Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Problem jest taki że ja nie potrzebuje dużego autaTo tym bardziej szukałbym czegos innego bo Xv małym autem nie jest. To jest duże auto z mirko bagaznikiem. 4,5 metra długosci , 1,8 m szerokosci. Jezeli np skoda oktavia kombi to dla Ciebie duże auto ( bo dla mnie tak) to Xv jest o 20cm od niej krótszy( o długosc dłoni). Po prostu japończycy tak sprytnie skonstruowali bryłe tego auta ze wydaje jakby było małym autem. 1500 za 1 przegląd gdzie ja zamykałem się w 500 zł (w ASO )a za przeglad przy 48k km to tylko 3200pln według cennika ze strony SIP. Te samochody tanie w ekspoatacji nie sa. Ale jak sie uparłes kupuj tylko zebys mial na uwadze fakt ze jak wybierzesz sie w teren i cos uszkodzisz to tanio jak w dusterze nie bedzie Edytowane 31 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 do dustera silnik kosztuje 800 zł na allegro a skrzynie ostatnio za 300 zł od clio kupiłem bo zębatki zmieniałem ogólnie cała mechanika i elektryka z meganki II /scenica I itp Jeszcze się na cx3 zasadzałem ale mieszkam w wawie to mi zaraz ukradną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) do dustera silnik kosztuje 800 zł na allegroa do XV 2.0i 7k pln. (szukaj fb20 ) Jeszcze się na cx3 zasadzałem ale mieszkam w wawie to mi zaraz ukradnąNiestety to fakt. W w-wie mazdy gina jak złe. Jest jeszcze nowy hr-v Edytowane 31 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 hr-v nie ma 4x4 Forester kusi ale 120 tyś to trochę ponad mój budżet i zapotrzebowanie . Szczególnie że za to kasę to mogę sobie kupić 2 dustery które pewnie przeżyją tego forestera Szczególnie że znam go na wylot i mogę po nocy bez światła rozbierać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) XV 2.0i comfort manual 23500 eur - 103k pln...dokupujac perlowy/metaliczny lakier + jakies pierdoly typu listewki ochronne nakladki na zderzaki 105k pln peka jak nic. Forek aktiv 2.0i manual 25500. 2 tysiace euro wiecej. Takze naprawde warto sie mocno zastanowic nad forek vs xv bo dokladajac nie wiele wiecej masz uwazam ze lepszy samochod o podobnych gabarytach z duzo wiekszym bagaznikiem. W szczegolnosci ze wersja aktiv wcale taka gola nie jest.. np ja 2 strefowa klime w xv odpalilem moze z 2 razy a tak zawsze smigam na 1 strefie. W dodatku klima w XV jest 0/1 albo wali zimnym powietrzem albo cieplym cenowe porownywanie/licytowanie Dustera z Subaru - niewazne ktorym nie ma sensu. Duster to tanie auto Subaru drogie -tyle w temacie Zaraz pewnie ktos napisze ze wcale ze nie bo kosztuje tyle co Skoda Edytowane 31 Maja 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Ponieważ pracuje w przemyśle samochodowym klasy premium (który jest synonimem jakości ) doskonale wiem że coś takiego jak jakość klasy premium dawno nie istnieje . Drogie samochody to ładne wykonanie i elektroniczne gadżety . Mnie interesuje sama wartość techniczna czyli komfort i właściwości jezdne . Nie ma sensu kupować gołego subaru bo dostaniemy to co oferuje konkurencja w niższych cenach tylko z większym poziomem prestiżu (którego ja wolał bym uniknąć ) . Szukam auta o lepszym komforcie od obecnego , właśnie te xenony i dwu strefowa klima mnie przekonują . Bo golas subaru ma gorsze wyposażenie od full opcji dustera który jest jakieś 42 tyś tańszy . No chyba że subaru mają nadal tą legendarną jakość jak W124 . Więc warto zapłacić 2 razy więcej i niczego nie naprawiać przez 10 lat Wybaczcie proszę zarozumiałość ale dziś trudno kupić auto które nie zostało by celowo skomplikowane przez producenta a jego obsługa możliwa jest tylko w ASO . Za takie gadanie to wywalili by mnie z pracy już w firmie której pracuje nikt nie jeździ jej wyrobami Ludzie w PL nie stać na cudeńka które po 5 latach trzeba pchać do żyda , ja lubie i umiem przy aucie pogrzebać i nawet po długim okresie są w bardzo dobrym stanie . No chyba że producent auto zrobił tak aby się nie dało nim jeździć po 5 latach Nie wiem za co oni biorą takie kokosy za przegląd gdzie taka obsługa trwa na serwisie 1-2 godzinę , mnie przeraża tylko brak części na wolnym rynku do XV. Mimo wszystko i tak nie rezygnował bym z przeglądów w ASO , w każdym aucie praktycznie zawsze coś wymieniam na gwarancji tylko trzeba to samemu znaleźć i zdiagnozować Edytowane 31 Maja 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Ponieważ pracuje w przemyśle samochodowym klasy premium (który jest synonimem jakości ) doskonale wiem że coś takiego jak jakość klasy premium dawno nie istnieje . Drogie samochody to ładne wykonanie i elektroniczne gadżety . można poprosić o wyjaśnienie ? Szukam auta o lepszym komforcie od obecnego , właśnie te xenony i dwu strefowa klima mnie przekonują . xenony w XV to żart z klienta, dwustrefowa klima działa dobrze ale podobnie jak wspominał Karas używam jej może raz do roku i to bardziej z przypadku No chyba że subaru mają nadal tą legendarną jakość jak W124 . Więc warto zapłacić 2 razy więcej i niczego nie naprawiać przez 10 lat z tego punktu widzenia - nie warto Nie ma sensu kupować gołego subaru bo dostaniemy to co oferuje konkurencja w niższych cenach tylko z większym poziomem prestiżu (którego ja wolał bym uniknąć ) . niestety za Subaru idzie jakiś - dla mnie niezrozumiały - prestiż, nie do końca rozumiem z czego on wynika, ogólna jakość wykonania XV-ła niska do tego w komplecie z równie niskim zaangażowaniem importera w problemy techniczne jeśli takowe się pojawią sam XV ma potencjał na fajne auto, który blednie przy bliższym poznaniu paradoksalnie jako, że wątek to pytanie o ponowny zakup XV muszę powiedzieć, że brałbym to auto pod uwagę ponownie bo najzwyczajniej nie wiem co innego na jego miejsce - jest w sam raz pomimo tego, że trąci tandetą zdecydowanie nie nowe, zdecydowanie nie Diesla, koszty utrzymania w nie-ASO są raczej niskie Edytowane 31 Maja 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Kupujesz auto za 200 -300 tyś i oczekujesz od niego porządnego wykonania . A producent dla zaoszczędzania może 5 euro nie stosuje na spawach masy wygłuszającej i samochód radośnie po 5 latach rdzewieje od środka . Producent w całej swojej okazałości zadbał aby auto nagrzewało się szybciej poprzez wyłączenie przepływu cieczy chodzącej przez blok silnika oraz natrysku oleju na spodki tłoków . Efekt 1 % oszczędności paliwa a silnik można zatrzeć przez 100-200 tyś km nie piszę już o systemie aktywowania części przez internet itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Kupujesz auto za 200 -300 tyś i oczekujesz od niego porządnego wykonania . A producent dla zaoszczędzania może 5 euro nie stosuje na spawach masy wygłuszającej i samochód radośnie po 5 latach rdzewieje od środka . Producent w całej swojej okazałości zadbał aby auto nagrzewało się szybciej poprzez wyłączenie przepływu cieczy chodzącej przez blok silnika oraz natrysku oleju na spodki tłoków . Efekt 1 % oszczędności paliwa a silnik można zatrzeć przez 100-200 tyś km nie piszę już o systemie aktywowania części przez internet itp to nie kupuj Subaru XV albo odrzuć wszelkie "oczekiwania porządnego wykonania" rozsądkiem Subaru nie da się ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) porządne wykonanie dla mnie to nierdzewiejący samochód i proste mechanizmy w miarę bez awaryjne To mnie trochę odrzuca od daci , pseudo oszczędności jak materiał na śruby kół który po 2 latach musiałem wymienić (allego 7 zł od szt w porównania do ori są nie do zajechania ) Co do opinii subaru ma coś na poziomie bmw tylko nie kojarzy się z wieśniactwem, na pewno lepszą od hondy czy toyoty . Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 niestety za Subaru idzie jakiś - dla mnie niezrozumiały - prestiż, auto nie jest popularne, w wielu okolicach wręcz bardzo rzadko spotykane, więc egzotyczne. Do tego legenda rajdowa i skojarzenia z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) porządne wykonanie dla mnie to nierdzewiejący samochód i proste mechanizmy w miarę bez awaryjne to może Ci się Subaru spodobać bo ogólnie to prosta konstrukcja do tego odnoszę wrażenie, że baza techniczna to jednak dobre materiały o rdzy ciężko mi coś powiedzieć, jedno małe ognisko jest typowa wada produkcyjna, cała reszta wydaje się być ok jak na tą chwilę niestety za Subaru idzie jakiś - dla mnie niezrozumiały - prestiż,auto nie jest popularne, w wielu okolicach wręcz bardzo rzadko spotykane, więc egzotyczne. Do tego legenda rajdowa i skojarzenia z STI. przesada, Subaru wcale tak mało nie jeździ, do tego w skali świata sprzedaje się go obecnie pewnie tyle samo co Skody i więcej jak Volvo rajdy to legenda, to już było i przeminęło Lancia też kiedyś królowała na oesach ale to już przeszłość dzisiaj tam jest VW łącznie ze swoim "brandem" Skoda Edytowane 1 Czerwca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Napisany Wczoraj, 23:31 Karenz powiedział Ponieważ pracuje w przemyśle samochodowym klasy premium (który jest synonimem jakości ) doskonale wiem że coś takiego jak jakość klasy premium dawno nie istnieje . Drogie samochody to ładne wykonanie i elektroniczne gadżety . można poprosić o wyjaśnienie ? Karenz powiedział Szukam auta o lepszym komforcie od obecnego , właśnie te xenony i dwu strefowa klima mnie przekonują . xenony w XV to żart z klienta, dwustrefowa klima działa dobrze ale podobnie jak wspominał Karas używam jej może raz do roku i to bardziej z przypadku Karenz powiedział No chyba że subaru mają nadal tą legendarną jakość jak W124 . Więc warto zapłacić 2 razy więcej i niczego nie naprawiać przez 10 lat z tego punktu widzenia - nie warto Karenz powiedział Nie ma sensu kupować gołego subaru bo dostaniemy to co oferuje konkurencja w niższych cenach tylko z większym poziomem prestiżu (którego ja wolał bym uniknąć ) . niestety za Subaru idzie jakiś - dla mnie niezrozumiały - prestiż, nie do końca rozumiem z czego on wynika, ogólna jakość wykonania XV-ła niska do tego w komplecie z równie niskim zaangażowaniem importera w problemy techniczne jeśli takowe się pojawią sam XV ma potencjał na fajne auto, który blednie przy bliższym poznaniu paradoksalnie jako, że wątek to pytanie o ponowny zakup XV muszę powiedzieć, że brałbym to auto pod uwagę ponownie bo najzwyczajniej nie wiem co innego na jego miejsce - jest w sam raz pomimo tego, że trąci tandetą zdecydowanie nie nowe, zdecydowanie nie Diesla, koszty utrzymania w nie-ASO są raczej niskie esencja konkretu i sensu ! Tyle ze temat jest o XV a ja powiedziałbym to o całej marce subaru i chyba wszystkich modeli tej marki. Dla mnie samochod nie warty tych pieniedzy. Pomimo ze moj forester nigdy niezrobił mi wała wiec niemam go za co winić, tak samochod ciezko mi jakoś znaleźć przewage plusów nad minusami. Po krótkiej przygodzie z ta marką, odzuciło mnie od tych samochodów zupełnie, moze jakies sti albo wrx zmieniłby moje nastawienie ale coś czuje ze watpie. Poprostu nielubie tej japońskiej surowości za te pieniadze a do tego w nowszych modelach wychodzi do tego brak jakości legendarnego subaru. To jest moja opinia, każdy lubi co innego...to tez szanuje pozdrawiam Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) XV to fajne auto ale imo nie warte tych pieniedzy. Co do opinii subaru ma coś na poziomie bmw tylko nie kojarzy się z wieśniactwem, na pewno lepszą od hondy czy toyoty Honda czy toyota jezeli chodzi o jakosc wykonczenia czy wyciszenia to auta premium w porownaniu do Subaru ( civa mialem yarka mam obecnie) Szukam auta o lepszym komforcie od obecnego , właśnie te xenony i dwu strefowa klima mnie przekonują ksenony w XV to tragedia-swieca tak slabo ze przestalem jezdzic w nocy ( temat poruszany w dziale XV), a klima 2 strefowa to dla mnie bajer .Uzylem moze 2 razy. W dodatku z klimatyzacja we wszystkich Subaru jest jakis problem bo nie mozna ustawic zeby wiala letnim powietrzem tylko albo dmucha mocno zimnym albo cieplym -jak juz pisalem 0/1 - (temat poruszany w dziale forester). Ceny przegladów sa jakie są, nie wszystkie ASO robia profi i znaja sie na rzeczy, dostepnosc czesci slaba... Nie kupilbym po raz 2. Karenz ale jezeli sie napaliles to kupuj. Jezeli przymkniesz oko na drazniace wady tego auta to bedziesz zadowolony, W szczegolnosci ze modele 2016 sa lepsze niz poprzednie Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) ksenony podregulowane i już są ok , więc nie jest tak źle. Klima działą też ok , ja jeżdżę na 22 stopni i jest spoko Edytowane 1 Czerwca 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) byc może poprzednie i teraźniejsze auta sredniej klasy za bardzo mnie rozpiescily jezeli chodzi o jakosc oswietlenia. Klima dziala to fakt. Jezeli ustawisz np 22 stopnie w kabinie to ta temperature utrzyma ale nie w taki sposób ze powietrze z nawiewów bedzie miało 22 stopnie tylko jezeli temp spadnie ponizej ustawionych 22 stopni wtedy z nawiewów leci ciepłe/gorące powietrze natomiast jak wzrosnie powyżej wtedy mega zimne. I co z tego ze teoretycznie w kabinie mam te 22 stopnie skoro utrzymanie tej temp jest dla mnie mało komfortowe. Xv niezłe auto ale uważam za niedopracowane pod wzgledem użytkowym. Napęd super, silnik super, zawieszenie super ale calokształt psuja drobne drażniące mankamenty jak: brak wyciszenia ( w aucie powyzej 120km/h jest po prostu głośno), jakośc wykończenia ( m.in widocznei wiszące kable od pasów/fotela pomiędzy tunelem srodkowym a fotelem, rysyjące się czarne plastiki praktycznie od samego patrzenia kiepskiej jakości) skrzypiące, stukające wnętrze, słabe oświetlenie, niezamykające się okna powyzej 170km/h, klima działająca 0/1, dywaniki w których robią sie dziury, dostępnośc cześci na które czeka się miesiacami, marna jakosc napraw w ASO-mam doświadczenie z wrocławskim. Uważam ze nie powinno to miec miejsca w autach za takie pieniądze - przynajmniej w moich poprzenich tańszych nie miało. Pisze raz jeszcze z auta jestem zadowolony bo nie mam z nim problemów tzn nigdy mi sie nie zepsuło ale nie wiem czy kupiłbym raz jeszcze -jakby kosztowało z 80k pln pewnie tak Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Dla mnie najbardziej liczy się blacha bo auto może zrobi 5 tyś rocznie . Na długie trasy wakacyjne i tak będę jeździł dusterem bo ma fabryczną instalacje LPG . To jest jeden z powodu dlaczego nie chce kupić daci , wodny lakier i bardzo cienka blacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 mankamenty auta juz znasz, jezeli Ci one nie przeszkadzają to wydaje mi sie ze nie ma sie nad czym zastanawiac i nalezy udac sie do salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Karas, przejechałem w ubiegłorocznych upałach szmat Europy i żadnych takich objawów z klimatyzacją nie stwierdzam. Moje ustawienia, to wentylator na 2 stopniu, temperatura właśnie 22, względnie 21,5 stopnia, przy jednoczesnej rezygnacji z trybu auto. Co do rzekomo zbędnej klimatyzacji dwustrefowej, to jest ona bardzo użyteczna, bo osobiście wolę niższą temperaturę, a żona odwrotnie. Xenony też nie zasługują na tak niskie oceny, świecą całkiem, całkiem. A kolega Karenz bardzo rzeczowo zdefiniował "porządne wykonanie", pod którym się podpisuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) No cóż jeżeli te światłą są do luftu to raczej wypada zainteresować się vitarą . Mi właśnie 2 strefowa klima potrzebna bo ja lubię zimno a małżonka ciepło Jakiej pojemności jest układ klimy w XV ? Na pewno subaru ma lepszy silnik i układ przeniesienia napędu sama różnica skrzyni biegów Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) No cóż jeżeli te światłą są do luftu to raczej wypada zainteresować się vitarą . Mi właśnie 2 strefowa klima potrzebna bo ja lubię zimno a małżonka ciepło Jakiej pojemności jest układ klimy w XV ? Na pewno subaru ma lepszy silnik i układ przeniesienia napędu sama różnica skrzyni biegów Wg mnie przekonaj się do XV. Auto ciekawe, z charakterem, fajnym napędem i niezawodnym silnikiem.Poprzednia Vitara była bardzo OK, z centralnym dyferencjałem, reduktorem -całkiem dzielny SUV. Nowa to mały crossover, ze słabymi silniczkami, bardziej dziwny niż ładny - nie rozumiem kompletnie tego ruchu Suzuki.. Co do wykonania wnętrza - (wprawdzie mam Forestera, ale to ten sam poziom) - to ja nie narzekam - jeśli nie stawia się poprzeczki na poziomie premium. Wytykać niedociągnięcia można bez końca w każdej marce. Co do designu na pewno nie jest to Alfa Romeo, jednak pewnej elegancji odmówić projektowi wnętrza chyba nie można. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Wszystko się rozchodzi o tę cześć . W inter carsie widzę że można kupić tylko wspólne dla dużej gamy modeli łożyska , klocki czy stabilizatory . Jak rozumiem jakieś elementy typu skrzynia biegów , serwo czy wtryski są całkowicie niedostępne poza ASO . Z tego co widzę nawet do forestera III za dużo części na allegro nie ma więc faktycznie XV odpada do długiej eksportacji . Ja mieszkam na zwykłej polskiej wsi (stąd potrzeba takiego auta na zime ) mechanicy zatrzymali się etapie golfa II a najlepszy sklep z częściami to inter cars . Jeżeli inter cars czegoś nie ma to zostaje mi allegro na które w przypadku XV nie ma co liczyć . Cały czas bije się z myślami bo subaru oferuje lepszy silnik i skrzynie od konkurencji gdzie królują silniki 1.6 które do takiego auta są za małe (wiem bo teraz taki mam ) do tego krótka skrzynia . A tutaj eleganckie 2.0 16v z 6 biegową skrzynią (szkoda ze nigdzie nie publikują przełożeń ) Wykonanie wnętrz mnie nie interesuje (chyba nie widzieliście daci ) Edytowane 2 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) No chyba że przesiadają z tymi częściami , akurat tego się strasznie boje bo od zawsze jeżdżę autami ludu , golfy , pasaty , seat , berlingo , maluch itp części leżały w każdym sklepie . Takie ma wady niestety pytanie forumowe. Jasne, że przesada. Nie kwestionuję tego, że ktoś miał z czymś problem. Są też ludzie którzy tych problemów nie uświadczyli, ale sie nie odezwą więc masz wrażenie że problem jest jakiś szczególny. Ja eksploatuję auto codziennie od trzech lat i nie mogę tego potwierdzić i powiem jedno - auto całkowicie bezawaryjne, więc też o części nie pytałem. Co jeszcze istotne - z jakimi częściami miał ktoś problem? bo przeciez nie z tarczami hamulcowymi. Patrze na katalogi i nie jest czasem tak że XV i forester mają wspólne podwozie i silnik ? mają bardzo wiele wspólnych części, przede wszystkim silniki, napędy skrzynie biegów - więc luzik. W narzekaniach i żalach jest pewnie ziarno prawdy jednak to uważam jekieś szczególne przypadki. Mam dom na zwykłej polskiej wsi gdzie słowo odśnieżanie w zimę nie istnieje stąd wybór auta . bierz XV w benzynie - będzie Pan zadowolony. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Wykonanie wnętrz mnie nie interesuje (chyba nie widzieliście daci ) Widziałem. Jedyne auto, które śmierdzi nowością a nie pachnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Wykonanie wnętrz mnie nie interesuje (chyba nie widzieliście daci ) Widziałem. Jedyne auto, które śmierdzi nowością a nie pachnie nie wiem co wy od Daci chcecie XV jeśli chodzi o wnętrze to niemalże ta sama półka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się