Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, radek_shin napisał:

Tu zdecydowanie przedmówca ma rację. A w Forku warto wygłuszyć co się da. Ja pomyślałem tylko o drzwiach, a potem się zaczęło... Nie zwracaj uwagi na przewody, bo te ze zdjęcia zostały zastąpione markowymi.
Czy warto? Warto. 2f557c15acf04301cefc3d8379190769.jpgbdf4f3b1a28c06e05c40e4eb6e90d589.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 

Ile m² wyszło na samą podłogę od progu siedziska tylnej kanapy w kierunku przodu auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żebym to ja pamiętał. Zapytam ziomka ze sklepu CarAudio, który mi te maty sprowadzał.

Edit: z korespondencji z nim wynika, że wyszło 3,5 m2 jednej i tyle samo pianki.
Wyliczał to na podstawie wiadomości do niego o treści : "Od przednich połaci podłogi do końca licząc razem z siedziskiem - 230 długości. Z załamaniami - 150 szerokości. Nie liczę bagażnika."

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka



d8c3bc9fd461b60570e5fbf6e2f61bec.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na same drzwi poszły 3m² maty bo 2 warstwy i 1.5 m² pianki pod boczki
Szczerze - nie pamiętam ile wchodzi na drzwi (przód i tył). Wyklejana wewnętrzna strona zewnętrznego poszycia i wewnętrzna wewnętrznej części drzwi (o ile ktoś rozumie to co napisałem ).

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie robiłem sam. I nie tyle źle wspominam podrapane przedramiona, co poranione palce przy wpuszczaniu w drzwi przewodów głośnikowych. Zwłaszcza przez przednie osłony gumowe wiązki ciężko mi przechodziły.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radek_shin napisał:

No właśnie robiłem sam. I nie tyle źle wspominam podrapane przedramiona, co poranione palce przy wpuszczaniu w drzwi przewodów głośnikowych. Zwłaszcza przez przednie osłony gumowe wiązki ciężko mi przechodziły.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 

Używałeś płynu do naczyń? Jak musiałem przepchać przewód przez peszel do bagażnika to bez tego nie byłoby szansy, żeby coś nie popsuć, a tak to śmignęło bez niczego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może polecić jakiś środek do zabezpieczenia nadkoli  przed rdzą wodą, solą i takimi tam zimowymi niedobrymi rzeczami? Ostatnio kilka elementów sobie ,,konserwowałem,, barankiem w puszcze firmy boll i byłem trochę zawiedziony bo to jakoś łatwo schodzi jak się podrapie, do końca nie chce wyschnąć i do dzisiaj jak to dotykam to paluchy się do tego lepią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, matmat napisał:

Czy ktoś może polecić jakiś środek do zabezpieczenia nadkoli  przed rdzą wodą, solą i takimi tam zimowymi niedobrymi rzeczami? Ostatnio kilka elementów sobie ,,konserwowałem,, barankiem w puszcze firmy boll i byłem trochę zawiedziony bo to jakoś łatwo schodzi jak się podrapie, do końca nie chce wyschnąć i do dzisiaj jak to dotykam to paluchy się do tego lepią. 

Sikagard 6470-na bazie gumy

 

Sikagard 6440- na bazie kauczuku, tym robiłem, wysycha, nie lepi się.

 

Dinitrol metalic- wosk, mam tym progi zrobione, do palców się nie lepi.

 

Innotec- twardy wosk, ale drogi.

 

 

 

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem dziś uszczelki i wszystko robiłem według rozpiski na opakowaniu, skończyłem na dokręceniu śrub 90. Ale poszperałem trochę na forum i wyczytałem że dokręca się dwa razy po 90 stopni , w innym temacie wyczytałem że dwa razy po 90stopni i jeszcze 45stopni dla śrub 1-2.  Jak to ma być w końcu  skręcone?IMG20211013152310.jpg

Edytowane przez pininfarin01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie naszło w temacie, od lat mam tak że jak odkręcam zbiornik (przy tankowaniu) paliwa to zasysa powietrze.
Jakieś pomysły co się zepsuło?
Nic, w większości samochód jak nie we wszystkich tak ma być. Opary paliwa nie mogą się wydostać za zewnątrz samochodu.
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, ale w żadnym z ok 30 samochodów którymi jeździłem, taki nie było...

Łącznie z Outback D.

 

Podejrzewam jakiś problem z odpowietrzeniem...

Ponieważ 5 lat temu tego nie było (tylko zwykłe typowe; krótkie i prawie niesłyszalne syk).

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...