Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

To, że Producent "nie autoryzuje w/w pomysłów." nie znaczy, że się nie da ;-) Szkoda tylko wydawać kasę w ciemno. Może znajdzie się niedługo (OBY NIE!) Levorg po dzwonie i będzie można podjechać sprawdzić?

 

taki był mój chytry plan :D  - nie życzą oczywiście źle nikomu - tylko niestety nadal jasności brak - czy te z Levorga będą pasować czy nie....

a na ruletkę nie mam czasu i kasy - więc ew. zostanie konsultacja z tapicerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może znajdzie się niedługo (OBY NIE!) Levorg po dzwonie i będzie można podjechać sprawdzić?

Juz na portalach aukcyjnych mozna kupic zderzaki i inne akcesoria do Levorga z rozbiorki. Pewnie handlrze juz sciagaja rozbitki ze szwajcarii bo pewnie tam tego najwiecej smiga

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak widziałem już takie rzeczy - więc liczę, że w ciągu kolejnych miesięcy pojawią się i takie oferty z fotelami.

 

Warto być wtedy przygotowanym i zdecydowanym - tylko wcześniej musi być już 100% pewność, że da się to potem bezproblemowo zamontować...

no i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do foteli w XT to u mnie prawy przód jest do wymiany. Uszkodzona jest mata wagowa ,nie można na nim nic położyć bo od razu piszczy brzęczyk niezapiętych pasów jakby ktoś siedział bez pasa. Fotel był wyjmowany przez ASO, wszystkie kable i styki przeczyszczone i dalej to samo. Swieci się też kontrolka nieaktywnej poduszki.

Fotel kierowcy zaczął skrzypieć kiedy się na nim wierce:) 

Co do samych foteli gorszych nie widziałem w żadnym aucie, zero trzymania bocznego, skora kiepskiej jakości. Boczki siedzisk po 14 miesiącach i 41 tyś km wyglądają zle tzn rozjaśniły się bo są już drobne spękania na nich. 

W salonie oglądałem XT MY 15 i widać było źle ułożona skórę na oparciach ,marszczyła się na zewnętrznych częściach oparcia jakby było jej za mało a gdzie indziej za dużo bo były luzy i można było ją naciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jakości foteli - mam zrobione ok 45 tyś i już drugi raz popękało mi siedzisko kierowcy /wersja Comfort/ - będę walczył o kolejną naprawę gwarancyjną... - a wzrost i waga zupełnie przeciętna....

 

Zatem bardzo szkoda, że Subaru - tak podchodzi do tego tematu foteli - zwłaszcza dla wersji FXT - pozostaje spore rozczarowanie....

Ale na szczęście głownie tym elementem - bo pozostałe na DUŻY Plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do foteli w XT to u mnie prawy przód jest do wymiany. Uszkodzona jest mata wagowa ,nie można na nim nic położyć bo od razu piszczy brzęczyk niezapiętych pasów jakby ktoś siedział bez pasa. Fotel był wyjmowany przez ASO, wszystkie kable i styki przeczyszczone i dalej to samo. Swieci się też kontrolka nieaktywnej poduszki.

Fotel kierowcy zaczął skrzypieć kiedy się na nim wierce:)

Co do samych foteli gorszych nie widziałem w żadnym aucie, zero trzymania bocznego, skora kiepskiej jakości. Boczki siedzisk po 14 miesiącach i 41 tyś km wyglądają zle tzn rozjaśniły się bo są już drobne spękania na nich.

W salonie oglądałem XT MY 15 i widać było źle ułożona skórę na oparciach ,marszczyła się na zewnętrznych częściach oparcia jakby było jej za mało a gdzie indziej za dużo bo były luzy i można było ją naciągać.

Niestety spadek jakości Subaru jest bardzo widoczny zwłaszcza w porównaniu z piątą generacją Legacy /OBK czy drugą generacją Forestera. Siedzenia, spadek jakości i trwałości skóry i tkanin tapicerskich.

Do tego okrojone wyposażenie - w Forku np. znikły siatki na tunelu środkowym, podłokietniki zintegrowane z oparciami przednich foteli czy jak ostatnio zauważyłem ogrzewanie szyb bocznych w tylnej części auta. Na przykładzie Forestera widać że cena w porównaniu z drugą generacją jest niższa niestety łatwo zauważyć że kosztem jakości materiałów, a co za tym idzie trwałości oraz oferowanego wyposażenia i estetyki (choćby widok prowadnic i mechanizmów okna dachowego w nowym Fotesterze).

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subarek raczej nie ruszaj chyba ze SBD dla silnika :) Amatorzy cudzej wlasnosci interesuja sie glownie mazda , honda i toyota - zreszta nie ma co sie dziwic aut tych marek jezdzi u nas multum to i popyt na czesci do tych aut jest duzy. Natomiast Subarek to u nas jak na lekarstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dycha przy 140 na autostradzie nie jest osiągalna na dłuższą metę - chyba, że z góry i bez wiatru.

Mój ma już 100 tys. Na początku (przy ok. 10.000 km przebiegu) przy 140 na tempomacie potrafił pokazać 14l, teraz z reguły ok. 11 (na komputerze) - jest postęp :)

W ogóle z moich obserwacji wynika, że najlepsza jest prędkość 130 km licznikowe na autostradzie - wiem, nie za szybko, ale ponad to spalanie nieproporcjonalnie wzrasta.

Średnia od początku (spada) to blisko 10 l (80% trasy) - moim zdaniem nieźle - jak na możliwości auta.

Już sobie jakoś przetłumaczyłem, że zejście poniżej 10 l na 100 km to bardziej bariera psychologiczna - bo przecież, w większości przypadków, w portfelu za bardzo sytuacji nie zmienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dycha przy 140 na autostradzie nie jest osiągalna na dłuższą metę - chyba, że z góry i bez wiatru.

Mój ma już 100 tys. Na początku (przy ok. 10.000 km przebiegu) przy 140 na tempomacie potrafił pokazać 14l, teraz z reguły ok. 11 (na komputerze) - jest postęp :)

W ogóle z moich obserwacji wynika, że najlepsza jest prędkość 130 km licznikowe na autostradzie - wiem, nie za szybko, ale ponad to spalanie nieproporcjonalnie wzrasta.

Średnia od początku (spada) to blisko 10 l (80% trasy) - moim zdaniem nieźle - jak na możliwości auta.

Już sobie jakoś przetłumaczyłem, że zejście poniżej 10 l na 100 km to bardziej bariera psychologiczna - bo przecież, w większości przypadków, w portfelu za bardzo sytuacji nie zmienia..

800 km zrobione średnia prędkość 120-140 czasem dynamiczniej. Średnie spalanie jakie pokazał komputer to 10.7 benzyny zużycie faktyczne 12.6 LPG

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecierasz szlak. Jak traperzy

Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkPozdrawiam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak wyszło. Zobaczymy jak dalej będzie,ale jestem optymistą. Inne marki aut z tymi instalacjami mają przejechane juz wiele tys km i bez problemu. Będę informował co jakiś czas co i jak ☺

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przecierasz szlak. Jak traperzy

Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkPozdrawiam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak wyszło. Zobaczymy jak dalej będzie,ale jestem optymistą. Inne marki aut z tymi instalacjami mają przejechane juz wiele tys km i bez problemu. Będę informował co jakiś czas co i jak ☺

A gdzie zakładałeś gazik? W egp.pl?

 

Pozdrawiam, promil_one

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jak możesz podaj linki lub napisz gdzie szukałeś info na zagranicznych portalach.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeżeli chodzi o XT DIT z tą instalacją szukaj na holenderskich stronach tam znalazłem. Chyba i na wloskich kogoś namierzyłem. Jeżeli chodzi o inne marki polecam fora Nissana, Opla, Audi tam można poczytać opinie.

 

 

Przecierasz szlak. Jak traperzy

Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkPozdrawiam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak wyszło. Zobaczymy jak dalej będzie,ale jestem optymistą. Inne marki aut z tymi instalacjami mają przejechane juz wiele tys km i bez problemu. Będę informował co jakiś czas co i jak ☺

A gdzie zakładałeś gazik? W egp.pl?

Pozdrawiam, promil_one

Tak u nich. Bez problemu i fachowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dycha przy 140 na autostradzie nie jest osiągalna na dłuższą metę - chyba, że z góry i bez wiatru.

Mój ma już 100 tys. Na początku (przy ok. 10.000 km przebiegu) przy 140 na tempomacie potrafił pokazać 14l, teraz z reguły ok. 11 (na komputerze) - jest postęp :)

W ogóle z moich obserwacji wynika, że najlepsza jest prędkość 130 km licznikowe na autostradzie - wiem, nie za szybko, ale ponad to spalanie nieproporcjonalnie wzrasta.

Średnia od początku (spada) to blisko 10 l (80% trasy) - moim zdaniem nieźle - jak na możliwości auta.

Już sobie jakoś przetłumaczyłem, że zejście poniżej 10 l na 100 km to bardziej bariera psychologiczna - bo przecież, w większości przypadków, w portfelu za bardzo sytuacji nie zmienia..

Coś w tym jest. Myślałem po prostu, ze skoro w mieście mam 12,5 to w trasie zejdę do 10. Juz mnie wkurza ze jestem na stacji co 500km. Z gazem co 250? Mamma mia! Ciekawe kiedy ogarną jakieś zbiorniki z podwyższonym ciśnieniem zeby w koło wchodziło np 60 litrów. Oczywiście gaz to bardzo duża oszczędność wiec go nie neguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dycha przy 140 na autostradzie nie jest osiągalna na dłuższą metę - chyba, że z góry i bez wiatru.

Mój ma już 100 tys. Na początku (przy ok. 10.000 km przebiegu) przy 140 na tempomacie potrafił pokazać 14l, teraz z reguły ok. 11 (na komputerze) - jest postęp :)

W ogóle z moich obserwacji wynika, że najlepsza jest prędkość 130 km licznikowe na autostradzie - wiem, nie za szybko, ale ponad to spalanie nieproporcjonalnie wzrasta.

Średnia od początku (spada) to blisko 10 l (80% trasy) - moim zdaniem nieźle - jak na możliwości auta.

Już sobie jakoś przetłumaczyłem, że zejście poniżej 10 l na 100 km to bardziej bariera psychologiczna - bo przecież, w większości przypadków, w portfelu za bardzo sytuacji nie zmienia..

Coś w tym jest. Myślałem po prostu, ze skoro w mieście mam 12,5 to w trasie zejdę do 10. Juz mnie wkurza ze jestem na stacji co 500km. Z gazem co 250? Mamma mia! Ciekawe kiedy ogarną jakieś zbiorniki z podwyższonym ciśnieniem zeby w koło wchodziło np 60 litrów. Oczywiście gaz to bardzo duża oszczędność wiec go nie neguje.

Zbiornik gazu mam 60l wchodzi 50l. Na zbiorniku w trasie najwięcej zrobiłem 440 km. Zbiornik w miejscu koła zapasowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...