Jump to content

Subaru wprowadza do oferty silniki turbo


radekk
 Share

Recommended Posts

Nareszcie dobra wiadomość, z pewnych i potwierdzonych źródeł Subaru ma wprowadzić nowe silniki turbo i biturbo o pojemnościach 2.0, 2.2 (H4) i 3.5, 3.8 (H6) o mocach od 280-555 KM.

Patrząc po wypowiedziach sporej grupy forumowiczów, wątków co zamiast... itp, wyglada na to że wreszcie skończy się ów problem i biadolenie że nie ma co kupić, albo co kupic w zamian :)

 

Naszych szanownych modów proszę o przypięcie wątku:D;)

Edited by radekk
  • Like 1
  • Haha 12
Link to comment
Share on other sites

I będzie Forester XES 350KM 450Nm 5,5 do setki z reduktorem i blokadami, żeby błotko w terenie ładnie pompował, a także WRX STI 600KM na LPG (7,5 l gazu na 100km) 

Poza tym SIP członkom forum o stażu  > 6 lat udziela rabatu 30% na dowolny model plus 5 lat serwis gratis. 

 

 

Edited by bardzozlymisio
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, Houdini napisał:

Eeeee ... tylko 555 KM 

Ponoć będzie możliwość fabrycznego tuningu:D

 

16 minut temu, Siemek napisał:

Prima Aprilis :) ?

Nie, silnik przeciwsobny to się nazywa:D;)

 

14 minut temu, bardzozlymisio napisał:

Poza tym SIP członkom forum o stażu  > 6 lat udziela rabatu 30% na dowolny model plus 5 lat serwis gratis.

A to już nie było? :blink:

:P

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, elmo napisał:

Poprawili UPG? :rolleyes:

Oczywiście, dzięki nowej technologii z laboratoriów Skody spasowali tak głowicę z blokiem, że uszczelka stała się zbędna więc i problem UPG jest już historią B)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, elmo napisał:

Poprawili UPG? :rolleyes:

 

Wyeliminowali zupełnie, nie ma uszczelki nie ma czego zepsuć  ;)

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, aflinta napisał:

Oczywiście, dzięki nowej technologii z laboratoriów Skody spasowali tak głowicę z blokiem, że uszczelka stała się zbędna więc i problem UPG jest już historią 

 

Nie ma głowicy, silnik cały jest w jednym kawałku, zawory i wałki montuje się endoskopowo przez rurę wydechową. Dlatego SiP poszukuje teraz masowo ginekologów. Stąd ten pomysł zatrudniania ukraińskich lekarzy.  

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Knurek1111 napisał:

Do Przyjaciół z Japonii: to są żarty a nie oczekiwania rynku!

Co ty zaraz to wszystko wprowadza do oferty, pewnie poza mocniejszymi silnikami

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, chudy_b napisał:

Rewolucyjna konfiguracja w dowsobnym układzie bokser z dwoma wałami korbowymi i jedną głowicą.

 

5 godzin temu, przemekka napisał:

Jedną głowicą, ale za to z dwustronnymi zaworami. 

 

3 godziny temu, chojny napisał:

Wyeliminowali zupełnie, nie ma uszczelki nie ma czego zepsuć  ;)

 

Nie znacie się.Nie  chodzi o pasowanie i jedną głowicę. Dzięki podwojeniu ilości wałów korbowych zupełnie inaczej rozkładają się naprężenia i nic się nie ukręci.

Do tego dzięki USUNIĘCIU głowicy (zostają same cylindry) i zastosowaniu dwusuwowego cyklu pracy oraz rozrządu suwakowego wyeliminowano całkowicie problem z regulacją zaworów (!) co idealnie nadaje się do lpg. UPG ani nic innego też nie zostanie "wydmuchane".

Ponadto dwusuwowy cykl pracy eliminuje potrzebę posiadania oleju w misce olejowej co likwiduje w zarodku problem "brania" oleju.

Problem związany z nagminnym "obracaniem się panewki" rozwiązano przez zastosowanie łożysk kulkowych, co przetestowano wcześniej w turbosprężarkach i silnikach w Wartburgach.

Tak więc śmiało można stwierdzić, że choć silniki Subaru nigdy nie miały absolutnie żadnych wad, to te nowe, poprawione to po prostu będzie Mistrzostwo Świata i Okolic w zakresie trwałości i niezawodności.

Producent przewiduje resurs na poziome 1000000000km!

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...