Kiwi 4ester Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 1 godzinę temu, artaa napisał: Jest tam jakaś partyzancka metoda ściszenia tego dźwięku? Owinąłem ten brzęczyk pod kolumną na szybko gąbką ale to mało daje... Nie jestem pewny do końca, ale brzęczyk chyba można odłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Słuchajcie, Forek Sturbo 1999 One miały hillholder czy nie? u siebie nie dopatrzyłem obecności, a mam ori MT. w czwartek OES, a ja w środę po 23 dopiero mogę grzebnąć przy aucie. Zdechła mi pompa hamulcowa i szukam informacji, żeby na pewniaka wbić i to wymienić. Mam wszystko z GT ALE, podobno subaraki z hillholderem mają drugie wyjście do tegoż holdera. Nie wiem.. jak to będzie wypięte to coś to zmieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) 6 godzin temu, 133699 napisał: Słuchajcie, Forek Sturbo 1999 One miały hillholder czy nie? u siebie nie dopatrzyłem obecności, a mam ori MT. w czwartek OES, a ja w środę po 23 dopiero mogę grzebnąć przy aucie. Zdechła mi pompa hamulcowa i szukam informacji, żeby na pewniaka wbić i to wymienić. Mam wszystko z GT ALE, podobno subaraki z hillholderem mają drugie wyjście do tegoż holdera. Nie wiem.. jak to będzie wypięte to coś to zmieni? Wg tego masz hill holdera, a przynajmniej powinieneś mieć chyba, że ktoś to wcześniej zdemontował. http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/body_equipment_exterior/hill_holder/ Jakby coś nie grało to wystarczy linkę ściągnąć z tego wichajstra obrotowego Edytowane 10 Listopada 2021 przez Kiwi 4ester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 11 godzin temu, artaa napisał: Jest tam jakaś partyzancka metoda ściszenia tego dźwięku? Owinąłem ten brzęczyk pod kolumną na szybko gąbką ale to mało daje... Odpinasz kostkę pod fotelem i zacichnie na wieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Napisałem "ściszenia" Wiem że mogę wyłączyć, ale nie chcę tego całkiem wyłączyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 9 godzin temu, artaa napisał: Napisałem "ściszenia" Wiem że mogę wyłączyć, ale nie chcę tego całkiem wyłączyć... Ściszyć nie ma za bardzo jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 jeśli nie ma zbyt dużych wartości prądu to wstawić można przed brzęczek potencjometr, Nie wiem czym owijałeś brzęczek ale spróbuj owinąć go bitumem i pianką kauczukową 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże?Tak i wymiana korka na chłodnicy w pierwszej kolejności. Płyn odciagnij i wlej go do chłodnicy bo na pewno ubyło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 14 minut temu, ewemarkam napisał: Tak i wymiana korka na chłodnicy w pierwszej kolejności. Płyn odciagnij i wlej go do chłodnicy bo na pewno ubyło. Zamówione. Jak będzie git to na sobotę dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Zamówione. Jak będzie git to na sobotę dojdzie A nie mówiłem że tylko tego będzie brakowało. Życzę Ci aby to był tylko nie odpowietrzony dobrze układ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał: Jadąc autostradą zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu troszkę za bardzo się dźwignęła. Po otwarciu maski taki zonk w zbiorniczku wyrównawczym. Prawie pod samym korkiem. Samo odciągnięcie płynu pomoże? Nie chcę straszyć ale u mnie tak się działo kiedy UPG powiedziały papa. Kupno korka nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 48 minut temu, ewemarkam napisał: A nie mówiłem że tylko tego będzie brakowało. Życzę Ci aby to był tylko nie odpowietrzony dobrze układ. Jeszcze jest taka sprawa, że górny wąż wchodzący do chłodnicy jest normalnie gorący, a ten dolny wychodzący jest zdecydowanie chłodniejszy. Czy może tu być też winny termostat? Pompa wody nowa od 27tys.km razem z rozrządem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 7 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Czy może tu być też winny termostat? Może być, był wymieniany wraz z pompą wody? Można go wyjąć do prób, wtedy go wykluczysz. Ale przy obecnych temperaturach będzie problem aby go zagrzać. Z drugiej strony to nie fortuna go wymienić i znów dużo pracy nie ma, bo dostęp jest nawet pod blokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 11 minut temu, yaroz napisał: Nie chcę straszyć ale u mnie tak się działo kiedy UPG powiedziały papa. Kupno korka nic nie dało. Test CO2 też trzeba będzie zrobić dla spokoju ducha, albo i niespokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Teraz, ewemarkam napisał: Może być, był wymieniany wraz z pompą wody? Można go wyjąć do prób, wtedy go wykluczysz. Ale przy obecnych temperaturach będzie problem aby go zagrzać. Z drugiej strony to nie fortuna go wymienić i znów dużo pracy nie ma, bo dostęp jest nawet pod blokiem. Tak właśnie myślałem, żeby też i to wymienić, bo ciulas wie kiedy był wymieniany. Może być też tak, że po płukaniu nagrzewnicy jak się syf obruszył to poszedł w układ i gdzieś się zawiesił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Kiedy robiłeś płukankę układu ? Moje wszystkie subaraki, odpowietrzały sie około trzech dni. Edytowane 11 Listopada 2021 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 2 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Kiedy robiłeś płukankę układu ? Moje wszystkie subaraki, odpowietrzały sie około trzech dni. Prawie 2 tygodnie temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację.Też tak myślałem jak miałem przygodę nad morzem, też go przegoniłem (15km jakoś tak). Wracając na południe Polski dolałem po drodze 4-5litrow płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 (edytowane) Mnie takie historie zdarzały się przez uszkodzony korek. Wymiana i odpowietrzenie układu pomogły. Mam nadzieję że u ciebie też to pomoże. Edytowane 12 Listopada 2021 przez mattipk Za szybko kliknąłem Enter 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał: Chciałem odciągnąć płynu, ale w wyrównawczym opadł trochę. Pomyślałem, że go przegonię trochę. Zrobiłem z 3-4 rundy na zasadzie na dwójce do odcinki i na trójce do odcinki. Po powrocie na miejsce postojowe okazało się, że płyn w zbiorniczku stoi idealnie między min. a full. Będę jeszcze dzisiaj obserwował sytuację. Nie panikowałbym, jeśli nie wylewał się płyn ze zbiornika wyrównawczego i zassał ten płyn to jest ok. Korek ma za zadanie puścić płyn do tego zbiornika gdy ten się rozszerza w układzie chłodzenia. Jak płyn stygnie zmniejsza swoją objętość, wtedy korek ma za zadanie puścić płyn ze zbiornika do układu chłodzenia. Korek nowy na wszelki wypadek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Regulowałem zawory i wymieniałem rozrząd, ustawiłem koło pasowe na wale (kreska) i teraz przy próbie odpalania silnik kręci ale nie odpala (kręci ale tak jak by nie było kompresji) . Jest opcja że koło pasowe ma być ustawione strzałką a nie kreską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 (edytowane) 9 minut temu, pininfarin01 napisał: Regulowałem zawory i wymieniałem rozrząd, ustawiłem koło pasowe na wale (kreska) i teraz przy próbie odpalania silnik kręci ale nie odpala (kręci ale tak jak by nie było kompresji) . Jest opcja że koło pasowe ma być ustawione strzałką a nie kreską? Pokaż ustawienia wszystkich kół. Powinno być na kresce. Edytowane 12 Listopada 2021 przez koziolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 16 minut temu, koziolek napisał: Pokaż ustawienia wszystkich kół. Powinno być na kresce. To czyli dobrze ustawiony jest, pozostałe koła są ok, do nich nie mam watpliwosci bo znaki się pokrywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się