mly96 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No miedzy n/a, a wrx na pewno, ale byc moze wystarczy na opoznienie kupna wrxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 radzę przejechać się GT/WRX jak już będzie Cię stać na coś takiego - inaczej będzie bolało, że jeszcze nie możesz tego kupić spalanie GT w mieście to 15l/100km, w trasie ok 10l/100km, leję zwykłą 95 (zalewałem kiedyś 98 ale zauważyłem, że na 95 jest żwawsza), zalewam półsyntetykiem 10W-40 za ok 60zl/5litrów, tylko pilnuję zmian (na wiosnę i na zimę) z tego co pamiętam to filtr oleju to ok. 20zl LPG nigdy nie założę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 to może jeszcze etylinę ołowiową 94 zalejesz, bo pewnie tańsza? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 to może jeszcze etylinę ołowiową 94 zalejesz, bo pewnie tańsza? gdybym zalał etyliną - uszkodziłbym katalizatory, których nie wycinałem i nadal mam. poza tym etylina została wycofana ze sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zapytam trochę przewrotnie, choć sam popełniłem ten błąd. Po co się kupuje Subaru Imprezę? Przecież nie dla samego wyglądu, ale po to, żeby również "jechała". Jeśli rozważasz zakup i zastanawiasz się co wybrać, czyli dopuszczasz do myśli wydanie kwoty, która starczy na GT lub WRX, to kup taką wersję. Bo po kilku dniach będziesz żałować, że kupiłeś NA. Zaraz się pewnie odezwie ktoś i zapyta czemu nie STI? Choć sam chciałbym mieć STI odpowiedziałbym, że w codziennej jeździe osiągi GT lub WRX w zupełności wystarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bremas Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 witam wszystkich, co do WRXa bo uzytkowałem ok 6miesięcy a autko było z2001r. Zakupiłem egzemplarz za kwote 28000 półtora roku temu, czyli kwota niemała, ale o co chodzi. Autko było po dużym przeglądzie, oleje, płyny ,paski ,hamulce itd, tylko wsiadać i jechać. Czyli warto poszukać droższego subaraka i odwiedzać tylko księgowego jak się zapali spalanie w granicach 14l miasto, trasa ok 12l, zależy jak kto jedzie, wymiana oleju+filtr co 6-7tyskm. Ale lepiej pomyśleć od razu o STI bo po pewnym czasie stwierdzisz tak jak ja KURDE MOGŁEM DOŁOZYC I KUPIC sti . pozdrawiam i udanego zakupu życze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No tylko sti to sporo większy koszt i zakupu i eksploatacji, pomyślę jeśli wrx to będzie za mało, ale wątpię, mam swoje granice, przynajmniej taki mi się teraz wydaje, z czasem może być różnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wiadomo, że STI jest fajniejsze, ale po pierwsze stare STI jest bardziej bezkompromisowe i mniej wygodne niż WRX i w codziennej jeździe może być bardziej uciążliwe. Poza tym dla młodego kierowcy 300KM to może być jednak za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zolozyciekl tematu nie pyta o fanaberie tylko o fakty , jesli ktos zamierza sie chwalic co on nie zmienil i ile to nie zainwestowal to zaprazsam do tematow temu poswieconychNapisałem Ci o faktach. Nie wierzysz? Nie musisz. W moim przypadku nie było modów, tylko intensywna codzienna eksploatacja i 40 kkm zrobionych w ciągu roku. Wyszło 45 kPLN rocznie. Dużo? Nie. Teść robi Lexem RXem 90 kkm rocznie i na samo paliwo wydaje coś koło 50 kPLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Powtórzę się - legacy, 50tyś km w rok - koszty bez paliwa kilka tyś zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No tylko sti to sporo większy koszt i zakupu i eksploatacji Zakupu owszem, ale już eksploatacji nie bardzo Wiadomo, że STI jest fajniejsze, ale po pierwsze stare STI jest bardziej bezkompromisowe i mniej wygodne niż WRX i w codziennej jeździe może być bardziej uciążliwe. Poza tym dla młodego kierowcy 300KM to może być jednak za dużo. Różnica w codziennej jeździe nie jest jakaś bardzo dokuczliwa. A odczucia mocowe przy seryjnym wrx i sti też nie za duże, co innego jak zaczniesz jeździć po torze... Ale w sumie kto ma seryjnego sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 @siewcu - u siebie na klapce wlewu paliwa mam informację aby lać 95. samochód jest seryjny. w jakim celu mam lać 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 no - dokładnie, po co 98 do serii? ale jak to mówią, kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 chyba żeby zebrać szybciej na czajnik za punkty z BP 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Koszty kosztami, ale to są jednak dwa zupełnie inne samochody.. Miałem WRXa 2005, teraz mam drugiego GTka. WRX o wiele bardziej nadaje się na jedyne auto w domu i rodzinny dupowóz z opcją przyciśnięcia od czasu do czasu. GTk jest o prawie 200kg lżejszy, głóśniejszy, twardszy i ogólnie toporniejszy. Nie będziesz mieć podgrzewanych lusterek na zimę, ISOFIXa (a to akurat przydatna rzecz jeśli planujecie młode "na za rok" ) itp itd, jako jedyne auto w domu do wożenia dupy do pracy raczej bym go nie brał. Za to moim zdaniem daje więcej frajdy z jazdy, wszysstko jest bardziej "mechaniczne", bezpośredniejsze, fotele są o niebo lepsze od płaskich w WRXie (które do tego są też za krótkie). Mi akurat GTdaje więcej frajdy, dlatego do new age póki co nie planuję wracać, ale to mój drugi samochód do zabawy w weekendy. Poszukaj ludzi z obydwoma w twojej okolicy, pomacaj wszystko, pokręć tyłkiem w fotelach, przejedź się kawałek po mieście i trasie, bo różnice są naprawdę spore. Co do spalania, to ja już kilka szybkich samochodów miałem i jednego się nauczyłem - jeśli zaczynam kominowanie nad kupnem od "ciekawe ile pali", znaczy że mnie póki co nie stać na takie. GT i WRX moim zdaniem spalą podobnie. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez radnor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 po co lać 98? hm, zastanówmy się. może dlatego, że 95 w naszym kraju daleko do 95? albo żeby nie zabić silnika? kilka przypadków zabitych motorów przez 95 widziałem, no ale cóż - nie ja będę wydawał grube tysiące na remont w razie w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 na pewno usłyszałbym, jeśli by się pojawiło spalanie stukowe, więc spokojna głowa. jeżdżę już tak parę lat, spalanie stukowe załatwiłoby silnik na pewno znacznie szybciej. poza tym od razu wyświetliłoby check engine i byłyby błędy w komputerze. silnik jest odprężony, turbo nie przeładowuje, czujniki spalania stukowego działają, komputer w razie czego cofnie wyprzedzenie zapłonu, nie przyspieszam poniżej 2500rpm na innym biegu niż pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 to gratuluję słuchu, skoro tak łatwo słyszysz stuki, i zarazem współczuję - musi być ciężko żyć słysząc wszystkie wysokie częstotliwości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 po co lać 98? hm, zastanówmy się. może dlatego, że 95 w naszym kraju daleko do 95? albo żeby nie zabić silnika? kilka przypadków zabitych motorów przez 95 widziałem, no ale cóż - nie ja będę wydawał grube tysiące na remont w razie w.Najlepiej od razu zrobić remap i poźniej nie masz wątpliwości, tylko 98 . W imprezie remap powinien być obowiązkowy. A jak już zrobisz, to będziesz się zastanawiał czemu tak późno . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Czemu obowiązkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Bo to szubaru. Po zmianie opon trzeba remap robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Czemu obowiązkowy? Zrób, to stwierdzisz, że zadawałeś głupie pytania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale w sumie kto ma seryjnego sti? Ja ,prawie Jeśli chodzi o koszty ,to STI jest waret tych wydanych pieniędzy Kosztów nigdy nie da się tak ocenić ,każde auto jest inne ,inaczej utrzymane ,każdy właściciel ma inne wymagania ,tylko czerpie ale nie inwestuje a drugi inwestuje żeby auto żyło w dobrej kondycji ,jednemu wystarcza że tylko się toczy a drugiemu musi byś tip top Wszystko zależy w jakim stanie się kupi i co z nim będzie wyczyniał Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuburubu Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) A ja podbiję temat z tego co widzę dużym kosztem są mody, Patrzę tu między GT a blob WRX zasilane by LPG więc koszty paliwowe spadną. W miarę co potrafię zrobić sam to też samemu dłubie typu rozrząd, uszczelki różne, wymiany amorów, oleje, elektornika, łączników, hamulce no i zawsze mam pod ręką mechanika brata mojej gorszej połówki, który nie woła $ za robotę Auto jako daily, dalsze podróże, przejażdżki i nocne zabawy po mieście, śnieżne i mokre ale nie jakieś potężne katowanie. Czym te dwa modele się różnią w prowadzeniu, które jest "mniej" awaryjne lub robiące psikusy, są przyjazne użytkownikowi czy chcą zabić. Honda jeździ jak po sznurku i trochę gokartowo a czego się spodziewać po Imprezie? Nie oczekuje też "salon polska" po autku, które swoje lata ma i to, że w 90% było walone tylko pytanie jak mocno Szukałem na allegro części dla porównania z Hondą i w większości ceny są na tym samym poziomie jedno tańsze drugie "20zł droższe" itd, generalnie wszystko jest w podobnej cenie. Schodki zaczynają się gdy trzeba zrobić wydech 3" ale to nie o tym mowa. Dużo naczytałem się właśnie też o umierających dość szybko silnikach i kosztach jak za drugie auto. Ile panowie w tym prawdy jest? Jak na to się zapatrywać typu nie zarabiasz krajowej na rękę albo dwóch to odpuść sobie to auto? Edytowane 30 Grudnia 2015 przez szuburubu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się