Skocz do zawartości

allu

Użytkownik
  • Zawartość

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O allu

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    WRX STI

Ostatnie wizyty

256 wyświetleń profilu
  1. allu

    Subaru WRX STI MY15

    Powiedzcie mi ile seria sti15+ dmucha? 1.16 bara?
  2. allu

    TRAGEDIA, DRAMAT, PEŁNA LIPA!

    Ale dlaczego zakładacie, że to wandalizm? Jak zrobisz to teraz to raczej nici z odszkodowania.
  3. allu

    Subaru WRX STI MY15

    Stalowe A tak serio to ja mam ori, a lato OZ.
  4. allu

    cham na drodze

    Faktycznie. Dzięki wielkie w takim razie pełne moje poparcie dla głosu Słowackiej policji.
  5. allu

    cham na drodze

    Tamten z naprzeciwka zjechał i ferrari nawet środkiem by się zmieścił, ale jak prosiak go uderzył to już nikt nie miał szans. Dla mnie wina porszaka, u Ferrari ciężko mi stwierdzić winę. Nie wiem, ale porszak tak jechał szybko jakby chciał i ferrari wyprzedzić.
  6. allu

    TRAGEDIA, DRAMAT, PEŁNA LIPA!

    ... Masakra. A monitoring macie tam jakiś? Współczuję, mam nadzieję, że ustalicie razem z innymi poszkodowanymi co za wandal to zrobił lub czy on się bronił przed jakąś grupą.
  7. allu

    Subaru WRX STI MY15

    BTW. ja niedługo będę robić mapę. Wydech catback już przyszedł, dolot cobba idzie już, chłodnica mishi jest, jeszcze downpipe muszę zamówić i jadę na mapę. A i jeszcze wkładka do miski, ale to już po mapie.
  8. allu

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdro dla brz i buga na Powązkach. Ładnie ganialiscie
  9. allu

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Na wwl? Lanos sedan z dzisiejszym blow offem?
  10. allu

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdr dla wrx sti niebieskiego bez przedniej rejestracji WZ na powazkowskiej, 2x. Kolego jaki masz tam wydech? Bo seria to to nie jest ;d
  11. allu

    Subaru WRX STI MY15

    Kiszka. Nic nie widać. Hehhe czego ty nie miałeś w tym subaru ;d
  12. allu

    Subaru WRX STI MY15

    Jak myślicie hella klaksony czerwone byłoby widać przez ten grill? Ma ktoś założone?
  13. allu

    Subaru WRX STI MY15

    A ja właśnie kupiłem dla tego te sti bo starszy był biedniejszy troszkę a jeszcze starsze bieda i plastik, tak samo jak Evo 10 czy 9. Jako Daily idealny jak dla mnie. Mało elektryki w porównaniu do konkurencji. Zero asystentów srentow, manual, ręczny normalny, duży bagar, 4x4, kopa jako tako ma. Komfort się podwyższył znacznie i to na plus według mnie. Wydawało mi się, że w 2016 jak rozgladalem się za sti to kosztowało max ok 200-210k. A teraz prawie 250k. I 250k to już za dużo za sti. Tzn. Ja za tyle bym nie kupił.
  14. allu

    Który blow off forge czy HKS wybrac zdjęcia

    Też bym założył. Lubię te pssss. A tymczasem poobserwuje ten wątek.
  15. allu

    Subaru WRX STI MY15

    Dla mnie to przesada... Parę bajerów z subispeed i cena o paredziesiat tysięcy więcej... = profit.
×