Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

A wszystko jest 1.6dit jest ,2.0 dit jest ,diesel jest.Starczy włożyć to do Outbacka,dać drugi wariant diesla(mocniejszy) ,jakieś minimum 10%rabatu i będzie rewelacja.Kupuję pierwszy,już ustawiam się w komitecie kolejkowym ,bo by pewnie powstał

 

Starczy to jest uwiąd. "Wystarczy" brzmi znacznie lepiej, sam przyznasz. Zgadzam się jednak z Tobą, że powinni wkładać do nowych modeli nowe silniki, a nie stare. Jak się nakłada nowe białe adidaski i dresik z bajeranckimi lampasami, to nie w kilkudniowych skarpetach.

 

Zauważ jednak, że sam pod sobą dołki kopiesz. Mocny diesel, 1,6 DIT i 2.0 DIT w OBK plus 10% rabat oznaczałby Twoją śmierć na The Forum, na którym jesteś niekwestionowaną gwiazdą. Volvo i inne marki poszłyby w niepamięć. Musiałbyś przystąpić do licznej grupy miłośników Skody. Tu jednak konkurencja jest tak duża, że trudno byłoby Ci się przebić. Tym bardziej, że i bez Ciebie wszyscy wiedzą, że przy Fabii po tjuningu na 500 KM i upustach żadne inne auto nie ma szans. Schowek na parasol już mają, na kapelusz wprowadzą w 2017 roku. Kiedy na gumofilce? Nie wiem. O to pytajcie się Kilera z Pruszkowa.

Edytowane przez ten_Typ_tak_ma
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien byc 1,6 DIT, 2 DIT oraz 2 D i bylaby gittara. W sumie nie rozumiem czemu nie chca sie rozwijac. Pewnie nie chca nowej fabryki budowac

Nie musi byc rakieta ale dynamike mojego Legacy 2 D MT to powinien miec ... nie trzeba wiele wystarczy 2 D 190 KM ( z CVT) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zaliczyłem jazdę próbną dieslem CVT (kilka tygodni wcześniej wypróbowałem 2,5 CVT) żeby upewnić się co do słuszności wyboru. Teraz mogę ze spokojem czekać ponieważ jazda D daje mi więcej przyjemności. Silnik szybciej i ciszej wchodzi na obroty, liniowe przyspieszenie jest wystarczające żeby bez kompleksów startować na światłach. Łopatki dają dodatkowe możliwości.  Nie miałem specjalnie okazji pobawić się ES ale na to przyjdzie czas w swoim gdy przypłynie. 

Edytowane przez arkadias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien byc 1,6 DIT, 2 DIT oraz 2 D i bylaby gittara. W sumie nie rozumiem czemu nie chca sie rozwijac. Pewnie nie chca nowej fabryki budowac

Nie musi byc rakieta ale dynamike mojego Legacy 2 D MT to powinien miec ... nie trzeba wiele wystarczy 2 D 190 KM ( z CVT) :)

Tak jest powinny byc te trzy silniki ale najdziwniejsze jest to ze panuje ogólna dezinformacja.Za pare miesięcy importer dostaje Levorga a oni dale nie wiedza z jakimi silnikami.Przeciez była Europejska premiera dla mnie to niepoważne i nieprofesjonalne. w 99% jak sie prezentuje samochod podaje sie paletę silnikow a tu moze 1.6DIT ale moze tez osłabiony 2.0DIT ale nie wiemy nic wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Powinien byc 1,6 DIT, 2 DIT oraz 2 D i bylaby gittara. W sumie nie rozumiem czemu nie chca sie rozwijac. Pewnie nie chca nowej fabryki budowac Nie musi byc rakieta ale dynamike mojego Legacy 2 D MT to powinien miec ... nie trzeba wiele wystarczy 2 D 190 KM ( z CVT)

 

zgadzam się , co prawda tu gdzie używam auta to głównie korki i światła a na autostradzie to każde auto rozpędzi się bez problemu do >140 , pozostałe drogi najczęściej nierówne , prowadzące przez miejscowości do tego te łapanki radarowe...itd. To zniechęca...Ostatnio bylem na Mazurach , mogłem pojechać STI.....wybrałem D z CVT , pasażerowie spokojni... :D a szybciej i tak bym nie pojechał...(140/160  spalanie >9l/100) ale zgadzam się 2.0 DIT powinien być w ofercie . Dyrekcja próbuje .... :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Levorgu 1.6DIT 100km/h osiągamy w 9 sek.,więc jak myślicie ile to będzie trwało w OTB? :(

 

Ja rozumiem,że "do setki" nie jest najważniejszym parametrem,że moment dzięki turbo będzie szybciej osiągalny ale jednak do takiego samochodu jak OTB wybrałbym większą pojemność pomimo tego,że to wolny ssak.Jeździłem 2,5,i nie było źle ;) Wcześniej jeździłem poprzednim OTB z 2.0D CVT i to chyba było najlepsze zestawienie.

 

1,6DIT to odpowiedni silnik do Levorga i XV,tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tak ciężkim samochodzie 1.6 turbo o 170 km ale większym i wcześnie dostępnym NM bedzie w jeździe duzo szybszy niz 2.5 N/A o takiej samej mocy.

O zapomniałem do słabych stron zapomniałem dodać hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A starczyło by do silnika 2,5 dać kolektor różnoodległościowy!!! wycia by nie było i każdy z przyjemnością kręcił by do odcinki :) Jak kupiłem Lanosa to byłem załamany wyciem tego silnika 2,0 N/A a jak założyłem kolektor WRX to dźwięk miód malina ( bulgot)

A bulgot subaru to podstawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ale wczesniej czy pózniej zatrzymać sie trzeba.

Nie da się do odcięcia silnika - to do odcięcia w baku. Zaraz tam hamulce ;)

Za porządne silniki jestem w stanie zapłacić życiem...forumowym

Tak bez rabaciku ? :)

 

 

Przewidywałem to, powolne co prawda, ale zawsze, oswojenie.  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

iSight

Eye Sight - bo oko a nie JA :)

 

Ciekaw jestem, jak duże są w praktycznym wymiarze różnice pomiędzy EyeSight'em w wersji US (to chyba wersja #2 ?) i obecnym w EU (wersja #3 ?).

Coraz bardziej się przyzwyczajam do EyeSighta na podwarszawskich drogach, gdzie nie ma korka ale ciąg pojazdów jedzie z nierówną prędkością - prawie do 0km/h i potem z powrotem do ok 70.

...chociaż trochę też się czuję jak w pociągu. Byle nie zasnąć ;)

No i muszę się pilnować w GTeku, żeby nie zapomnieć zahamować na dojeździe do samochodu stojącego na czerwonym świetle. Niezłe jaja...

W US jest eyesight 3 gen

1 gen występowała tylko w Japonii

2 gen również w US

teraz wszędzie 3 gen

 

 

Brakuje mi na polskich ulicach seledynowych XV. To auto zostało stworzone dla tego koloru :)

Wracając do OBK... Jest tak jak mówisz. Podchodzisz - mówisz: No... Wchodzisz do środka - Ok. Najwięcej radochy miałem, jak zobaczyłem sterowanie podgrzewania foteli na panelu centralnym :)

Mam do przejścia "barierę" 350 na 175... a mogę nie dotrwać do 2,0 DIT.

W Tobie cała moja nadzieja :)

 

 

dla mnie bariera jest 43 t€ za 2D Sport z Harman-Kardon. Bo normalny slabo gra (trzeba na maxa rozkrecic a i tak jest slabo). Za 35 t€ wzialbym z miejsca. No ale 43 t€ - 20 % to 35 t€. Tsza wyslac Madoxa na rozmowy :)

Robiłem odsłuch audio H-K w foresterze, i zwykłego w OBK 15. Może mam drewniane ucho ale nie słyszałem żadnej różnicy na + dla H-K. Oba systemy są przeciętne. Dobre ale bez szału jak Bose w Audi. Wg mnie nie warto dla tego dopłacać.

Jak dla mnie jedyny sensowy dodatek w Exclusive to nawiewy z tyłu, bo skóra plastikowa, a 18" można kupić ładniejsze osobno

To zależy od tego z jakiego źródła słuchasz.

zwykłe stacje radiowe graja przeciętnie,różnicę słychać dopiero na FM w HD albo z satelitarnego Siriusa XM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak jest powinny byc te trzy silniki ale najdziwniejsze jest to ze panuje ogólna dezinformacja.Za pare miesięcy importer dostaje Levorga a oni dale nie wiedza z jakimi silnikami.

 

doskonale wiedzą. Będzie tylko 1.6DIT w dwóch lub trzech wersjach wyposażeniowych. Kwestia co uda się WYRWAĆ z produkcji. Niestety taka jest absurdalna sytuacja....

FHI ma braki mocy przerobowych "we wszystkim...."

W sumie to współczuje SIP. Zrobili fajny samochód ale nie można go sprzedawać......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

"rewolucja" downsizingowa dotycząca benzyn to nic innego jak kontynuacja tej drogi jaką przeszły lata temu diesle, dlatego stały się taką alternatywą dla starzejących się jednostek benzynowych, obecnie silniki benzynowe nadrabiają zaległości w związku z czym powoli kupno nowoczesnego diesla nie będzie tak atrakcyjne (ani opłacalne dla większości z nas)

 

Diesle zeszły na psy. Kiedyś robiły po 500 tys km, do baku można było wlać nawet olej po frytkach. Dziś połowa z nich sypie się po 100 tys km. Teraz rzeczywiście i silniki benzynowe idą tą drogą.

 

Zastanawiam się w czyim interesie wprowadzono przed laty wysoką akcyzę na silniki o pojemności powyżej 2.0 l. Oczywiście, że w interesie niemieckich i francuskich koncernów, a nie polskich obywateli. Dzięki temu i Polacy pozbawieni możliwości wyboru sponsorują downsizingową rewolucję.

 

Nic nie mam przeciw "nowoczesnym" downsizingowym silnikom. Uważam jednak, że to wolny rynek powinien zweryfikować czy rzeczywiście są takie super, a nie bzdurne pseudoekologiczne przepisy i odpowiednio ustawione podatki. Downsizingowe silniki w praktyce wcale nie są bardziej oszczędne od 6-cylindrowych.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając, że dziś dealer żyje raczej z serwisu, a nie ze sprzedaży aut (ale mogę się mylić, ma tutaj kto sprostować :) ), to dziś nie ma już bezawaryjnych aut chociażby ze względu na dużo bardziej skomplikowaną konstrukcję. I to niezależnie, czy diesli, czy benzyn.

Miałem naście lat temu Corollę diesel, miała chyba 18 lat i ok 750 tysięcy przelotu :) Bez remontu :) Ale nie miała żadnych turbin, dwumas, DPFów itd. Do tego z w miarę dużej pojemności - mała moc, czyli niewysilony silnik. Do tego brak wyposażenia :) Jednym słowem - co tam się miało psuć? Jak czegoś nie ma, to się raczej nie zepsuje :)

 

Nie znaczy to, że chciałbym wracać do czegoś takiego, ale jeśli dziś mamy tak skomplikowane konstrukcje, wiadomo, że będą się psuły, bardziej lub mniej.

Słabo by było tylko, jeśli będziemy cały czas oceniać auta jedynie przez pryzmat awaryjności. W ten sposób taka Alfa nie sprzedałaby ani jednego samochodu :) Choćby ze względu na opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak jest powinny byc te trzy silniki ale najdziwniejsze jest to ze panuje ogólna dezinformacja.Za pare miesięcy importer dostaje Levorga a oni dale nie wiedza z jakimi silnikami.

 

 

doskonale wiedzą. Będzie tylko 1.6DIT w dwóch lub trzech wersjach wyposażeniowych. Kwestia co uda się WYRWAĆ z produkcji. Niestety taka jest absurdalna sytuacja....

FHI ma braki mocy przerobowych "we wszystkim...."

W sumie to współczuje SIP. Zrobili fajny samochód ale nie można go sprzedawać......

Dobrze to ująłeś maja wszystko co trzeba ale nie da sie tego sklecić w całość i sprzedawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I to niezależnie, czy diesli, czy benzyn. Miałem naście lat temu Corollę diesel, miała chyba 18 lat i ok 750 tysięcy przelotu

ja mam w rodzinie nissana sunny 1,7 diesel z 1989 roku ( kupiony jako nowy w jednym z pierwszych salonow nissana albo datsuna w Polsce) smiga do tej pory jako auto "dla mlodego pokolenia ktore dopiero co zdało prawko i uczy sie jezdzic" auto nie ma turbo dpf'ow dwumas itp i jest nie do zdarcia . Gdyby takie auta dalej były produkowane producenci aut albo by zbankrutowli albo nowe auto klasy sredniej kosztowałoby z 300k pln :)

W chwili obecnej najpewniejszymi konstrukcjami sa wolnossace benzyny...- pomimo swoich wad tzn mikro momentu i mocy osiaganej przy czerwonym polu ludzie pragnacy "pewnego auta na lata "wybiora własnie taki samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...