jmiciuk Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Przy hamowaniu silnikiem czuję lekkie wibracje na kierownicy, chciałbym zrobić geometrię/zbieżność bo podobno to może być przyczyną. Czy wystarczy oddać go do pierwszego lepszego warsztatu który to robi czy subaru wymaga czegoś więcej i szukać jakichś wybitnych specjalistów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 1 minutę temu, jmiciuk napisał: Przy hamowaniu silnikiem czuję lekkie wibracje na kierownicy, chciałbym zrobić geometrię/zbieżność bo podobno to może być przyczyną. Czy wystarczy oddać go do pierwszego lepszego warsztatu który to robi czy subaru wymaga czegoś więcej i szukać jakichś wybitnych specjalistów ? Jezeli zawieszenie ok i nic nie ma luzów to sprawdź czy tarcze nie są krzywe to to częsty objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Lub felgi krzyweWysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Dzięki ale tarcze i felgi raczej wykluczam bo przy normalnej jezdzie nic nie czuć, nawet na autostradzie przy 180 jest równo i gładko. Problem pojawia się kilka sekund po puszczeniu gazu przy mniejszych prędkościach, tak poniżej 60. Pomyślałem o zbieżności bo miałem minimalnie (tak bardzo minimalnie ale jednak) skręconą kierownicę na prostych kołach. Serwis naprostował samą kierownicę ale zbieżności nie robi. Nie wiem tylko to prosta sprawa i oddać do kogokolwiek czy jednak subaru tu wymaga czegoś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Czy jest ktoś w stanie przeprowadzić pełną diagnostykę silnika w moim forku ? Chodzi o zapłony, sondy, logi oraz wszelakiego rodzaju czujniki śledzące poprawną prace silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 2 godziny temu, jmiciuk napisał: Dzięki ale tarcze i felgi raczej wykluczam bo przy normalnej jezdzie nic nie czuć, nawet na autostradzie przy 180 jest równo i gładko. Problem pojawia się kilka sekund po puszczeniu gazu przy mniejszych prędkościach, tak poniżej 60. Pomyślałem o zbieżności bo miałem minimalnie (tak bardzo minimalnie ale jednak) skręconą kierownicę na prostych kołach. Serwis naprostował samą kierownicę ale zbieżności nie robi. Nie wiem tylko to prosta sprawa i oddać do kogokolwiek czy jednak subaru tu wymaga czegoś więcej O to sprawdź jeszcze przeguby wewnętrzne ale to czułbyś na całej budzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Jakie żarówki są do wnętrza auta? C5W? Szczególnie chodzi mi o podświetlenie wybieraka skrzyni automatycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Jakie żarówki są do wnętrza auta? C5W? Szczególnie chodzi mi o podświetlenie wybieraka skrzyni automatycznej Do wybierają skrzyni automatycznej masz żarówkę T5 Np. https://m.ceneo.pl/23332976;pla?se=6QIrwEdkpJPAUmOdxdS6vvUL_WUc7rQs&gclid=EAIaIQobChMImfi1qZu95AIViNOyCh24wgTtEAQYASABEgLM7PD_BwE#tab=click Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Wspominacie o sofcie na komórce/laptopie do zczytywaniu informacji z komputera, jakiś szczególny kabel/zestaw jest potrzebny? (Forek SF) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Wystarczy najprostszy elm na bututa i bylejaki tel z androidem. Te najtansze z alledrogo dzialaja najlepiej jesli chodzi o logowanie pod kontrm strojenia trzeba kabel vag kkl (w cenie okolo 17zl) i laptop z odpowiednim programem. Ale do czytania i kasowania bledow wystarczy najprostszy elm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 (edytowane) Aaa jesli sf to tylko ten bez pojedynczej cewki z wyjsciem na 4 kable wysokiego napiecia. Jesli ma cewki bezposrednio na swiecach to elm zadziala. W starszych sf czytasz bledy przez zlaczenie wtyczek pod kiera i ilosci dlugich i krutkich mrygniec kontrolki check engine. Skrzynie at podobnie. Jest pelno how to na forum. Wystarczy poszukac Edytowane 7 Września 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Zastanawiam się nad zmiana dźwięku w moim forku sf turbo, chciał bym uzyskac nieco glosnieszy efekt i charakterystyczny dźwięk boksera, ale nie przesadzać z głośnością tego wydechu. Zostawić sobie jakis tam komfort jazdy przy dluzszch dystansach. Ktos moze polecic jakies ciekawe rozwiązanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 23 minuty temu, HopeUknow napisał: Zastanawiam się nad zmiana dźwięku w moim forku sf turbo, chciał bym uzyskac nieco glosnieszy efekt i charakterystyczny dźwięk boksera, ale nie przesadzać z głośnością tego wydechu. Zostawić sobie jakis tam komfort jazdy przy dluzszch dystansach. Ktos moze polecic jakies ciekawe rozwiązanie ? Wystarczy zmienić końcowy tłumik i będzie bulgocik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Jak w Forku SG zdemontować plastik znajdujący się za światłem stop na klapie bagażnika? Cała reszta z klapy poszła gładko ale ten element trzyma się twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 W dniu 7.09.2019 o 21:45, klev napisał: Aaa jesli sf to tylko ten bez pojedynczej cewki z wyjsciem na 4 kable wysokiego napiecia. Jesli ma cewki bezposrednio na swiecach to elm zadziala. W starszych sf czytasz bledy przez zlaczenie wtyczek pod kiera i ilosci dlugich i krutkich mrygniec kontrolki check engine. Skrzynie at podobnie. Jest pelno how to na forum. Wystarczy poszukac Czekaj, to jak rozumiem w tych najstarszych (jak mój) można tylko kod czytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Tak, to witaj w klubie. ELM, próbowałem i BT i na kablu. VAG Kkl też. Chyba że coś robiłem źle. Ale kody da się bez problemów na kostkach odczytać. Zdążyłem zauważyć że tak ma większość Japończyków przed 2000 rokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czekaj, to jak rozumiem w tych najstarszych (jak mój) można tylko kod czytać? Nie tylko, wystarczy mieć odpowiedni soft i sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 1 godzinę temu, skwaro napisał: Nie tylko, wystarczy mieć odpowiedni soft i sprzęt To co za dokładnie soft i jaki sprzęt; jest gdzieś jakiś poradnik dla dziadków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 12 minut temu, Vercy napisał: To co za dokładnie soft i jaki sprzęt; jest gdzieś jakiś poradnik dla dziadków? Subaru Select Monitor używany w ASO ;-) Ale są też tańsze opcje, np. potrzebny jest taki kabelek: https://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/8/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/evoscan-subaru-select-monitor-i i program EvoScan, który radzi sobie z protokołem SSM1: https://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-cables/details/4/1/performance-vehicle-pc-diagnostic-interfaces/mitsubishi/subaru/obdii/can-evoscan-software Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Z przedliftowymi S-turbo powinno się porozmawiać przez SSM2 + KKL, z wolnossakami faktycznie tylko tak jak skwaro opisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czy w Forku SF po lift występowała szara skóra? Kupiłem jakiś czas temu komplet skórzany wnętrza z polifta. Dopasowałem kanapę i cała resztę. Dziś jak byłem zawieźć kierownice do tapicera ten mi mówi że to skaj.... Tylko że jest wszędzie na boczkach też. A mówi mi że ostatnio naprawiał fotel z takiego Forestera tylko że to była czarna skóra, i była to prawdziwa skóra. Kojarzy ktoś jak to jest z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Szara skóra była na EU chyba tylko w przedliftach, polifty miały te zamszowe coś, gładkiej nie widziałem. Może ktoś sobie obszył? Z wersji turbo te wnętrze? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 2 godziny temu, mirasek napisał: Z przedliftowymi S-turbo powinno się porozmawiać przez SSM2 + KKL, z wolnossakami faktycznie tylko tak jak skwaro opisuje. Z tego co widzę (i rozumiem) to SSM2 w PL nie do kupienia (albo bardzo drogi); kabel KKL jest sprzedawany głównie dla aut VAG; Jest też FreeSSM ale generalnie mówiąc nie działa :/ innymi słowy nie bardzo da się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 8 minut temu, Vercy napisał: Z tego co widzę (i rozumiem) to SSM2 w PL nie do kupienia (albo bardzo drogi); kabel KKL jest sprzedawany głównie dla aut VAG; Jest też FreeSSM ale generalnie mówiąc nie działa :/ innymi słowy nie bardzo da się? Jaki masz rocznik auta? Jak do MY98 to podany przeze mnie wyżej komplet, jak od MY99 w górę to KKL + FreeSSM lub RomRaider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 37 minut temu, skwaro napisał: Jaki masz rocznik auta? Jak do MY98 to podany przeze mnie wyżej komplet, jak od MY99 w górę to KKL + FreeSSM lub RomRaider S-turbo '98 (Forester SF) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się