Karenz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 koniec końców zamówiłem forka w exlusivie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 koniec końców zamówiłem forka w exlusivieKażdy ma prawo błądzić Z jakim silnikiem ? Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 FB20 z manualem mi wystarczy , na xt mnie nie stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Szkoda że nie Xv, ale też super:-D. A kiedy planowany odbiór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 W chwili obecnej również zamówiłbym takiego forka zamiast XV. Bedziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) zamówiłem z produkcji ponieważ muszę jeszcze poczekać na kilka lokat normalnie takie samochody stoją na placach i są dostępne od ręki Mój ma być w listopadzie takie same jak te które zamówiłem + alarm http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-0-manual-exclusive-autoryzowany-dealer-subaru-ID6ypa33.html Edytowane 13 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Nie ma tego zlego, bo zalapiesz sie na akcje Zima i darmowe opony zimowe Czy ktos testowal Forka i XV po liftingu i moglby napisac jak wypadaja zawieszenia w obu autach? Ktore z nich jest b. komfortowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 zawias w forku jest bardziej komfortowy przynajmniej byl w modelach my14 . Zreszta jest po prostu inny tam masz sls'y z tylu w XV nie ( w XT chyba tez nie ma) W XV jest sztywno czasami nawet za bardzo..Ale nie ma co sie dziwic auto jest wysokie gdyby zrobili kanapowe zawieszenie autem nie daloby sie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ale nie ma co sie dziwic auto jest wysokie gdyby zrobili kanapowe zawieszenie autem nie daloby sie jezdzic zawias w forku jest bardziej komfortowy przynajmniej byl w modelach my14 Forek jest niższy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 ne ale forek to forek a xv to tylko podniesiona impreza... Tak czy siak z tego co pamietam jak jezdzilem forkiem na jazdach testowych zawias byl przyjemniejszy niz w XV. Pan z Wroclawskiego salonu specjalnie zabral nas na jazde testowa na tereny "zalewowe" wroclawia zeby pokazac co auto potrafi w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 ne ale forek to forek a xv to tylko podniesiona impreza... tzn ma prawo się przewracać a "podniesiona Impreza" nie jednym i drugim da się jeździć w XV przesadzili z twardością tyłu, może słabsze sprężyny by co nieco pomogły tyle że wtedy będzie mocno siadał "załadowany" stąd pewnie takie a nie inne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) To szkoda, myslalem, ze nie ma duzej roznicy. Forka nie potrzebuje, aby wozic powietrze, wielkosc XV wydawala mi sie odpowiednia. Jakosc wnetrza, zwlaszcza po liftingu, porownywalna, a 20k wiecej w kieszeni. No i XV ladniejsza Ale jesli w komforcie jest rzeczywiscie znaczaca roznica, to trzeba sie bedzie zastanowic. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) XV przesadzili z twardością tyłu to prawda ale przod (przynajmniej w my14) rowniez jest sztywny-byc moze po liftingu my12 chcieli wyrównac dysproporcje pomiedzy przodem a tylem. Ten samochod naprawde jest sztywny co skutkuje m.in pojawianiem sie nowych dzwiekow w kabinie To szkoda, myslalem, ze nie ma duzej roznicy. Forka nie potrzebuje, aby wozic powietrze, wielkosc XV wydawala mi sie odpowiednia. Jakosc wnetrza, zwlaszcza po liftingu, porownywalna, a 20k wiecej w kieszeni. No i XV ladniejsza Ale jesli w komforcie jest rzeczywiscie znaczaca roznica, to trzeba sie bedzie zastanowic. Ja pisze jak bylo jak ja kupowalem auto w 2014. Byc moze teraz zawieszenie przeszło lifting i cos zmienili. Pojedz na jazde testowa Ja właśnie pierwsze 2tys km XV 2,0i przekroczyłem. Autko fajne, ale na trasie bardzo mocno reaguje na drogę i ruchy kierownicą, wręcz skacze jak ping-pong i wychyla się na zakrętach ale po wpisie kolegi posiadajacego my16 watpie aby cos sie zmienilo... Po prostu trzeba sie do tego zawieszenia przyzwyczaic XV to przedziwne auto. Z sztywnym zawieszeniem ktorego nie powstydziloby sie auto "sportowe" ale ze slabym silnikiem, napedem rodem z forestera ale w teren sie nie nadajace przez dlugi przedni zwis, z duzą kabina mogaca spokojnie pomiescic 5 osob ale mikro bagaznikiem do ktorego 5 walizek juz nie wejdzie... Wyjatkowo oryginalny wóz Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zmiana zawieszenia nastąpiła w xv już w 2014 r., ale tylko w 2.0 benzynowym. Wg informacji Subaru (i jak pamiętam Dyrekcji), w 2016 dalsze zmiany nastaw - bardziej miękko przy małych ugięciach zawieszenia. W moim 2014 r. Żadnego skakania jak ping pong nie stwierdziłem, jedyny raz zaraz po wyjeździe z salonu że zmienionym oponami zimowymi z fatalnie przepompowanymi kołami do 2,7 i 2,6 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Jakość wnętrza przed i po liftingu nie tyle porównywalna co de facto ta sama. XV to przedziwne auto. Z sztywnym zawieszeniem ktorego nie powstydziloby sie auto "sportowe" ale ze slabym silnikiem, napedem rodem z forestera ale w teren sie nie nadajace przez dlugi przedni zwis, z duzą kabina mogaca spokojnie pomiescic 5 osob ale mikro bagaznikiem do ktorego 5 walizek juz nie wejdzie... Wyjatkowo oryginalny wóz 1. Silnik to udany kompromis mocy, ekonomiki i trwałości, 9,5 s. do setki przy stałym 4x4 to chyba niezle, 2. Forester z takim samym silnikiem dynamiczniejszy i bardziej ekonomiczny nie będzie, 3. W prawdziwy teren to i fotek się nie nadaje (jak i reszta suvów). A tam, gdzie wjedzie fotek to i xv da radę, 4. Tak, bagażnik nie za wielki, ale jak się rolety nie zasuwa to też sporo można zapakować. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Zgadzam sie z FanSub co do silnika - jak na jednostke bez turbo radzi sobie bardzo dobrze i w zadnym razie nie jest zawalidroga. Mialem juz jeden samochod z turbo (od nowosci) i juz wiecej takiego nie chce, bo zaczely sie wydatki, lacznie z wymiana turbosprezarki. Zgoda tez co do wlasciwosci terenowych - ani XV, ani Forester (mimo lepszych zwisow) takie nie sa i chyba nikt powaznych wyzwan od nich nie oczekuje (choc filmiki na YT moga zadziwic). A co do bagaznika - to w moim przypadku (2, okazyjnie 3, osoby) w zupelnosci wystarczy. Jakosc wnetrza przed i po liftingu moze taka sama, ale moim zdaniem wrazenie po jest lepsze (tapicerka z pomaranczowymi przeszyciami, obicie skora na podlokietniku w Comforcie, fajna kierownica, system audio, zasuwany schowek na kubki, itp.). Najbardziej martwi mnie zawieszenie, ale to moze byc tez wina cisnienia opon i samych Geolandarow (moze po wymianie na b. miekkie jest lepiej). W moim obecnym samochodzie wymienilem twardawe Toyo na miekkie Hankooki i jest zupelnie inny komfort jazdy. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Peteres. W pełni się zgadzam, że wnętrze po liftingu sporo zyskało. Jednak moje porównanie odnosiłem w relacji xv-forek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) jak na jednostke bez turbo radzi sobie bardzo dobrze i w zadnym razie nie jest zawalidroga jezeli krecisz na czerwone pole to nie jest. Tak jak pisalem ostatnio duzo jezdze autostradkami i suvy/crossovery konkurencji sa mocniejsze i "odjezdzaja"w szczegolnosci przy wyzszych predkosciach. Silnik w takim aucie powinien byc mocniejszy ze wzgledu na AWD. W chwili obecnej jest tylko wystarczajacy. Za to pali nie wiele i jest bezawaryjny. Zgoda tez co do wlasciwosci terenowych - ani XV, ani Forester (mimo lepszych zwisow) takie nie sa i chyba nikt powaznych wyzwan od nich nie oczekuje jezdziles w warunkach terenowych jednym i drugim czy Ci sie wydaje?? Wlasnie przez ten długi zwis i "gleboka" pozycje za kierownica przodu nie widac i naprawde latwo mozna przodem "zaryc" szczegolnie zjezdzajac z ostrego wzniesienia-raz czy 2 mi sie zdarzylo.na szczecie przedni zderzak w Xv jest wyjatkowo wytrzymaly Forek to zupelnie inna bajka. A co do bagaznika - to w moim przypadku (2, okazyjnie 3, osoby) w zupelnosci wystarczy. jezeli tak to rzeczywiscie pojemnosc bagaznika bedzie dla Ciebie wystarczajaca. Ja za 3 tygodnie jede do CRO w 4 osoby na 2 tygodnie i juz sie zastanawiamy jak sie pomiescic - chyba bez boxa sie nie obedzie a co za tym idzie zatyczki do uszu beda niezbedne Jakosc wnetrza przed i po liftingu moze taka sama, ale moim zdaniem wrazenie po jest lepsze wnetrze po liftingu jest ladniejsze co do jakosci sie nie wypowiadam musialbym chwile pojezdzic i sprawdzic czy cierpi na te same przypadlosci co w my14 Najbardziej martwi mnie zawieszenie, ale to moze byc tez wina cisnienia opon i samych Geolandarow nie masz co sie martwic. Zawieszenie jest sztywne ale sprezyste. Na rownej drodze XV prowadzi sie jak po szynach, czasami "chcialoby sie szybciej, dynamiczniej" ale silnik nie pozwala W prawdziwy teren to i fotek się nie nadaje (jak i reszta suvów). A tam, gdzie wjedzie fotek to i xv da radę Wydaje mi sie ze sie mylisz - zreszta nawet na plejadach XV na trase terenowa nie sa wpuszczane... Widze ze wiekszosc z was mysli ze XV to jest mniejszy Forek. Ale tak nie jest - kiedys tez tak mi sie wydawalo. Owszem maja taki sam naped ( chociaz nie dokonca jestem pewien bo np forek z cvt ma x mode a XV nie, nie wiem jak wyglada kwestia przelozen w skrzyni w manualu) , silnik, przeswit ale jezdzi sie nimi inaczej. Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgadzam sie z FanSub co do silnika - jak na jednostke bez turbo radzi sobie bardzo dobrze i w zadnym razie nie jest zawalidroga powiedzmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Ja jechałem XV to z tyłu skacze się jak na pace żuka . Przy 30 auto tłucze na dziurach jak szalone . Przy 50 forek dużo bardziej miękki . Jechałem po tej samej drodze , te same silniki . Po wszystkim przejechałem się moim dusterem po tej drodze i bliżej mu do forestera , XV zawias jest po prostu twardy Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Po wszystkim przejechałem się moim dusterem po tej drodze i bliżej mu do forestera , XV zawias jest po prostu twardy dokładnie natomiast ogólnie mnie XV zdecydowanie bardziej odpowiada do jazdy jak Forester, tylko niestety ten "twardy" (twardy na szybkich nierównościach) czasami daje się mocno we znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Fansub widze ze "zaciekle" bronisz XV i bardzo dobrze Ja po prostu pisze jak sytuacja wyglada w realu w porownaniu z innymi autami z ktorymi mam/mialem doczynienia bo nie jestem slepo zapatrzony na znaczek z plejadami . XV to wedlug mnie "przedziwny" samochod ale absolutnie nie w negatywnym znaczeniu. Karenz namawialem na Forka od poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Karenz namawialem na Forka od poczatku błądzisz może brak glukozy albo lekkie niedotlenienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Karenz namawialem na Forka od poczatku błądzisz to dlatego : nie jestem slepo zapatrzony na znaczek z plejadami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) XV to samochód kierowany raczej do klientów którzy jeżdżą po równym asfalcie , ewentualnie zaśnieżonym . Jest twardo ale tak ma być aby auto na autostradzie się dobrze prowadziło , po to też obniżyli dach oraz usunęli relingi Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się