Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, artaa napisał:

Dzięki za odpowiedź, ale w żadnym z ok 30 samochodów którymi jeździłem, taki nie było...

Łącznie z Outback D.

 

Podejrzewam jakiś problem z odpowietrzeniem...

Ponieważ 5 lat temu tego nie było (tylko zwykłe typowe; krótkie i prawie niesłyszalne syk).

LPG bylo w kazdym z tych 30 samochodow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ewemarkam napisał:
11 godzin temu, artaa napisał:
Tak mnie naszło w temacie, od lat mam tak że jak odkręcam zbiornik (przy tankowaniu) paliwa to zasysa powietrze.
Jakieś pomysły co się zepsuło?

Nic, w większości samochód jak nie we wszystkich tak ma być. Opary paliwa nie mogą się wydostać za zewnątrz samochodu.

Nie we wszystkich. W Astrze J zasysanie powietrza przy odkręcaniu korka wlewu może świadczyć o uwalonym zaworze par paliwa. U mnie skutkowało to wyskakującym chekiem. 1,5 roku mechanicy walczyli z błędem (wymieniona sonda, łącze elastyczne wydechu i coś jeszcze). Poza chekiem nie było innych objawów. Check był spowodowany korektą paliwa na minus (błąd P0171 - zbyt uboga mieszanka). Przyczynę odkryłem sam łącząc informacje z kilku wątków. Koszt naprawy 60 zł, czas 10 minut ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już wymieniał fabryczną nawigację na coś innego? Ja myślę o montażu w tym miejscu jakiegoś tabletu który przejmie rolę stacji multimedialnej. Szukałem na forum ale nie znalazłem. Może szukałem słabo skutecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, radek_shin napisał:

Chodzi Ci o SG?
Aż dziw, że nie znalazłeś:

https://forum.subaru.pl/topic/69208-tablet-w-foresterze/

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 

Serdecznie dziękuję za podpowiedź. Jestem tu nowy i dopiero uczę się poruszania po tym forum, ale dajcie mi odrobinkę cierpliwości poznam dokładnie topografię forum to nie będę zadawał niepotrzebnych pytań.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wuka1308 napisał:

jakiegoś tabletu

Z własnego doświadczenia powiem ci że nie warto, miałem Asusa Nexus 7 i na dłuższą metę nie zdało egzaminu. Wybrałem chińczyka 2din na Androidzie z 2gb ram i 16gb rom. Tylko że u mnie daszek z wersji US. Pod daszek z navi,  2din ci się nie zmieści.

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem ci że nie warto, miałem Asusa Nexus 7 i na dłuższą metę nie zdało egzaminu. Wybrałem chińczyka 2din na Androidzie z 2gb ram i 16gb rom. Tylko że u mnie daszek z wersji US. Pod daszek z navi,  2din ci się nie zmieści.
U mnie siedziało Lenovo... Dawało radę. Niestety - mam dwa "daszki", a ani jednego "spodu". Chętnie bym taki nabył, gdyby komuś zbywał.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, yaroz napisał:

Tylko że u mnie daszek z wersji US. Pod daszek z navi,  2din ci się nie zmieści.

Możesz to bardziej rozjaśnić  ? Ekran się nie mieści czy radio na głębokość a może na szerokość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ipsx82 napisał:

Możesz to bardziej rozjaśnić  ? Ekran się nie mieści czy radio na głębokość a może na szerokość ?

Ekran się nie mieści boczne plastiki by trzeba było ciąć i przyciski wywalić, a potem coś w zamian rzeźbić bo nie ma zaślepki w oryginale zamiast tych przycisków tak jak to jest w daszku EU. Czy jak tako gabarytowo wejdzie 2 din nie wiem?nie wiem czy kat opadania z tyłu i wysokość samego daszka nie jest mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś w własnym zakresie regenerował maglownice z SF ?
Cieknie mi płyn wspomagania od strony drążków kierowniczych.
Wszedłem na Alle i znalazłem taki zestaw co prawda do SG :
https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-zestaw-naprawczy-przekladni-kier-11064132039

I chcąc zamówić dokładnie taki sam zestaw do SF pisząc z sprzedawca że chce dokładnie taki sam zestaw do SF Pani po VIN dobrała mi coś takiego :
https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-impreza-uszczelki-przekladni-kier-11256190519

Przyszło, otwieram a to przecież jest zestaw na wejście od kierownicy.

Piszę do Kobiety a Ona że mają tylko to co mi wysłali lub :
https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-impreza-uszczelki-przekladni-kier-11256194471

I teraz pytanie czy maglownice aż tak się różnią, między SF a SG że zestawy regeneracyjne na wyjście aż tak się różnią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ewemarkam napisał:
23 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:
Ładowanie akumulatora do 15V to jeszcze w porządku? Z tego co pamiętam powinno być chyba do 14,6V :huh:

Nie, nie jest to ok. Ale sprawdź dobrze, kiedyś miałem przewody w mierniku na wykończeniu i świrował przy pomiarach.

Ok. To sprawdzę jeszcze drugim multimetrem.

Dodam, że z obd czyta około 13,2V

Edytowane przez Kiwi 4ester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ewemarkam napisał:
47 minut temu, Kiwi 4ester napisał:
Ok. To sprawdzę jeszcze drugim multimetrem.
Dodam, że z obd czyta około 13,2V

Ale wiesz, tam już jest troche mniej niż na akumulatorze. Trochę drogi ma przez wszystkie połączenia.

Wiem, wolałem napisać :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyłączysz wszystko? Bo coś mi się wydaje że masz i tak masę coś słabą. Zmierz gdy masz wszystko wyłączone i między alternatorem i jego obudową. A później na aku oraz między plusem na alternatorze i plusem na akumulatorze. W ten sposób sprawdzisz spadek napięcia na przewodzie plusowym.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ewemarkam napisał:

. Zmierz gdy masz wszystko wyłączone i między alternatorem i jego obudową. A później na aku oraz między plusem na alternatorze i plusem na akumulatorze. W ten sposób sprawdzisz spadek napięcia na przewodzie plusowym.

 

Wszystko wyłączone. Między alternatorem, a obudową 14,3.

Na akumulatorze 14,16.

Plus na alternatorze i minus na aku 12,49, odwrotnie to samo 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wszystko wyłączone. Między alternatorem, a obudową 14,3.
Na akumulatorze 14,16.
Plus na alternatorze i minus na aku 12,49, odwrotnie to samo 
 
Wróć, czyli lądowanie na akumulatorze masz 14.16V? Jeśli tak to jest dobrze. Jest gdzieś niewielki problem z masą albo samym plusem. Ale to jest dobre ładowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...