Jump to content

Żeton

Użytkownik
  • Content Count

    688
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Żeton last won the day on January 4

Żeton had the most liked content!

Community Reputation

1715 Wspaniały

About Żeton

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    WRX Type R STI V-Limited /
    Projekt 22b no.2 /
    Impreza GT kapeć edyszyn /
    Audi A6 C7 /
    Seat Inca :)

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.instagram.com/zeton_sti

Recent Profile Visitors

1165 profile views
  1. ja pewnie type r wpadnę :>
  2. A maglownicę masz elekryczna ? Jeśli tak to ma i to dużo bo maglownica elektryczna ma w sobie silnik elektryczny. Przerabialem temat miesiąc temu w Foresterze ojca. Magiel wymieniony i wspomagania działa i nie rozłącza się. Powodzenia.
  3. Mi jak i 90 % ludzi mających z tym problem pomogła wymiana maglownicy.
  4. 156/400 Poszła dziś za jedyne 312.555 usd https://bringatrailer.com/listing/1998-subaru-22b/
  5. No nie wiem jakie Wy macie problemy z montażem. Bez problemu wchodzą na miejsce. Jeśli chodzi o montaż to wystarczy dopasować przewody np je przedłużyć. Wszystko idzie założyć, robiłem to dwa razy w ciągu 12 miesięcy w replice jak i w type r. Dla chcącego nic trudnego.
  6. A orientujesz się gdzie znajdę ten moduł ? W sensie pod maską ? Ciekawe czy od diesla będzie taki sam moduł bo ojciec ma pb
  7. I jak udało się coś dowiedzieć w temacie ? ;-) Mam te same objawy. Raz na jakiś czas wywala kontrolkę i wspomagania nie ma. Jednak wystarczy wyłączyć i włączyć silnik i wraca do normy :-)
  8. Kup sobie lemforder do passata/audi na przód ( subaru na tył ). Alu łączniki, gumy są OK. Trzeba minimalnie liznąć łączniki od wewnętrznej strony banana. Jakies 3-4 mm od dołu, inaczej wahacz będzie dotykał łączników. Oczywiście mowa o motażu na seryjnych stablizatorach. Np na grubym stabie whiteline na setupie 2/3 nic nie obija i nie trzeba szlifować.
  9. Odpozdrawiam! Też Cię widziałem
  10. Ludzie jak macie problem z wypadaniem zapłonu i jeździcie autem jdm to totalna podstawa to Liczba oktanowa paliwa, które lejecie. 98 to minimum do przemieszczania się, do pałowania 100 oktanów lub 98+booster np Valvoline. Czy naprawiłem problem ?
  11. Żeton

    Panewka?

    Czytając plany na to auto, osobiście bym wywalczył zwrot kosztów wymiany niby tych panewek. "AUTOHAUS" miałby mniej roboty i kombinacji ... Niech dadzą parę euro i wsadź je sobie do kieszeni. Zaprowadź do Edwina. Zrób normalny remont kompletny. Przecież to więcej niż pewne, że tak czy siak silnik nadaje się do ponownego otwarcia po tej wymianie samych panewek, tym bardziej że pije olej. Nie dałbym im auta na leczenie ran tylko odebrał kasy ile się da i zaprowadził od razu na dobry remont. Edwin w porównaniu do innych firm ma baaaardzo przystępne ceny. Jego załoga przez natłok pracy
  12. Hehe, pozdrówki dla Was i sorki za brak reakcji, ale nie widziałem skąd narzeczona miała rację ! :-P Byłem na chwilę na tym całym spocie na narodowym, lecz kacyk mnie męczył, tzn stan pokacowy :-) i w sumie dłużej jechałem w 2 strony niż na miejscu pogadałem poza tym bez spoilera to wiesz jak jest :-D ps. Jakim autem jechaliście ?
  13. woda w bagażniku to przeciek przez lampy lub uszczelkę klapy.
  14. Jak 90% gc ważne że jest chęć działać ! Kibicuję. Ps. Orientuje się ktoś gdzie jest tani nimbus żeby owinąć kolektor ? U mnie kolektor wygląda podobnie bo cały silnik mam z europejskiego GTka i bardzo mnie to razi, że wszystko jest cacy a kolektor i miska jak dziod wygląda !
×
×
  • Create New...