Skocz do zawartości

Subaru wprowadza do oferty silniki turbo


radekk

Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie dobra wiadomość, z pewnych i potwierdzonych źródeł Subaru ma wprowadzić nowe silniki turbo i biturbo o pojemnościach 2.0, 2.2 (H4) i 3.5, 3.8 (H6) o mocach od 280-555 KM.

Patrząc po wypowiedziach sporej grupy forumowiczów, wątków co zamiast... itp, wyglada na to że wreszcie skończy się ów problem i biadolenie że nie ma co kupić, albo co kupic w zamian :)

 

Naszych szanownych modów proszę o przypięcie wątku:D;)

Edytowane przez radekk
  • Super! 1
  • Haha 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I będzie Forester XES 350KM 450Nm 5,5 do setki z reduktorem i blokadami, żeby błotko w terenie ładnie pompował, a także WRX STI 600KM na LPG (7,5 l gazu na 100km) 

Poza tym SIP członkom forum o stażu  > 6 lat udziela rabatu 30% na dowolny model plus 5 lat serwis gratis. 

 

 

Edytowane przez bardzozlymisio
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Houdini napisał:

Eeeee ... tylko 555 KM 

Ponoć będzie możliwość fabrycznego tuningu:D

 

16 minut temu, Siemek napisał:

Prima Aprilis :) ?

Nie, silnik przeciwsobny to się nazywa:D;)

 

14 minut temu, bardzozlymisio napisał:

Poza tym SIP członkom forum o stażu  > 6 lat udziela rabatu 30% na dowolny model plus 5 lat serwis gratis.

A to już nie było? :blink:

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, aflinta napisał:

Oczywiście, dzięki nowej technologii z laboratoriów Skody spasowali tak głowicę z blokiem, że uszczelka stała się zbędna więc i problem UPG jest już historią 

 

Nie ma głowicy, silnik cały jest w jednym kawałku, zawory i wałki montuje się endoskopowo przez rurę wydechową. Dlatego SiP poszukuje teraz masowo ginekologów. Stąd ten pomysł zatrudniania ukraińskich lekarzy.  

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, chudy_b napisał:

Rewolucyjna konfiguracja w dowsobnym układzie bokser z dwoma wałami korbowymi i jedną głowicą.

 

5 godzin temu, przemekka napisał:

Jedną głowicą, ale za to z dwustronnymi zaworami. 

 

3 godziny temu, chojny napisał:

Wyeliminowali zupełnie, nie ma uszczelki nie ma czego zepsuć  ;)

 

Nie znacie się.Nie  chodzi o pasowanie i jedną głowicę. Dzięki podwojeniu ilości wałów korbowych zupełnie inaczej rozkładają się naprężenia i nic się nie ukręci.

Do tego dzięki USUNIĘCIU głowicy (zostają same cylindry) i zastosowaniu dwusuwowego cyklu pracy oraz rozrządu suwakowego wyeliminowano całkowicie problem z regulacją zaworów (!) co idealnie nadaje się do lpg. UPG ani nic innego też nie zostanie "wydmuchane".

Ponadto dwusuwowy cykl pracy eliminuje potrzebę posiadania oleju w misce olejowej co likwiduje w zarodku problem "brania" oleju.

Problem związany z nagminnym "obracaniem się panewki" rozwiązano przez zastosowanie łożysk kulkowych, co przetestowano wcześniej w turbosprężarkach i silnikach w Wartburgach.

Tak więc śmiało można stwierdzić, że choć silniki Subaru nigdy nie miały absolutnie żadnych wad, to te nowe, poprawione to po prostu będzie Mistrzostwo Świata i Okolic w zakresie trwałości i niezawodności.

Producent przewiduje resurs na poziome 1000000000km!

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...