ewemarkam Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 To napisz ile Ci to wciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forek8925xt Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 (edytowane) przed wyjazdem w trase 400 km wydaje mi się ze na bagnecie było full, po 150 km sprawdzone full. Dziś rano sprawdzam jest minimum. Zaraz wymienię olej,filtry i zmierzę dokładnie. Może to był mój błąd.Auto nie kopci Edytowane 12 Września 2019 przez forek8925xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 zawsze sprawdzaj rano na zimnym silniku i auto stojące w tym samym miejscu - bedziesz miał jasność inaczej pokaże po jeździe na ciepłym, inaczej godzine po jeżdżeniu nadal na ciepłym silniku a inaczej rano na totalnie zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Godzinę temu, klev napisał: zawsze sprawdzaj rano na zimnym silniku i auto stojące w tym samym miejscu - bedziesz miał jasność inaczej pokaże po jeździe na ciepłym, inaczej godzine po jeżdżeniu nadal na ciepłym silniku a inaczej rano na totalnie zimnym Potwierdzam to w 100 % :-) Zawsze sprawdzam na parkingu gdzie auto nocuje - raz po jakiejś trasie uznałem że sprawdzę na parkingu pod firmą. I moje zdziwienie było niemiłosierne - wyjeżdżając w trasę miałem Full a tutaj 700km później 3/4 na bagnecie - myślę sobie zonk... Następnego dnia na parkingu przed odpaleniem auta znowu full... Tak jak @klev pisze olej zawsze sprawdzaj w tym samym miejscu - byle nie na górce :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Pacjent subaru forester 2.5 xt z 2004 W swoim foresterze wyciąłem katalizator, gdyż się "skończył" i chwilę jeździłem bez, ale forester stracił trochę na mocy (nie robiony remap), a teraz chce wsadzić downpipe z katalizatorem i dostałem propozycje downpipe z katem, ale z wersji jdm i pytanie czy będzie pasować jak u mnie i czy nie trzeba robić remapu ? Przepływ spalin będzie taki sam czy to będzie trochę jak efekt sportowego kata? Sprzedający mówił, że katalizator obsługuje auta z mocą 310 KM w serii więc się zastanawiam czy on nie będzie za luźny do mojej wersji 211 KM?? Czy bezpieczniej szukać serii sprawdzonej i mieć pewność, że będzie git ? Nie ukrywam chce uniknąć remapu. Ps. Mam nadzieje, że w miarę jasno i zrozumiale napisałem o co mi chodzi I prosiłbym o odpowiedź osoby, które mają pojęcie na temat, a nie domysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 6 godzin temu, forek8925xt napisał: Cześć drodzy forumowicze mam szybkie pytanie. Od Jakiego zużycia oleju zaczynać myśleć o kapitalce ??? Mam świeżo zakupionego forka 05 2.5xt 211km z przebiegiem 320tyś polski salon. A ile oleju i jakiego oleju bierze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forek8925xt Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Dokładnie stałe miejsce i rano to może być dobry patent to mója pierwsza subaryna . dolałem dosłownie 2 setki i znowu olej był bliżej full. No ale nic zalałem płukankę, olej spuszczony i biedactwo czeka na filterek bo z hurtowni zły przyszedł. Zaleje Liqui Moly Top tec 4100 5w40. Taki był sądząc po fiszce. Mam nadzieję że nic nie przytarłem w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Mam taki DV z dwoma króćcami: https://allegro.pl/oferta/zawor-dv-oryg-subaru-forester-99-s-turbo-7623750266 a potrzebuję z 1 króćcem (wywaliłem TGV i nie idzie teraz poprawnie podłączyć) https://allegro.pl/oferta/zawor-dv-oryg-subaru-forester-01-s-turbo-7128330954 Czy one pasują do IC s-turbo P&P ? vin JF1SF5LD31G090564 Edytowane 13 Września 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 11 godzin temu, forek8925xt napisał: to mója pierwsza subaryna Witam w gronie pozytywnie zakręconych ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 20 godzin temu, forek8925xt napisał: Cześć drodzy forumowicze mam szybkie pytanie. Od Jakiego zużycia oleju zaczynać myśleć o kapitalce ??? Mam świeżo zakupionego forka 05 2.5xt 211km z przebiegiem 320tyś polski salon. jeżeli bierze powyzej 0,8l/1000km a nie jest niebiesko przy starcie silnika granica górna dla olejów full saps. Jeżeli przydymia po wolnych obrotach, lub z rana to ucieka przez uszczelniacze, ale raczej zakładam typowo, przegrzane pierścienie, powolną owalizację tulei cylindrów. Największym problemem jest nagar w komorze, to zmienia stopień kompresji a to tylko skok do spalania stukowego a w konsekwencji uszkodzenia silnika typu głowica/tłok/uszczelka. Jeżeli jeszcze by była wymieniana uszczelka pod głowicą, to bym jeździł a jak w końcu poleci to przy okazji inspekcja silnika + wymiana pierścieni oraz ich dotarcie plus zmiana śrub mocujących głowicę na szpilki. Przy olejach low saps może ter proces trochę spowolnić ale wcale nie musi (ilość nagaru) Przebieg sugeruje jajkowate tuleje i zmienioną uszczelkę więc naprawa niekoniecznie może pomóc - było kilka takich przypadków, a po zmianie pierścienie nawet się pogorszyło. Najlepiej obserwuj sytuację, ja zawsze mierzyłem chwilę po zgaszeniu silnika i to była referencja co do zużycia oleju a mój brał od nowości. Dopiero przy drugim silniku i pełnej procedurze dotarcia na specjalnym oleju do tego przeznaczonym drugi silnik raczej nie bierze oleju. Olej zmieniam 5-7,5kkm zgodnie z japońskimi zaleceniami dla tych silników. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forek8925xt Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Poprzedni właściciel twierdzi że UPG było robione przez wyspecjalizowany warsztat. Olej zmieniony zmierzymy pobór za jakiś czas, dymienia nie zaobserwowałem. Jeszcze kilka rzeczy powychodziło typu: alternator, łożysko koła, osłona przegubu. Zaczynamy prostowanie forka Zrobię kilka zdjęć i go wam pokażę Edytowane 13 Września 2019 przez forek8925xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Przepaliła mi się żarówka w zegarach, czy wystarczy wyciągnąć ramkę zegarów i dalej zegary czy jest więcej rozbierania w Forku SG polift ?Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 4 godziny temu, markos007 napisał: Przepaliła mi się żarówka w zegarach, czy wystarczy wyciągnąć ramkę zegarów i dalej zegary czy jest więcej rozbierania w Forku SG polift ? Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Jest tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Jest tak jak piszesz. Jakie żarówki potrzebuje? 5W?Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rześki Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Nie wkładamy żarówek 5-cio watowych do zegarów Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riot1929 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Witam serdecznie, czy wielkość wyświetlacza, tego koło radia, jest zależna od wersji wyposażenia czy tylko kwesti posiadania GPSa? a tak przy okazji czy w Leśniku 4 generacji XT w wersji przed liftingowej rzeczywiście są aż tak słabe światła ? Czy to jest duży problem? z góry dzięki, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Pewnie masz LED a to dopiero początek problemu... Wiesnackie rozwiązanie słabnie typowo rocznie 1-3% i często jest nie wymienialne. Czym więcej zanieczyszczeń typu więcej cząstek siarki tym srebrne lustro LED szybciej ciemniejsze itd. We wesniackich skodach jest to samo. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Róg Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Panowie błąd P0025 wykakuje mi na kompie ze nieznany błąd help me Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 5 godzin temu, Patryk Róg napisał: Panowie błąd P0025 wykakuje mi na kompie ze nieznany błąd help me https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://forum.subaru.pl/topic/86137-b%C5%82%C4%85d-p0025/&ved=2ahUKEwiq14KvxdTkAhWy16YKHWN4DGIQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2nXApJFsySbsmbOSOdicbf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Panowie, taką cewkę potrzebuje by sprawdzić czy moja obecna jest sprawna czy nie. Poratuje ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Rarytas widzę Tam jest wtyczka 3 czy 4-pinowa? Tak czy siak mierzysz oporność między każdymi dwoma skrajnymi pinami, powinno być 0,73 ohma z tolerancją 10%. Mierzysz też oporność między wyjściami na kable WN, tymi naprzeciw siebie prawa/lewa, powinno być 12,8 kohma z tolerancją 15% Możesz też po zwilżyć cewkę po ciemaku i zobaczyć czy jest przebicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 4 piny. Z elektryką kiepsko się znam ale dziękuje bardzo za wskazówki. Podjadę do kogoś kto to ogarnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Pytanie dotyczy tylnego wózka do forka sf 98 2.0na. Od jakiego innego modelu podpasują sanki tak by nie robić dużych modów??SG/GC/GD .. Dziękuję Edytowane 16 Września 2019 przez jasnyp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ja kupiłem z GD bo były w lux stanie za dobry piniondz. Jeszcze nie wymieniłem. Ponoć pasuje a jak nie to się popieści i się zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Panowie, taką cewkę potrzebuje by sprawdzić czy moja obecna jest sprawna czy nie. Poratuje ktoś ? Ja mam taką, podmienilem ostatnio bo mi coś przerywał. Ale to nie była cewka. Więc mam sprawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się