Skocz do zawartości

PLEJADY 2016 - czyli odliczanie czas zacząć, dziś studniówka !!!!!!!!!


guma

Rekomendowane odpowiedzi

Pomysł na taką aplikacje to ja mam od... wczoraj ;) Wyjęliście mi to z głowy.

Z tym że pomiar czasu nie przez żadne GPSy w telefonie tylko tak jak jest (fotokomórka lub stoper) i bardziej tak jak pisał przemekka - jako wirtualna karta drogową. Sędziowie na swoich kontach wpisuja to co na karcie plus oczywiście na fizycznej kracie. Każdy uczestnik może sprawdzać na bierzaco co i jak jest rozliczone.

Kiedy robimy prototyp? :)

 

Jeśli chodzi o PKC to wystarczyłoby gdyby sędziowie na końcu próby wpisywali czas wyjazdu?

 

PS. Oczywiście jak będzie wstępną wersja to trzeba będzie testowe Plejady zrobić ;)

Ja mogę napisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast aplikacji i pomiarów z drona zacznijmy od prostych spraw w stylu czy meta, to meta stop czy meta lotna? Prosta w sumie sprawa, a ważna dla wyników. 

Edytowane przez Crazy_Ivan
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pomysł na taką aplikacje to ja mam od... wczoraj ;) Wyjęliście mi to z głowy.

Z tym że pomiar czasu nie przez żadne GPSy w telefonie tylko tak jak jest (fotokomórka lub stoper) i bardziej tak jak pisał przemekka - jako wirtualna karta drogową. Sędziowie na swoich kontach wpisuja to co na karcie plus oczywiście na fizycznej kracie. Każdy uczestnik może sprawdzać na bierzaco co i jak jest rozliczone.

Kiedy robimy prototyp? :)

 

Jeśli chodzi o PKC to wystarczyłoby gdyby sędziowie na końcu próby wpisywali czas wyjazdu?

 

PS. Oczywiście jak będzie wstępną wersja to trzeba będzie testowe Plejady zrobić ;)

Ja mogę napisać.

 

Może warto. Nawet jeśli SIP nie byłby zainteresowany to może Forumowicze. Wiem, że Dyrekcja jest za jeśli chodzi o pomysłu oddolne. Gdyby połączyć to d razu z wpisywanie czasu z prób to ma to sens i skróciłoby obliczanie wyników.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się nie mogę doczekać tej masakry...  :huh:

 

Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca. 

 

Nie wiem w czym jest problem aby skontrolować co wpisuje sędzia w kartę załodze i w kartę sędziego? Patrzysz i widzisz. 

 

Nawet na rajdach rangi WRC pilot odpala ręczny stoper czy też w zegarku aby skontrolować czas przejazdu w granicy błędu do jednej sekundy. 

 

Na wszystkich imprezach, gdzie zależy nam na wyniku nagrywam przejazdy aby skontrolować to co wynikach, bądź dokonujemy pomiaru aplikacją albo stoperem. 

 

Raz z organizatorem walczyłem z przyznana karą "z kapelusza" i po kilku mailach, przedstawieniu filmu z przejazdu, gdzie kamera uchwyciła moment wskazany przez sędziego jako moment błędu organizator odwołał nam karę 5sek. 

 

Może była to walka "o nic" ale się ostatecznie okazało że o jednak 2 dodatkowe punkty w klasyfikacji sezonu. 

 

Lepiej takie rzeczy wyłapać "w czas" i załatwiać z sędzią na próbie a nie po fakcie i po wynikach. 

 


Dla mnie meta-stop jest bez sensu tylko niszczymy opony,hamulce itp. 

 

Tak, dokładnie, generalnie odchodzi się od hamowania w sporcie motorowym... ;)   ciekawe czy znasz lepsze ćwiczenie na naukę łapania puntów hamowania zanim amator ruszy na prawdziwe rajdowe trasy między drzewa... chętnie zaoszczędzę na oponach i klockach.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca.

Ja to wiem, tylko jeśli rezygnujemy z kar za przestrzelenie mety, bo "tutaj większość przestrzeliwuje", to po co się spinać i w ogóle próbować hamować? ;)

Nie wiem, jak było na szosowej, piszę o naszym przypadku na terenowej.

Edytowane przez Crazy_Ivan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca.

Ja to wiem, tylko jeśli rezygnujemy z kar za przestrzelenie mety, bo "tutaj większość przestrzeliwuje", to po co się spinać i w ogóle próbować hamować? ;)

 

 

 

Jest to najpopularniejszy błąd na tego typu imprezach... zaraz po słupkach i pomyleniu trasy. 

 

Co innego można spieprzyć? No falstart jeszcze... zrezygnujmy ze wszystkiego bo jest zbyt trudne i może niech Sierotka losuje zwycięzców a my jak na zlocie BMW popalimy laka na placyku. 

 

Zadanie jest proste...

 

1. Start - wystartować na 3...2....1....start

2. Przejechać trasę zgodnie z kreska na obrazku

3. Meta - czyli zahamować między dwoma słupkami albo meta lotna czyli przejść bombą 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest to najpopularniejszy błąd na tego typu imprezach... zaraz po słupkach i pomyleniu trasy. Co innego można spieprzyć? No falsstart jeszcze... zrezygnujmy ze wszystkiego bo jest zbyt trudne i może niech Sierotka losuje zwycięzców a my jak na zlocie BMW popalimy laka na placyku.

 

No i właśnie... ;) Dało się zatrzymać i cześć załóg kończyła z metą miedzy ośkami. Więc trochę niesmak jest, jak ktoś przepałuje o długość auta, a wyjeżdża z czasem jakby nic się nie stało.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM555   --    Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść :)

 

 

 

 

A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich  ,a nie do Klasy :)

 

Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem w czym jest problem aby skontrolować co wpisuje sędzia w kartę załodze i w kartę sędziego? Patrzysz i widzisz. 

 

Jeśli chodzi o mój pomysł to chodziło mi raczej o to by uprościć liczenie wyników i generalnie wystąpienie późniejszych pomyłek. Poza tym  nie każdy  nagrywa przejazdy ze swoim pomiarem czasu i raczej na pewno nie ma czasu, żeby na próbie przeglądać nagranie z sędzią, który w międzyczasie mierzy czas następnemu autu. 

 

 

 

W tym roku i tak było więcej prób terenowych, bo były 4, na poprzednich zlotach były 3.
 

 

W Wiśle były na pewno cztery albo pięć na czas, a pozostałe (większość z terenowej) były na zaliczenie (przejazd przez rzekę był skrócony). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wklejał mail do organizatora z prośbą o przeniesienie do outlaw. Akurat ja sam wklejałem regulamin jak Martinez zapisał się do Turbo.

Tylko, że tu sprawa jest taka, że on nie wiedział (pierwszy start). Po podaniu informacji podjął próbę naprostowania sytuacji, a że organizator nic z tym nie zrobił, to już chyba nie jego wina.

 

Jakby zrobił to specjalnie to ok, ale tak to to wypominanie nie potrzebne.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wklejał mail do organizatora z prośbą o przeniesienie do outlaw. Akurat ja sam wklejałem regulamin jak Martinez zapisał się do Turbo.

Tylko, że tu sprawa jest taka, że on nie wiedział (pierwszy start). Po podaniu informacji podjął próbę naprostowania sytuacji, a że organizator nic z tym nie zrobił, to już chyba nie jego wina.

 

Jakby zrobił to specjalnie to ok, ale tak to to wypominanie nie potrzebne.

Wszystko rozumiem lecz można było to zgłosić na bt i po problemie a tak walczymy w jednej klasie tylko w inny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym  nie każdy  nagrywa przejazdy ze swoim pomiarem czasu i raczej na pewno nie ma czasu, żeby na próbie przeglądać nagranie z sędzią, który w międzyczasie mierzy czas następnemu autu. 

 

 

No nie każdy i jest to oczywiście wina organizatora? Zakazał tego robić czy jak?  ;)  

 

Nie będę się dalej rozpisywał bo zdaje się że za dużo podpowiadam i jeszcze za to zjebkę dostaje...      :scenic:

 

 

Żeby nie było że bzdury pisze... 9 sekunda...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Wiśle były na pewno cztery albo pięć na czas, a pozostałe (większość z terenowej) były na zaliczenie (przejazd przez rzekę był skrócony).

Chyba piszemy o nieco różnych rzeczach :)

Samochodem na czas były 3-pierwszego dnia dwie, drugiego jedna, do tego dochodziły "atrakcje" na czas typu wożenie piłki quadem czy noszenie wody na tacy w pijanych okularach.

Rzeka była na zaliczenie, ale dzień wcześniej terenowa ją pogłębiała na czas ;) Fajne zdjęcia z tego były ;)

Edytowane przez kecajek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

MM555   --    Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść :)

 

 

 

 

A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich  ,a nie do Klasy :)

 

Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo .

 

 

Moim zdaniem nie ma już sensu ciągnąć tego tematu - w przeszłości zdarzały się takie wypadki i pewnie nie raz się jeszcze zdarzą.

Tak jak @@Martinez3433 napisał - jakby pojechał w OutLaw to by miał 88,12% i 1 miejsce w klasie (w generalce byłoby bez zmian).

A to, że trafiło akurat na mnie, że otarłem się o podium... zawsze ktoś musi być tym na 4 miejscu.  

Może jakbym był  bardziej "wjeżdżony" w swoje auto na pojeżdżawkach w jakiś super pucharach czy innych kajotesach (a w sumie kto mi broni :P ) - wykręcałbym lepsze czasy. :rolleyes:

Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo -  miałbym większy % ;) - w sumie to chyba była działka pilota :angry: . 

Może jakby mi lepiej opona trzymała... itd itp  :D  :D  :D

Dla mnie jak już wcześniej nie tylko ja pisałem, najważniejsze jest wspólne spotkanie/zabawa z ludźmi którzy mają podobnego "hopla" jak ja.  :D

 

Pozdrawiam 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo - miałbym większy % ;) - w sumie to chyba była działka pilota :angry: .

 

Na Plejadach jak przekroczy się 40%, to człowiekowi się robi jakby bardziej wszystko jedno :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andremil - dzięki że to rozumiesz :)

Pierwszy dzień tak zawaliłem że nie myślałem nawet o jakis szansach na podium :/ a wyników nie stety nigdzie nie było :( sam byłem w ogromnym szoku jak nas wyczytali , a jak widać klasa Turbo pojechała lepiej niż Outlaw :)

 

Pisałem do organizatorów zero odpowiedzi na BK rownież szybko poszło to co miałem iść błagać do biura na pierwszym plejadach w życiu i tak myślałem że bede w połowie stawki i jak by tak było założę sie nikt by nie miał pretensji :)

 

A tak nawiasem mówiąc nie byłem jedyny w tej klasie pomodzony :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

 

 

MM555 -- Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść :)

 

 

 

 

A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich ,a nie do Klasy :)

 

Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo .

Moim zdaniem nie ma już sensu ciągnąć tego tematu - w przeszłości zdarzały się takie wypadki i pewnie nie raz się jeszcze zdarzą.

Tak jak @@Martinez3433 napisał - jakby pojechał w OutLaw to by miał 88,12% i 1 miejsce w klasie (w generalce byłoby bez zmian).

A to, że trafiło akurat na mnie, że otarłem się o podium... zawsze ktoś musi być tym na 4 miejscu.

Może jakbym był bardziej "wjeżdżony" w swoje auto na pojeżdżawkach w jakiś super pucharach czy innych kajotesach (a w sumie kto mi broni :P ) - wykręcałbym lepsze czasy. :rolleyes:

Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo - miałbym większy % ;) - w sumie to chyba była działka pilota :angry: .

Może jakby mi lepiej opona trzymała... itd itp :D:D:D

Dla mnie jak już wcześniej nie tylko ja pisałem, najważniejsze jest wspólne spotkanie/zabawa z ludźmi którzy mają podobnego "hopla" jak ja. :D

 

Pozdrawiam

Doleje oliwy do ognia ;) Gdybym zgłosił protest o niesłusznie przypisane 5 sek kary (mam zdjecie karty i filmik z przejazdu) na OS11, to przeskoczylbym Ciebie w Turbo i Generalce, hehe ;) wiec faktycznie lepiej odpuśćmy te dywagacje i miejmy nadzieje za rok bedzie lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...