Jump to content

siewcu

Użytkownik
  • Content Count

    1404
  • Joined

  • Last visited

About siewcu

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 11/26/1991

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.odszkodowania-res.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może mi się uda wpaść... Pojeździłbym coś
  2. Jesteś pewien, że otwór w głowicy ma 1/8 NPT a nie bodaj M6? Pierwszy w drugi wchodzi, w innym aucie tak montowałem. Ale pomimo tego, że nie trzeba uszczelniać i tak dawaliśmy 2 warstwy teflonu...
  3. Jak ktoś chce coś nietypowego to polecam zegary z RWD Power, MDV Display, MultiDisplay i MiniDisplay zrobione na mega wysokim poziomie...
  4. Który Tactrix? 1.3 czy 2.0?
  5. ECU na stół, programator i jechane Może Ecutek to ruszy, musiałbyś się odezwać do kogoś, kto ma...
  6. Tylko flashowanie ECU, ale nie tactrixem...
  7. No ale EGT to, jak sama nazwa wskazuje, temperatura spalin a nie temperatura w cylindrze. Większe znaczenie ma miejsce zainstalowania czujnika, bo jak miałeś 900 stopni za turbo to można wróżyć jakie by było wskazanie przy termoparze zaraz za głowicą. Może 950 a może 1250... Tak czy siak to takie dumanie, większe turbo ciągnie za sobą kolejne mody i takie rzeczy to się uzgadnia z tunerem.. Trza podjechać i pogadać po prostu. Chyba że chcesz wymyśloną na pałę listę modów przy większym turbo: - pompa paliwa - wtryski - FMIC - dolot do turbo - ECU(to do uzgodnienia z tunerem, nie wiem jakie są możliwości seryjnego względem planowanych modów i co powie tuner - i celowo pomijam tu racerom ecuteka z powodu tego ostatniego) - jakiś zawór upustowy - kolektor wydechowy - układ wydechowy(nie wiem co masz) - układ paliwowy - kolektor dolotowy - listwy paliwowe Nie wspominając o dużej ilości różnych drobiazgów i tym, że to wymyślona tak o lista.
  8. To nie jest takie proste jak Ci się wydaje. Samo turbo nie wystarczy jak wyżej kolega pisał, sprzęgło też pewnie trzeba będzie wymienić i poza tym nie zawsze samo zwiększenie koła kompresji wystarczy. Może się okazać, że trzeba będzie do tego zmienić całe turbo(łącznie ze stroną gorącą) i kolektor wydechowy, choć takie rzeczy to już bezpośrednio z tunerem musisz ustalać. A poza tym chodziło o EGT(temperaturę spalin) a nie temperaturę oleju...
  9. Kostka jest gdzieś w nogach kierowcy, trzeba wpiąć to i bodaj spiąć zielone kostki, żeby w test mode weszło. Dokładnie nie pamiętam, bo jak ostatnio błędy tym wyłączałem w lanosie to tam już nie trzeba adaptera pchać.
  10. Diagnostyka evoscan + flashowanie ecu. A co z softem zrobisz? Wszystko zależy od tego kto stroi. A przejściówki nie ma, jest tylko reflash adapter(inny w bugeye i inny w blobeye - ale tylko w wrxach są potrzebne) który można zastąpić drucikami na upartego... Na fotce widać: Od lewej - interfejs tactrix, przystawka do flashowania do lancera evo(nie do niektórych wrx jak napisane), adapter do wrx buegeye, adapter do wrx blobeye.
  11. Nie. Jak wpiszesz tactrix na aliexpress to wyjdzie tego sporo, ale wiem, że ktoś na forum evo miał jakieś źródło na sprawdzone... Nie podzielił się linkiem, sam sprzedawał.
  12. Tactrix to nazwa interfejsu. Są jakieś chinole, niby działają, ale wolałbym raczej oryginał - tyle że 169$ kosztuje... www.tactrix.com
  13. Zapytaj w malowaniefelg.com ogarniają temat
×
×
  • Create New...