kj5d Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Pomysł na taką aplikacje to ja mam od... wczoraj Wyjęliście mi to z głowy. Z tym że pomiar czasu nie przez żadne GPSy w telefonie tylko tak jak jest (fotokomórka lub stoper) i bardziej tak jak pisał przemekka - jako wirtualna karta drogową. Sędziowie na swoich kontach wpisuja to co na karcie plus oczywiście na fizycznej kracie. Każdy uczestnik może sprawdzać na bierzaco co i jak jest rozliczone. Kiedy robimy prototyp? Jeśli chodzi o PKC to wystarczyłoby gdyby sędziowie na końcu próby wpisywali czas wyjazdu? PS. Oczywiście jak będzie wstępną wersja to trzeba będzie testowe Plejady zrobić Ja mogę napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Może zamiast aplikacji i pomiarów z drona zacznijmy od prostych spraw w stylu czy meta, to meta stop czy meta lotna? Prosta w sumie sprawa, a ważna dla wyników. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Crazy_Ivan 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Pomysł na taką aplikacje to ja mam od... wczoraj Wyjęliście mi to z głowy. Z tym że pomiar czasu nie przez żadne GPSy w telefonie tylko tak jak jest (fotokomórka lub stoper) i bardziej tak jak pisał przemekka - jako wirtualna karta drogową. Sędziowie na swoich kontach wpisuja to co na karcie plus oczywiście na fizycznej kracie. Każdy uczestnik może sprawdzać na bierzaco co i jak jest rozliczone. Kiedy robimy prototyp? Jeśli chodzi o PKC to wystarczyłoby gdyby sędziowie na końcu próby wpisywali czas wyjazdu? PS. Oczywiście jak będzie wstępną wersja to trzeba będzie testowe Plejady zrobić Ja mogę napisać. Może warto. Nawet jeśli SIP nie byłby zainteresowany to może Forumowicze. Wiem, że Dyrekcja jest za jeśli chodzi o pomysłu oddolne. Gdyby połączyć to d razu z wpisywanie czasu z prób to ma to sens i skróciłoby obliczanie wyników. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Dla mnie meta-stop jest bez sensu tylko niszczymy opony,hamulce itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Już się nie mogę doczekać tej masakry... Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca. Nie wiem w czym jest problem aby skontrolować co wpisuje sędzia w kartę załodze i w kartę sędziego? Patrzysz i widzisz. Nawet na rajdach rangi WRC pilot odpala ręczny stoper czy też w zegarku aby skontrolować czas przejazdu w granicy błędu do jednej sekundy. Na wszystkich imprezach, gdzie zależy nam na wyniku nagrywam przejazdy aby skontrolować to co wynikach, bądź dokonujemy pomiaru aplikacją albo stoperem. Raz z organizatorem walczyłem z przyznana karą "z kapelusza" i po kilku mailach, przedstawieniu filmu z przejazdu, gdzie kamera uchwyciła moment wskazany przez sędziego jako moment błędu organizator odwołał nam karę 5sek. Może była to walka "o nic" ale się ostatecznie okazało że o jednak 2 dodatkowe punkty w klasyfikacji sezonu. Lepiej takie rzeczy wyłapać "w czas" i załatwiać z sędzią na próbie a nie po fakcie i po wynikach. Dla mnie meta-stop jest bez sensu tylko niszczymy opony,hamulce itp. Tak, dokładnie, generalnie odchodzi się od hamowania w sporcie motorowym... ciekawe czy znasz lepsze ćwiczenie na naukę łapania puntów hamowania zanim amator ruszy na prawdziwe rajdowe trasy między drzewa... chętnie zaoszczędzę na oponach i klockach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca. Ja to wiem, tylko jeśli rezygnujemy z kar za przestrzelenie mety, bo "tutaj większość przestrzeliwuje", to po co się spinać i w ogóle próbować hamować? Nie wiem, jak było na szosowej, piszę o naszym przypadku na terenowej. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Crazy_Ivan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Brakowało nam czasu na zwiedzanie. I w tur-ter było trochę za mało prób terenowych. W tym roku i tak było więcej prób terenowych, bo były 4, na poprzednich zlotach były 3. PS. Jak zobaczyłem opony w Twoim Forku to aż się wystraszyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Meta stop, meta między kołami, meta lotna... idziesz opór do końca. Ja to wiem, tylko jeśli rezygnujemy z kar za przestrzelenie mety, bo "tutaj większość przestrzeliwuje", to po co się spinać i w ogóle próbować hamować? Jest to najpopularniejszy błąd na tego typu imprezach... zaraz po słupkach i pomyleniu trasy. Co innego można spieprzyć? No falstart jeszcze... zrezygnujmy ze wszystkiego bo jest zbyt trudne i może niech Sierotka losuje zwycięzców a my jak na zlocie BMW popalimy laka na placyku. Zadanie jest proste... 1. Start - wystartować na 3...2....1....start 2. Przejechać trasę zgodnie z kreska na obrazku 3. Meta - czyli zahamować między dwoma słupkami albo meta lotna czyli przejść bombą 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Jest to najpopularniejszy błąd na tego typu imprezach... zaraz po słupkach i pomyleniu trasy. Co innego można spieprzyć? No falsstart jeszcze... zrezygnujmy ze wszystkiego bo jest zbyt trudne i może niech Sierotka losuje zwycięzców a my jak na zlocie BMW popalimy laka na placyku. No i właśnie... Dało się zatrzymać i cześć załóg kończyła z metą miedzy ośkami. Więc trochę niesmak jest, jak ktoś przepałuje o długość auta, a wyjeżdża z czasem jakby nic się nie stało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 MM555 -- Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich ,a nie do Klasy Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Nie wiem w czym jest problem aby skontrolować co wpisuje sędzia w kartę załodze i w kartę sędziego? Patrzysz i widzisz. Jeśli chodzi o mój pomysł to chodziło mi raczej o to by uprościć liczenie wyników i generalnie wystąpienie późniejszych pomyłek. Poza tym nie każdy nagrywa przejazdy ze swoim pomiarem czasu i raczej na pewno nie ma czasu, żeby na próbie przeglądać nagranie z sędzią, który w międzyczasie mierzy czas następnemu autu. W tym roku i tak było więcej prób terenowych, bo były 4, na poprzednich zlotach były 3. W Wiśle były na pewno cztery albo pięć na czas, a pozostałe (większość z terenowej) były na zaliczenie (przejazd przez rzekę był skrócony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Przecież wklejał mail do organizatora z prośbą o przeniesienie do outlaw. Akurat ja sam wklejałem regulamin jak Martinez zapisał się do Turbo. Tylko, że tu sprawa jest taka, że on nie wiedział (pierwszy start). Po podaniu informacji podjął próbę naprostowania sytuacji, a że organizator nic z tym nie zrobił, to już chyba nie jego wina. Jakby zrobił to specjalnie to ok, ale tak to to wypominanie nie potrzebne. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM555 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Przecież wklejał mail do organizatora z prośbą o przeniesienie do outlaw. Akurat ja sam wklejałem regulamin jak Martinez zapisał się do Turbo. Tylko, że tu sprawa jest taka, że on nie wiedział (pierwszy start). Po podaniu informacji podjął próbę naprostowania sytuacji, a że organizator nic z tym nie zrobił, to już chyba nie jego wina. Jakby zrobił to specjalnie to ok, ale tak to to wypominanie nie potrzebne. Wszystko rozumiem lecz można było to zgłosić na bt i po problemie a tak walczymy w jednej klasie tylko w inny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Poza tym nie każdy nagrywa przejazdy ze swoim pomiarem czasu i raczej na pewno nie ma czasu, żeby na próbie przeglądać nagranie z sędzią, który w międzyczasie mierzy czas następnemu autu. No nie każdy i jest to oczywiście wina organizatora? Zakazał tego robić czy jak? Nie będę się dalej rozpisywał bo zdaje się że za dużo podpowiadam i jeszcze za to zjebkę dostaje... Żeby nie było że bzdury pisze... 9 sekunda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) W Wiśle były na pewno cztery albo pięć na czas, a pozostałe (większość z terenowej) były na zaliczenie (przejazd przez rzekę był skrócony). Chyba piszemy o nieco różnych rzeczach Samochodem na czas były 3-pierwszego dnia dwie, drugiego jedna, do tego dochodziły "atrakcje" na czas typu wożenie piłki quadem czy noszenie wody na tacy w pijanych okularach. Rzeka była na zaliczenie, ale dzień wcześniej terenowa ją pogłębiała na czas Fajne zdjęcia z tego były Edytowane 2 Czerwca 2016 przez kecajek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Siemanko to już lepiej niech na Plejady nie jeździ... chyba mu się za bardzo spodobało... opis z obrazka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Paweł, nigdzie nie napisałem, że jest to wina organizatora. Poza tym miało być bez napinki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 MM555 -- Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich ,a nie do Klasy Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo . Moim zdaniem nie ma już sensu ciągnąć tego tematu - w przeszłości zdarzały się takie wypadki i pewnie nie raz się jeszcze zdarzą. Tak jak @@Martinez3433 napisał - jakby pojechał w OutLaw to by miał 88,12% i 1 miejsce w klasie (w generalce byłoby bez zmian). A to, że trafiło akurat na mnie, że otarłem się o podium... zawsze ktoś musi być tym na 4 miejscu. Może jakbym był bardziej "wjeżdżony" w swoje auto na pojeżdżawkach w jakiś super pucharach czy innych kajotesach (a w sumie kto mi broni ) - wykręcałbym lepsze czasy. Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo - miałbym większy % - w sumie to chyba była działka pilota . Może jakby mi lepiej opona trzymała... itd itp Dla mnie jak już wcześniej nie tylko ja pisałem, najważniejsze jest wspólne spotkanie/zabawa z ludźmi którzy mają podobnego "hopla" jak ja. Pozdrawiam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo - miałbym większy % - w sumie to chyba była działka pilota . Na Plejadach jak przekroczy się 40%, to człowiekowi się robi jakby bardziej wszystko jedno 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 chyba mu się za bardzo spodobało... opis z obrazka "... Por Favor!!!... No lubię sie bawić" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Andremil - dzięki że to rozumiesz Pierwszy dzień tak zawaliłem że nie myślałem nawet o jakis szansach na podium :/ a wyników nie stety nigdzie nie było sam byłem w ogromnym szoku jak nas wyczytali , a jak widać klasa Turbo pojechała lepiej niż Outlaw Pisałem do organizatorów zero odpowiedzi na BK rownież szybko poszło to co miałem iść błagać do biura na pierwszym plejadach w życiu i tak myślałem że bede w połowie stawki i jak by tak było założę sie nikt by nie miał pretensji A tak nawiasem mówiąc nie byłem jedyny w tej klasie pomodzony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 MM555 -- Powiedziałbym śledź wątki i czytaj ,bo opisywałem dlaczego tam byłem na stronie 102 co wyszło na moją nie korzyść A Moje odniesienie do czasów jest do wszystkich ,a nie do Klasy Prawda jest taka że w klasie outlaw miałbyś miejsce 5 i ktoś z turbo stał by na podium zamiast ciebie . Jeszcze raz przypomnę że outlaw to nie turbo . Moim zdaniem nie ma już sensu ciągnąć tego tematu - w przeszłości zdarzały się takie wypadki i pewnie nie raz się jeszcze zdarzą. Tak jak @@Martinez3433 napisał - jakby pojechał w OutLaw to by miał 88,12% i 1 miejsce w klasie (w generalce byłoby bez zmian). A to, że trafiło akurat na mnie, że otarłem się o podium... zawsze ktoś musi być tym na 4 miejscu. Może jakbym był bardziej "wjeżdżony" w swoje auto na pojeżdżawkach w jakiś super pucharach czy innych kajotesach (a w sumie kto mi broni ) - wykręcałbym lepsze czasy. Może gdybym pilnował czy czasy przejazdów wpisane są prawidłowo - miałbym większy % - w sumie to chyba była działka pilota . Może jakby mi lepiej opona trzymała... itd itp Dla mnie jak już wcześniej nie tylko ja pisałem, najważniejsze jest wspólne spotkanie/zabawa z ludźmi którzy mają podobnego "hopla" jak ja. Pozdrawiam Doleje oliwy do ognia Gdybym zgłosił protest o niesłusznie przypisane 5 sek kary (mam zdjecie karty i filmik z przejazdu) na OS11, to przeskoczylbym Ciebie w Turbo i Generalce, hehe wiec faktycznie lepiej odpuśćmy te dywagacje i miejmy nadzieje za rok bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 a my jak na zlocie BMW popalimy laka na placyku. :biglol: Dobre! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 jakby tak każdy zgłosił, że coś nie tak, to by wyszło, że wszyscy mają pudło 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Ja w Wiśle pojechałem w outlaw turbodziadkiem tylko dlatego, że miałem wydech przelot Czułem się jakbym przyszedł z nożem na strzelaninę co prawda, ale regulamin mówił wprost. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się