ketivv Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 oczywiście, jest różnica w masach ale nie oszukujmy się to, że diesel "żwawiej" zainicjuje nie oznacza, że jest szybszy ostatecznie tak samo będzie w przypadku FXT vs. F SBD CVT co by nie powiedzieć jakieś 300 Nm przy 5000 obr/min to więcej jak 300Nm przy 3500 obrr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 nieśmiało w temacie foteli FXT - fotele od WRX 2015 w FXT https://www.drive.net/l/8648607/ - - można? no jednak można i coś co zaboli niejednego kolegę /mnie jeszcze wciąż boli/ - pamięć ustawienia fotela kierowcy - wykonanie szkoła Adama Słodowego - ale działa! https://www.drive.net/l/8462445/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Może zamontowanie ogrzewania postojowego pomoże Orientowałeś się może jak to cenowo się prezentuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 nieśmiało w temacie foteli FXT - fotele od WRX 2015 w FXT https://www.drive.net/l/8648607/ - - można? no jednak można i coś co zaboli niejednego kolegę /mnie jeszcze wciąż boli/ - pamięć ustawienia fotela kierowcy - wykonanie szkoła Adama Słodowego - ale działa! https://www.drive.net/l/8462445/ No i proszę.Proponuję link umieścić w dziale technicznym coby się temu i owemu wstyd zrobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Może zamontowanie ogrzewania postojowego pomożeOrientowałeś się może jak to cenowo się prezentuje? Jak będę na przeglądzie w najbliższym czasie, to się zapytam. Chcę mieć montowane przez ASO. W poprzednim aucie kosztowało ok 7k z pilotem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ja również jesli zamontuje to w ASO... Pochwal się jak będziesz znał cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 nieśmiało w temacie foteli FXT - fotele od WRX 2015 w FXT https://www.drive.net/l/8648607/ - - można? no jednak można i coś co zaboli niejednego kolegę /mnie jeszcze wciąż boli/ - pamięć ustawienia fotela kierowcy - wykonanie szkoła Adama Słodowego - ale działa! https://www.drive.net/l/8462445/ No i proszę.Proponuję link umieścić w dziale technicznym coby się temu i owemu wstyd zrobiło. Widać, że kierownicę też przełożono z WRX/STI. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ja również jesli zamontuje to w ASO... Pochwal się jak będziesz znał cenę. Oczywiście. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) nieśmiało w temacie foteli FXT - fotele od WRX 2015 w FXT https://www.drive.net/l/8648607/ - - można? no jednak można i coś co zaboli niejednego kolegę /mnie jeszcze wciąż boli/ - pamięć ustawienia fotela kierowcy - wykonanie szkoła Adama Słodowego - ale działa! https://www.drive.net/l/8462445/ No i proszę.Proponuję link umieścić w dziale technicznym coby się temu i owemu wstyd zrobiło. Uściślając, DT napisał, że Subaru NIE AUTORYZUJE takich operacji a nie, że się nie da. Edytowane 22 Lutego 2016 przez FilipBB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jechałem wczoraj Q5 2.0TFSI kolegi - bardzo żwawe auto. Kto mi wytłumaczy, jak to możliwe, że samochód większy, cięższy 200kg (najmarniej) i słabszy o 10 koni lepiej przyśpiesza do 100 (i subiektywnie i według danych fabrycznych- myślę o nowym 230KM, nie 211)? Powinien być co najmniej 10% wolniejszy. Czy CVT kradnie tyle mocy? Podejrzewam. Z danych papierowych wynika, że BMW X3 podobnie (Ok, ma 5 koni więcej). Zawsze mogę się pocieszyć, że jakieś 100 tysięcy zostało mi w kieszenie - ale tu chodzi o fizykę, nie koszt zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim_one Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wystarczy różny moment obrotowy i inny przebieg momentu/mocy by maksymalna moc nie była obiektywnym wskaźnikiem osiągów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jechałem wczoraj Q5 2.0TFSI kolegi - bardzo żwawe auto. Kto mi wytłumaczy, jak to możliwe, że samochód większy, cięższy 200kg (najmarniej) i słabszy o 10 koni lepiej przyśpiesza do 100 (i subiektywnie i według danych fabrycznych- myślę o nowym 230KM, nie 211)? cvt. inne przelozenie w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ciekaw jestem od 100 albo od 80 do 120-140 jak sie ma Q5 do Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wrocław - Worms (800km). 120-160, ale 80% to tempomat na 140km/h. Komputer mówi 11,5 litra, kalkulator mówi 12,4l. Sporo ;/ myślałem ze dycha jest osiągalna. Trzy osoby + bagaże na weekend, bez boxa Pobite gary. Było pod górkę - wracając ta sama trasa na zapiętym tempomacie na 140 wyszli mi 9,2l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jechałem wczoraj Q5 2.0TFSI kolegi - bardzo żwawe auto. Kto mi wytłumaczy, jak to możliwe, że samochód większy, cięższy 200kg (najmarniej) i słabszy o 10 koni lepiej przyśpiesza do 100 (i subiektywnie i według danych fabrycznych- myślę o nowym 230KM, nie 211)? cvt.inne przelozenie w skrzyni No właśnie Cvt daje praktycznie dowolne przełożenie. Ale poczytałem o skrzyniach i wychodzi, że sprawność Cvt jest ok 8% niższa niż manuala czy dsg. Energia idzie w tarcie. Ale skrzynia ta nadrabia właśnie możliwością idealnego dostosowania przełożenia. Te 8% wiele wyjaśnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Alfik cvt zabiera osiagi. Wejdz na strone subaru US i porownaj osiagi WRX'a z cvt a wrx'a z manualem, to samo z XV 2.0i ( osobiscie jechalem tym i kompletnie inne jest uczucie przyspieszania ) Jedynym silnikiem ktory jedzie tak samo albo i lepiej z cvt niz z manualem jest sbd - ale tam "robote robi moment obrotowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Sprawność skrzyni Cvt to nie wszystko. Sprzęgło hydrokinetyczne również generuje niemałe straty. Swoją drogą zrozumiała wydaje się nieobecność na naszym rynku wersji Forestera z mocniejszym wolnossącym silnikiem 2,5litra (FB25) i manualem. Mniej skomplikowana skrzynia i jednostka napędową zapewniające niezawodność i osiągi zbliżone do XT. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Lutego 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Wrocław - Worms (800km). 120-160, ale 80% to tempomat na 140km/h. Komputer mówi 11,5 litra, kalkulator mówi 12,4l. Sporo ;/ myślałem ze dycha jest osiągalna. Trzy osoby + bagaże na weekend, bez boxaPobite gary. Było pod górkę - wracając ta sama trasa na zapiętym tempomacie na 140 wyszli mi 9,2l/100km Zauważyłem, ze na tempomacie mniej pali. Zawsze myślałem, ze jest na odwrót. A jak u Was? Edytowane 22 Lutego 2016 przez Wojtek Hopkins Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Sprawność skrzyni Cvt to nie wszystko. Sprzęgło hydrokinetyczne również generuje niemałe straty. Swoją drogą zrozumiała wydaje się nieobecność na naszym rynku wersji Forestera z mocniejszym wolnossącym silnikiem 2,5litra (FB25) i manualem. Mniej skomplikowana skrzynia i jednostka napędową zapewniające niezawodność i osiągi zbliżone do XT. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Sprzęgło hydrokinetyczne w CVT pracuje tylko przy ruszaniu. Potem jest spięte na sztywno. To nie klasyczny automat. Natomiast moje porównania były też do samochodów z automatem - DSG i klasycznym. I Co do Subaru to ciekawe, że w benzynie Cvt zmniejsza spalanie, a w dieslu zwiększa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Sprawność skrzyni Cvt to nie wszystko. Sprzęgło hydrokinetyczne również generuje niemałe straty. Swoją drogą zrozumiała wydaje się nieobecność na naszym rynku wersji Forestera z mocniejszym wolnossącym silnikiem 2,5litra (FB25) i manualem. Mniej skomplikowana skrzynia i jednostka napędową zapewniające niezawodność i osiągi zbliżone do XT. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Nie jestem pewiem czy byłyby bardzo zbliżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guess2good Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Może zamontowanie ogrzewania postojowego pomożeOrientowałeś się może jak to cenowo się prezentuje?Jak będę na przeglądzie w najbliższym czasie, to się zapytam. Chcę mieć montowane przez ASO. W poprzednim aucie kosztowało ok 7k z pilotem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk daj znac jak to teraz wyglada cenowo. W 2014 za webasto do forka + modul sterowania gsm: 8k PLN z montażem w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Sprawność skrzyni Cvt to nie wszystko. Sprzęgło hydrokinetyczne również generuje niemałe straty. Swoją drogą zrozumiała wydaje się nieobecność na naszym rynku wersji Forestera z mocniejszym wolnossącym silnikiem 2,5litra (FB25) i manualem. Mniej skomplikowana skrzynia i jednostka napędową zapewniające niezawodność i osiągi zbliżone do XT. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Sprzęgło hydrokinetyczne w CVT pracuje tylko przy ruszaniu. Potem jest spięte na sztywno. To nie klasyczny automat. Natomiast moje porównania były też do samochodów z automatem - DSG i klasycznym. I Co do Subaru to ciekawe, że w benzynie Cvt zmniejsza spalanie, a w dieslu zwiększa DSG to dwa zrobotyzowane manuale. To nie jest klasyczna skrzynia automatyczna wiec jeżeli chodzi o kwestie strat itp. to zachowuje się tak samo jak manual. Z tym że ma swoje wady i jak dla mnie w korkach jest totalną porażką. Krawietz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Sprawność skrzyni Cvt to nie wszystko. Sprzęgło hydrokinetyczne również generuje niemałe straty. Swoją drogą zrozumiała wydaje się nieobecność na naszym rynku wersji Forestera z mocniejszym wolnossącym silnikiem 2,5litra (FB25) i manualem. Mniej skomplikowana skrzynia i jednostka napędową zapewniające niezawodność i osiągi zbliżone do XT. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Nie jestem pewiem czy byłyby bardzo zbliżone. Też mam wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Już to kiedyś wklejałem. Dane z drukowanych przez nas "wymiennokartkowców" FXT spec EU, MY2014 Acceleration: 0-30 km/h (s): 2,0 0-50 km/h (s): 3,2 0-70 km/h (s): 4,6 0-100 km/h (s): 7,2 0-130 km/h (s): 12,0 0-160km/h (s): 17,6 BMW X3 28i spec EU, MY2014 Acceleration: 0-30 km/h (s): 1,4 0-50 km/h (s): 2,3 0-70 km/h (s): 3,8 0-100 km/h (s): 6,8 0-130 km/h (s): 11,4 0-160km/h (s): 18,4 Audi Q5 spec EU, TFSI 225 Model od sierpnia 2012 do lipca 2014 Acceleration: 0-30 km/h (s): 1,5 0-50 km/h (s): 2,4 0-70 km/h (s): 4,1 0-100 km/h (s): 7,1 0-130 km/h (s): 11,8 0-160km/h (s): 19,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 W życiu codziennym praktycznie niezauważalne różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się