Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Koledzy i Koleżanki!
Jako, że jest trochę tematów na temat zawieszeń na naszym forum, to ja mam SZYBKIE PYTANIE.

Obecnie w swoim SG mam gwint KW V1.
Czy ktoś ma porównanie (w Forku) prowadzenia na gwincie i zawieszeniu z Impry STI (czerwone, gruba laga)? Będzie gorzej (o ile w ogóle)?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka



Na KW stoi nisko. 3d5ee0f8265780b8f64330edfc048979.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie.

Czy poza numerami części to czymś się różni taka pompa wspomagania? Albo kompresor klimatyzacji?

 

Wersja EU

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_1/steering/oil_pump/illustration_2/

 

Wersja USA

http://opposedforces.com/parts/forester/us_s11/type_1/steering/oil_pump/illustration_2/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2021 o 12:42, radek_shin napisał:

Drodzy Koledzy i Koleżanki!
Jako, że jest trochę tematów na temat zawieszeń na naszym forum, to ja mam SZYBKIE PYTANIE.

Obecnie w swoim SG mam gwint KW V1.
Czy ktoś ma porównanie (w Forku) prowadzenia na gwincie i zawieszeniu z Impry STI (czerwone, gruba laga)? Będzie gorzej (o ile w ogóle)?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka



Na KW stoi nisko. 3d5ee0f8265780b8f64330edfc048979.jpg

Nie wiem czy ktoś jeszcze ma KW V1 u siebie, ale patrząc po parametrach KW jest twardsze niż z STI (i EU i JDM) więc po zmianie będzie bardziej miękko. Miałem u siebie KYB AGX z regulacją i różowymi sprężynami z STI JDM (ta sam  twardość co STI JDM) i dla mnie było trochę za miękko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Jak wygląda sprawa przełożenia szyn foteli z angielskich na EU? P&P czy kombinacja?

Raczej kombinacja, jeśli masz pokrętło w siedzisku lewego fotela to w angolach go nie będzie, nie wiem jak wygląda mechanizm i czy da się go przełożyć.

Prowadnice przełożysz bez problemu.

W fotelach które teraz miałem tego mechanizmu już nie było, została tylko dziura w siedzisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, koziolek napisał:

Raczej kombinacja, jeśli masz pokrętło w siedzisku lewego fotela to w angolach go nie będzie, nie wiem jak wygląda mechanizm i czy da się go przełożyć.

Prowadnice przełożysz bez problemu.

W fotelach które teraz miałem tego mechanizmu już nie było, została tylko dziura w siedzisku.

Zdaje sobie sprawę, że mogę nie mieć regulacji po stronie kierowcy, tylko po pasażera, ale i tak fotel skręcony na maksa w dół :) szyny i mechanizmy brałbym ze swoich foteli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ObywatelX napisał:

Czy w foresterze SH 2.0 NA z 2008 roku był montowany filtr paliwa pod maską? Dziś chciałem zakupić i w sklepie powiedziano mi, że nie. Natomiast w aucie mam taki filtr i teraz pytanie czy to oryginał czy jakaś samoróbka.

Filtr jest w baku paliwa, wymieniasz co 100kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, ObywatelX napisał:

Cieszę się niezmiernie, że dla mojego modelu filtr jest oryginalnie w baku a u mnie poprzedni właściciel w ramach prezentu dał mi dodatkowo pod maską;)

Jesteś pewien że to filtr paliwa nie fuel damper? Pokaż fotki spod maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że o to chodzi  tak jak skwaro sugeruje. 

tlumik-przewodu-paliwowego-do-subaru-impreza-legacy-forester-42086ag080.thumb.jpg.d9833a44ab28fb10e577f7c955fa06e4.jpg

https://subarak.pl/pl/silnik-paliwo/600-tlumik-przewodu-paliwowego-do-subaru-impreza-legacy-forester-42086ag080.html

 

U mnie ten element jest uszkodzony i wymieniam go już 2 lata. :facepalm:Nie robi problemów tylko w kabinie jest wyczuwalne terkotanie z układu paliwa. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ObywatelX napisał:

Dobra ide oddać prawko albo do okulisty;) Poje... z tym elementem:F Tak czy inaczej po vinie gość mi powiedział, że w tym forku filtr jest niewymienialny. 

20211119_185856.jpg

Jest wymienialny, tak jak pisałem, co 100kkm się wymienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pininfarin01 napisał:

S-Turbo 170-177km vs XT 177 km  są takie same turbosprężarki ?

Tak jak Ci pisałem, są takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...