Jump to content

Piotr L

Nowy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Piotr L

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    płock
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 150 KM SJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w tytule brak możliwości parowania telefonu z radiem Clarion w Subaru forester 2013r. Komunikat jaki się wyświetla " BT Please Wait. " i wszystko w temacie. Nic nie można zrobić , nic nie działa. Jęsli ktoś ma ten sam problem z radiem proszę o pomoc
  2. Co do Filtra w CVT. Pierwszy filtr który jest widoczny to filtry znajdujący się za miską olejową. Drugi filtr jest wewnątrz skrzyni i nie ma do niego dostępu bez ingerencji w skrzynię.
  3. Poniżej zdjęcie tyłu lampy . Czy możecie podpowiedzieć jak bezpiecznie wymontować przetwornice ( to z czerwona kropką), by dostać się do żarników. W sieci nic na ten temat nie znalazłem a Instrukcja obsługi odsyła do serwisu.
  4. Zdecydowanie za drogo. A wymiana statyczna czyli około 50 % oleju nowego 50% starego wydaje się średnim rozwiązaniem.
  5. Proszę o wsparcie w temacie ja wyżej tj moje 5 letnie subaru forester ma tak kiepsko świecące światła mijania-xenonowe że podczas mroku, nocy jazda staje sie niebezpieczna. Świeca co najwyżej na 40 do 50 m przed autem, gdzie światło nagle sie urywa. Nie ukrywam że ford fusion mojej żony ma lepsze H4. Nie wiem od czego zacząć diagnozę w celu poprawy. Proszę o radę
  6. Cena wstępna ASO - 2400 PLN. Cena którą ja zapłaciłem to - 990 PLN ( 15L oleju Motul + czyszczenie filtra wewnętrznego + robocizna ) A co do dedykowanych olejów do CVT, to wydaje mi się że jest to wielki chwyt marketingowy. Przecież żaden z producentów aut nie produkuje swoich olejów - tylko podpisuje partnerskie umowy i je firmuje ( dedykuje). Czytałem na jednym z forum anglojęzycznych że np: dedykowany CVT TOYOTA produkowany jest przez Shella. Uważam że jeśli olej nie będzie podrabiany to każdy markowy dedykowany do danego typu skrzyni będzie właściwy.
  7. Jeśli chodzi o wymianę płynu (oleju) w CVT to nie wygląda to tak strasznie jak opisują. Wymieniłem olej przy 120 tyś - metodą dynamiczną - Motul Multi CVTF. Operacja przebiegła sprawnie i bez problemów. Po wymianie zauważyłem że średnie spalanie spadło około 1L/100km. Skrzynia pracuje gładko i cicho.
×
×
  • Create New...