Herbert Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 16 godzin temu, Eryk napisał: Ciekaw jestem jak by wypadlo porownanie Ascenta z Highlanderem - Ascent na podwoziu nowej Imprezy a Highlander na podwoziu Lexusa RX. Takze na drodze Ascent pewnie lepiej sie prowadzi, i poza droga pewnie tez. Tylko pierwszy Highlander był na podwoziu Lexusa, teraz (od II gen ) to podwozie Camry... cena:31000$-41000$ Toyoty , a 30000-45000$ Subaru Ascenta jeszcze 3,5V6 Higlandera do 2,4DiT Ascenta (choć ponoć występował Higlander 2,4VVi jak w Camry...) więc Ascent z sercem 3,6H6 może nadejdzie... czego innym i sobie życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 15 minut temu, Herbert napisał: Tylko pierwszy Highlander był na podwoziu Lexusa, teraz (od II gen ) to podwozie Camry... cena:31000$-41000$ Toyoty , a 30000-45000$ Subaru Ascenta jeszcze 3,5V6 Higlandera do 2,4DiT Ascenta (choć ponoć występował Higlander 2,4VVi jak w Camry...) więc Ascent z sercem 3,6H6 może nadejdzie... czego innym i sobie życzę Jesli mamy byc drobiazgowi, to na podwoziu camry jezdzi tez Lexus RX... ale tak jak pisze to tylko drobiazgi. W Toyocie na pewno jest wiekszy wybor silnikow bo i 4 cylindrowy, i 6, i nawet hybryda. Bardziej zastanawialem sie nad funkcjonalnoscia wnetrza bo wydaje sie byc podobnie skonfigurowane, oraz prowadzenie. Ten ostatni punkt bedzie chyba najwazniejszy w tym porowaniu dla mnie. Wprawdzie oba auta nie sa do scigania a do spokojnej rodzinnej jazdy, to jednak poprawne a nawet wzorowe zachowanie na drodze byloby bardzo mile widziane. Watpie by silnik 3.6 h6 znalazl sie w Ascencie z tego prostego powodu ze nawet w Outbackach w US stanowi on mala czesc sprzedazy na tym rynku... Pozatym Mazda CX-9 niezle sie sprzedaje z 4 cylindrowym silnikiem, no i nawet Volvo stosuje takie silniki w swoich SUVach, takze przywiazanie Amerykanow do duzych pojemnosci w silnikach nie jest takie jak dawniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Nie wiem czy to jeszcze komputerowa prezentacja.Ale trafiłem dziś przy okazji na takie coś o Ascencie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP76 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Witam W okolicy lata w USA ma się pojawić nowy model Subaru: Ascent. Samochó z 3 rzędami siedzeń, produkowany z tego co wiem w USA. W przeciwieństwie do 'podobnych' jak Toyota Sienna czy Honda Odyssey nie będzie miał 3.5V6 a 2.4T. Czy jest jakaś szansa aby ten model w ogóle pojawił się w Europie a najlepiej w polskiej sieci dealerskiej? Powiedzmy za 2-4 lata? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 tu masz sporo na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Nie wygląda to na komputerowy rendering. Masa bajerów, aby nie był to fake.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP76 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Nie wiem czy porównanie Ascenta do Q7 jest uzasadnione. Pomijając przepaść w cenie i 'prestiżu' to różnica jest głównie użytkowa. Nie siedziałem w 7-mio miejscowym Q7 ale z racji tego że jest to opcja wydaje mi się, że 3ci rząd siedzeń pełni rolę siedzeń awaryjnych. Coś jak w VW Tiguan Allspace, Skoda Kodiaq, Fiat Freemont. Innymi słowy dobre wyłącznie dla dzieci. Na załączonym filmie przedstawiciel zaznaczył wyraźnie, że jest wystarczająco dużo miejsca dla dorosłych!!! we wszystkich rzędach siedzeń. Tak jak w moim Renault Grand Espace. Ale ma większy bagażnik i napęd AWD czego nie ma Espace :-(. W związku z tym Ascent może być porównywany do Toyoty Sienna (opcjonalnie AWD) czy Hondy Odyssey. Niestety Europa wymiera (demograficznie) i czołowi producenci popularnych mini vanów omijają (zawsze omijali) ją wielkim łukiem. A szkoda bo dla tych co muszą posiadać taki samochód pozostaje do wyboru albo prywatny import albo poleganie na producentach europejskich. 1) Mercedes V klasa z 4Matic - bardzo wygodny, świetny samochód ale niestety dostępny wyłącznie z silnikami Diesel. Do tanich też nie należy 2) Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso - same silniki Diesel 3) Ford Turneo Custom - wyłącznie Diesel Do tego wszystkie wyglądają jak busy, Mercedes w dodatku jak karawan pogrzebowy, przynajmniej żona tak o nim mówi. Smaczku dodaje fakt, że producenci europejscy z uporem maniaka sprzedają Diesle a w tym samym czasie z nim walczą (AdBlue, dpf). Poza tym jaki jest sens kupować rodzinny samochód z silnikiem Diesla skoro już teraz wiele miast zadeklarowało zakaz wjazdu takich samochodów (Paryż/Madryt/Ateny - reszta pewnie dołączy). Nie wyobrażam sobie wyjazdu z rodziną i przesiadki z 4 dzieci do komunikacji miejskiej tylko dlatego że samochód nie spełnia wyśrubowanych norm. 4) VW Touran - to samo co Tiguan Allspace - miejsca wyłącznie dla dzieci 5) VW Sharan - długość jak w Grand Espace czyli bagażnik symboliczny, przynajmniej miejsca odpowiednie dla dorosłych Toyota Alphard, Sienna, Honda Odyssey czy Chrysler Pacifica niedostępne w Polsce. Dlatego gdyby Ascent pojawił się na rynku, mógłby mieć wzięcie. Jedyną jak na razie wadą są drzwi: otwierane a nie odsuwane. Przynajmniej otwierają się pod kątem prostym, tylko czy to ratuje na zatłoczonych parkingach gdzie trzeba wyjąć dziecko z fotelika? Co do silnika to wydaje mi się to opcja optymalna. Sienna czy Odyssey ma 290 KM z 3.5L V6. Ja w swoim Espace mam 2.0T 170KM i daje rade więc 260 KM w Ascent napewno nie będzie ślamazarne. Mam nadzieje, że gdy będę wymieniał Espace to Ascent będzie dostępny jako alternatywa dla V klasy czego sobie i innym życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 15 minut temu, PawelP76 napisał: 1) Mercedes V klasa z 4Matic - bardzo wygodny, świetny samochód ale niestety dostępny wyłącznie z silnikami Diesel. Do tanich też nie należy 2) Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso - same silniki Diesel 3) Ford Turneo Custom - wyłącznie Diesel Jaka jest sprzedaż samochodów z dieslami w Europie, owszem obecnie spadająca, ale jeszcze potrwa zanim to się skończy. Na świecie sprzedaż diesla to jest udział kilku procentowy, to wszyscy nieeuropejscy producenci oferują raczej benzyny, które w Europie byłyby dla garstki osób (przynajmniej do niedawna) bo większość tak szukała oszczędnego diesla, niż paliwożernego benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Bardzo przyjemne auto, godny następca Tribeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lutego 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 4.2.2018 o 10:57, PawelP76 napisał: Czy jest jakaś szansa aby ten model w ogóle pojawił się w Europie a najlepiej w polskiej sieci dealerskiej? Powiedzmy za 2-4 lata? Obawiam się, że nie. Cóż, zapewne będę się starał, lecz chwilowo flotowa emisja CO2 nie daje szans. Ale może za 4 lata pojawi się hybryda ? ( to jednak czysta spekulacja ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 juz testują na drogach https://www.torquenews.com/1084/new-subaru-ascent-seen-wild-doing-high-altitude-testing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Raczej perspektywa zdjęcia, ale na tym zdjęciu tył wydaje się niewspółmiernie duży w stosunku do reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 W przyszłym tygodniu wybieram się na https://www.autoshow.ca/ – będzie tam Subaru, więc spodziewam się, że będzie też Ascent. Macie jakieś pytania? Coś sprawdzić/zmierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 3 hours ago, Sammael said: W przyszłym tygodniu wybieram się na https://www.autoshow.ca/ – będzie tam Subaru, więc spodziewam się, że będzie też Ascent. Macie jakieś pytania? Coś sprawdzić/zmierzyć? Też się właśnie wybieram w piątek, rzucę tutaj potem zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP76 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 10 hours ago, Sammael said: W przyszłym tygodniu wybieram się na https://www.autoshow.ca/ – będzie tam Subaru, więc spodziewam się, że będzie też Ascent. Macie jakieś pytania? Coś sprawdzić/zmierzyć? Jakbyś mógł to sprawdź jaki ma bagażnik. W Toyota Sienna jest on na tyle głęboki że tylne siedzenia się w nim chowają tworząc płaską podłogę. W przypadku Ascenta fotele składane są inaczej, ale czy pod 'podłogą' jest duży schowek, tzn. czy po wyjęciu tej podłogi można wykorzystać tamtą przestrzeń jako pełnoprawny bagażnik. Sprawdź proszę czy siedzenia się wyciągają czy tylko składają (żeby przewieść dłuższe cięższe rzeczy). Rzuć okiem na lokalizację nawiewów na 2/3 rząd, czy w 3-cim rzędzie zmieści się spokojnie osoba dorosła, czy na środkowym fotelu w 3cim rzędzie jest wystarczająco miejsca, czy pasy bezpieczeństwa montowane są do fotela czy 'idą' od sufitu/słupka. Czy pasy zapinane są od zewnętrznej do wewnętrznej. W przypadku Espace czy nawet V klasy wszystkie siedzenia są takie same i jak mam zapinać córkę na prawym fotelu to aż mnie telepie. Dostęp do zapięcia jest bardzo utrudniony. W ogóle fajnie byłoby jakbyś mógł porównać ten samochód do Toyoty Sienna. Co Twoim zdaniem jest na + co na -. To chyba tyle, jak coś mi przyjdzie do głowy to dopiszę. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Tak na szybko parę zdjęć z Autoshow w Kanadzie. Niestety Ascent był ogrodzony i nie można było do niego podejść. Przepraszam za jakość zdjęć, dużo ludzi się kręciło, więc ciężko było o dobre ujęcie. Później dodam jeszcze więcej zdjęć. Co można było zauważyć, to progi są chronione, opony Falken (co mnie trochę zdziwiło że nie od jakiegoś premium producenta, później zauważyłem, że niektóre inne japońskie samochody miały również te same opony, np. Mazda CX9). Osobiście bardzo mi się podoba połączenie niebieskiego nadwozia i brązowej skóry w środku. Samochód sprawia wrażenie dużego, ale ma bardzo wyważone proporcje i dobrze się patrzy na całość. 4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Świetnie wyglada w tym kolorze czy to navy blue pearl?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 37 minut temu, Than_Junior napisał: Świetnie wyglada w tym kolorze czy to navy blue pearl?? Albo Lapis Blue Pearl Chyba trochę jaśniejszy niż Regal Blue Pearl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Piękna jest ta brązowa skóra Odważna, ale chyba bardzo udana konfiguracja kanap 2+2+3 zamiast 2+3+2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) 37 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: ale chyba bardzo udana konfiguracja kanap 2+2+3 zamiast 2+3+2. nie jestem pewien, ale chyba konfiguracja jest 2+3+2 albo 2+2+2 jesli wybierzesz "captain's chairs" zamiast kanapy w srodku... [edit] przepraszam, wyglada na to, ze sa dostepne obie opcje o ktorych wspomnial C_K Ciekawe czemu nie ma w takim razie opcji 2+3+3 - czy w USA jest jakis przepis odnosnie max ilosci osob w samochodzie stricte osobowym? Edytowane 17 Lutego 2018 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 2 hours ago, Than_Junior said: Świetnie wyglada w tym kolorze czy to navy blue pearl?? Niestety nie zauważyłem nazwy koloru. Ale napewno jaśniejszy niż Lapis Blue. Obok stał Outback 2018 w Lapis Blue i był o wiele ciemniejszy (również z brązową skórzaną tapicerką, bardzo fajnie to wygląda). Witam ponownie, tym razem zdjecia z aparatu (mam nadzieje, ze troche lepszej jakosci jak rowniez z lepszej perspektywy). Wiecej juz nie mam 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP76 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 On 17 lutego 2018 at 4:09 PM, Than_Junior said: nie jestem pewien, ale chyba konfiguracja jest 2+3+2 albo 2+2+2 jesli wybierzesz "captain's chairs" zamiast kanapy w srodku... [edit] przepraszam, wyglada na to, ze sa dostepne obie opcje o ktorych wspomnial C_K Ciekawe czemu nie ma w takim razie opcji 2+3+3 - czy w USA jest jakis przepis odnosnie max ilosci osob w samochodzie stricte osobowym? Z filmu, który wkleiłem na początku strony wynika że konfiguracja siedzeń to 2+2+3 bądź 2+3+3 (zresztą podobnie mają Sienna, Pacifica czy Odyssey). Przedstawiciel Subaru chwalił się, że czy wybierze się siedzenia kapitańskie do drugiego rzędu czy 3 osobową ławę to cena nie ulegnie zmianie i obie wersje są dostępne we wszystkich wersjach (trims) a nie tylko najwyższej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 To nie wiem jak sobie wytłumaczyć to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 29 minut temu, Than_Junior napisał: To nie wiem jak sobie wytłumaczyć to... ale to przeciez srodek Exigi, a nie Ascenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Ja ale się dałem nabrać temu portalowi ;-) dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się