Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, artaa napisał:

Jest tam jakaś partyzancka metoda ściszenia tego dźwięku?

 

Owinąłem ten brzęczyk pod kolumną na szybko gąbką ale to mało daje...

Nie jestem pewny do końca, ale brzęczyk chyba można odłączyć :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, Forek Sturbo 1999

 

One miały hillholder czy nie? u siebie nie dopatrzyłem obecności, a mam ori MT.

 

w czwartek OES, a ja w środę po 23 dopiero mogę grzebnąć przy aucie. Zdechła mi pompa hamulcowa i szukam informacji, żeby na pewniaka wbić i to wymienić. Mam wszystko z GT ALE, podobno subaraki z hillholderem mają drugie wyjście do tegoż holdera. Nie wiem.. jak to będzie wypięte to coś to zmieni? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 133699 napisał:

Słuchajcie, Forek Sturbo 1999

 

One miały hillholder czy nie? u siebie nie dopatrzyłem obecności, a mam ori MT.

 

w czwartek OES, a ja w środę po 23 dopiero mogę grzebnąć przy aucie. Zdechła mi pompa hamulcowa i szukam informacji, żeby na pewniaka wbić i to wymienić. Mam wszystko z GT ALE, podobno subaraki z hillholderem mają drugie wyjście do tegoż holdera. Nie wiem.. jak to będzie wypięte to coś to zmieni? 

 

Wg tego masz hill holdera, a przynajmniej powinieneś mieć chyba, że ktoś to wcześniej zdemontował.

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/body_equipment_exterior/hill_holder/

 

Jakby coś nie grało to wystarczy linkę ściągnąć z tego wichajstra obrotowego :)

IMG_20211109_134905.thumb.jpg.1bdbaebf75a973319f916250cef023c6.jpg

Edytowane przez Kiwi 4ester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. 

Screenshot_20211111_144629_org.telegram.messenger.thumb.jpg.780dbe52f88e9d8e02d2192780e08fc7.jpg

 

Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. 
Screenshot_20211111_144629_org.telegram.messenger.thumb.jpg.780dbe52f88e9d8e02d2192780e08fc7.jpg
 
Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże?
Tak i wymiana korka na chłodnicy w pierwszej kolejności. Płyn odciagnij i wlej go do chłodnicy bo na pewno ubyło.
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, ewemarkam napisał:

Tak i wymiana korka na chłodnicy w pierwszej kolejności. Płyn odciagnij i wlej go do chłodnicy bo na pewno ubyło.

Zamówione. Jak będzie git to na sobotę dojdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał:

Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. 

Screenshot_20211111_144629_org.telegram.messenger.thumb.jpg.780dbe52f88e9d8e02d2192780e08fc7.jpg

 

Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże?

Nie chcę straszyć ale u mnie tak się działo kiedy UPG powiedziały papa:(. Kupno korka nic nie dało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, ewemarkam napisał:

A nie mówiłem :) że tylko tego będzie brakowało. Życzę Ci aby to był tylko nie odpowietrzony dobrze układ.

Jeszcze jest taka sprawa, że górny wąż wchodzący do chłodnicy jest normalnie gorący, a ten dolny wychodzący jest zdecydowanie chłodniejszy. Czy może tu być też winny termostat? Pompa wody nowa od 27tys.km razem z rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Czy może tu być też winny termostat?

Może być, był wymieniany wraz z pompą wody? Można go wyjąć do prób, wtedy go wykluczysz. Ale przy obecnych temperaturach będzie problem aby go zagrzać. Z drugiej strony to nie fortuna go wymienić i znów dużo pracy nie ma, bo dostęp jest nawet pod blokiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, yaroz napisał:

Nie chcę straszyć ale u mnie tak się działo kiedy UPG powiedziały papa:(. Kupno korka nic nie dało. 

Test CO2 też trzeba będzie zrobić dla spokoju ducha, albo i niespokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ewemarkam napisał:

Może być, był wymieniany wraz z pompą wody? Można go wyjąć do prób, wtedy go wykluczysz. Ale przy obecnych temperaturach będzie problem aby go zagrzać. Z drugiej strony to nie fortuna go wymienić i znów dużo pracy nie ma, bo dostęp jest nawet pod blokiem. 

Tak właśnie myślałem, żeby też i to wymienić, bo ciulas wie kiedy był wymieniany. Może być też tak, że po płukaniu nagrzewnicy jak się syf obruszył to poszedł w układ i gdzieś się zawiesił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację.
Też tak myślałem jak miałem przygodę nad morzem, też go przegoniłem (15km jakoś tak). Wracając na południe Polski dolałem po drodze 4-5litrow płynu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację.

Nie panikowałbym, jeśli nie wylewał się płyn ze zbiornika wyrównawczego i zassał ten płyn to jest ok.

Korek ma za zadanie puścić płyn do tego zbiornika gdy ten się rozszerza w układzie chłodzenia.

Jak płyn stygnie zmniejsza swoją objętość, wtedy korek ma za zadanie puścić płyn ze zbiornika do układu chłodzenia.

Korek nowy na wszelki wypadek :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowałem zawory i wymieniałem rozrząd, ustawiłem koło pasowe na wale (kreska) i teraz przy próbie odpalania silnik kręci ale nie odpala (kręci ale tak jak by nie było kompresji) . Jest opcja że koło pasowe ma być ustawione strzałką a nie kreską? 

IMG20211112113809.jpg

IMG20211112113933.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pininfarin01 napisał:

Regulowałem zawory i wymieniałem rozrząd, ustawiłem koło pasowe na wale (kreska) i teraz przy próbie odpalania silnik kręci ale nie odpala (kręci ale tak jak by nie było kompresji) . Jest opcja że koło pasowe ma być ustawione strzałką a nie kreską? 

Pokaż ustawienia wszystkich kół.

Powinno być na kresce.

Edytowane przez koziolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...