Jump to content

wania

Użytkownik
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Days Won

    1

wania last won the day on July 30 2018

wania had the most liked content!

Community Reputation

225 Wspaniały

About wania

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    kobieta
  • Skąd
    Kalisz
  • Auto
    Subaru Legacy 1992 2.0

Recent Profile Visitors

960 profile views
  1. Cześć W końcu wyszliśmy z garażu. Zatem teraz mogę opisać ten stoczony nierówny pojedynek, ale zakończony sukcesem Ogólnie Subaru miałam w planach zacząć grzebać w kwietniu/maju - wiecie ciepło było, sprawka ze studiów w miarę ogarnięte, Paweł też miał trochę urlopu, a z pomocą to nawet wszystko szybciej by szło, ale niestety ten czas musieliśmy poświęcić na Forestera przyszłego Teścia. Później znów zaczęłam karuzele śmiechu na zdalnych, aż do sesji, która miała trwać do końca czerwca, a wyszło, że zakończyła się 7 lipca... No cóż można i tak. Po 7 lipca spięłam się, pojechałam na dzia
  2. Nierówny pojedynek już skończony Pojutrze lakieruje Nie, nie, tarcza zwykła, niewentylowana... Na razie
  3. A i przy okazji jak już tu jestem... Zdradzę kolejna tajemnice Tylny zacisk stał, niezła rdza się pojawiła w miejscu tłoczka, ale to pokaże już w tej właściwej relacji. Oba tylne zaciski zostały zregenerowane, nowe gumy i tłoczki, wyczyszczone z rdzy. Przednie wpadają dwutłoki od @rosaskc (w końcu się doczekałeś) i większa tarcza. Ogólnie, to siara na całego, bo czekały dwa lata Ale w tym roku pojechały jeszcze raz do porządnego piaskowania i ponownego malowania, tą farbą, co malowałam dwa lata temu chyba, była jakaś do d... Bardzo miękka była i zaczęła schodzić, a niby spe
  4. Dziękuję za podpowiedź Ogólnie to wszystko spoko, tylko nie mam tej uszczelki na górę... Jest ona gdzieś jeszcze dostępna? W Internetach nic nie znalazłam prócz wysyłki z US. Tak od szybra. Legacy moich Dziadków jest bez górnego okna i w miejsce tych odpływów ma zaślepki.
  5. Ja wiem Ale wydatki mnie tak żrą, że ratuje to co mam... Póki co Cynowanie i te sprawy teraz ogarniam heh...
  6. Aha, i żeby nie było, że się opierdzielam Uwierzcie, że się dzieje Więcej będzie później.
  7. Następnym razem pobawię się w "fotoszopie" Bo to na bogato ma być i dlatego złoto
  8. A to najmocniej przepraszam, źle zrozumiałam Wiadomo, że Hond jest więcej, ale wiesz, jak już idziesz któryś kilometr tego lotniska i widzisz 30-stego takiego samego Civika zrobionego mniej-więcej podobnie do reszty, to już się jednak temat w pewnym momencie przeje... Ja jakbym miała robić selekcję i byłoby dużo aut spod tej samej marki, to bym wybierała same najlepsze, a nie pójście na ilość i łapanie się w widełkach selekcji "bo obniżone i dobrą felgę ma". Ale no cóż, nic się nie poradzi. O tej selekcji można dużo rozmawiać, ale jakby nie było, to i tak nie ma w sumie se
  9. Spoko, szanuje Twoje zdanie. Nie każdemu musi się podobać, to co mnie Z drugiej strony może to też nie ma na razie wyglądu, bo mam trochę nieczysto pod maską i kolektor jeszcze nie wszedł w czerwony.
  10. Popatrz obiektywnie a nie przez pryzmat urażonej dumy. To impreza dla tuningowanych japońskich aut. Seryjne auta dostają się bardzo rzadko, tylko jeśli są mega rzadkimi sportowymi rarytasami. Forester Sh w wolnossaku, który jest zwykłym SUVem jakich pełno na ulicy musi być naprawdę dobrze zrobiony, żeby ktoś to docenił poza fanami marki. To samo z Legacy Igen, poza forum to zwykły stary kanciasty sedan, dla człowieka z ulicy nic specjalnego bo produkowali ich tony. Seryjne felgi w SVX są zwyczajnie brzydkie i to pierwsza rzecz do zmiany po kupnie. Wystarczy je zmienić i już mamy zupełnie inne
  11. Pewnie jest, ale to nie ma znaczenia czy dam r12 czy nowszy. Też tak myślałam... Ale Japończyki stwierdzili, że jednak w "dwójce" zmienią kilka rzeczy I się szykuje trochę spora rzeźba. Pudło Zostaje przy suwakach są bardziej klasyczne Dobra to już jakaś podpowiedź, będę sprawę badać. Ale co ciekawe w przedlifcie idzie taka sama wiązka do kompresora, jak w II. A tutaj
  12. Niestety u mnie nie do końca jest p&p, bo mam klimę z Legacy II. Problem mam z parownikiem, a raczej jego obudową, która ma inny kształt względem "kombajnu" nawiewów. Zatem trochę kombinowania będzie. Bez sciagbua deski się nie obędzie, bo zmieniam też kombajn od innego Legacy I. Dlaczego? Dowiesz się w swoim czasie Kolejna zagwozdka, to że w Legacy II idą trzy kable do wtyczki do kompresora, a w "Jedynce" idzie jeden, trochę nie wiem, co z tym fantem zrobić. Ale coś wymyślę, ewentualnie będę prosić o pomoc na Forum Reszta ogólnie pasuje. Filtr kabinowy jest, tylko muszę kupić n
  13. Sesji już koniec widać... Zatem zaczynam poważnie z Legacy
  14. Fajny Dziadzio! Dbaj o niego
×
×
  • Create New...