Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Kukson napisał:

Nie wiem czy to wina mikrofonu czy to faktycznie przy zmianie biegów pierdzi jak po porcji fasolki? :D

No niestety brzmi bardzo słabo, podobnie sztucznie do 2.0TSI. Kolor zielony bardzo mi się podoba

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo jest ok ale prawda nie jest to taki dziki dźwięk jak V6 w C43 AMG

Są pierwsze recenzje.

 

 

Całkowicie się zgadzam z jego opinią to najlepiej wyglądające RS4 do tej pory :)

Dzizas jeszcze 8 tygodni czekania.Mam produkcję w 3 tygodniu dostaw 5-7.Ale się duży.....

Pure Sound 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasycznie i elegancko
25383159_10213049311885038_1043032235_o.thumb.png.e6e5e4baf5a585c3b3067862e8888f27.png


Trudno się nie zgodzić. Nie podoba mi się tylko moda na ten fortepianowy czarny kolor wszędzie. Wszystko wyciapane paluchami. Kolejna rzecz to sterowanie wszystkim z ekranu dotykowego. Wolę jak takie rzeczy jak radio czy ogrzewanie maja swoje dedykowane przyciski/pokrętła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z klasycznych wnętrz referencyjne ma BMW w 5-te, niezależnie od generacji. Audi też zaczyna kombinować, a MB to już w ogóle odjechał ;) 

 

2 godziny temu, matros1 napisał:

Kolejna rzecz to sterowanie wszystkim z ekranu dotykowego. Wolę jak takie rzeczy jak radio czy ogrzewanie maja swoje dedykowane przyciski/pokrętła.

 

W rzeczy samej. A niech się taki ekran "zwiesi" tudzież zepsuje i ... nie będzie niczego, cytując klasyka ;)

 

bmw_6series_gt_09.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, subleo napisał:

W rzeczy samej. A niech się taki ekran "zwiesi" tudzież zepsuje i ... nie będzie niczego, cytując klasyka ;)

Zepsuć się może wszystko tak samo przycisk fizyczny, a prawdę mówiąc można rozwiązać też na zasadzie że jak dany ekran się psuje, to rolę sterowania jakiś ważnych funkcji przejmuje inny ekran. Ja problem widzę inny, sterowania fizycznych przycisków można się nauczyć nie spoglądając na nie, wyczuć który to nawet jak się dokładnie nie trafi, a ekranu już nie. Jakoś nie umiem pisać na dotykowej klawiaturze bez patrzenia, kiedy fizyczna nie jest problemem. I tak samo mając na ekranie obok siebie sterowanie temp, siły wentylacji, wyboru nawiewu, ogrzewania, wentylacji foteli i co tam jeszcze może być, znacznie trudniej bez pomyłki to wybrać nie "wciskając" jakiejś innej funkcji. Chyba że obecne i nadchodzące pokolenia jednak już nie będą miały z tym problemu i tak precyzyjnie potrafią zawsze trafić w odpowiednie miejsce.

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale w takiej sytuacji nie działa pojedynczy element, a nie cały zestaw (przycisków dotykowych). Co do pozostałej części pełna zgoda. Ale może to my jesteśmy już dinozaurami wymagając pokręteł ;)

 

A tak naprawdę to wszystko zmierza w stronę ubezwłasnowolnienia kierowcy i wkrótce żadne przyciski już nie będą potrzebne, bo auto będzie "wiedziało" co kierowca, tudzież pasażer w danym momencie potrzebuje ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tak jak piszę, mając więcej ekranów funkcje danego zepsutego może przejmować inny, więc nawet usterka może wcale nie wyłączać z użytkowania danych funkcji.

Ale i tak ja wolę fizyczne przyciski, a przynajmniej te najważniejsze. To już bardziej widzę np programowalne przyciski gdzie mogę dostosować pod swoje preferencje czy ów ten ma np sterować temp czy siła nawiewu, itp.

A niech dotykowe będą sobie pozostałe.

 

Daj Boże co potrzebuje, ja się obawiam że będzie że będzie decydował co jest odpowiedniejszego i na nic się zda nasza własna wola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, matros1 napisał:

Jak dla mnie Mercedes gdzieś się pogubił z projektami swoich wnętrz. Dramat. Pakują ten tablet wszędzie. Do tego pozostałe elementy deski wyglądają jak wyjęte z cygańskiego folkloru.

aa7f43f780825977144a10ba580185bc.jpeg
94625b2cc2e4ce94239a0912d7440e94.jpeg

783d7cd78e56b2a15ded7065adb07151.jpeg

Dramat nie wiem ktore gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, radekk napisał:

Zepsuć się może wszystko tak samo przycisk fizyczny, a prawdę mówiąc można rozwiązać też na zasadzie że jak dany ekran się psuje, to rolę sterowania jakiś ważnych funkcji przejmuje inny ekran

 

Przycisk, przełącznik mechaniczny, prawidłowo zaprojektowany i wykonany ( a firmy motoryzacyjne tylko takie stosują, od dobrych dostawców) zepsuje się tylko po naturalnym zużyciu.

A taki ekran dotykowy lub całe sterowanie dotykowe  może się zawieszać od nowości. Taki urok nowoczesnej i niepotrzebnie komplikowanej elektroniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...