koziolek Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 26 minut temu, koziolek napisał: Druga część będzie zamiast tylnych foteli, do szybkiego demontażu, bo fotele czasem się przydają Będzie to skrzynia na torby z ciuchami plus rozkładana część sypialna. 5 minut temu, coocer napisał: Torby /skrzynki na górę zabudowy? Na razie, dwie torby przypięte nigdzie nie polecą, docelowo wszystkie bagaże będą w skrzyni która będzie zamiast tylnych foteli. Namiot dachowy, po rozważeniu za i przeciw, nie pasuje do mojej koncepcji. Kloc na dachu, który składa się pół godziny, biegając w amoku wokół auta to nie dla mnie, mam na dachu dużo gratów i muszą tam zostać. Namiot 2 sekundowy i ewentualne spanie na zabudowie przy trudnych warunkach, reszta hotele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Spoko Spanie w aucie jest świetne Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Fajny zestaw, ale nie kumam kilku rzeczy, po wała taka wielka zabudowa, żeby mieć dwie szufladki? Na górę w zasadzie nic się nie da położyć. Druga sprawa, ten wyświetlacz ładowania aku jest moim zdaniem całkowicie zbędny, nie interesuje mnie co i kiedy jest ładowane, ma być naładowane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Dodałbym, że te złącza z błotnika można było wyrzucić na zderzak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Dodałbym, że te złącza z błotnika można było wyrzucić na zderzak. Zderzak można urwać Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 44 minuty temu, .Misza. napisał: Dodałbym, że te złącza z błotnika można było wyrzucić na zderzak. 11 minut temu, coocer napisał: Zderzak można urwać Te rzeczy pomijam, firma robi custom zabudowy, klient nasz Pan Patrząc na ich inne projekty cena za zabudowę "jak moja" to 4 tyś dolców, zarobiony jestem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Than_Junior napisał: Nie jestem fanem zabudowy bo nie akceptuję dodatkowych kilogramów które w terenie nie pomogą. Druga sprawa to niewykorzystana przestrzeń między zabudową, a ścianami bagażnika i miejsce między szufladami. Dodatkowo auto przestaje być uniwersalne. Nie wiem kto ile jeździ na wyprawy ale raczej dwa trzy razy do roku max, chyba, że przewodnik prowadzący wyprawy 4x4. Ja po prostu mieszczę się w aucie, przestrzeń bagażową podzieliłem półką. Wszystko ma swoje miejsce, a dodatkowy ciężar to jedynie bagaż, a nie szafki. Ale są oczywiście fani zabudowy, co kto lubi. Co do Forestera z filmiku, to siadł. Edytowane 9 Września 2020 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 W USA Subaru to tanie auta wiec nie zdziwiłbym się jak to jesy weekendowa zabawka i myśle ze tam nie koniec modow bo chyba nawet opon terenowych nie ma. Zreszta słusznie: wpierw montujesz akcesoria i wyposażenie, potem zmieniasz zawieszenie, odpowiednio dopasowane do dodatkowych kg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 W dniu 3.09.2020 o 21:25, Tommo napisał: Więc zdecydowałem się na opony typu MT. Dokładnie będą to Cooper STT Pro. Jak tam autko na nowych gumach? Wrzucisz fotki? Jeździłeś w terenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 28 minut temu, mechanik napisał: Jak tam autko na nowych gumach? Wrzucisz fotki? Jeździłeś w terenie? Jeździłem, a jakże. Na razie testuję, sprawdzam. Pierwsze odczucia są takie że auto przejeżdża wszystko . W sobotę rajd Terenwizji. Będzie więcej co opowiadać. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 4 godziny temu, Tommo napisał: Jeździłem, a jakże. Na razie testuję, sprawdzam. Pierwsze odczucia są takie że auto przejeżdża wszystko . W sobotę rajd Terenwizji. Będzie więcej co opowiadać. Fotkę auta wrzuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Totem Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 W dniu 10.09.2020 o 15:02, Tommo napisał: Jeździłem, a jakże. Na razie testuję, sprawdzam. Pierwsze odczucia są takie że auto przejeżdża wszystko . W sobotę rajd Terenwizji. Będzie więcej co opowiadać. Jak było? Powrót o własnych siłach, pierwsze miejsce w nowej kategorii: SUV na MTkach? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Totem Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) Wracając do opon, doświadczenie mam małe więc mnie skorygujecie, w naszych warunkach geograficznych gdzie 95% terenu to piaski lub glina AT zakleja się niewiele później niż zimówka(AT ma niesymetryczny bieżnik i mniej lamell), dopiero MT ma odpowiednią rzeźbę by się odpychać i oczyszczać. AT jest na utwardzone i kamieniste szlaki gdzie liczy się wytrzymałość na niskich ciśnieniach. Skoro ktoś chce ganiać świnie w błocie to AT mają wątpliwe zastosowanie.. Co do wagi opony w rozmiarze 225/75/16: AT - All-Terrain T/A KO2 - 19,3kg AT - Discoverer ST MAXX - 20kg AT - Geolandar A/T G015 - 17,9kg MT - Discoverer STT PRO - 19,5kg MT - Dynapro M/T - 20,0 kg MT - Wrangler DuraTrac - 17,7kg (sic!) nie ma różnic między MT a AT zimówka do SUVa/ciężarówki: Long Trail T/A Tour - 16,7kg Edytowane 22 Września 2020 przez Totem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 24 minuty temu, Totem napisał: Wracając do opon, doświadczenie mam małe więc może mnie skorygujecie, w naszych warunkach geograficznych gdzie 95% terenu to piaski lub glina AT zakleja się niewiele później niż zimówka(AT ma niesymetryczny bieżnik i mniej lamell), dopiero MT ma odpowiednią rzeźbę by się odpychać i oczyszczać. AT jest na utwardzone i kamieniste szlaki gdzie liczy się wytrzymałość na niskich ciśnieniach. Skoro ktoś chce ganiać świnie w błocie to AT mają wątpliwe zastosowanie.. Co do wagi: Jest przepaść między AT a zimówka w błocie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 4 godziny temu, Totem napisał: Jak było? Powrót o własnych siłach, pierwsze miejsce w nowej kategorii: SUV na MTkach? Byłem pierwszy raz na takiej imprezie i powiem szczerze zabawa niesamowita ale wyczerpującą. Trochę za dużo załóg bo miejscami zatory się robiły i dodatkowe utrudnienia związane z omijaniem innych załóg. Co do samochodu to spisał się dzielnie. Nic się nie popsuło. Z mojej winy zgiąłem rurę wydechową, która mi potem krwi napsuła i jedna wgniotka na błotniku, nie wiem nawet kiedy się zrobiła. Sporo się nauczyłem, pilot też, fajnie, bakcyl połknięty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Może ktoś doradzi Siadły mi sprężyny z przodu i trzeba je wymienić i mam dylemat 1) kupić normalne i zostawić podkładki2) kupić sprężyny z liftem +35 mm - Tu proszę o pomoc w doborze sprężyna i amor3) kupić sprężyny z liftem +35 mm I jeszcze upchnąć z 1 lub 2 cm na podkładkach No I w sumie opcja 4 komplet przód i tył Opcja 3 mi najbardziej podchodzi. Myślałem o sprężynach Ironman tylko jak dobrać amory? Bo pewnie te które mam nie podejdą (o ile są jeszcze dobre) Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Godzinę temu, coocer napisał: Może ktoś doradzi Siadły mi sprężyny z przodu i trzeba je wymienić i mam dylemat 1) kupić normalne i zostawić podkładki 2) kupić sprężyny z liftem +35 mm - Tu proszę o pomoc w doborze sprężyna i amor 3) kupić sprężyny z liftem +35 mm I jeszcze upchnąć z 1 lub 2 cm na podkładkach No I w sumie opcja 4 komplet przód i tył Opcja 3 mi najbardziej podchodzi. Myślałem o sprężynach Ironman tylko jak dobrać amory? Bo pewnie te które mam nie podejdą (o ile są jeszcze dobre) Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Podpytywałem różnych magików w tej kwestii i z tego co się dowiedziałem do sprężyn ironmana +35 spokojnie pasują standardowe amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 9 godzin temu, coocer napisał: 3) kupić sprężyny z liftem +35 mm I jeszcze upchnąć z 1 lub 2 cm na podkładkach Amortyzatory spokojnie zostają, o ile są sprawne. Na tył kayaby o ile jeszcze masz sls. Ja na ironmanach zrobiłem niewiele ponad 15 tyś km, i jestem bardzo zadowolony, twardo i zwarto. Bierzcie pod uwagę, że każda miękka sprężyna bez względu na wysokość liftu dalej będzie miękka i po załadowaniu auta, dupa z liftu, bo sprężyny siadły Miałem Lesjoforsy HD i były ok, ale po załadowaniu auta na 3 tygodniowy wyjazd dupa siadła, na Ironmanach puste auto jest trochę brutalne na leżących policjantach, ale załadowane do jazdy nie siada a dalej jest twarde i zwarte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Amortyzatory spokojnie zostają, o ile są sprawne. Na tył kayaby o ile jeszcze masz sls. Ja na ironmanach zrobiłem niewiele ponad 15 tyś km, i jestem bardzo zadowolony, twardo i zwarto. Bierzcie pod uwagę, że każda miękka sprężyna bez względu na wysokość liftu dalej będzie miękka i po załadowaniu auta, dupa z liftu, bo sprężyny siadły:blink: Miałem Lesjoforsy HD i były ok, ale po załadowaniu auta na 3 tygodniowy wyjazd dupa siadła, na Ironmanach puste auto jest trochę brutalne na leżących policjantach, ale załadowane do jazdy nie siada a dalej jest twarde i zwarte. Mnie chodzi o przód. Tył jest wysoko a że auto z US to są zwykle amorki Przy okazji, czy przy twardej sprężynie nie ma problemów z wykrzyżem, chociaż ciężko będzie porównać bo nie mam już stabilizatora. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 1 minutę temu, coocer napisał: Mnie chodzi o przód. 52 minuty temu, koziolek napisał: Amortyzatory spokojnie zostają, o ile są sprawne. Mam oryginały z przodu plus Ironman. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Totem Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 14 godzin temu, coocer napisał: Może ktoś doradzi Siadły mi sprężyny z przodu i trzeba je wymienić i mam dylemat 1) kupić normalne i zostawić podkładki 2) kupić sprężyny z liftem +35 mm - Tu proszę o pomoc w doborze sprężyna i amor 3) kupić sprężyny z liftem +35 mm I jeszcze upchnąć z 1 lub 2 cm na podkładkach No I w sumie opcja 4 komplet przód i tył Opcja 3 mi najbardziej podchodzi. Myślałem o sprężynach Ironman tylko jak dobrać amory? Bo pewnie te które mam nie podejdą (o ile są jeszcze dobre) Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Wybierz bramkę nr 3, grubo albo wcale. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 5 godzin temu, coocer napisał: Mnie chodzi o przód. Tył jest wysoko a że auto z US to są zwykle amorki Przy okazji, czy przy twardej sprężynie nie ma problemów z wykrzyżem, chociaż ciężko będzie porównać bo nie mam już stabilizatora. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Kup Ironmeny komplet na 4 koła z wkładami tymi co masz. Ja niestety bałem się i Ironmenów i kupiłem Lesjoforsy HD plus podkładki 3 cm i niestety tył na Subariadach przy załadowaniu 4 osobach i LPG przysiada. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 2 pozytywne opinie na rzecz Ironman. To już chyba wszystko wiadomo Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Bojowo wygląda I nawet kurnik jest! Edytowane 4 Października 2020 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się