Jump to content

allu

Użytkownik
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

About allu

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    WRX STI

Recent Profile Visitors

428 profile views
  1. Odpozdrawiam wczorajszego Forka na gen. Maczka. Po 18.
  2. Fajnie by było zrobić spota. Gdzie byłoby sporo wrx/wrx sti.
  3. Ja za wydech Invidii dałem 5.4k, dp invidii 2k, cobb dolot 1.6k i strojenie coś poniżej 4k. Ja miałem dylemat między corsa, a invidia i wziąłem invidie.
  4. 300hp, 407nm=>335hp 501nm. Inna praca turbo. Ciągnie od mniejszych obrotów do końca. Inne kompletnie wrażenia. Czy szybciej? Szybciej, ale mi jest ciężko już wyczuwać te dziesiatne. Subaru nie jest na wyścigi na prostej Ani na trasy. Dużo samochodów objedzie dziś subaru. Zresztą automat vs manual... Marne szanse. Coś za coś. 350hp to mało będzie Powyżej 350hp to już worki kasy. Dużo roboty i wymiany. Ja robiłem w Katowicach.
  5. To kiszka straszna... Dzięki wielkie.
  6. A powiedzcie mi jedna rzecz. Brat leci do Stanów. I jakby mi kupił te lampy, zapanował w walizkę to by w PL się przyczepili? Że cło itp? Czy luzik?
  7. Ktoś wie czy pasują tylne światła (Tr tail lights) ze Stanów do eu wersji?
  8. Ja to nie wiem. Ale kupiłem samochód z przebiegiem 20kkm i przy 30 musiałem zmienić klocki i tarcze... Wiec słabo. I teraz mam 65 i nadal jeżdżę i jest jest ok. Pewnie to była kwestia jazdy. Ducktail będzie lepiej wyglądał jak się poszerzy subi. Ale nie tylko dokladki/fenders tylko całe boczki/body kit. Ogólnie przy serii wg. mnie średnio. Ja bym nie założył. Prędzej był dał na spoiler takie dokladki podobne do ducktaila. Każdy temat i gustach jest w mniejszym lub większym stopniu sporny. U mnie isr wygląda tak samo jak u DanPluta.
  9. Ja kupiłem zegary defi ciśnienie oleju i temp. Według mnie są to przydatne wskaźniki. Boosta mamy. Jeszcze muszę kupić czujniki i centralke. Całość jak liczyłem to mnie wyniesie ok. 2k. Bez roboty. Są oczywiście tańsze, bo defi to jedne z droższych. Jeśli kupowałes sti by nic nie robić to tak nie ma :D. I tak samo z wrxem (tam zapewne więcej).
  10. Skoro nie masz auto to chyba faktycznie może nie być. Bo pomiędzy czym miałaby wybierać? Postojówki /mijania? Aż dziwne, że STi 2015 nie miało dziennych. Może w USA nie ma wymogu jazdy na światłach i dlatego nie wkładali dziennych. Sam nie wiem.
  11. Ja mam tak: 0 - nic Auto - dzienne/mijania zależy od jasności. Potem postojówki i na końcu mijania. Może masz przepalone. Ogólnie to powinny być.
×
×
  • Create New...