Skocz do zawartości

Mike87

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mike87

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam. A ja mam ogólne pytanie jak radzi sobie zwykły wolnossacy 2.0i na felgach 18'? Kupiłem na 16stkach i trochę kiepsko wygląda, a są do kupienia 18stki z oponami Bridgestone 215/55 Zastanawiam się tylko jak się na tym jeździ i czy nie ma wyraznego spadku mocy na takich kołach. Pozdrawiam
  2. Właśnie w drugim samochodzie mam DSG, to by wiele tłumaczyło dlaczego miałem takie odczucia. Dzięki. Jestem teraz spokojniejszy. Pozdrawiam
  3. Dzięki, bardzo cenna opinia, która pokrywa się też z moimi odczuciami. Trochę się naczytałem o tych kosztach remontu CVT i stąd może taka ostrożność zwiększona. Mam nadzieję że skrzynia jeszcze trochę pożyje, A jak w przyszłości coś będzie trzeba naprawić to i ceny remontu może trochę spadną do tego czasu. Dzięki i pozdrawiam
  4. Ok, już jasne pojęcie pełzania. Tak, też tak się zachowuje, czyli po puszczeniu hamulca rusza sam, jednak odniosłem wrażenie że przy dodaniu gazu jakby była mała pauza a następnie mocniejsze przyspieszenie niż bym sobie tego życzył, tak jak wspomniałem przy próbie delikatnego naciskania gazu auto jechało plynnie ale musiałem o tym myśleć z tylu głowy. Chyba rzeczywiście przydałby się ktoś kto ma doświadczenie z taką skrzynią zeby sie nim przejechal bo to moze rzeczywiscie kwestia przyzwyczajenia. Dzięki za pomoc
  5. Dzięki za info, a co rozumiesz przez "pełzanie"? Widzę że zmiana oleju w skrzyni była w okolicach 130 tyś km. Teraz jest 160 tyś, a wcześniej niestety brak info.
  6. Witajcie. Mam jeszcze pytanie stricte o skrzynię CVT. Ostatnio przejechałem się Foresterem z taką skrzynią i moje wrażenie było trochę dziwne. Tak jakby była dość czuła na pedał gazu, a na samym początku byla jakby mała pauza przez co mocniejsze nacisniecie gazu powodowalo bardziej dynamiczny start, trochę wgniatało w fotel (Szarpnięciem bym tego nie nazwal bo mialem do czynienia z szarpiącą skrzynią) Aktualnie jeżdżę innym automatem i być może to jest kwestia przyzwyczajenia do pracy tej skrzyni. Gdy probowalem ruszac delikatniej naciskajac delikatnie gaz wtedy wszystko szło płynnie. Oczywiscie test byl na trybie Inteligence. (I) Autko ma ponad 150 tyś przebiegu i rozważam zakup. Możecie cos napisać o waszych wrażeniach kiedy pierwszy raz się zetkneliscie z tą skrzynią? Dzięki.
  7. Dziękuję bardzo koledzy. Czyli mam temat do sprawdzenia. Też przypuszczam że gdyby brał olej to by ten nalot był bardziej tłusty A to raczej sucha sadza... no ale mimo wszystko jest coś na rzeczy. Z książki wynika że świece zmienione przy 100 tyś km. Teraz jest 160 tyś. Może wcześniej coś przykopcił i nikt tej rury nie wyczyscił. Pozostaje ją umyć i poobserwować. A wcześniej zajechać na jakieś sprawdzenie parametrów, może komputer coś powie. Jeszcze raz dzięki.
  8. Witam. Czy sadza w rurze wydechowej powinna niepokoić? Po przejechaniu palcem po wewnętrznej ścianie końcówki rury jest wyraźna warstwa suchej sadzy. Auto jest z 2015 r i ma przejechane 160 tyś km. Czy jacyś użytkownicy wolnossaka 2.0i mogą się wypowiedzieć czy to normalny objaw? Chcę kupić to auto, ale mam obawy czy nie będzie miało apetytu na olej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...