st981777 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Wiesz, te 12 niuta to po 150kkm sam może stracić, generalnie to jest tak mała wartość, że organoleptycznie powinna być nie do odnotowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Czyli gdzieś jeszcze jest drut. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 53 minuty temu, Pan Dziedzic napisał: Mam porównanie ze 125 konnym forkiem i ten jest żywszy. Na takich samych kołach? Żeby skompensować różnice w większym obuwiu względem seryjnego, musiałbyś zmienić dyfry z 4,11 na 4,44... do tego większa bezwładność koła, opory toczenia, bla bla... Ten silnik wszystko czuje, nawet kiedy kompresor klimy się załącza. Zrób testa na kołach z Imprezy, będzie dzik straszny nawet względem serii chyba że nie będzie to coś nadal masz zepsute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Miałem okazje pojeździć na ori rozmarze 205/70 jak poszerzałem felgi i jechał bez zmian. A jak klime włączę to nie czuć różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 A przypadkiem silnik ze starego legasia EJ22 nie jest plug &play? Zmieniasz silnik i kompa. Ponoć nic więcej nie trzeba. A w dziale sprzedam jest cały legaś. Tylko nie wiem jakiej mocy tam silnik siedzi. Pewnie to 137km. Tu byś już czuł różnice. Tylko że Ty szukasz gdzie Ci parę kunia uciekło. Może jest wszystko ok, masz w okolicy hamownię 4x4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 W Łodzi coś się znajdzie. Jeśli chodzi o zmianę silnika to temat bardzo odległy raczej gdyż ten jest w bardzo dobrej kondycji. Praktycznie 0 pobór oleju na 10.000 tyś.km. A jeśli będę już zmieniał to na 2,5 z Sf Us, takie ziarenko mi zasiał przyjaciel z NS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 No i wtedy poznasz co to znaczy 'dolewać olej' No i UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszRzyy Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 No olej bardzo lubi. Mam 2.5 i litr co miesiąc idzie jak nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: Miałem okazje pojeździć na ori rozmarze 205/70 jak poszerzałem felgi i jechał bez zmian. A jak klime włączę to nie czuć różnicy No widzisz, nic na nim wrażenia nie robi, ani klima, ani większe koła, po prostu czepiasz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Macie racje, nie było tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 A skrzynia ta sama? Jak miałem GFa wymieniłem skrzynię i.... była przepaść. Miałem 115km i skrzynia została przełożona z 125km z dłuższym przełożeniem. Może tu kot jest pogrzebany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Skrzynie wymieniałem i udało mi sie kupić o tych samych oznaczeniach. ( tabliczka na kielichu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszRzyy Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Świeci się Wam + i - przy skrzyni AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Hej, czy miał ktoś problem problem przy wyciąganiu kluczyka ? Tak dociskam przy wyciąganiu i mam wrzucony bieg P. Mimo wszystko czasami klucz się zacina i trzeba się nakombinować, by go wyciągnąć. Forek widocznie chce dalej jechać i nie chce kończyć trasy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Hej, czy miał ktoś problem problem przy wyciąganiu kluczyka ? Tak dociskam przy wyciąganiu i mam wrzucony bieg P. Mimo wszystko czasami klucz się zacina i trzeba się nakombinować, by go wyciągnąć. Forek widocznie chce dalej jechać i nie chce kończyć trasy Jak każdy mechanizm, czasami wymaga smarowania.WD40 twoim przyjacielem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Kapnij trochę oleju, choćby silnikowego na klucz i go wsun do stacyjki. Tak parę razy. Wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 W dniu 14.07.2019 o 22:54, LukaszRzyy napisał: Świeci się Wam + i - przy skrzyni AT? Niestety nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Co to może być? Stukot jakby piston slap ale ustajacy po wciśnięciu sprzęgła. Robiony był silnik, Upg uszczelki pokrywy zaworów i tylny zimering wału, i kompletny rozrząd. Sprzęgło było robione wcześniej, przejechane na nim może z 10tyś km. Żadnych niepokojących objawów nie ma. Mogę z tym tak jeździć czy mi się zaraz coś posypie? Edytowane 20 Lipca 2019 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Łożysko wycisku sprzęgła ma luz na łapce, albo łożysko wałka sprzęgłowego w skrzyni. Zobacz czy łapka sprzęgła "lata" na odpalonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało?BartekWysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało?BartekWysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Nie włączaj klimy, wtedy środek się nie kręci, kup nowe sprzęgło, do wymiany wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 11 minut temu, koziolek napisał: Godzinę temu, Bartolini napisał: Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało? Bartek Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Nie włączaj klimy, wtedy środek się nie kręci, kup nowe sprzęgło, do wymiany wytrzyma. dzieki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Jak każdy mechanizm, czasami wymaga smarowania.WD40 twoim przyjacielem.Właśnie nie wd40 bo to służy do ku, owa śrub a nie smarowania. Do stacyjki tylko olej silikonowy jak do zamków do drzwi i uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowron90 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Cześć, Byłem obejrzeć Forka I 2.0 NA manual i moją uwagę zwróciło sprzęgło. Nie miałem ani nie jeździłem nigdy Subaru a tym bardziej Foresterem więc nie mam porównania. Sprzęgło łapie od samego spodu i żeby wbić bieg trzeba docisnąć do podłogi, nie zarejestrowałem uślizgów - tu potrzebuje info czy tak to jest w Foresterach bo nie mam odniesienia czy powinno tak nisko brać czy to oznaki jego końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Nie wiem jak w I ale w III przesiadając się z Europejskich aut miałem te same doznania - pojechałem do mechanika by to sprawdził. Po odbiorze usłyszałem ten typ tak ma...można to wyregulować ale da się z tym żyć... jakieś 15kkm tak przejechałem i wszystko chodzi dalej dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się