Skocz do zawartości

Mikes91

Użytkownik
  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mikes91

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie
  • Auto
    Subaru Forester 2014 2,0 XT

Ostatnie wizyty

261 wyświetleń profilu
  1. Mikes91

    Forester 2013++ FA 2.0 DIT bezawaryjny przebieg na LPG Prins

    Instalacje spisują się bardzo dobrze zarówno w DIT Subaru jak i innych autach. Wystarczy poczytać fora nie tylko polskie, choć jak zawsze zdarzają się przypadki że coś jest nie tak. W ASO jak byłem taką instalację pierwszy raz widzieli. Z całym szacunkiem, ale ASO nie może wydawać opinii bo tych instalacji jest jak na lekarstwo, a zrobione przebiegi nie pozwalają na postawienie jednoznacznej opinii dziś czy powoduje skutki uboczne czy nie, jak silniki dają radę. Trudno było zrozumieć jak taka instalacja działa bez parownika i reduktora i gdzie i jak umocowane są dodatkowe wtryski. Większość myli DLM z instalacjami z dotryskiem benzyny. Na forum już po założeniu DLM każdy straszył pisał o regulacji zaworów co 20, 30 max 40 k km, kosztach napraw i całej reszcie, dziwię się że mogłem zasnąć. Zrobiłem na niej już wiele tys km w mieście w trasie. Założyłem ją do prawie nowego auta przy 4 k km i na dziś nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Zwróciła się z nawiązką. Dziś świadomość i wiedza o DLM jest coraz większa, ale koszt instalacji znaczny. Jak zakładałem nigdzie nie było żadnego info, ale gdybym przeczytał mądrości na forum lub posłuchał wspomniane ASO to, dziś zapewne i ja bym jej nie założył bym się bał. Tłumaczenia firmy Prins uznaje za faktyczne i jako osoba mająca do czynienia z zyskownością biznesu rozumiem ich w pełni. Instalacja jest dedykowana do danego, a modelu XT nie będzie, a sprzedaż była niszowa. Pozdrawiam
  2. Mikes91

    Forester 2013++ FA 2.0 DIT bezawaryjny przebieg na LPG Prins

    Dlaczego nie ma już w ofercie DLM Prins do Subaru XT DIT https://www.youtube.com/watch?v=mJBMJ8sZm5c
  3. Mikes91

    LPG w Subaru

    Jaką masz instalacje fazy ciekłej? Rozumiem że VI generację. Możesz coś więcej o niej napisać jak działa jak się sprawuje, jakie ma plusy i minusy? Ile na niej przejechałeś? Pozdrawiam
  4. Mikes91

    Przebieg Forester XT 2.0 DIT

    80 kkm z czego 76 kkm na LPG DLM. Wymienione 2x klocki przód i standardowe przeglądy.
  5. Mikes91

    Forester 2013++ FA 2.0 DIT bezawaryjny przebieg na LPG Prins

    Pojechałem odkręcił pokrywe pompy. Tam wymontował filtr na przewodzie pompy, poogladał, przedmuchał i powiedział, że wszystko jest czyste. Wyczyścił też filtry na śrubach przy zaworach i też było czysto. Jest tam w baku jeszcze jakiś dodatkowy filtr?
  6. Mikes91

    Forester 2013++ FA 2.0 DIT bezawaryjny przebieg na LPG Prins

    DLM lata jak trzeba. Po kolejnym przeglądzie instalacji wyczyszczone filtry, sprawdzone parametry, zczytaj ewentualne błędy. Jest ok. Jak u Ciebie?
  7. prośba o pomoc w doborze instalacji lpg do forester xt 2013 215,000 kilometrów przebiegu

  8. Mikes91

    LPG w Subaru

    Współczuję. Ale jeśli z instalacją jest coś nie tak to moim zdaniem choć nie jestem mechanikiem może niech inni potwierdzą to po przełączeniu na benzynę powinni być wszystko jak trzeba. U mnie jedyne to na benzynie krócej kręci a na LPG trochę dłużej pisał o tym @Miałki. Poza tym u mnie żadnej różnicy nie ma. Jezeli jesteś pewien że to instalacja lpg proponuję abyś napisał do Prins Polska jeżeli tu gdzie montowałeś wyczerpałeś już wszystkie możliwości.
  9. Mikes91

    LPG w Subaru

    Spalanie ok mam podobne oczywiście zależy od stylu jazdy oraz czy to miasto czy trasa. Patrzyłem ten warsztat może się mylę ale nie widzę zbyt wielu realizacji u nich DLM? Czy na benzynie wszystko działa jak trzeba?
  10. Ja mam nawigację w XT 2014 nie aktualizowaną czyli wersję fabryczną. Jadąc na południe Europy już w Czechach wszystkie komunikaty zaczęły działać, Austria jeszcze lepiej. W Polsce nie działają.
  11. Mikes91

    LPG w Subaru

    Ewidentnie masz jakiś problem który u mnie nie występuje. Na LPG kręci dłużej fakt jak uruchamiasz auto ale tak jest we wszystkich markach z tego co czytałem. Ja nie mam problemu na gazie na pełnym bucie idzie jak trzeba. Strzałów z wydechu nie mam. Ale czytałem kiedyś że u kogoś w innej marce padł komputer sterujący i po wymianie wszystko było jak trzeba. Kiedyś miałem problem instalacja zawiesiła się na chwilę podjechałem podpieli komputer zczytali bledy. Sami nic nie mogli zrobić. Wysłali do Holandii, coś poprawili wgrali przy okazji nowa aktualizacje oprogramowania i wszystko w porządku. Proponuję nagraj film udokumentuj wszystkie zdarzenia pojedź i reklamuj. Niech zczytają błędy. Ja bym się upierał przy swoim. Gdzie montowałeś DLM?
  12. Mikes91

    LPG w Subaru

    Racja tylko w DLM nie ma dodatkowych wtrysków gaz w fazie cieklej idzie przez fabryczne. Instalacja nie jest regulowana przez pana x tylko steruje nią komputer dostarczony przez producenta.
  13. Mikes91

    LPG w Subaru

    Przy okazji serwisu instalacji spotkałem innego XT porozmawialiśmy co i jak mieliśmy w sumie podobne spostrzeżenia i opinie nt DLM. Zapytałem o regulacje luzów zaworowych i nie bardzo wiedział o co chodzi :). Przejechał coś 50 k km na LPG i bardzo zadowolony. Chyba sami sztucznie ludzie stwarzają sobie problemy. Mechanik w serwisie ASO powiedział mi panie po 120 tys km profilaktycznie luzy trzeba sprawdzić i świece wymienić bez względu czy to benzyna czy gaz. Przy tej instalacji nic się dziać nie powinno. Posłuchałem zrobiłem serwis i pojechałem.
  14. Mikes91

    Proszę o opinię Forek xt 2015

    Ja mam 2014 XT i nie mam widocznych śladów korozji
  15. Mikes91

    LPG w Subaru

    Pisałem jakiś miesiąc temu do egp i otrzymałem ofertę montażu tylko że DLM 2.0. Teraz jest już 3.0. z tego co czytałem auto niszowe niestety i nie kalkuluje im się produkcja dedykowanych setów i tu może być przyczyna.
×