nie jest lepsze od Subaru Edytowane 21 Stycznia 2015 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Idealny napęd moim zdaniem to cztery osobne silniki - każdy sterujący swoim kołem. Wyzwaniem jest jednak oprogramowanie tego i doposażenie auta w czujniki by całość sprawnie działała w każdych warunkach. Mitsubishi Lancer Evolution MIEV - osobny silnik w każdym z 4 kół podobne rozwiązanie w aucie cywilnym Mitsubishi Outlander PHEV w większości jest to napęd 4x4 elektryczny z osobnymi silnikami dla osi przedniej i tylnej Jak ja bym chcial zeby takie cudo bylo w BRZcie na przedniej osi. Mitsu szykuje nam jakas fajna niespodzianke ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jak ja bym chcial zeby takie cudo bylo w BRZcie na przedniej osi. + 500 kg baterii BRZ to zgrabne auto takie jakim jest miałem okazje jeździć tym Mitsu Outlander PHEV, fajna technologia elektryczna ale zero tam miejsca na 100% decyzje kierowcy biorąc pod uwagę cenę zakupu oraz niewiadomy czas życia baterii jak tez ich przyszły koszt lepiej kupić sobie "starsze" STI Czy EVO i cieszyć się jazdą (ja niestety kupiłem XV SBD ) natomiast jeśli z czasem taka technologia się sprawdzi to jest to bardzo ciekawe rozwiązanie pomimo faktu, że jazda dość nudna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Raczej mysle o wspomaganiu przez tego typu naped napedu glownego np. podczas ruszania, przy trudnych warunksch drogowych. Dlatego ilosc i tym samym ciezar baterii mozna byloby zmniejszyc. Ale to na marginesie tej jakze fascynujacej dyskusji na temat Haldex v reszta swiata ;D Jaca68 napisał: "Torsen (...) ale nie w Subaru." Czuję się urażony: w BRZecie jest Torsen nie tylko w STI także Taaaak, nie wiedzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jaca68 napisał: "Torsen (...) ale nie w Subaru." Czuję się urażony: w BRZecie jest Torsen A to nie wiedziałem. Muszę jazdę próbną zaliczyć, bo autko zacnie się prezentuje, chociaż to Toyota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Chyba ktores STi tez mialy torsena jako jedna ze szper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A to nie wiedziałem. Muszę jazdę próbną zaliczyć, bo autko zacnie się prezentuje, chociaż to Toyota Większość tego auta zrobiło Subaru, produkuje też tylko FHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Właśnie przejechałem ponad 500 km superbem 4x4 dsg. Powiem, że jestem zaskoczony. Moje zdanie rozmija się z wieloma opiniami forum. Ksenony nie są lepsze niż dobrze ustawione w FXT. Drogowe wydają się mocniejsze. Elektryczna regulacja podparcia lędźwi w dwóch kierunkach jest gorsza niż jej brak w foresterze. Szumy wiatru mniejsze, ale koła szumia bardziej. 170 koni to nie 240. Dsg koszmarnie męczy silnik niskimi obrotami. Ale są też plusy. Układ kierowniczy znacznie bardziej bezpośredni i precyzyjny. A haldex działa idealnie - 80 km było serpentynami pokrytymi śniegiem. Nie jechałem sportowo, bo nie umiem, ale czułem się pewnie. O wnętrzu nie powiem - ciemno było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 meczy niskimi obrotami bo jechałeś TDI a tam sterownik DSG potrafi zejść na niecałe 1200 obr/min koszmarne uczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Układ kierowniczy bardziej bezposredni? Kurczaki to majac Superba prawie 3 lata mialem wrażenie, ze ten uklad zatopiono w maśle...taki bezposredni W forku mam sporo lepsze odczucia, niemniej to nadal nie BMW 3. Drogowe musza byc lepsze bo to ksenon. Jak regulacja lędźwiowa moze byc gorsza od jej braku? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Właśnie też czytam i nie wiem co odpowiedzieć Układ kierowniczy był jednym z głównych elementów, dla jakich nie myślałem o następnym. A tu czytam, że jest super. Światła - IMO znacznie lepsze niż w Forku, tu Subaru ma co nadrabiać, choć jestem bardzo pozytywnie zaskoczony światłami w OBK (jak na xenon a nie bixenon) Z resztą części wypowiedzi mogę się zgodzić. W przelocie 500 km nieznanym sobie samochodem nie sposób wiele więcej wyłapać Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 22 Stycznia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 może nawet nie sam układ kierowniczy co subarowskie elektryczne wspomaganie dla mnie to w XV to tez duży minus dla Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ketivv, możesz sprecyzować, o co chodzi z tym wspomaganiem? Za słabe, za mocne, odbiera czucie, czy praca układu kierowniczego jest gumowata? Dzięki. _____ iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) nie daje poczucia pełnej kontroli nad autem zresztą z jakiegoś powodu w STI jest układ elektro-hydrauliczny z drugiej strony wspomagania elektryczne to już codzienność i trzeba się do nich przyzwyczaić Edytowane 22 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 W starym Audi wszystko było tradycyjne: napęd, automat i hydrauliczne wspomaganie. Fakt, w dwóch autach miałem hydrauliczne, w dwóch elektryczne i mam podobne zdanie: robi się gumowato i nie do końca czuć co się dzieje pod kołami. _____ iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Bez wątpienia hydraulika lepsza. Ale, jak właściwie wszędzie, pseudoekologia górą Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 pseudoekologia górą jak i ekonomia, takie rozwiązanie jest tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Podparcie lędźwi w skodzie generuje wyraźny wałek, a nie łagodne wybrzuszenie. Zresztą na amerykańskim forum Subaru jest sporu wątek z narzekaniem na podparcie w forku i ludzie chcą wymieniać fotele na z tańszej wersji bez tego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Podparcie lędźwi w skodzie generuje wyraźny wałek, a nie łagodne wybrzuszenie. Zresztą na amerykańskim forum Subaru jest sporu wątek z narzekaniem na podparcie w forku i ludzie chcą wymieniać fotele na z tańszej wersji bez tego .Wszystko kwestia budowy plecow. Ten wałek w skodzie mozesz regulowac, jego wysokosc i stopien wypuklenia - mi sie z latwoscia udalo dobrac optymalne położenie i wielkość walka pod tym wzgledem brak uwag do foteli Skody Superb. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Podparcie lędźwi w skodzie generuje wyraźny wałek, a nie łagodne wybrzuszenie. Zresztą na amerykańskim forum Subaru jest sporu wątek z narzekaniem na podparcie w forku i ludzie chcą wymieniać fotele na z tańszej wersji bez tego . Ach, gdyby tylko na forum był Stach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A co ze Stachem - urlop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) A to nie wiedziałem. Muszę jazdę próbną zaliczyć, bo autko zacnie się prezentuje, chociaż to Toyota Większość tego auta zrobiło Subaru, produkuje też tylko FHI. No wlasnie, juz mialem sie oburzyc! Toyota zrobila tylko design i dostarcza wtrysk bezposredni. robi się gumowato i nie do końca czuć co się dzieje pod kołami. przy elektrycznym? To sie musisz przejechac BRZ* *wpierw napisalem BRZ/STI, ale potem sie zorientowalem, ze tylko BRZ i WRX maja elektryczne Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A to nie wiedziałem. Muszę jazdę próbną zaliczyć, bo autko zacnie się prezentuje, chociaż to Toyota Większość tego auta zrobiło Subaru, produkuje też tylko FHI. No wlasnie, juz mialem sie oburzyc! Toyota zrobila tylko design i dostarcza wtrysk bezposredni. I ponoć skrzynię w wersjach AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 A to nie wiedziałem. Muszę jazdę próbną zaliczyć, bo autko zacnie się prezentuje, chociaż to Toyota Większość tego auta zrobiło Subaru, produkuje też tylko FHI. No wlasnie, juz mialem sie oburzyc! Toyota zrobila tylko design i dostarcza wtrysk bezposredni. I ponoć skrzynię w wersjach AT Nie do konca. Co prawda jest to zmodyfikowana skrzynia z Lexusa IS, ale dostawca jest firma Aisin (http://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_Seiki_Co. ). Wiec ciezko mowic, ze Toyota dostarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się