Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Max 84 napisał:

@pininfarin01 @ewemarkam Ten gwintowany czujnik dołożyłem jako dodatkowy do osobnego wskaźnika.
Z tego co pamiętam to przed lift, miał czujnik dwa pin w tej spłaszczonej rurze między głowicami.
A drugi gdzieś w okolicy, lub w samej chłodnicy nie pamiętam.
A polift ma jeden czujnik 3 pin odpowiedzialny za sygnał do ECU i wskaźnika temp. w zegarach.




 

Miałem wrażenie że jak zdejmowałem kolektor w przedlifcie to były tak właśnie dwa czujniki. Ale może mi się wydawało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, braun napisał:

Witam wszystkich.

Chciałbym zregenerować zaciski przednie hamulcowe w Forester SH 2012 2.0 NA polift. 

Czy trzeba zacisnąć (zabezpieczyć) przewód hamulcowy przed odkręceniem aby nie wylewał się płyn hamulcowy czy jest to zbędne?

W serwisówce nie ma o tym wzmianki. Robiłem to już kiedyś w Hondzie z powodzeniem a tam zalecali zacisnąć przewód hamulcowy.

Przy okazji wymienię płyn hamulcowy - jaka jest kolejność odpowietrzania zacisków?

Pozdrawiam

 

jak masz gietkie to zacisnij ;) 

 

z odpowietrzaniem to ja sie nie znam ale  najpierw te z tyłu  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taki prosty patent, jeśli macie gumki na odpowietrzniku to zdejmijcie ja. Odkrecacie gumowy przewód od tego na np podłużnicy nie od zacisku i na to co zostało nasadzacie wspomniana gumkę. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 17:27, BiSZoL napisał:

Szybkie pytanko, czy felgi 16 7j 5x100 et35 podejdą do Forestera 2002 SG?

Nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, z góry przepraszam jeżeli pytanie już było. 

U siebie miałem 17" i 7 albo 7,5J et35 lub 32 na oponach 225/55 i nic się nie działo.

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek 2,5 xt polift 230 KM, pompa paliwa z filtrem w baku - co odpowiada za utrzymanie ciśnienia paliwa w listwach wtryskowych żeby się nie cofało do zbiornika? Jest jakiś oddzielny zawór zwrotny czy jest w pompie paliwa? Objawy mam takie, że nie zawsze odpala od strzała jak pompa przestanie się kręcić po właczeniu zapłonu. Tak jakby nie było ciśnienia paliwa gdy tylko pompa przestaje pracować.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mocowane są światła podświetlenia tablicy tylnej w sf po lift ?


Z tęgo co pamietam od wewnętrznej strony zderzaka. Musisz się położyć pod zderzakiem i zobaczysz 2 lub 3 śrubki na szczęście nierdzewne.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Max 84 napisał:

 


Z tęgo co pamietam od wewnętrznej strony zderzaka. Musisz się położyć pod zderzakiem i zobaczysz 2 lub 3 śrubki na szczęście nierdzewne.

 

czyli jak w przed lifcie z tego co widzialem u siebie bo muszę zrobić podmiankę XD zderzaków bo mi lampa przeciw mgłowa wyfruneła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, kris16 napisał:

Jeszcze jedno pytanko orientuje się ktoś jak dostać się do pływaka wskaźnika paliwa w SF przed lift bo mam wrażenie że mój mi ostro przekłamuje ?

 

 

Pod styropianami w bagażniku jest klapka do baku. Musisz chyba nawet kanapę zdjąć. Styropian za kanapa, właściwie to zaraz za zawiasem... Uważaj bo łatwo można te spinki połamać. Chyba tam to było. W każdym razie dolne siedzisko musisz wyjąć od kanapy. Jest mocowane na dwie śruby od strony foteli przednich. 

 

 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo tak to działa:) zostaw to jak jest. Tutaj rezerw nie ma nic wspólnego z pływakiem. Szukałem kiedyś informacji z ciekawości trafiłem na to że jest tak termistor od rezerwy, tak jak w reszcie japoncow i koreancow z tamtych lat. Pływak wskazuje ilość paliwa ale sama rezerwa jest zrealizowana właśnie na takim termistorze.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,posiadam forka 2,0 156km, polift,zauważyłem że od jakiegoś czasu,próbując przyspieszyć enegricznie,do pewnych zakresów obrotów podszarpuję jak mam gaz w podłodze,a jak odpuszcze to łagodnie przyspiesza,macie jakiś pomysł co jest przyczyną takiego zachowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Daro35 napisał:

Witam wszystkich,posiadam forka 2,0 156km, polift,zauważyłem że od jakiegoś czasu,próbując przyspieszyć enegricznie,do pewnych zakresów obrotów podszarpuję jak mam gaz w podłodze,a jak odpuszcze to łagodnie przyspiesza,macie jakiś pomysł co jest przyczyną takiego zachowania.

Wypadają zapłony. Świece i cewki w pierwszej kolejności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester SG 2007 - w którą stronę kręcić nakrętką regulacyjną od hill holdera, żeby poluzować linkę? U mnie objawy są takie, że głównie latem nawet na płaskim czasami blokuje koła (szczególnie to czuć podczas manewrów parkingowych). Tutaj na forum wyczytałem, że prawdopodobnie za bardzo napięta jest linka od HH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kulbit napisał:

Forester SG 2007 - w którą stronę kręcić nakrętką regulacyjną od hill holdera, żeby poluzować linkę? U mnie objawy są takie, że głównie latem nawet na płaskim czasami blokuje koła (szczególnie to czuć podczas manewrów parkingowych). Tutaj na forum wyczytałem, że prawdopodobnie za bardzo napięta jest linka od HH.

Przejedź się po parkingu, zrób parę ósemek. Bo te objawy wskazują na uszkodzoną wiskozę. Czuć to najbardziej przy pełnym skręcie właśnie na parkingu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ewemarkam napisał:

Przejedź się po parkingu, zrób parę ósemek. Bo te objawy wskazują na uszkodzoną wiskozę. Czuć to najbardziej przy pełnym skręcie właśnie na parkingu. 

To ewidentnie HH, bo nawet słychać, że hamulce są zablokowane (na prostych kołach też to występuje) i nie jest zawsze.

Edytowane przez kulbit
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kulbit napisał:

To ewidentnie HH, bo nawet słychać, że hamulce są zablokowane (na prostych kołach też to występuje) i nie jest zawsze.

Poniżej serwa masz takiego dynksa ze sprężyną i linką. Na końcu linki masz dwie śruby na klucz14 i 8. Są skontrowane. Zluzuj 8, później próbuj po całym obrocie luzować aż uznasz, że jest git. Druga opcja to wstawić mocniejszą sprężynkę. Trzeba szukać gdzie się da.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim pojadę do serwisu, proszę o wróżbę ze szklanej kuli ;)

Forester Sturbo manual

Ćwierkanie pod maską 

- występuje tylko jak rozgrzany

- brak reakcji na wciśnięcie sprzegla

- klima on/off nie ma znaczenia

- w trakcie jazdy nie słychać lub zagłusza je dźwięk silnika

- dźwięk nie jest jednostajny, częstotliwość nieregularna, brzmi jak jakaś rolka. 


Może ktoś już się z tym spotkał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psiknij na rolki, ich ośki jakimś WD-40 może znajdziesz winowajcę. Powinna się uciszyć. Równie dobrze możesz zdjąć paski osprzętu i wtedy przynajmniej będzie wiadome czy od rozrAdu czy z osprzętu 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...