Skocz do zawartości

kecajek

Użytkownik
  • Postów

    761
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    ??

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kecajek

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

19

Reputacja

  1. Czyli chcąc rozebrać lusterko w Forku '06 (z kierunkowskazami w lusterku) należy wyjąć szkło. Tylko jak to zrobić?
  2. Możesz opisać, jak zakończyła się cała sprawa? U mnie pojawia się błąd P0011 (czyli prawa strona).
  3. U mnie komputer zgłasza błąd P0011. Zawór wyjęty z prawej strony da się poruszać śrubokrętem a po podłączeniu pod akumulator-otwierał/przesuwał się. Zasilanie podłączyłem do bolców zasilających w złączce zaworu.
  4. Cześć Pacjent to FXT '06. Od jakiegoś czasu świeci mi "Check" i mruka tempomat. W zasadzie od kilku lat problem się pojawiał, ale po resecie komputera znikał. Bywało, że nawet i bez resetu komputera problem mijał. Ostatnio jednak cały czas jest błąd. Dodatkowo zauważyłem, że samochód nie przyspiesza jak powinien. Czasem podczas przyspieszania dają się wyczuć wyraźne szarpnięcia, kiedy przyspiesza lepiej. Myślałem, że padł czujnik położenia wałka rozrządu, ale okazuje się, że przyczyna może być gdzie indziej (np solenoid AVCS). Od czego zacząć poszukiwania przy takich objawach? Dzwoniłem do ASO-terminy mają na lipiec. Aktualizacja: po sprawdzeniu pracy rozrządu okazało się, że prawy wałek przestawia się do ~60 tego, co lewy a po zwolnieniu gazu po przyspieszaniu-wolniej wracał do 0. Jakieś sugestie odnośnie przyczyny moich problemów? I kolejna aktualizacja: okazało się, że informacje, jakie odczytywałem ECUExplorerem miały się nijak do rzeczywistości. Zmienne fazy rozrządu działają poprawnie, a problem dotyczył pompy podciśnienia ("odkurzacza") i zaworu przy niej. Po naprawie samochód jeździ jak powinien :) Dopiero później przyszło mi na myśl, że gdybym do odczytywania błędów skorzystał z metody polegającej na liczeniu mrugnięć lampek/lampki to może miałbym prawdziwą informację o problemie. Dodatkowo został rozwiązany problem z występującymi czasem drgnięciami silnika na jałowych obrotach. Cewka na świecy w cylindrze nr 2. :)
  5. Miałem tak-wymiana czujnika, w zasadzie wystarczyłaby wymiana przegubu, bo to on poległ-zatarł się.
  6. Dokładnie odwrotnie-instalacja wysokiego napięcia daje tak niski prąd, że oprócz iskry zapalającej mieszankę niewiele więcej możesz uzyskać a z instalacji 12V można uzyskać prądy pozwalające na świecenie przewodów.
  7. Jasne, śmiejcie się, śmiejcie. Ale jak komuś "zniknie" Levorg to będzie współczucie (oby nie fałszywe). Zastanawiam się, czy Policja monitoruje takie aukcje... W zasadzie ten VIN powinien być "nie do rejestracji".
  8. kecajek

    XIV Zlot Plejad 2017

    Nie, poprzedni uczestnicy zlotów też mogli rejestrować się w pierwszym terminie.
  9. kecajek

    XIV Zlot Plejad 2017

    Już chciałem napisać, ale okazało się, że nie działa jest bardzo ważna funkcjonalność
  10. A kiedy byś chciał??? ;-) Kiedyś była taka tradycja, że zaraz po odstawieniu szampana noworocznego...
  11. O, faktycznie. Ale dzięki Twojej mapie wyraźnie widać, że od Poznania aż do wschodniej granicy jest wielka, wolna przestrzeń.
  12. W zasadzie nie przypominam sobie, aby Plejady odbywały się gdzieś na Dolnym Śląsku (Szklarska, Karpacz, Kudowa). Nie wiem, jak tam wygląda kwestia miejsc do prób, ale przecież parkingi dla szosowej się znajdą (o Drodze Stu Zakrętów może lepiej nie wspominać, bo barierek tam chyba nadal nie ma w przeciwieństwie do skarpy), a terenowa to puszczona na azymut i tak będzie zadowolona Oprócz tego-Kujawy-piękny fragment Polski i tu też nie było zlotu. Chociaż z drugiej strony-brak zlotu lub takowy w danej okolicy o niczym nie świadczą (Morsko i Podlesice) A poza tym-czy to już taka nowa, świecka tradycja, że wątek zlotowy nie jest zaczynany na początku roku? [you], wiesz coś o tym?
  13. kecajek

    Pozdrawiamy sie :)

    Długo tu nie zaglądałem a tu taka niespodzianka... Jeśli to FXT z oklejeniem plejadowym, to się przyznaję
  14. Chyba zostałem źle zrozumiany pisząc o trzyliterowych dodatkach-chodziło mi o to, że one często mimo wyłączenia czuwają i np nie pozwalają pobawić się na śniegu.
  15. A ta Skoda to z naklejkami czy bez? Bo to sporo zmienia Ale żeby nie było OT-obecnie samochody są jakieś takie-nijakie-niby mają moc, ale w zasadzie tego nie czuć, bo ważą coraz więcej, niby mają mało palić, a jak przyjdzie co do czego-piją więcej niż te nieekologiczne, bo one stosunkowo mało palą przy ciągłej jeździe 90-100 po autostradzie. Tylko kto tak jeździ? Przecież co chwilę nawet tam trzeba albo zwolnić albo przyspieszyć nie mówiąc o mieście. Ciekawi mnie, czy ten system Start-Stop wyłącza silnik również po porządnym nagrzaniu turbosprężarki. Jeśli tak, to oszczędność na paliwie dość szybko może wyjść bokiem W samochodach montowane są trzyliterowe skróty, które niby można wyłączyć... do czasu aż koła zaczną tracić przyczepność i samochód zamiast pójść bokiem zaczyna się prostować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...